Brianquote:Op donderdag 26 april 2007 01:36 schreef Peter6000 het volgende:
Schijnauthentiek en schijninteger, het gaat geloof ik over Natasia?
Ik vind hem eigenlijk al niet leuk meer sinds hij een week in de buitenwereld is geweest. Hij heeft daardoor teveel info gekregen en is naast zijn schoenen gaan lopen. Aldus mijn bescheiden mening.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel ook dat ik het idee heb dat dat door zijn 'nieuwe' relatie met Jaap komt. Huub komt op mij wat streberig over, alsof hij het zelf niet meer zo goed overziet en niet wil dat Jaap hem overstemt.
Och, van het hele stel vind ik hem nog steeds wel de leukste.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk al niet leuk meer sinds hij een week in de buitenwereld is geweest. Hij heeft daardoor teveel info gekregen en is naast zijn schoenen gaan lopen. Aldus mijn bescheiden mening.![]()
Euhm, dat valt nog te bezien....quote:Op donderdag 26 april 2007 01:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Halleluja, praise the Lord!En zit ik daardoor weer in de gedoogzone?
![]()
Ik moet wel 3 keer F5-en voor ik een ander scherm krijg.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, dat witte scherm is gewoon fok die het niet doet![]()
Ik denk ook zeker dat Brian authentiek is in het huis, hooguit iets minder agressief dan in de buitenwereld.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:37 schreef PC eend het volgende:
Ze schattenBrian verkeerd in naar mijn mening
quote:Op donderdag 26 april 2007 01:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Halleluja, praise the Lord!En zit ik daardoor weer in de gedoogzone?
![]()
Ik zie opeens een naakte Jaap in een roze minirokje voor me. En ik ben niet eens dronken.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:41 schreef PC eend het volgende:
Dronken mensen zien echt roze olifanten
Dat hoorde ik ook, maar over welk stuk zou dat gaanquote:Op donderdag 26 april 2007 01:42 schreef Disana het volgende:
Huub heeft het over stukken die Jaap beter niet had kunnen schrijven. Maar 'damage control' is al in gang gezet, gelukkig, voegt hij toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |