Mensen die gaan betalen voor deze streams zijn nog gestoorder dan Jaap, Brian, Natasia, Huub en Amanda bij elkaar.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toen was het nog endemol en was de prijs velen malen hoger dacht ik....
Ik heb ook het idee dat met DGK veel meer mensen de overstap gaan maken naar betaald, er word veel meer meegeleeft met dit programma...
Me bek valt open.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:25 schreef Gert het volgende:
Ik vind Sylvia echt lekker, zoals ze daar zit.
Het hoeft misschien niet maar hij wilde het graag (een eigen zender was altijd al een droom van hem) en hij had het geld, dus waarom nietquote:Op donderdag 26 april 2007 00:24 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nou, DGK als concept misschien niet (afhankelijk van het aantal landen waaraan het verkocht is - nogmaals, daarvoor had hij DGK zelf niet hoeven te produceren en uit te zenden op een eigen zender), maar Talpa/Tien als zender zal hem meer gekost dan opgeleverd hebben.
Als je erop klikt, zie je het antwoord.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:27 schreef Lobasca het volgende:
ff offtoic, r.onder de pagina staat een oogje met een verkeersbord, wat is dat?
Dat je privacy gewaarborgt wordt ofzoquote:Op donderdag 26 april 2007 00:27 schreef Lobasca het volgende:
Teveel gezopen ofzo ????quote:Op donderdag 26 april 2007 00:27 schreef Lobasca het volgende:
Dat idee heb ik bij bepaalde mensen nu ook alquote:Op donderdag 26 april 2007 00:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mensen die gaan betalen voor deze streams zijn nog gestoorder dan Jaap, Brian, Natasia, Huub en Amanda bij elkaar.![]()
Dat is de aanduiding dat dit geen examencentrum van het CBR is.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:27 schreef Lobasca het volgende:
"vond ze het niet raar dan met die eieren? "quote:Op donderdag 26 april 2007 00:29 schreef Veulen het volgende:
Syl probeerde een normaal gesprek te voeren met jaap maar het lukte niet.
Huub probeerde Amanda iets langduriger te kussen...maar ze wilde niet...quote:Op donderdag 26 april 2007 00:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Wedden dat Huub en Amanda het gaan doen...
Wedden van niet?quote:Op donderdag 26 april 2007 00:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Wedden dat Huub en Amanda het gaan doen...
1-0quote:Op donderdag 26 april 2007 00:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat idee heb ik bij bepaalde mensen nu ook al
Dacht dat ik een gluurder had. Tnx.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:29 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Dat je privacy gewaarborgt wordt ofzo
Mensen die het blijkbaar zo walgelijk vinden en toch nog kijken, zijn nog gestoorder dan Jaap, Brian, Natasia, Huub en Amanda bij elkaar.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mensen die gaan betalen voor deze streams zijn nog gestoorder dan Jaap, Brian, Natasia, Huub en Amanda bij elkaar.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 00:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dacht dat ik een gluurder had. Tnx.
quote:Op donderdag 26 april 2007 00:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mensen die het blijkbaar zo walgelijk vinden en toch nog kijken, zijn nog gestoorder dan Jaap, Brian, Natasia, Huub en Amanda bij elkaar.
Een oog in een driehoek, is dat niet van de vrijmetselarijquote:Op donderdag 26 april 2007 00:27 schreef Lobasca het volgende:
De Telegraaf vermeldde dat ooit eens, en sindsdien is er nooit meer iets van gehoord. We weten niet eens of er ook een contract ondertekend is, of dat de Amerikanen gewoon "interesse" hadden...quote:Op donderdag 26 april 2007 00:23 schreef voyeur het volgende:
Yip, dat denk ik. Het concept ia namelijk al verkocht aan de Amerkanen.
Ik overweeg ook om mensen te laten betalen voor mijn concept...quote:Op donderdag 26 april 2007 00:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach jee jij bent zo'n potloodventer ?
Zie je m staan in z'n regenjas?!quote:Op donderdag 26 april 2007 00:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach jee jij bent zo'n potloodventer ?
Ik trek me terug dan.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik overweeg ook om mensen te laten betalen voor mijn concept...![]()
ZOMG Complot... The All Seeing Eye met een speciale verkeersbordpyramidequote:Op donderdag 26 april 2007 00:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een oog in een driehoek, is dat niet van de vrijmetselarij![]()
Hij probeert tranen te fabriceren...quote:Op donderdag 26 april 2007 00:34 schreef FuTilE het volgende:
Even goed kijken of de camera's goed gericht zijn, Huub, voordat je deze tour de force aanvangt!
Ik wil um niet zien.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:36 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Zie je m staan in z'n regenjas?!![]()
Visueel ingesteld?quote:Op donderdag 26 april 2007 00:36 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Naar mijn weten waren de rechten iig verkocht (ik weet niet of ze het ook daadwerkelijk gaan maken).quote:Op donderdag 26 april 2007 00:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De Telegraaf vermeldde dat ooit eens, en sindsdien is er nooit meer iets van gehoord. We weten niet eens of er ook een contract ondertekend is, of dat de Amerikanen gewoon "interesse" hadden...
En het gaat hem nog goed af ook... Tranen en de nodige gratuite opmerkingenquote:Op donderdag 26 april 2007 00:37 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hij probeert tranen te fabriceren...
Hij zit helemaal stuk opeens.
Dat idee heb ik ook, maar ze is net ook achter geweest.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:38 schreef mootie het volgende:
Syl lijkt een beetje pissed off?
In ieder geval niet geinteresseerd in het toneelstukje van Huub.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:38 schreef mootie het volgende:
Syl lijkt een beetje pissed off?
Met z'n amsterdamse paal eronder...quote:Op donderdag 26 april 2007 00:36 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dan wil ik bewijs dus Mokum FOTOOOOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 26 april 2007 00:39 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Misschien is t wel een lekker ding![]()
Heeft ze serieus besloten weg te gaan? Is er al een datum geprikt?quote:Op donderdag 26 april 2007 00:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, maar ze is net ook achter geweest.
Nee meneer, Jaap heeft een vers bruin brood besteld.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:40 schreef Mokum020 het volgende:
Jaap gaat alle spanningen van vanavond weg eten.....
Ik riep maar watquote:Op donderdag 26 april 2007 00:36 schreef FuTilE het volgende:
[..]
ZOMG Complot... The All Seeing Eye met een speciale verkeersbordpyramide![]()
Sylvia is (het niveau in) de villa helemaal een beetje zat volgens mij.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:39 schreef FuTilE het volgende:
Hmmm, Sylvia had er niet veel zin in, zo te zien.
Moeten jullie mij hebben?quote:Op donderdag 26 april 2007 00:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Met z'n amsterdamse paal eronder...![]()
Haar gevoel weet nog niet helemaal wat ie nou wel,quote:Op donderdag 26 april 2007 00:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heeft ze serieus besloten weg te gaan? Is er al een datum geprikt?
Het is een harde, zakelijke bitch.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heeft ze serieus besloten weg te gaan? Is er al een datum geprikt?
Ik ben bang dat je wel eens gelijk zou kunnen hebbenquote:Op donderdag 26 april 2007 00:41 schreef avonne het volgende:
OK, mijn complottheorie
Jaap moet erin blijven van de regie
(Natasia "het is niet in onze handen")
en Sylvia dreigt getoneelhaakt te worden
dan zeg ik:
De regie chanteert Huub. Hou Jaap erin en Sylvia mag dan blijven. Stem je Jaap eruit, gaat Sylvia ook weg.
Hebben we met de strontemmer gerammeld ????quote:
Het is allang geregeld door Huub Jaap als extra backup te geven i.p.v. Sylvia.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:41 schreef avonne het volgende:
dan zeg ik:
De regie chanteert Huub. Hou Jaap erin en Sylvia mag dan blijven. Stem je Jaap eruit, gaat Sylvia ook weg.
Niks gebeurd en geen schot.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:43 schreef farceman het volgende:
kan iemand me kort bijpraten wat er tussen Amanda en Huub is gebeurd/afgesproken? ZIt er al schot in de zaak?
dat heb ik gisteren ook al gedacht..... (niet hier neergezet hoor!)quote:Op donderdag 26 april 2007 00:41 schreef avonne het volgende:
OK, mijn complottheorie
Jaap moet erin blijven van de regie
(Natasia "het is niet in onze handen")
en Sylvia dreigt getoneelhaakt te worden
dan zeg ik:
quote:Op donderdag 26 april 2007 00:45 schreef Veulen het volgende:
Nou jaap ik denk dat er een paar mensen hun programmaatje hebben terug getrokken.
Als je goed naar je idool hebt geluisterd wilde Cora dat niet hebben...quote:Op donderdag 26 april 2007 00:44 schreef Peter6000 het volgende:
Reakties op de te publiceren speech kunnen straks in een speciaal door mij te openen topic.
Dat ontlast de COS.
Dan mag hij eerst wel een flink eind afvallen...quote:Op donderdag 26 april 2007 00:45 schreef ThomasCrown het volgende:
Jaap: "Als ik iemand zou mogen doden zou ik het nog doen ook voor een miljoen. Maar het mag niet helaas..."
Hij weet het niet. Hij gebruikte die getallen als voorbeeld.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:45 schreef avonne het volgende:![]()
gisteren zei Huub nog dat hij zich afvroeg wat de kijkcijfers waren.
Nu weet hij ze
Sinds Huub terug is na het schop-incident weet hij net zo veel als Natasja. Huub is heel goed op de hoogte wat er zich buiten het huis afspeelt.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:45 schreef avonne het volgende:![]()
Nu weet hij ze
Vaneen willekeurig programma zei hijquote:Op donderdag 26 april 2007 00:45 schreef avonne het volgende:![]()
Nu weet hij ze
quote:Op donderdag 26 april 2007 00:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als je goed naar je idool hebt geluisterd wilde Cora dat niet hebben...![]()
eenschquote:Op donderdag 26 april 2007 00:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is een harde, zakelijke bitch.
Die gaat geen 10.000 euro borg weggooien, wat ze in september al terug kan krijgen.
Ondanks haar gevoel-volgen-zelfbedrog toneelstuk.
Selectief luisteren blijkt toch weer niet goed te zijn he Peter.....quote:
Mocht ze weggaan, dan krijgt ze toch wel haar dagvergoeding? Wat haar 10.000 euro ruim compenseert.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:42 schreef Peter6000 het volgende:
Die gaat geen 10.000 euro borg weggooien, wat ze in september al terug kan krijgen.
Ondanks haar gevoel-volgen-zelfbedrog.
de getallen leken me nogal accuraatquote:Op donderdag 26 april 2007 00:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hij weet het niet. Hij gebruikte die getallen als voorbeeld.
(Fok is heel raar vanavond)
Ja dat was idd lachen, doordat programmatje heeft hij nu een pact met Jaapquote:
Hard en zakelijk? Lijkt me wel verstandig om die ¤ 10.000,- niet zomaar weg te gooien, enkel omdat je even wat minder happy bent.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ondanks haar gevoel-volgen-zelfbedrog.
Dan wacht ik op het filmpje en typ ik gewoon mee.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Selectief luisteren blijkt toch weer niet goed te zijn he Peter.....
Ik vind je geweldig als je zo boos kijkt, dan zou ik haast van je gaan houden.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan wacht ik op het filmpje en typ ik gewoon mee.![]()
Ze wilde niet dat die speech openbaar werd gemaaktquote:Op donderdag 26 april 2007 00:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als je goed naar je idool hebt geluisterd wilde Cora dat niet hebben...![]()
Schreeuw niet zo idioot.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:54 schreef FuTilE het volgende:
DRAAIT HUUB ALWEER PLAATJES OP DE HUUB FM STRIEM? IK WIL GRAAG PINK AANVRAGEN MET DON'T LET ME GET ME! HEB EEN MOEILIKKE TIJD GEHAD MET DAT NUMMER. HIJ STAAT OP YOUTUBE EN IS DAAR EGT TE LUISTEREN! LUV JOE HUUB EN LAAT DE ANDERE MAAR PRATE!
quote:Op donderdag 26 april 2007 00:54 schreef FuTilE het volgende:
DRAAIT HUUB ALWEER PLAATJES OP DE HUUB FM STRIEM? IK WIL GRAAG PINK AANVRAGEN MET DON'T LET ME GET ME! HEB EEN MOEILIKKE TIJD GEHAD MET DAT NUMMER. HIJ STAAT OP YOUTUBE EN IS DAAR EGT TE LUISTEREN! LUV JOE HUUB EN LAAT DE ANDERE MAAR PRATE!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |