Mensen die gaan betalen voor deze streams zijn nog gestoorder dan Jaap, Brian, Natasia, Huub en Amanda bij elkaar.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toen was het nog endemol en was de prijs velen malen hoger dacht ik....
Ik heb ook het idee dat met DGK veel meer mensen de overstap gaan maken naar betaald, er word veel meer meegeleeft met dit programma...
Me bek valt open.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:25 schreef Gert het volgende:
Ik vind Sylvia echt lekker, zoals ze daar zit.
Het hoeft misschien niet maar hij wilde het graag (een eigen zender was altijd al een droom van hem) en hij had het geld, dus waarom nietquote:Op donderdag 26 april 2007 00:24 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nou, DGK als concept misschien niet (afhankelijk van het aantal landen waaraan het verkocht is - nogmaals, daarvoor had hij DGK zelf niet hoeven te produceren en uit te zenden op een eigen zender), maar Talpa/Tien als zender zal hem meer gekost dan opgeleverd hebben.
Als je erop klikt, zie je het antwoord.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:27 schreef Lobasca het volgende:
ff offtoic, r.onder de pagina staat een oogje met een verkeersbord, wat is dat?
Dat je privacy gewaarborgt wordt ofzoquote:Op donderdag 26 april 2007 00:27 schreef Lobasca het volgende:
Teveel gezopen ofzo ????quote:Op donderdag 26 april 2007 00:27 schreef Lobasca het volgende:
Dat idee heb ik bij bepaalde mensen nu ook alquote:Op donderdag 26 april 2007 00:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mensen die gaan betalen voor deze streams zijn nog gestoorder dan Jaap, Brian, Natasia, Huub en Amanda bij elkaar.![]()
Dat is de aanduiding dat dit geen examencentrum van het CBR is.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:27 schreef Lobasca het volgende:
"vond ze het niet raar dan met die eieren? "quote:Op donderdag 26 april 2007 00:29 schreef Veulen het volgende:
Syl probeerde een normaal gesprek te voeren met jaap maar het lukte niet.
Huub probeerde Amanda iets langduriger te kussen...maar ze wilde niet...quote:Op donderdag 26 april 2007 00:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Wedden dat Huub en Amanda het gaan doen...
Wedden van niet?quote:Op donderdag 26 april 2007 00:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Wedden dat Huub en Amanda het gaan doen...
1-0quote:Op donderdag 26 april 2007 00:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat idee heb ik bij bepaalde mensen nu ook al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |