Wat zei hij nou over zijn "pilletjes"? Ook weer zo'n volstrekt uit de duim gezogen kulverhaaltjequote:Op donderdag 26 april 2007 00:11 schreef Prosac het volgende:
Jaap![]()
Ben benieuwd waar zijn vader volgende week zit
DGK is bedoeld als nieuwe melkkoe, als vervolg op zijn grote BB succes.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:17 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Je denkt dat dit voornamelijk een op statistieken en percentages gericht experiment is dat volgens De Mol direct te transponeren is naar de Amerikaanse markt? Mogelijk, maar zeer onwaarschijnlijk naar mijn idee... Daar had hij Talpa en een geldverslinded concept als DGK namelijk niet voor nodig.
Hij zal ongetwijfeld alsnog munt uit de deplorabele situatie rondom Talpa/Tien en DGK weten te slaan, maar volgens mij is dit wel degelijk een gevoelige slag geweest voor De Mol.
Ik geloof hemquote:Op donderdag 26 april 2007 00:22 schreef Meganog het volgende:
Jaap is weer bezig mensen te laten geloven dat hij psychisch gestoord is.
Yip, dat denk ik. Het concept ia namelijk al verkocht aan de Amerkanen. Het is nu vrij goedkoop om te experrimenten binnen de bestaande serie en te zien wat werkt.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:17 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Je denkt dat dit voornamelijk een op statistieken en percentages gericht experiment is dat volgens De Mol direct te transponeren is naar de Amerikaanse markt? Mogelijk, maar zeer onwaarschijnlijk naar mijn idee... Daar had hij Talpa en een geldverslinded concept als DGK namelijk niet voor nodig.
Hij zal ongetwijfeld alsnog munt uit de deplorabele situatie rondom Talpa/Tien en DGK weten te slaan, maar volgens mij is dit wel degelijk een gevoelige slag geweest voor De Mol.
Nou, DGK als concept misschien niet (afhankelijk van het aantal landen waaraan het verkocht is - nogmaals, daarvoor had hij DGK zelf niet hoeven te produceren en uit te zenden op een eigen zender), maar Talpa/Tien als zender zal hem meer gekost dan opgeleverd hebben.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:21 schreef PC eend het volgende:
zou dan ook niet willen spreken van een gevoelige slag
Toen was het nog endemol en was de prijs velen malen hoger dacht ik....quote:Op donderdag 26 april 2007 00:19 schreef HiDiHo het volgende:
Dit experiment is al eens geweest en toen keek niemand meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |