Met z'n amsterdamse paal eronder...quote:Op donderdag 26 april 2007 00:36 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Zie je m staan in z'n regenjas?!![]()
Dan wil ik bewijs dus Mokum FOTOOOOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 26 april 2007 00:39 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Misschien is t wel een lekker ding![]()
Heeft ze serieus besloten weg te gaan? Is er al een datum geprikt?quote:Op donderdag 26 april 2007 00:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, maar ze is net ook achter geweest.
Nee meneer, Jaap heeft een vers bruin brood besteld.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:40 schreef Mokum020 het volgende:
Jaap gaat alle spanningen van vanavond weg eten.....
Ik riep maar watquote:Op donderdag 26 april 2007 00:36 schreef FuTilE het volgende:
[..]
ZOMG Complot... The All Seeing Eye met een speciale verkeersbordpyramide![]()
Sylvia is (het niveau in) de villa helemaal een beetje zat volgens mij.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:39 schreef FuTilE het volgende:
Hmmm, Sylvia had er niet veel zin in, zo te zien.
Moeten jullie mij hebben?quote:Op donderdag 26 april 2007 00:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Met z'n amsterdamse paal eronder...![]()
Haar gevoel weet nog niet helemaal wat ie nou wel,quote:Op donderdag 26 april 2007 00:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heeft ze serieus besloten weg te gaan? Is er al een datum geprikt?
Het is een harde, zakelijke bitch.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heeft ze serieus besloten weg te gaan? Is er al een datum geprikt?
Ik ben bang dat je wel eens gelijk zou kunnen hebbenquote:Op donderdag 26 april 2007 00:41 schreef avonne het volgende:
OK, mijn complottheorie
Jaap moet erin blijven van de regie
(Natasia "het is niet in onze handen")
en Sylvia dreigt getoneelhaakt te worden
dan zeg ik:
De regie chanteert Huub. Hou Jaap erin en Sylvia mag dan blijven. Stem je Jaap eruit, gaat Sylvia ook weg.
Hebben we met de strontemmer gerammeld ????quote:
Het is allang geregeld door Huub Jaap als extra backup te geven i.p.v. Sylvia.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:41 schreef avonne het volgende:
dan zeg ik:
De regie chanteert Huub. Hou Jaap erin en Sylvia mag dan blijven. Stem je Jaap eruit, gaat Sylvia ook weg.
Niks gebeurd en geen schot.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:43 schreef farceman het volgende:
kan iemand me kort bijpraten wat er tussen Amanda en Huub is gebeurd/afgesproken? ZIt er al schot in de zaak?
dat heb ik gisteren ook al gedacht..... (niet hier neergezet hoor!)quote:Op donderdag 26 april 2007 00:41 schreef avonne het volgende:
OK, mijn complottheorie
Jaap moet erin blijven van de regie
(Natasia "het is niet in onze handen")
en Sylvia dreigt getoneelhaakt te worden
dan zeg ik:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |