Dacht dat ik een gluurder had. Tnx.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:29 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Dat je privacy gewaarborgt wordt ofzo
Mensen die het blijkbaar zo walgelijk vinden en toch nog kijken, zijn nog gestoorder dan Jaap, Brian, Natasia, Huub en Amanda bij elkaar.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mensen die gaan betalen voor deze streams zijn nog gestoorder dan Jaap, Brian, Natasia, Huub en Amanda bij elkaar.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 00:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dacht dat ik een gluurder had. Tnx.
quote:Op donderdag 26 april 2007 00:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mensen die het blijkbaar zo walgelijk vinden en toch nog kijken, zijn nog gestoorder dan Jaap, Brian, Natasia, Huub en Amanda bij elkaar.
Een oog in een driehoek, is dat niet van de vrijmetselarijquote:Op donderdag 26 april 2007 00:27 schreef Lobasca het volgende:
ff offtoic, r.onder de pagina staat een oogje met een verkeersbord, wat is dat?
De Telegraaf vermeldde dat ooit eens, en sindsdien is er nooit meer iets van gehoord. We weten niet eens of er ook een contract ondertekend is, of dat de Amerikanen gewoon "interesse" hadden...quote:Op donderdag 26 april 2007 00:23 schreef voyeur het volgende:
Yip, dat denk ik. Het concept ia namelijk al verkocht aan de Amerkanen.
Ik overweeg ook om mensen te laten betalen voor mijn concept...quote:Op donderdag 26 april 2007 00:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach jee jij bent zo'n potloodventer ?
Zie je m staan in z'n regenjas?!quote:Op donderdag 26 april 2007 00:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach jee jij bent zo'n potloodventer ?
Ik trek me terug dan.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik overweeg ook om mensen te laten betalen voor mijn concept...![]()
ZOMG Complot... The All Seeing Eye met een speciale verkeersbordpyramidequote:Op donderdag 26 april 2007 00:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een oog in een driehoek, is dat niet van de vrijmetselarij![]()
Hij probeert tranen te fabriceren...quote:Op donderdag 26 april 2007 00:34 schreef FuTilE het volgende:
Even goed kijken of de camera's goed gericht zijn, Huub, voordat je deze tour de force aanvangt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |