quote:*** U heeft nog 6 dagen de tijd om de vragenlijst in te vullen!! ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
gewoon echt niet lekkerquote:Op woensdag 25 april 2007 23:42 schreef OA het volgende:
[..]
je bent dus niet helemaal lekker...![]()
Vanwege je mannetje in het buitenland??![]()
of gewoon echt niet lekker?
Maar heb je wel een beetje kunnen chillen vandaag dan?quote:Op woensdag 25 april 2007 23:47 schreef Muck het volgende:
[..]
gewoon echt niet lekker
natuurlijk is het kut dat mijn vent er niet is, maar daar krijg ik geen koorts van, hahaha
jeweetsquote:
ik heb, behalve de boodschappen, echt helemaal niks gedaanquote:Op woensdag 25 april 2007 23:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar heb je wel een beetje kunnen chillen vandaag dan?
ook weleens lekker!quote:Op woensdag 25 april 2007 23:52 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb, behalve de boodschappen, echt helemaal niks gedaan
Goeie zaakquote:Op woensdag 25 april 2007 23:52 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb, behalve de boodschappen, echt helemaal niks gedaan
Goedenavond Sander!quote:
4quote:Op woensdag 25 april 2007 23:56 schreef vdvorst het volgende:
nog 6 minuten, dan ga ik slapen![]()
edit, 5 minuten
klote...quote:
oke, ik ga om 00:01 uur slapenquote:
jij snapt hetquote:Op woensdag 25 april 2007 23:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
klote...
wel vervelend dat de vent dan nu weg moet zijn, 't is wel lekker om een beetje vertroeteld te worden toch, als je ziek bent...
welteruste, en douchezequote:Op woensdag 25 april 2007 23:58 schreef Muck het volgende:
[..]
jij snapt het
maar ach, nog 6 daagjes, dan issie er weer (en ben ik allaaaaaaang weer beter hoor)
maar ik denk dat ik maar lekker ga douchen en slapen
tot morgen![]()
Nou, doeg hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 23:59 schreef OA het volgende:
Ik ga pitten!![]()
De nachtwacht is gearriveerd de ik kan de "tent" met een gerust hart achterlaten!![]()
Ha.. de NachtWacht... mooizoquote:
Nou maak kennis met hem zou ik zeggen.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
2?
3 minimaal, hardcorekabouter ken ik niet.
Hoi!quote:Op donderdag 26 april 2007 00:22 schreef hardcorekabouter het volgende:
ik neem nog een kopje koffie! Nachtdienst voor mij vannacht!
Done.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:32 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nou maak kennis met hem zou ik zeggen.![]()
4 dan dus hequote:Op donderdag 26 april 2007 00:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
2?
3 minimaal, hardcorekabouter ken ik niet.
Cola ook goed?quote:Op donderdag 26 april 2007 00:41 schreef hardcorekabouter het volgende:
[..]
Hoi hoi!
jullie nog aan de koffie?
quote:Op donderdag 26 april 2007 00:43 schreef hardcorekabouter het volgende:
maar vooruit dan maar, omdat het nacht is
Nee, net een paar pilsjes gehad, en nu zo slapen... morgen weer om kwart voor 7 opquote:Op donderdag 26 april 2007 00:41 schreef hardcorekabouter het volgende:
[..]
Hoi hoi!
jullie nog aan de koffie?
Ah, kut voor je joh.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, net een paar pilsjes gehad, en nu zo slapen... morgen weer om kwart voor 7 op
whehehquote:Op donderdag 26 april 2007 00:52 schreef Sebasser het volgende:
Dat bier drinken dan he.
doiquote:Op donderdag 26 april 2007 01:03 schreef MPG het volgende:
maargoed, ik ga slapen endezulks
welterusten en tot morgen
Mag lekker toch nietquote:Op donderdag 26 april 2007 01:07 schreef hardcorekabouter het volgende:
welterusten! ik wil ook slapen!
Nu zul je ook blijven ook.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:07 schreef hardcorekabouter het volgende:
welterusten! ik wil ook slapen!
damn mofo, je onderbreekt onsquote:Op donderdag 26 april 2007 02:40 schreef indahnesia.com het volgende:
series? Lost?
Waar niet blij mee ?quote:Op donderdag 26 april 2007 03:04 schreef indahnesia.com het volgende:
Ja, die komt wel vol zo, ware het niet dat de modjes er niet blij mee zijn.
Nog een?quote:Op donderdag 26 april 2007 03:52 schreef hardcorekabouter het volgende:
ik neem nog een koffie !
Dit is een nuchtere abn zin hoor, leg jij me maar eens uit wat jij niet snapt of eigenlijk wel snapt...quote:Op donderdag 26 april 2007 03:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Probeer deze zin eens opnieuw te typen, en dan op een meer nuchtere manier ofzoot.
trusten!quote:Op donderdag 26 april 2007 03:57 schreef Sander170 het volgende:
Ik neem geen koffie meer.
Ik ga slapen, ben het zet, latersss...
Doe mij een dubbelequote:Op donderdag 26 april 2007 03:59 schreef hardcorekabouter het volgende:
[..]
trusten!
ik zit te denken aan espresso![]()
quote:Is iedereen dan gek geworden?
Er was een tijd toen de samenzweringstheorieën een voorwerp van middenklassenminachting en humeur waren. Ze hadden neigingen om over vreemde theorieën te praten, zoals de dood van Elvis, ontvoeringen door Aliens. Of - meer sinister - dat de Holocaust nooit gebeurde. Rond 30% van de Britse bevolking geloven dat Prinses Diana en Dodi Fayed werden vermoord of dat het een doel van één of andere samenzwering was. Bijna net zo hoog als het percentage Amerikanen dat er van overtuigd is dat 9/11 van tevoren is bedacht door de regering Bush. 36% hebben deze theorie bedacht.
De regeringen weten dat deze theorieën worden geloofd en doet er alles aan om ze te bestrijden. Zelfs geloven de mensen dat de Orkaan Katrina bewust is gecreëerd om de zwarte bevolking een beetje uit te roeien.
Het is het gebrek aan vertrouwen in overheid en officieel gezag dat de invloed van samenzweringstheorieën opvoert. Meer en meer mensen zijn sceptisch over de officiële versie van gebeurtenissen. En wanneer de dingen verkeerd gaan zoeken wij iemand in gezag die we de schuld kunnen geven.
Niets gebeurt zomaar. Zijn wij daarom geneigd om te geloven dat achter elke tragische gebeurtenis een verborgen agenda sluimert?
Fout, ik ben nooit weggeweest.quote:Op donderdag 26 april 2007 06:28 schreef BrandX het volgende:
Maar goed, als eerste aanwezig,
quote:zal ik de terrasdeuren opengooien (frisse lucht! stinkrokers![]()
)
My mistake!quote:Op donderdag 26 april 2007 06:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Fout, ik ben nooit weggeweest.
[..]
quote:
We zijn niet meer in het rokershoekje hoor.
quote:Op donderdag 26 april 2007 07:36 schreef Sebasser het volgende:
Een paar gasten die ik vaag ken hebben vandaag/zostraks examen ofzoot, en ze gaan lsd nemen.
zo gaaf.![]()
Behalve dan dat ik er niet bij kan zijn
ahwel, kan wel, maar dan val ik in slaap.
trusten
Ja, na vandaag al!quote:
Verplicht Fok!ken. Goh. Naar.quote:Op donderdag 26 april 2007 07:58 schreef OA het volgende:
Start ik net mn computer op mn werk op...
Alles weg...![]()
Geen instellingen meer, geen mail, geen overige programma's...![]()
Een persoonlijke servercrash noemt onze systeembeheerder alias boekhouder het.....![]()
Nou ja, de enige optie die hij zag was even een uurtje te gaan internetten...![]()
Goh, wat een vervelende bezigheid...![]()
Ahja! Dat is waar. Een beetje zin in?quote:Op donderdag 26 april 2007 07:59 schreef OA het volgende:
Morgen eerst een examen maken!![]()
Vervolgens in de middag een bruiloft!![]()
Wat? Examen of bruiloft..quote:Op donderdag 26 april 2007 08:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahja! Dat is waar. Een beetje zin in?
De bruiloft natuurlijkquote:Op donderdag 26 april 2007 08:05 schreef OA het volgende:
Wat? Examen of bruiloft..![]()
Examen ga ik voor de 2e keer doen, dus echt zin heb ik er niet in, want ik weet hoe moeilijk het is, zelfs met een gedegen voorbereiding...![]()
Bruiloft daarentegen heb ik wel zin in!![]()
Ik heb nog nooit een bruiloft bijgewoond van stadhuis t/m einde feest!![]()
Snap ik!quote:Op donderdag 26 april 2007 08:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De bruiloft natuurlijkVeel succes met je examen alvast, mocht ik je niet meer spreken.
Môgge Lenny!quote:Op donderdag 26 april 2007 08:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
goeiemorge! wat een klote tijd om op te staan, niks voor mij
Ik moet naar school om kwart voor 9, wat een ramp! Gelukkig kan ik om half 11 alweer naar huis, dan ist eindelijk weekend..quote:Op donderdag 26 april 2007 08:12 schreef OA het volgende:
[..]
Môgge Lenny!![]()
Lekker binnenkomer!![]()
Wat ga je zo vroeg doen?![]()
Kort dagje, lang weekend!quote:Op donderdag 26 april 2007 08:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik moet naar school om kwart voor 9, wat een ramp! Gelukkig kan ik om half 11 alweer naar huis, dan ist eindelijk weekend..![]()
![]()
en een lange![]()
Hey Fruts!quote:
Over 8,5 uur begint het!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op donderdag 26 april 2007 08:25 schreef OA het volgende:
[..]
Over 8,5 uur begint het!![]()
7.5 uur werken+uur pauze...
Dar lang....quote:
nog 14 uur...quote:
druk is anders idd..quote:Op donderdag 26 april 2007 09:07 schreef Frutsel het volgende:
Mogguh Eer-ik
Rustig hier vandaag of ligt dat aan mij?
8 out of 10.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:14 schreef eer-ik het volgende:
Positie, aantal posts, user
001. 321 Kuukske
002. 295 eer-ik
003. 274 juon_jacket1
004. 260 Diovarus
005. 242 OA
006. 180 Sebasser
007. 179 Pheno
008. 173 MPG
009. 168 DaveMasteR
010. 156 vdvorst
Check het aantal KSC-ers in de top 10 van gister
ey.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:15 schreef Sebasser het volgende:
oi
Ja!quote:Op donderdag 26 april 2007 09:11 schreef eer-ik het volgende:
Iedereen is echt aan het werk lijkt het wel
he bent niet wijsquote:Op donderdag 26 april 2007 09:21 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga vandaag zo he, enkel emo muziek draaien.
die heb je even snel bij elkaar gezochtquote:Op donderdag 26 april 2007 09:14 schreef eer-ik het volgende:
001. 321 Kuukske
002. 295 eer-ik
003. 274 juon_jacket1
004. 260 Diovarus
005. 242 OA
006. 180 Sebasser
007. 179 Pheno
008. 173 MPG
009. 168 DaveMasteR
010. 156 vdvorst
Mogguhquote:Op donderdag 26 april 2007 09:20 schreef Sebasser het volgende:
Broertje ziek, hij weet dat ie niet achter de xbox mag.
Doet ie toch, ik sluit zijn xbox live af, en binnen 3 minuten stond ie al hier of ie ff een dvd mocht lenen.
En dan gewoon keihard weer de deur uit schoppen.
en dat terwijl die dvd eig van hem was/is.
Zijn gewoon overzichtjes hoor, elke dag in zo'n topic..quote:Op donderdag 26 april 2007 09:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
die heb je even snel bij elkaar gezocht![]()
Ow dat kan best... zo erg verdiep ik me er niet inquote:Op donderdag 26 april 2007 09:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zijn gewoon overzichtjes hoor, elke dag in zo'n topic..
Slecht.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ow dat kan best... zo erg verdiep ik me er niet in![]()
Moet jij eens opletten! Ik ben lekker toch veel sterkerquote:Op donderdag 26 april 2007 09:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
HAHA! Krijg je lekker toch niet!
quote:Op donderdag 26 april 2007 09:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten! Ik ben lekker toch veel sterker![]()
![]()
Oeh, heerlijke muziek voor dit soort weer.quote:
Ah, puick!quote:Op donderdag 26 april 2007 09:14 schreef eer-ik het volgende:
001. 321 Kuukske
002. 295 eer-ik
003. 274 juon_jacket1
004. 260 Diovarus
005. 242 OA
006. 180 Sebasser
007. 179 Pheno
008. 173 MPG
009. 168 DaveMasteR
010. 156 vdvorst
zeker wetenquote:Op donderdag 26 april 2007 09:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oeh, heerlijke muziek voor dit soort weer.
het is helemaal niet warm al.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zeker weten
't is nu ook al echt warm gewoon
Post eens een reactie, zie een wit scherm, en je bericht staat er toch, ookal wit scherm, duidelijkheid heerscht.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:40 schreef Frutsel het volgende:
Heb trouwens al de hele ochtend na het reageren of bij MyAT een witscherm en dan komt er niets![]()
Pas als ik dan page-back ga zie ik de pagina zich herladen en staat mijn reactie gepost. Niet elke keer, maar wel vaak![]()
Witte schermen moeten verboden worden![]()
Ik heb dat ook, maar na een appel+r is het weer over.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:40 schreef Frutsel het volgende:
Heb trouwens al de hele ochtend na het reageren of bij MyAT een witscherm en dan komt er niets![]()
Pas als ik dan page-back ga zie ik de pagina zich herladen en staat mijn reactie gepost. Niet elke keer, maar wel vaak![]()
hehe, dat geintje.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:41 schreef OA het volgende:
Dat wind:rws ding startte op alsof het de eerste keer was...![]()
Bleek dat er een bestand is waarin dagelijks mn profiel wordt weggeschreven..
en dat was tijdens het afsluiten corrupt geworden...![]()
wind:rws
ms
Dat had ik gisterenavond ook al...quote:Op donderdag 26 april 2007 09:40 schreef Frutsel het volgende:
appelsquote:Op donderdag 26 april 2007 09:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, maar na een appel+r is het weer over.
Enig!quote:
Nee zegt ie.quote:
Dat kan ook in de winterquote:Op donderdag 26 april 2007 09:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee zegt ie.
Dan woon je aan de verkeerde kant van het land, ik had net al in m'n blote pens door de tuin kunnen banjeren
Nou heb ik dat ook gedaan, maar dan met badjas aan
is het nu wel al gefixed dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 09:43 schreef OA het volgende:
[..]
Enig!
De enige oplossing die vanochtend werd aangedragen (voordat de expert er was) was internetten...![]()
Is gelukkig weer gefixt.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
is het nu wel al gefixed dan?
En wat internetten de mensen die niet op fok komen dan?
Of zit iedereen van je werk stiekem op fok?
Bullshit.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
JA, maar in de winter is het niet warm
zakelijk internettenquote:Op donderdag 26 april 2007 09:47 schreef OA het volgende:
[..]
Is gelukkig weer gefixt.![]()
De rest zegt nauwelijks te internetten....![]()
En als het al gebeurt, is het grootendeels zakelijk....![]()
Die kijken dus allemaal onder werktijd pr0n sites..quote:Op donderdag 26 april 2007 09:47 schreef OA het volgende:
[..]
Is gelukkig weer gefixt.![]()
De rest zegt nauwelijks te internetten....![]()
En als het al gebeurt, is het grootendeels zakelijk....![]()
Dat beweren ze althans....quote:
Ik internet ook wel eens zakelijkquote:Op donderdag 26 april 2007 09:51 schreef OA het volgende:
[..]
Dat beweren ze althans....![]()
Ik internet ook weleens zakelijk hoor... 3%b van de tijd..![]()
Bij mij stelt het nooit veel voor hoor!quote:Op donderdag 26 april 2007 09:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik internet ook wel eens zakelijk
0.1% van de tijd denk ik
Ik stuur af en toe een zakelijk mailtje.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:03 schreef OA het volgende:
[..]
Bij mij stelt het nooit veel voor hoor!
Gewoon even wat telefoonnummers opzoeken ofzo...![]()
Jij was toch de wanbetaler??quote:Op donderdag 26 april 2007 10:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik stuur af en toe een zakelijk mailtje.
Meer ook niet.
Over zakelijke mails gesproken, even kijken of m'n wanbetaler al teruggemaild heeft.
Foutlook... rules... out of office replyquote:Op donderdag 26 april 2007 10:06 schreef OA het volgende:
[..]
Jij was toch de wanbetaler??![]()
Mailen doe ik de hele dag door, maar daar heb ik een handig programmaatje voor...![]()
![]()
Omdat je het daar naar je zin hebt..quote:Op donderdag 26 april 2007 10:07 schreef MPG het volgende:
Goeiesmorregens allemaal
Waarom zit ik met zulks een geniaal weer nou weer 8 uren college te volgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Foutlook heb ik hier niet....quote:Op donderdag 26 april 2007 10:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Foutlook... rules... out of office reply
Nee, ik wil wel, maar heb niet voldoende vermogen om 't te kunnen doen.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:06 schreef OA het volgende:
[..]
Jij was toch de wanbetaler??![]()
Mailen doe ik de hele dag door, maar daar heb ik een handig programmaatje voor...![]()
![]()
Thunderbirdquote:Op donderdag 26 april 2007 10:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Foutlook... rules... out of office reply
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:09 schreef OA het volgende:
[..]
Omdat je het daar naar je zin hebt..![]()
Jij bent onlosmakelijk verbonden met de TUe...![]()
Goedemorgen trouwens!
Wheheh.. naar mijn zin heb ik het daar indd wel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar onlosmakelijk verbonden? ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
yup.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:14 schreef Pheno het volgende:
Ah, gelukkig, je mag het hier ook over thee hebben
Heer Eer-ick, uijteraerd pleit ik voor het onmiddelijck ende meteen terugveranderen van het woord heren in heeren in het groote woordenboeck der Nederlandsche tael ende letterenquote:Op donderdag 26 april 2007 10:13 schreef eer-ik het volgende:
MPG, plijt jij ook voor, dat heren in het woordenboeck wederom terugveranderd moet worden naar het veel degelijkere woord: heeren?
sorry, het is nog ochtend.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Heer Eer-ick, uijteraerd pleit ik voor het onmiddelijck ende meteen terugveranderen van het woord heren in heeren in het groote woordenboeck der Nederlandsche tael ende letteren
Ik kom helemaal nergens heen op 20 meiquote:Op donderdag 26 april 2007 10:17 schreef Pheno het volgende:
Huuuu, jullie komen dichtbij op 20 mei!
D'r zit er hier nog een die altijd in Nijmegen zit, en een die daar vaak over de vloer komtquote:Op donderdag 26 april 2007 10:18 schreef Pheno het volgende:
Ik ben altijd al in nijmegen
Doe JJ de groetenquote:Op donderdag 26 april 2007 10:18 schreef Pheno het volgende:
Ik ben altijd al in nijmegen
Puick, dat wij weederom een voorstander hebben weeten te vinden!quote:Op donderdag 26 april 2007 10:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Heer Eer-ick, uijteraerd pleit ik voor het onmiddelijck ende meteen terugveranderen van het woord heren in heeren in het groote woordenboeck der Nederlandsche tael ende letteren
Dat kan ik niet wetenquote:Op donderdag 26 april 2007 10:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
D'r zit er hier nog een die altijd in Nijmegen zit, en een die daar vaak over de vloer komt
Ik ben gewoon thuis dan!quote:Op donderdag 26 april 2007 10:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kom helemaal nergens heen op 20 mei
Als ik zou weten wie het is, kquote:
Nou, dat moet even genuanceerd worden!quote:
Tijd voor de oprichting van "Het Oud-Hollandsch genootschap der Koffie-Heeren"?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:20 schreef OA het volgende:
[..]
Puick, dat wij weederom een voorstander hebben weeten te vinden!![]()
quote:
Juischt jaa. Den eene week isch hij kind aan huisch, den anderen week isch hij verre van welckomquote:Op donderdag 26 april 2007 10:21 schreef OA het volgende:
[..]
Nou, dat moet even genuanceerd worden!![]()
De eene week loopt hij daar de deur plat en de andere week is hij niet welckom...![]()
Posthistory?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:19 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, even voorstellen: Pheno, SC junk. Zie posthistorie.
Lijkt mij een uitstekend idee confrère!quote:Op donderdag 26 april 2007 10:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Tijd voor de oprichting van "Het Oud-Hollandsch genootschap der Koffie-Heeren"?
Wanneer moeten wij trouwens Koffiepa zeggen tegen PaVequote:Op donderdag 26 april 2007 10:22 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Hij kent JJ niet....![]()
Ons aller Koffiemoeke!![]()
![]()
Hmm, zo laag maarquote:Op donderdag 26 april 2007 10:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Posthistory?
We kunnen ook gewoon hier naar kijken ; @ [KOFFIE SC #119] koffie of drank?
Hoi Pheno, eer-ik, KSC junk, verder doe ik hier niet bijster veelquote:Op donderdag 26 april 2007 10:19 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, even voorstellen: Pheno, SC junk. Zie posthistorie.
Oeh, ja, dat zal niet bijster lang meer duren denkquote:Op donderdag 26 april 2007 10:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Wanneer moeten wij trouwens Koffiepa zeggen tegen shreddert?
Nooit ende te nimmer...quote:Op donderdag 26 april 2007 10:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Wanneer moeten wij trouwens Koffiepa zeggen tegen shreddert?
Ah, zoals alle andere fokkers dusquote:Op donderdag 26 april 2007 10:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoi Pheno, eer-ik, KSC junk, verder doe ik hier niet bijster veel
als ze de uitzonderingen er zouden uitslopen wel jaquote:Op donderdag 26 april 2007 10:26 schreef OA het volgende:
Het gebruik van der, des, etc... is trouwens één der redenen waarom ik den Duitsche Tael zo fijn vind!!
Ph.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:26 schreef Pheno het volgende:
als ze de uitzonderingen er zouden uitslopen wel ja
Ah, joh, dat valt allemaal reuze mee..quote:Op donderdag 26 april 2007 10:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
als ze de uitzonderingen er zouden uitslopen wel ja
ja inderdaad, even allemaal wat slomer, even afremmen!quote:
6 jaar in verdiept plus gewerkt voor Duitsland, dus praat me er niet vanquote:Op donderdag 26 april 2007 10:27 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, joh, dat valt allemaal reuze mee..![]()
Als je je er even (5 jaar ofzo..) in verdiept lukt het allemaal prima!![]()
Doagquote:Op donderdag 26 april 2007 10:28 schreef crossover het volgende:
Ik ben er weg van
Tot vanavond/vanmiddag ofzo.
Ik kom jou ook overal tegen.quote:
laturquote:Op donderdag 26 april 2007 10:28 schreef crossover het volgende:
Ik ben er weg van
Tot vanavond/vanmiddag ofzo.
je loopt een week achterquote:Op donderdag 26 april 2007 10:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ja inderdaad, even allemaal wat slomer, even afremmen!
anders zijn we straks bij al bij deel 100, en dat terwijl morgen OA pas terugkomt.
ze werkt totaal niet?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoe komt het denk je dat Kuukske zovaak boven aan dat lijstje komt.
ik sta ook vaak bovenaan het lijstje, maar alle posts zijn hier zo'n beetjequote:Op donderdag 26 april 2007 10:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoe komt het denk je dat Kuukske zovaak boven aan dat lijstje komt.
ah, dit is dus de nieuwe Stage Sc of VV of singles.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik sta ook vaak bovenaan het lijstje, maar alle posts zijn hier zo'n beetje
huh?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
ah, dit is dus de nieuwe Stage Sc of VV of singles.
Ze zegt dat ze enkel in haar pauzes post...quote:
Dit zijn ook oude scs die niet meer lopen. AL hebben ze een singles weer ergens, maar dat is geen sc meer. Vroegah, 5 topics makkelijk op een dagquote:Op donderdag 26 april 2007 10:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
huh?
Ik kom daar nooit..
We hebben laatst een SC-overneem-dag gehad, maar ben die niet tegengekomen
Ze heeft lange pauzes of korte werktijdenquote:Op donderdag 26 april 2007 10:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze enkel in haar pauzes post...
Klopt opzich ook wel, (voor zover ik er op heb gelet) maar als ze post, dan post ze ook echt.
ha, jij ook hier.quote:
Vandaag de dag makkelijk 10 topics op 1 dag.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit zijn ook oude scs die niet meer lopen. AL hebben ze een singles weer ergens, maar dat is geen sc meer. Vroegah, 5 topics makkelijk op een dag
Mja, dat is het begin van zo'n sc.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vandaag de dag makkelijk 10 topics op 1 dag.
En pas zo rond deel 80 al 119 de echt goeie SC gangers pas goed op elkaar afgesteld.quote:
Zullen we standaard eens per maand zoeen dag plannen??quote:Op donderdag 26 april 2007 10:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
huh?
Ik kom daar nooit..
We hebben laatst een SC-overneem-dag gehad, maar ben die niet tegengekomen
Is goedquote:Op donderdag 26 april 2007 10:38 schreef OA het volgende:
[..]
Zullen we standaard eens per maand zoeen dag plannen??![]()
De oude singles sc hangt ook nog ergens rond in r&p sc, maar dat gaat niet hard meer. Sowieso zijn er weinig diehards daar meer over van het oude kliekje.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En pas zo rond deel 80 al 119 de echt goeie SC gangers pas goed op elkaar afgesteld.
Dan ontstaan de kliekjes.
Mwoa, ik heb weinig over te nemenquote:Op donderdag 26 april 2007 10:38 schreef OA het volgende:
[..]
Zullen we standaard eens per maand zoeen dag plannen??![]()
wat is de max eigenlijk, dat we ooit gehaald hebben?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vandaag de dag makkelijk 10 topics op 1 dag.
Volgens mij hadden wij nog verder naar boven kunnen staan als we gisteren niet op msn hadden geluld, maar hier...quote:Op donderdag 26 april 2007 10:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik sta ook vaak bovenaan het lijstje, maar alle posts zijn hier zo'n beetje
Ik denk afgelopen vrijdag of gister..quote:Op donderdag 26 april 2007 10:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat is de max eigenlijk, dat we ooit gehaald hebben?
Vraag het JeRaquote:Op donderdag 26 april 2007 10:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat is de max eigenlijk, dat we ooit gehaald hebben?
dat denk ik ook wel, zo nog 100 posts erbovenopquote:Op donderdag 26 april 2007 10:39 schreef OA het volgende:
[..]
Volgens mij hadden wij nog verder naar boven kunnen staan als we gisteren niet op msn hadden geluld, maar hier...![]()
whehehquote:Op donderdag 26 april 2007 10:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel, zo nog 100 posts erbovenop
Wie? wat? waar?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:43 schreef Pheno het volgende:
Och jee, postaantal addicts
Wie? Waar?....quote:Op donderdag 26 april 2007 10:43 schreef Pheno het volgende:
Och jee, postaantal addicts
Puick!quote:Op donderdag 26 april 2007 10:41 schreef Sebasser het volgende:
Elke eerste maandag van de maand, en we beginnen met hoppen om 12 uur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |