draagt ze ook zwarte kousen?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:45 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze is zakelijk, en doet niet aan kussen op de tv.
Kus op de wang mag net nog.
quote:Op woensdag 25 april 2007 20:48 schreef beequeen het volgende:
En de fontijn maar spuiten. Daar kan Brainless een puntje aan zuigen.
Dat hopen we toch met zijn allen?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
Ja gaat zeggen?![]()
![]()
Dank je wederom voor een snelle COS.![]()
Maar stel nou dat wij het allemaal verkeerd zien en Cora inderdaad zijn grote liefde is?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:45 schreef Desii het volgende:
[..]
nou, neeeee ik hoop dat ze de boel fix gaan lopen zieken.... hij kent der pas .... het is zo nep als het maar wezen kan
Je wordt mildquote:Op woensdag 25 april 2007 20:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar stel nou dat wij het allemaal verkeerd zien en Cora inderdaad zijn grote liefde is?
Ik zeg: geef ze een kans.![]()
![]()
is het er zo één!?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:49 schreef CartWOman het volgende:
Ik weet nu al dat ik me weer blauw ga ergeren aan het gecommandeer van ¤ora.![]()
Nope.quote:
Wás ze er maar vast, he?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:49 schreef CartWOman het volgende:
Ik weet nu al dat ik me weer blauw ga ergeren aan het gecommandeer van ¤ora.![]()
Mijn frituurvet is sneller heetquote:
Leedvermaak heeft door DGK een geheel nieuwe dimensie gekregen. Zelfkastijding trouwens ook.quote:
Was het lekker?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Leedvermaak heeft door DGK een geheel nieuwe dimensie gekregen. Zelfkastijding trouwens ook.![]()
Ik begin me echt af te vragen of ze nog wel komt. . .quote:Op woensdag 25 april 2007 20:52 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nope.
Jaap gaat er met de seconde minder florissant uitzien, en ik kon me niet eens voorstellen dat dat mogelijk was.
Lol Ik geloof het ook nogquote:Op woensdag 25 april 2007 20:53 schreef Carlaa het volgende:
Volgens mij zit Cora al zeker 2 uur achter, waar de hele redactie tegen haar inpraat om toch echt JA te zeggen...
Bidden maarquote:
¤ora mag het afmaken.quote:
Wordt per 4 mei LEDENvermaak...quote:Op woensdag 25 april 2007 20:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Leedvermaak heeft door DGK een geheel nieuwe dimensie gekregen. Zelfkastijding trouwens ook.![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 20:58 schreef demins het volgende:
Nou Cora, vooruit! Ik heb er poddome een vergadering voor afgezegd!![]()
Zullen we haar met z'n allen even roepen?quote:
En ik had me wekker er voor gezet.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:58 schreef demins het volgende:
Is dat niet met dubbel M ?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:58 schreef demins het volgende:
Net als Lieke is ze niet betaald maar deze vertikt het blijkbaar om dan op te komen draven.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:00 schreef Kinga het volgende:
WTF is er loos daar... waar blijft die actrice?!
Nou. Misschien is er wel niets gescript?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:59 schreef CartWOman het volgende:
Dat loopje van Eric.![]()
Ik snap er niks meer van, wat is wel/niet gescript, wat is wel/niet echt. Om horendol van te worden.![]()
Plankenkoorts.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:00 schreef Kinga het volgende:
WTF is er loos daar... waar blijft die actrice?!
Hoorde ik het toch goed.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:00 schreef FuTilE het volgende:![]()
Jaap: "Ik heb er gewoon helemaal geen zin in, maar ja, het moet ff gebeuren, dat aanzoek"
Stem op de achtergrond: "Ja, je hebt getekend, hè?"
Ook al een mierenneuker?quote:
Ik heb er geen zin in maar ik doe het ff!quote:Op woensdag 25 april 2007 20:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zullen we haar met z'n allen even roepen?¤OOOOORAAAAAAAAAA!
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk en mijn naam is Jaap.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:01 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Nou. Misschien is er wel niets gescript?
Judas was ook niet te beroerd om te kussen.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:04 schreef ruby het volgende:
Zag ik Brian Sylvia knuffelen? Hmm, dat is nieuw.
Van de dakpannenschilder cursus of knutsel je eigen stoeptegel vergadering. ? Lekker belangrijk dusquote:Op woensdag 25 april 2007 20:58 schreef demins het volgende:
Hij zal wel weten dat ze weg wil. vandaar dus.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:04 schreef ruby het volgende:
Zag ik Brian Sylvia knuffelen? Hmm, dat is nieuw.
Ligt te PIEP met de chaufeurquote:Op woensdag 25 april 2007 21:06 schreef shmoopy het volgende:
Ik ben benieuwd, heb die Cora nog nooit gezien.
Tja, wat zal ik zeggen. . . ze past wel bij Jaap. . .denk ik, zo op het eerste gezicht.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:06 schreef shmoopy het volgende:
Ik vraag me ook voortdurend af waarom ik naar dat gekkenhuis aan het kijken ben.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:05 schreef PietjePuk63 het volgende:
Het is weer eens een behoorlijk surrealistische vertoning aan het worden.
Wat dat betreft zorgt die bolle mafketel wel voor een soort van interessante tv.
Dat dan weer wel...
O ik hoop zo op een bommetje nu.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:07 schreef rooie3 het volgende:
Hoor weer hetzelfde stukje over die ringen.
Ik word echt gek.
hahaha nu weer.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:08 schreef kleinzusje het volgende:
"Hallo, ik ben Jan"
"Hallo, ik ben Cora"
Ik ben bang dat het vanavond niet gaat lukken. CORA ligt in een deuk in haar bungalow van Centre Parcs.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:06 schreef shmoopy het volgende:
Eerst denk je: goh, best een leuke meid, wat moet ze met Jaap?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:06 schreef shmoopy het volgende:
was het maar waar. en dan de camera's op haar gericht in die bungalow en aan jaap laten zienquote:Op woensdag 25 april 2007 21:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het vanavond niet gaat lukken. CORA ligt in een deuk in haar bungalow van Centre Parcs.
Doe haar of hem een luier om.quote:
Ik heb maar een streamgeluid aan, dus ik geniet met jullie mee.quote:
JA MAN!!!quote:Op woensdag 25 april 2007 21:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Eerst denk je: goh, best een leuke meid, wat moet ze met Jaap?
Vervolgens: goh, ze is best zelfverzekerd.
Als laatste: jezus, wat een geldbeluste biatch met haar op de tanden.
Hoor je later!![]()
Die zijn er alleen van donderdag tot en met zondag.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:10 schreef shmoopy het volgende:
Even tussendoor want dat heb ik gemist, komen de butlers niet meer?
??????????????????????????????? do t/m zo toch ???????????????????????????????????quote:Op woensdag 25 april 2007 21:10 schreef shmoopy het volgende:
Even tussendoor want dat heb ik gemist, komen de butlers niet meer?
Ja, hallooooo! Ik zat er al helemaal klaar voor.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:12 schreef noekje het volgende:
Ze komt niet meer?
Trek je galajurk maar weer uit.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ja, hallooooo! Ik zat er al helemaal klaar voor.
Nee, per kruiwagen....dat is haar manier om een treetje hoger te komen op de maatschappelijke ladder!quote:Op woensdag 25 april 2007 21:10 schreef ruby het volgende:
Zal Cora per auto geleverd worden?
Trailertrash.......niks meer of minder.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:13 schreef FuTilE het volgende:
Hier zou een woonwagenkamp nog hun neus voor ophalen
Ik hoorde ook iets, iets waaruit blijkt dat dit hele gedoe gescript is. Iets van wel doen of niet doe, het was zo onverwacht tussen de herrie door dat ik niet meer weet wat het wasquote:Op woensdag 25 april 2007 21:12 schreef milk-shake het volgende:
wat verzint ie nou weer...........cora komt niet meer....wat zei hijnou door de telefoon.....iets van dat ie later haar ging vragen of zo??????????
ik zeg ik hou der vanquote:Op woensdag 25 april 2007 21:14 schreef FuTilE het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat het vanavond kaai- en kaaihard zuipen wordt in DGK.
Jaap zei aan de telefoon dat ie netjes zou doen als Cora er was, dat moesten ze aan haar doorgeven.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik hoorde ook iets, iets waaruit blijkt dat dit hele gedoe gescript is. Iets van wel doen of niet doe, het was zo onverwacht tussen de herrie door dat ik niet meer weet wat het was![]()
Mooie cap Sussiequote:
Ah, tnx.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Die zijn er alleen van donderdag tot en met zondag.
ja dit mochten we niet horen..hahahquote:Op woensdag 25 april 2007 21:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik hoorde ook iets, iets waaruit blijkt dat dit hele gedoe gescript is. Iets van wel doen of niet doe, het was zo onverwacht tussen de herrie door dat ik niet meer weet wat het was![]()
en dan willen ze ook nog dat wij betalen..... ECHT NIETquote:Op woensdag 25 april 2007 21:12 schreef Kinga het volgende:
Me streams bufferen als een gek...
Dat zou wat zijn, leuk ideequote:Op woensdag 25 april 2007 21:16 schreef grazygirl het volgende:
cora komt erin als nieuwe bewoonster haha
Hemeltergend.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:16 schreef Spartel het volgende:
wat heeft amanada een nare steeeem
Waar Cora eieren voor haar geld kiest.(die op de kop van Jaap of de spreekwoordelijke).quote:Op woensdag 25 april 2007 21:17 schreef mootie het volgende:
Ik ga voor 21.30
Cora had in die stoel moeten zitten, dus dat wordt lachen vanavond.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:20 schreef grazygirl het volgende:
streams gaan bufferen dus er komt wel degelijk iets denk ik
en dus voor onsquote:Op woensdag 25 april 2007 21:20 schreef beequeen het volgende:
Strippers voor Syl, ik zweer het je.
Kan jij sinds kort horen??quote:Op woensdag 25 april 2007 21:16 schreef Spartel het volgende:
wat heeft amanada een nare steeeem
Donequote:Op woensdag 25 april 2007 21:11 schreef ruby het volgende:
[..]
Doe haar of hem een luier om.
DGK gaat voor op dit moment.![]()
dat zou cool zijn, heb in ieder geval maar even een wijntje ingeschonkenquote:Op woensdag 25 april 2007 21:20 schreef beequeen het volgende:
die bufferen al vanaf dat ik ze aan heb.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:20 schreef grazygirl het volgende:
streams gaan bufferen dus er komt wel degelijk iets denk ik
Het huwelijk wordt erg overgewaardeerd! En eindigt meestal met nét die vraag!quote:
idd wegaan maar zuipen hahaquote:Op woensdag 25 april 2007 21:22 schreef itsme het volgende:
[..]
die bufferen al vanaf dat ik ze aan heb.
Er werdt aangekondigt dat er om 20.00 iets stond te gebeuren. vandaar misschien druk?
Nou Wat NOU?
zuipen?![]()
Lijkt het wel op.quote:
Das te ver lopen voor Jaapquote:
vriendjes van Carlosquote:Op woensdag 25 april 2007 21:20 schreef beequeen het volgende:
Ze kijken wel uit. Streamers weg, dus per 4 mei ook geen streamers meer. Spannend houden dus.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:23 schreef itsme het volgende:
Nou staat nog niets op de 10 site.
Dat waren Natasia en Eric...quote:Op woensdag 25 april 2007 21:25 schreef kissa het volgende:
Daar gluurde iemand door een deuropening
Jaap giet nog een paar bloemenvazen drank naar binnenquote:
doei doei werksequote:Op woensdag 25 april 2007 21:27 schreef blomst het volgende:
Veel pleziermet Cora en haar passie naar Jaap toe, ik ge werken![]()
Arm paardquote:Op woensdag 25 april 2007 21:26 schreef cobain94 het volgende:
Cora komt straks op een paard naar binnen gegalopeerd vermoed ik...Met een sprong over het hek...
verbaast me niksquote:Op woensdag 25 april 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
AmanDel vindt deze heren wel leuk.
quote:Op woensdag 25 april 2007 21:22 schreef demins het volgende:
[..]
Het huwelijk wordt erg overgewaardeerd! En eindigt meestal met nét die vraag!![]()
Ik hoorde het ook.....quote:Op woensdag 25 april 2007 21:31 schreef beequeen het volgende:
Speel het he, zegt japio.
quote:Op woensdag 25 april 2007 21:22 schreef demins het volgende:
[..]
Het huwelijk wordt erg overgewaardeerd! En eindigt meestal met nét die vraag!![]()
Volgens mij een boedhaquote:Op woensdag 25 april 2007 21:33 schreef Kinga het volgende:
WTF heeft Brian gekregen?!
quote:Op woensdag 25 april 2007 21:34 schreef Gijoon het volgende:
Jaap en zijn negerslaven... 't lijkt sinterklaas wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |