draagt ze ook zwarte kousen?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:45 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze is zakelijk, en doet niet aan kussen op de tv.
Kus op de wang mag net nog.
quote:Op woensdag 25 april 2007 20:48 schreef beequeen het volgende:
En de fontijn maar spuiten. Daar kan Brainless een puntje aan zuigen.
Dat hopen we toch met zijn allen?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
Ja gaat zeggen?![]()
![]()
Dank je wederom voor een snelle COS.![]()
Maar stel nou dat wij het allemaal verkeerd zien en Cora inderdaad zijn grote liefde is?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:45 schreef Desii het volgende:
[..]
nou, neeeee ik hoop dat ze de boel fix gaan lopen zieken.... hij kent der pas .... het is zo nep als het maar wezen kan
Je wordt mildquote:Op woensdag 25 april 2007 20:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar stel nou dat wij het allemaal verkeerd zien en Cora inderdaad zijn grote liefde is?
Ik zeg: geef ze een kans.![]()
![]()
is het er zo één!?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:49 schreef CartWOman het volgende:
Ik weet nu al dat ik me weer blauw ga ergeren aan het gecommandeer van ¤ora.![]()
Nope.quote:
Wás ze er maar vast, he?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:49 schreef CartWOman het volgende:
Ik weet nu al dat ik me weer blauw ga ergeren aan het gecommandeer van ¤ora.![]()
Mijn frituurvet is sneller heetquote:
Leedvermaak heeft door DGK een geheel nieuwe dimensie gekregen. Zelfkastijding trouwens ook.quote:
Was het lekker?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Leedvermaak heeft door DGK een geheel nieuwe dimensie gekregen. Zelfkastijding trouwens ook.![]()
Ik begin me echt af te vragen of ze nog wel komt. . .quote:Op woensdag 25 april 2007 20:52 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nope.
Jaap gaat er met de seconde minder florissant uitzien, en ik kon me niet eens voorstellen dat dat mogelijk was.
Lol Ik geloof het ook nogquote:Op woensdag 25 april 2007 20:53 schreef Carlaa het volgende:
Volgens mij zit Cora al zeker 2 uur achter, waar de hele redactie tegen haar inpraat om toch echt JA te zeggen...
Bidden maarquote:
¤ora mag het afmaken.quote:
Wordt per 4 mei LEDENvermaak...quote:Op woensdag 25 april 2007 20:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Leedvermaak heeft door DGK een geheel nieuwe dimensie gekregen. Zelfkastijding trouwens ook.![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 20:58 schreef demins het volgende:
Nou Cora, vooruit! Ik heb er poddome een vergadering voor afgezegd!![]()
Zullen we haar met z'n allen even roepen?quote:
En ik had me wekker er voor gezet.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:58 schreef demins het volgende:
Is dat niet met dubbel M ?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:58 schreef demins het volgende:
Net als Lieke is ze niet betaald maar deze vertikt het blijkbaar om dan op te komen draven.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:00 schreef Kinga het volgende:
WTF is er loos daar... waar blijft die actrice?!
Nou. Misschien is er wel niets gescript?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:59 schreef CartWOman het volgende:
Dat loopje van Eric.![]()
Ik snap er niks meer van, wat is wel/niet gescript, wat is wel/niet echt. Om horendol van te worden.![]()
Plankenkoorts.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:00 schreef Kinga het volgende:
WTF is er loos daar... waar blijft die actrice?!
Hoorde ik het toch goed.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:00 schreef FuTilE het volgende:![]()
Jaap: "Ik heb er gewoon helemaal geen zin in, maar ja, het moet ff gebeuren, dat aanzoek"
Stem op de achtergrond: "Ja, je hebt getekend, hè?"
Ook al een mierenneuker?quote:
Ik heb er geen zin in maar ik doe het ff!quote:Op woensdag 25 april 2007 20:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zullen we haar met z'n allen even roepen?¤OOOOORAAAAAAAAAA!
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk en mijn naam is Jaap.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:01 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Nou. Misschien is er wel niets gescript?
Judas was ook niet te beroerd om te kussen.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:04 schreef ruby het volgende:
Zag ik Brian Sylvia knuffelen? Hmm, dat is nieuw.
Van de dakpannenschilder cursus of knutsel je eigen stoeptegel vergadering. ? Lekker belangrijk dusquote:Op woensdag 25 april 2007 20:58 schreef demins het volgende:
Hij zal wel weten dat ze weg wil. vandaar dus.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:04 schreef ruby het volgende:
Zag ik Brian Sylvia knuffelen? Hmm, dat is nieuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |