Ligt te PIEP met de chaufeurquote:Op woensdag 25 april 2007 21:06 schreef shmoopy het volgende:
Ik ben benieuwd, heb die Cora nog nooit gezien.
Tja, wat zal ik zeggen. . . ze past wel bij Jaap. . .denk ik, zo op het eerste gezicht.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:06 schreef shmoopy het volgende:
Ik vraag me ook voortdurend af waarom ik naar dat gekkenhuis aan het kijken ben.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:05 schreef PietjePuk63 het volgende:
Het is weer eens een behoorlijk surrealistische vertoning aan het worden.
Wat dat betreft zorgt die bolle mafketel wel voor een soort van interessante tv.
Dat dan weer wel...
O ik hoop zo op een bommetje nu.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:07 schreef rooie3 het volgende:
Hoor weer hetzelfde stukje over die ringen.
Ik word echt gek.
hahaha nu weer.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:08 schreef kleinzusje het volgende:
"Hallo, ik ben Jan"
"Hallo, ik ben Cora"
Ik ben bang dat het vanavond niet gaat lukken. CORA ligt in een deuk in haar bungalow van Centre Parcs.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:06 schreef shmoopy het volgende:
Eerst denk je: goh, best een leuke meid, wat moet ze met Jaap?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:06 schreef shmoopy het volgende:
was het maar waar. en dan de camera's op haar gericht in die bungalow en aan jaap laten zienquote:Op woensdag 25 april 2007 21:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het vanavond niet gaat lukken. CORA ligt in een deuk in haar bungalow van Centre Parcs.
Doe haar of hem een luier om.quote:
Ik heb maar een streamgeluid aan, dus ik geniet met jullie mee.quote:
JA MAN!!!quote:Op woensdag 25 april 2007 21:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Eerst denk je: goh, best een leuke meid, wat moet ze met Jaap?
Vervolgens: goh, ze is best zelfverzekerd.
Als laatste: jezus, wat een geldbeluste biatch met haar op de tanden.
Hoor je later!![]()
Die zijn er alleen van donderdag tot en met zondag.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:10 schreef shmoopy het volgende:
Even tussendoor want dat heb ik gemist, komen de butlers niet meer?
??????????????????????????????? do t/m zo toch ???????????????????????????????????quote:Op woensdag 25 april 2007 21:10 schreef shmoopy het volgende:
Even tussendoor want dat heb ik gemist, komen de butlers niet meer?
Ja, hallooooo! Ik zat er al helemaal klaar voor.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:12 schreef noekje het volgende:
Ze komt niet meer?
Trek je galajurk maar weer uit.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ja, hallooooo! Ik zat er al helemaal klaar voor.
Nee, per kruiwagen....dat is haar manier om een treetje hoger te komen op de maatschappelijke ladder!quote:Op woensdag 25 april 2007 21:10 schreef ruby het volgende:
Zal Cora per auto geleverd worden?
Trailertrash.......niks meer of minder.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:13 schreef FuTilE het volgende:
Hier zou een woonwagenkamp nog hun neus voor ophalen
Ik hoorde ook iets, iets waaruit blijkt dat dit hele gedoe gescript is. Iets van wel doen of niet doe, het was zo onverwacht tussen de herrie door dat ik niet meer weet wat het wasquote:Op woensdag 25 april 2007 21:12 schreef milk-shake het volgende:
wat verzint ie nou weer...........cora komt niet meer....wat zei hijnou door de telefoon.....iets van dat ie later haar ging vragen of zo??????????
ik zeg ik hou der vanquote:Op woensdag 25 april 2007 21:14 schreef FuTilE het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat het vanavond kaai- en kaaihard zuipen wordt in DGK.
Jaap zei aan de telefoon dat ie netjes zou doen als Cora er was, dat moesten ze aan haar doorgeven.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik hoorde ook iets, iets waaruit blijkt dat dit hele gedoe gescript is. Iets van wel doen of niet doe, het was zo onverwacht tussen de herrie door dat ik niet meer weet wat het was![]()
Mooie cap Sussiequote:
Ah, tnx.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Die zijn er alleen van donderdag tot en met zondag.
ja dit mochten we niet horen..hahahquote:Op woensdag 25 april 2007 21:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik hoorde ook iets, iets waaruit blijkt dat dit hele gedoe gescript is. Iets van wel doen of niet doe, het was zo onverwacht tussen de herrie door dat ik niet meer weet wat het was![]()
en dan willen ze ook nog dat wij betalen..... ECHT NIETquote:Op woensdag 25 april 2007 21:12 schreef Kinga het volgende:
Me streams bufferen als een gek...
Dat zou wat zijn, leuk ideequote:Op woensdag 25 april 2007 21:16 schreef grazygirl het volgende:
cora komt erin als nieuwe bewoonster haha
Hemeltergend.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:16 schreef Spartel het volgende:
wat heeft amanada een nare steeeem
Waar Cora eieren voor haar geld kiest.(die op de kop van Jaap of de spreekwoordelijke).quote:Op woensdag 25 april 2007 21:17 schreef mootie het volgende:
Ik ga voor 21.30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |