Trek je galajurk maar weer uit.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ja, hallooooo! Ik zat er al helemaal klaar voor.
Nee, per kruiwagen....dat is haar manier om een treetje hoger te komen op de maatschappelijke ladder!quote:Op woensdag 25 april 2007 21:10 schreef ruby het volgende:
Zal Cora per auto geleverd worden?
Trailertrash.......niks meer of minder.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:13 schreef FuTilE het volgende:
Hier zou een woonwagenkamp nog hun neus voor ophalen
Ik hoorde ook iets, iets waaruit blijkt dat dit hele gedoe gescript is. Iets van wel doen of niet doe, het was zo onverwacht tussen de herrie door dat ik niet meer weet wat het wasquote:Op woensdag 25 april 2007 21:12 schreef milk-shake het volgende:
wat verzint ie nou weer...........cora komt niet meer....wat zei hijnou door de telefoon.....iets van dat ie later haar ging vragen of zo??????????
ik zeg ik hou der vanquote:Op woensdag 25 april 2007 21:14 schreef FuTilE het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat het vanavond kaai- en kaaihard zuipen wordt in DGK.
Jaap zei aan de telefoon dat ie netjes zou doen als Cora er was, dat moesten ze aan haar doorgeven.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik hoorde ook iets, iets waaruit blijkt dat dit hele gedoe gescript is. Iets van wel doen of niet doe, het was zo onverwacht tussen de herrie door dat ik niet meer weet wat het was![]()
Mooie cap Sussiequote:
Ah, tnx.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Die zijn er alleen van donderdag tot en met zondag.
ja dit mochten we niet horen..hahahquote:Op woensdag 25 april 2007 21:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik hoorde ook iets, iets waaruit blijkt dat dit hele gedoe gescript is. Iets van wel doen of niet doe, het was zo onverwacht tussen de herrie door dat ik niet meer weet wat het was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |