Ligt te PIEP met de chaufeurquote:Op woensdag 25 april 2007 21:06 schreef shmoopy het volgende:
Ik ben benieuwd, heb die Cora nog nooit gezien.
Tja, wat zal ik zeggen. . . ze past wel bij Jaap. . .denk ik, zo op het eerste gezicht.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:06 schreef shmoopy het volgende:
Ik vraag me ook voortdurend af waarom ik naar dat gekkenhuis aan het kijken ben.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:05 schreef PietjePuk63 het volgende:
Het is weer eens een behoorlijk surrealistische vertoning aan het worden.
Wat dat betreft zorgt die bolle mafketel wel voor een soort van interessante tv.
Dat dan weer wel...
O ik hoop zo op een bommetje nu.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:07 schreef rooie3 het volgende:
Hoor weer hetzelfde stukje over die ringen.
Ik word echt gek.
hahaha nu weer.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:08 schreef kleinzusje het volgende:
"Hallo, ik ben Jan"
"Hallo, ik ben Cora"
Ik ben bang dat het vanavond niet gaat lukken. CORA ligt in een deuk in haar bungalow van Centre Parcs.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:06 schreef shmoopy het volgende:
Eerst denk je: goh, best een leuke meid, wat moet ze met Jaap?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:06 schreef shmoopy het volgende:
was het maar waar. en dan de camera's op haar gericht in die bungalow en aan jaap laten zienquote:Op woensdag 25 april 2007 21:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het vanavond niet gaat lukken. CORA ligt in een deuk in haar bungalow van Centre Parcs.
Doe haar of hem een luier om.quote:
Ik heb maar een streamgeluid aan, dus ik geniet met jullie mee.quote:
JA MAN!!!quote:Op woensdag 25 april 2007 21:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Eerst denk je: goh, best een leuke meid, wat moet ze met Jaap?
Vervolgens: goh, ze is best zelfverzekerd.
Als laatste: jezus, wat een geldbeluste biatch met haar op de tanden.
Hoor je later!![]()
Die zijn er alleen van donderdag tot en met zondag.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:10 schreef shmoopy het volgende:
Even tussendoor want dat heb ik gemist, komen de butlers niet meer?
??????????????????????????????? do t/m zo toch ???????????????????????????????????quote:Op woensdag 25 april 2007 21:10 schreef shmoopy het volgende:
Even tussendoor want dat heb ik gemist, komen de butlers niet meer?
Ja, hallooooo! Ik zat er al helemaal klaar voor.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:12 schreef noekje het volgende:
Ze komt niet meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |