ja lekker!quote:Op woensdag 25 april 2007 17:34 schreef kadet het volgende:
bier ?
Ik zal maar niet vragen wat je moest doen.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pardon, ik moest ineens verder met doen...![]()
Uit eten gaanquote:Op woensdag 25 april 2007 22:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen wat je moest doen.![]()
Kee, da's beter dan achter je comp hangen.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 00:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kee, da's beter dan achter je comp hangen.![]()
![]()
Maar ik was al weg, dus...![]()
slaap dan ook langer...quote:Op donderdag 26 april 2007 07:52 schreef Talitha het volgende:
Ben ik hier de laatste en ook weer de eerste?!
4 uur slaap is niet genoeg voor mij.![]()
Toch maar goedemorgen dan.
![]()
Mogguh buuf.quote:Op donderdag 26 april 2007 08:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
slaap dan ook langer...![]()
goeiemorgen trouwens...![]()
![]()
mmmm, da's minder. Kan je met stip de thee aanraden van celestial seasonings.. de tension tamer is lekker en je slaapt er óók goed van. Er is ook een speciaal voor slapen. Werkt ook goed volgens de overlevering...quote:Op donderdag 26 april 2007 10:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mogguh buuf.
Ik kon niet slapen.En ik moest weer op tijd op om te werken. Heb verdorie ook nog de trein gemist doordat ik de kat moest zoeken!
![]()
Die Sleepy Time thee is wel lekker, maar daar val ik niet van in slaap.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mmmm, da's minder. Kan je met stip de thee aanraden van celestial seasonings.. de tension tamer is lekker en je slaapt er óók goed van. Er is ook een speciaal voor slapen. Werkt ook goed volgens de overlevering...![]()
leuk hè, huisdieren...Die van mij had net weer een vogel...
![]()
ff lezen in de cos wat er voor ruzie was. Streamlock Gert??!![]()
Middag Petraaquote:Op donderdag 26 april 2007 13:03 schreef petraa het volgende:
Goedemiddagggggggggggggggggggg
Heb ik gisteren gehad met UPC. Stond op het punt m'n laptop van het balkon af te gooien, maar iemand heeft me tegen gehouden.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:30 schreef debuurvrouw het volgende:
ik wordt echt hélémaal gek van @home..![]()
weer de hele dag iedere keer internet eruit...![]()
Whoaaaa! Lekker man!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:19 schreef Gert het volgende:
Ze maken ruzie op de streams!
Dus 3x raden wie er nu een vergadering heeft.![]()
Wèl met gratis broodje kaas lunch.![]()
nou....quote:Op donderdag 26 april 2007 15:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb ik gisteren gehad met UPC. Stond op het punt m'n laptop van het balkon af te gooien, maar iemand heeft me tegen gehouden.
Alles gaat voorbij buuf. Hou vol.![]()
Go buufquote:Op donderdag 26 april 2007 15:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou....![]()
het is al de hele week, en als je dan voor de tigste keer belt en ze zeggen dan:" er is geen storing bekend, u moet even de tv rechtstreeks aansluiten" als oplossing dan spring ik écht uit mijn vel. Maar ben even huis aan huis geweest.![]()
alle buren hebben ook even met de helpdesk gebeld..![]()
Nu was het probleem spontaan binnen een kwartier opgelost.
Wonderlijk, vind je niet![]()
goeiemiddag ian!
Dat noem ik ronselenquote:Op donderdag 26 april 2007 15:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou....![]()
het is al de hele week, en als je dan voor de tigste keer belt en ze zeggen dan:" er is geen storing bekend, u moet even de tv rechtstreeks aansluiten" als oplossing dan spring ik écht uit mijn vel. Maar ben even huis aan huis geweest.![]()
alle buren hebben ook even met de helpdesk gebeld..![]()
Nu was het probleem spontaan binnen een kwartier opgelost.
Wonderlijk, vind je niet![]()
goeiemiddag ian!
als het helpt...quote:
maar dan zijn er twee een uur lang op het voetbalveld.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan je eindelijk fokken, roept het grut om aandacht!
t is hier lekker ja. ik schat zo'n 25 graden. en strakblauw met volop zon.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Heet in Nederland?
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
t is hier lekker ja. ik schat zo'n 25 graden. en strakblauw met volop zon.![]()
![]()
bij jou niet dan?![]()
Hier op m'n werk staan er een paar. Kom maar halen.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wou dat ik zo'n ventilator ding had...
Dat belooft nog wat voor de zomerquote:Op donderdag 26 april 2007 16:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wou dat ik zo'n ventilator ding had...
Is dat niet een beetje heul ver weg?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hier op m'n werk staan er een paar. Kom maar halen.
Jij hebt het enorme zwembad naast mijn huis nog niet gecheckt zekersquote:Op donderdag 26 april 2007 16:29 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat belooft nog wat voor de zomer![]()
Geen idee? Ik zit in Roermond.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje heul ver weg?![]()
En dan zit je nu te klagen omdat?? Het al 3 dagen lekker weer is?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt het enorme zwembad naast mijn huis nog niet gecheckt zekers![]()
Die is nog niet open, maar met de zomer wel![]()
![]()
Ik zit heul niet te klagen! Ik wil enkel een ventilatort!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:56 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En dan zit je nu te klagen omdat?? Het al 3 dagen lekker weer is?![]()
Was het leuk ??? en zie je haar weer snel ???quote:Op donderdag 26 april 2007 20:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Whoa! Nieuwsberichten in de SC!
Lief, lief klein zusje,quote:Op donderdag 26 april 2007 20:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Was het leuk ??? en zie je haar weer snel ???
Groetjes terugquote:Op donderdag 26 april 2007 20:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lief, lief klein zusje,
Ze staat naast me![]()
En we gaan nu heel romantisch samen de hond uitlaten enzo,
Maar je krijgt wel de groetjes![]()
![]()
![]()
ga je er aanhangen danquote:Op donderdag 26 april 2007 18:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit heul niet te klagen! Ik wil enkel een ventilatort!![]()
na drie heet het qetuilaquote:Op donderdag 26 april 2007 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Ho, pardon,
Ik moest er drie hebben...
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
na drie heet het qetuila![]()
en daarna...![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Doe mij dan maar drie qetuila en daarna limonade![]()
YWquote:Op donderdag 26 april 2007 21:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mijn vriendin begint ineens naar een drankje te vragen, bedankt hé...![]()
Aaah, is het er zo één?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:08 schreef debuurvrouw het volgende:
bedoel u deze??
dan niet, scoort 4,9 bij imdb
ja, of met richard prior,quote:Op donderdag 26 april 2007 22:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aaah, is het er zo één?
Hmm, dan ga ik eerst nog een drankje halen.![]()
Of er iets loopt op de streams? Ik zal eens even kijken.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
ik denk t: vervang door lopen er loopt niks op de streams...toch?![]()
hoi talitha
mén ga gewoon twijfelen...quote:Op donderdag 26 april 2007 22:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Of er iets loopt op de streams? Ik zal eens even kijken.
Midlifecrisis wilde ik vragen... Maar ik zie dat je jonger bent dan ik! Waarom klink je dan zoveel intelligenter?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mén ga gewoon twijfelen...
en aan alles hè.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Midlifecrisis wilde ik vragen... Maar ik zie dat je jonger bent dan ik! Waarom klink je dan zoveel intelligenter?![]()
(Zeg maar niks.)
O ja, er loopt helemaal niets op de streams. Het hangt op de bank voor de televisie. En ze zijn heel irritant door het programma heen aan het praten.![]()
Doe je rustig aan met de Sleepy Time?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
zat heel even in de cos, maar na die spleet van Jaap slaap ik voorlopig niet...![]()
![]()
-edit- Ga het toch maar proberen. neem de pot thee wel mee...![]()
Leandra komt niet meer, omdat het niveau in de kooi naar het dieptepunt is gezakt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar de fuck is Leandra!?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Leandra komt niet meer, omdat het niveau in de kooi naar het dieptepunt is gezakt.Dacht ze, want volgens mij kan het nog vééééél lager.
En altijd als ik er niet ben!
![]()
Leandra, kom je nog een keertje buurten?![]()
![]()
ik wil je best een pm sturen hoor, met die inhoud...quote:
Ze heeft een berichtje achter gelaten in een eerdere SC. Lees jij niet alles terug?quote:
blijkbaar niet...quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ze heeft een berichtje achter gelaten in een eerdere SC. Lees jij niet alles terug?![]()
Ben je al bij stap 2?quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:37 schreef debuurvrouw het volgende:
maar niet nu meteen hè, maar in kleine stapjes en heel georganiseerd enzo....
quote:
nah, en de rest natuurlijk, want dat leidt anders zo af..quote:
Mag ik het bij wat steekwoorden houden? Huub, beffen, Amanda, Brian, spugen, meppen, verwijten, excuses, streamers, overspannen, grouphug.... en verder!quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nah, en de rest natuurlijk, want dat leidt anders zo af..
overspannen cossen?Watskeburt?
![]()
ow... dátquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mag ik het bij wat steekwoorden houden? Huub, beffen, Amanda, Brian, spugen, meppen, verwijten, excuses, streamers, overspannen, grouphug.... en verder!![]()
Met andere woorden: niets wereldschokkends.![]()
Als ik binnenkom, scheelt dat?quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Hmm, dus Leandra zien we voorlopig niet meer.
Da's dan mooi jammer, die kloteDGKhoersten worden bedankt!
Onze eigen SC-Königin verdwenen!!!
Ik kan ook niet even 5 dagen afwezig zijn hé...
![]()
![]()
![]()
Dat verhaal gaat al maanden rond en het is nog steeds (net als de eerste keer dat het verhaal de lucht ingeslingerd werd) niet waar.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian houdt Amanda op afstand nu
De Gouden Kooi deelnemer Brian roept vernielzucht op
Amsterdam - De moeder van Gouden Kooi Deelnemer Brian Kubatz is slachtoffer van vandalisme en doodsbedreigingen aan haar zoon. Er zijn meerdere bakstenen door haar ruit gegooid, en mannen met bivakmutsen op, schreeuwden "Brian moet dood" alvorens weg te rijden in een Fiat Panda.
De politie heeft verklaard extra te gaan serveilleren en roept getuigen op zich te melden.
Bron: www.detelegraaf.nl
Dit stond op een forum van sugababes.. klopt dit?
Dat geeft wel!quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:12 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Beetje stilletjes, maar dat geeft niet
Dat ze daar intrappen..........quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:54 schreef Paris_Texas het volgende:
Ik ben ook een beetje gaar.... en t is maar goed dat ik dat 2½ uur geleden niet was want ik reed zo een alcoholcontrole-fuik in...
En dat terwijl ik mijn buurjongen net de parkeerplaats van de kroeg zag afrijden toen ik daar langskwam.
Ik vond het al zo vaag dat hij 200 meter verderop een andere parkeerplaats op ging maar dat was kennelijk verplicht![]()
Mooiste: iedereen moest blazen en ik hoefde alleen mijn papieren maar te laten zien, het gezellige gesprekje met meneer agent over mijn bijna verlopen rijbewijs (over 3 weken) en zijn advies zsm een nieuw aan te vragen en niet tot 10 dagen voor de dag dat het verloopt te wachten was kennelijk genoeg om aan te geven dat ik dusdanig helder was dat ik waarschijnlijk niet gedronken had
quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:54 schreef Paris_Texas het volgende:
Ik ben ook een beetje gaar.... en t is maar goed dat ik dat 2½ uur geleden niet was want ik reed zo een alcoholcontrole-fuik in...
En dat terwijl ik mijn buurjongen net de parkeerplaats van de kroeg zag afrijden toen ik daar langskwam.
Ik vond het al zo vaag dat hij 200 meter verderop een andere parkeerplaats op ging maar dat was kennelijk verplicht![]()
Mooiste: iedereen moest blazen en ik hoefde alleen mijn papieren maar te laten zien, het gezellige gesprekje met meneer agent over mijn bijna verlopen rijbewijs (over 3 weken) en zijn advies zsm een nieuw aan te vragen en niet tot 10 dagen voor de dag dat het verloopt te wachten was kennelijk genoeg om aan te geven dat ik dusdanig helder was dat ik waarschijnlijk niet gedronken had
Ik heb nog verbaasd gevraagd of ik niet hoefde te blazen toen hij me een prettige avond wenste... daarbij: ik had 1½ uur daarvoor op een terrasje slechts 1 biertje en verder gewoon Spa Blauw genuttigd, maar zelfs daar is niet naar gevraagdquote:
En ik heb ook nog geen zin om te slapen, maar wat moet ik anders?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Trusten!? Het is nog geeneens half 2!
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
En ik heb ook nog geen zin om te slapen, maar wat moet ik anders?![]()
Muhahaha, moet ik d'r even wakker maken om te getuigen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:10 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd al?? Ah, wat zielig![]()
Lijkt me niet, ze heeft dr slaap hard genoeg nodigquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Muhahaha, moet ik d'r even wakker maken om te getuigen?![]()
Hihi, je zei hardquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:11 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Lijkt me niet, ze heeft dr slaap hard genoeg nodig![]()
Hihi, je zei foreverquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:12 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
OMG.. a dirty mind is a joy forever...![]()
Dude, wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:16 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Welk nivo en waar ligt dat? Laag ...of hoog?![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:18 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Slaap is laag, dus zal wel hoog moeten zijn dan![]()
Ga je überhaupt betalen dan?!quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:19 schreef nueffeniet het volgende:
ik mag toch hopen dat na 8 uur savonds we niet hoeven te betalen voor die bs
Iedereen die serieus gaat betalen voor de streams moet eens serieus beginnen met roken ofzo.quote:
Vanavond wel hoor.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:21 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Tssssssssss... je bent ook niet snel tevreden![]()
*gooit een brandende kameel naar Ianquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iedereen die serieus gaat betalen voor de streams moet eens serieus beginnen met roken ofzo.
Dan flikker je je geld ook weg maar kan ik in ieder geval komen bietsen.
Wel uitkijken hoe je gooit, ging rakelings langs mee heenquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:24 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
*gooit een brandende kameel naar Ian![]()
Huilie, bel gelijk de dierenbescherming ff johquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:25 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Wel uitkijken hoe je gooit, ging rakelings langs mee heen![]()
Voor die kameel wel jaquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:26 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Huilie, bel gelijk de dierenbescherming ff joh![]()
* Ian ontwijkt en neemt hijs van Gauloisesquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:24 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
*gooit een brandende kameel naar Ian![]()
Ik drink geen kofiie.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:24 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Alleen vanavond?
Heb je alleen koffie gehad vanavond dan?![]()
Zit vaker in diverse SC'squote:Op zaterdag 28 april 2007 01:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik drink geen kofiie.
Ben jij verdwaald trouwens? Heb je nog niet eerder gezien in de SC hiero?
Kuche kuchequote:Op zaterdag 28 april 2007 01:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
* Ian ontwijkt en neemt hijs van Gauloises
Sukkel... ontwijken?? en nu ligt ie op je dekbed te branden?? Nee dat is pas een wenselijke situatiequote:Op zaterdag 28 april 2007 01:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
* Ian ontwijkt en neemt hijs van Gauloises
Dan is er niet veel wat je geraakt heeft, wel bijna die kameelquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Pfff, wat heb ik een hoop gemist...
Mijn vriendin, wat doe je?!quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:28 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Sukkel... ontwijken?? en nu ligt ie op je dekbed te branden?? Nee dat is pas een wenselijke situatie![]()
Pfff ... ik ontwijk die kameel nietquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga dan in niet roken zitten, mietje...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:31 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Had je die kameel maar moeten vangen![]()
Een beetje kameel brandt idd primaquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:32 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Yep en je kon hem duidelijk zien aankomen ...brande als een fakkel![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:33 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Een beetje kameel brandt idd prima![]()
Sterke reply.. duurde wel ff trouwens, lang over na moeten denken??quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat je niet in mijn prachtige bed mag liggen![]()
Kutnewbie!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was een peuk halen, stuk piepschuim!quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:34 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Sterke reply.. duurde wel ff trouwens, lang over na moeten denken??![]()
Er kwam er al 1 langszeilen Schnitzelquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik was een peuk halen, stuk piepschuim!![]()
Sterke reply.. duurde wel ff trouwens, lang over na moeten denken??quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:36 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Er kwam er al 1 langszeilen Schnitzel![]()
Laat mij, ik ben verdrietig enzovoort want jullie hebben toen ik er even niet was mijn Leandra weg weten te jagen!quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:36 schreef Talitha het volgende:
Joh, ga eens naar Hooligans, stelletje dropveters.![]()
Ja, m'n bijdehandjes zijn opquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sterke reply.. duurde wel ff trouwens, lang over na moeten denken??![]()
I knowquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Da's dan wel weer een beetje zielig...
Nee, druk op vele frontenquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik geloof dat nu iedereen naar bed is?![]()
Euh..quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:41 schreef Markeerstift het volgende:
Ik vind 505 echt zó mooi!
Vooral bij het stukje: " I crumble completely when you cry" Ik zou er bijna zelf van gaan huilen.
Ja, maar nou ben ik nieuwsgierig!quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:41 schreef Markeerstift het volgende:
edit: ik zat in het verkeerde topic![]()
505??quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:41 schreef Markeerstift het volgende:
edit: ik zat in het verkeerde topic![]()
Ik heb het niet gedaan hoor.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat mij, ik ben verdrietig enzovoort want jullie hebben toen ik er even niet was mijn Leandra weg weten te jagen!![]()
![]()
![]()
Ik heb al boodschappen gedaan, dus geen bijdehandjes meer dit weekendquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Morgen vroeg op en meteen nieuwe halen!
Daar was ik reeds, om mijn Geliefde Leandra nog een maal eenquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb het niet gedaan hoor.Kom anders even naar de knufelhoek.
![]()
Nee!quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:43 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
hahaha sorry! Ik zat in het verkeerde topic![]()
Doe maar net alsof het er niet stond ofzo
En wat vindt je vriendin daarvan?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar was ik reeds, om mijn Geliefde Leandra nog een maal eente brengen...
Een of andere computer nerd doet een SOS omdat hij een pc crash heeft gehad en zijn nerd vriendin moet ervan huilen en daardoor doet hij van crumbelen...quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:44 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ja okay, maar wat heeft de rest van die tekst ermee te maken??
Mijn vriendin vond het zielig voor mij, want die weet hoezeer ik op Leandra gesteld benquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:45 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En wat vindt je vriendin daarvan?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:45 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
ok. van Arctic monkeys, laatste liedje, nieuwe album
Juist ja... jankende nerds om een BSOD dusquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een of andere computer nerd doet een SOS omdat hij een pc crash heeft gehad en zijn nerd vriendin moet ervan huilen en daardoor doet hij van crumbelen...
En ik loop een blauwtje hier.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar was ik reeds, om mijn Geliefde Leandra nog een maal eente brengen...
Das dan wel weer lief van je vriendin, zuinig op zijnquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn vriendin vond het zielig voor mij, want die weet hoezeer ik op Leandra gesteld ben![]()
Ik doe heul zuinig zijn...quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:47 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Das dan wel weer lief van je vriendin, zuinig op zijn
Hoezo?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:48 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
geen dank hoor.
Slaap jij ook wel eens?
Ben net 5 dagen non-actief geweest...quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:51 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Nja je bent altijd hier![]()
als ik kijk
haha, oepsquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben net 5 dagen non-actief geweest...![]()
Maarre, meestal (als de streams leuk zijn) slaap ik iets van 4 uur ofzo...
Vanaf een uur of vijf 's nachts...
Je wilde Markeerstift al gaan zoenen??quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh wacht, dít was de SC...
Die geeft af.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:57 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Je wilde Markeerstift al gaan zoenen??![]()
Kan jou t schelen joh, heb je morgen ook wat spannends te vertellen..quote:
Wtf, is het roze!?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:59 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Kan jou t schelen joh, heb je morgen ook wat spannends te vertellen..
Hoe kom je aan die knalroze vlekken op je gezicht?? Tsja, ik had een markeerstift gezoend![]()
Het zou ook een gele, groene, oranje of blauwe kunnen zijn maar ik vond roze het leukst bij jou staanquote:
Ik wou ook eigenlijk meteen gillen dat ik die markeerstift ging grijpen, maar het ging al naar bedquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:03 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Het zou ook een gele, groene, oranje of blauwe kunnen zijn maar ik vond roze het leukst bij jou staan![]()
Heb jij weer, eerst je dekbed in de fik door langsvliegende brandende kamelen, en nou een markeerstift die hard wegrent als jij net wilt gaan zoenenquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou ook eigenlijk meteen gillen dat ik die markeerstift ging grijpen, maar het ging al naar bed![]()
Ik heb gister al genoeg homo erotische posts gedaan...quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:05 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Heb jij weer, eerst je dekbed in de fik door langsvliegende brandende kamelen, en nou een markeerstift die hard wegrent als jij net wilt gaan zoenen![]()
Heb ik alle fun weer gemist natuurlijk.. welk topic?quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb gister al genoeg homo erotische posts gedaan...![]()
De COSquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:08 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Heb ik alle fun weer gemist natuurlijk.. welk topic?
Die hier boven mij ziet er verdacht uit.quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:09 schreef FuTilE het volgende:
Zijn hier nog vuighe zaken?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die hier boven mij ziet er verdacht uit.
Daarom leek het mij ook wel veiligquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:11 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Die ga ik niet teruglezen, en die van gisteren al helemaal niet.
Man, dat is nu al een klassieker... Prachtig ramptoerisme in optima forma.quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:11 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Die ga ik niet teruglezen, en die van gisteren al helemaal niet.
Zou ik ook zeggen... lees je je PM nog wel eens trouwens?quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarom leek het mij ook wel veilig![]()
Ja.. Hoezo?quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:13 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen... lees je je PM nog wel eens trouwens?
Mwah, ik vond het strand in Thailand voor de Tsunami ook aantrekkelijker dan direct daarnaquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:12 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Man, dat is nu al een klassieker... Prachtig ramptoerisme in optima forma.
Het lot heeft jou aangewezen!quote:
Dat 2equote:Op zaterdag 28 april 2007 02:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het lot heeft jou aangewezen!Of je bent gewoon de grootste spemmert.
![]()
Een postgemiddelde van onder de 100, heb je al geestelijke bijstand aangevraagd??quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat 2e![]()
Mijn postgemiddelde heeft het zwaar te verduren gehad de laatste paar dagen.
Ja, maar toch had je die videofilmpjes niet willen missen!quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:14 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Mwah, ik vond het strand in Thailand voor de Tsunami ook aantrekkelijker dan direct daarna
Wel, ik heb de dramafilmpjes van gisteravond in DGK dan ook overgeslagenquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:17 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, maar toch had je die videofilmpjes niet willen missen!
Ik zat net op 103!quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:17 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Een postgemiddelde van onder de 100, heb je al geestelijke bijstand aangevraagd??![]()
Sorry, iets in MSN tegelijkertijd enzo, beetje lastig alles tegelijkquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geef haar even de tijd, het is een nieuwtje![]()
Hetgeen mij zeer bevreemdt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:18 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Wel, ik heb de dramafilmpjes van gisteravond in DGK dan ook overgeslagen
Je leert het nog wel, als je net zo lang als ik op Fok! zit...quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:20 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Sorry, iets in MSN tegelijkertijd enzo, beetje lastig alles tegelijk![]()
Ik heb er 1 gedownload, maar nog steeds niet bekeken! Gewoonweg vergeten!quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:18 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Wel, ik heb de dramafilmpjes van gisteravond in DGK dan ook overgeslagen
Lollerdemoflsok!quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je leert het nog wel, als je net zo lang als ik op Fok! zit...
Zo...quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:24 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Lollerdemoflsok!
Over een maand of 2 dusquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je leert het nog wel, als je net zo lang als ik op Fok! zit...
quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:25 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, maar ik doe net alsof.
Heb jij al eens van Jacques Cousteau gehoord?
Ik ook niet, ik slijm enkel bij Gert zodat hij tegen de Admins kan zeggen dat ik blauw moet worden...quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:28 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nee, ik loop niet bij Admins te slijmen![]()
Dat vind ik nou een razend knappe diepzeeduiker.quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat vind ik nou een razend knappe diepzeeduiker.
Met die octopussen. En combineren met nazi-sympathiën, hè. Doe het hem maar eens na, maar daar hoor ik je niet over!
Oh sorry, ik laat me weer gaan...
Sure, en dan zo ineens weer opduiken!quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:36 schreef Talitha het volgende:
[..]![]()
Ik geloof dat het echt tijd is om m'n bed op te zoeken.
![]()
Trusten! (en nu voor de echt)
Je hebt me wel de kans gegeven een uiterst slechte woord grap te maken,quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:37 schreef FuTilE het volgende:
Zo, dit onderonsje heb ik ook weer even vakkundig om zeep geholpen![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sure, en dan zo ineens weer opduiken!
Snap je?
Opduiken?
...
Ik vond hem best goedquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt me wel de kans gegeven een uiterst slechte woord grap te maken,
Daar ben ik je dan wel weer dankbaar voor.
Hendig sjiek lollervissers pwnenquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:43 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik vond hem best goed![]()
Dan ga ik nu nog even wat goudvissen martelen en een beetje maniakaal huilen en dan hop, naar bed!
Tjek deze gstar visje.quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:52 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Jeweets![]()
Hendig sjiek slippen op die goudvis.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 04:01 schreef IkWeetNiets het volgende:
Fuckerdefuck, ik dacht een versie van Ruben Blades Pedro Navaja met vogels te hebben gevonden in mijn collectie. Staat het Kooi CD'tje weer op de stream.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:01 schreef PieDobbelJoe het volgende:
GoeieZonnigeZaterdagMorgen allemaal![]()
![]()
![]()
Goeiemorgen Talitha. lang gestrekt ...en dan koffie en boek?quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:13 schreef Talitha het volgende:
[..]Weer een mooie dag in het vooruitzicht. Ik ga me zo maar eens op m'n balkon installeren.
![]()
Welkom terug! Nog een weekje irriteren en we kunnen van de zomer gaan genieten .quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
... net terug uit zonnig Parijs lees ik dat streams betaald moeten gaan worden, Brian in een hotel heeft getukt vanwege oplopende spanningen met Huubje, Sylvia voornemens is DGK te verlaten om 'gevoelsredenen' ..... ik schenk eerst maar eens een bakkie in. Een hele goeie morgen allemaal !!
Ik weet precies wat je doormaaktquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
... net terug uit zonnig Parijs lees ik dat streams betaald moeten gaan worden, Brian in een hotel heeft getukt vanwege oplopende spanningen met Huubje, Sylvia voornemens is DGK te verlaten om 'gevoelsredenen' ..... ik schenk eerst maar eens een bakkie in. Een hele goeie morgen allemaal !!
Eén ding scheelt, je weet iig zeker dat je in Parijs niets gemist hebt aan DGK, zelfs onder Pont Neuf slapen heeft een minder paupergehalte dan DGK de afgelopen week.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Alhoewel er waarschijnlijk wel een stuk minder geschreeuw en gekrijs te horen is...quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:08 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Eén ding scheelt, je weet iig zeker dat je in Parijs niets gemist hebt aan DGK, zelfs onder Pont Neuf slapen heeft een minder paupergehalte dan DGK de afgelopen week.
Niet meer op het balkon?quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:11 schreef Talitha het volgende:
Pfffff, het is warm!Ik ben maar even binnen gaan zitten.
De zon staat nu vol op mijn balkon en m'n parasol helpt niet voldoende.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:14 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Niet meer op het balkon?![]()
Ben ff lekker naar het strand geweest, bijna fris te noemen![]()
![]()
Ook hier helpt een parasol niet meer...ook balkonquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
De zon staat nu vol op mijn balkon en m'n parasol helpt niet voldoende.![]()
Was het druk op het strand? Staat best wel een windje buiten hè?
aagh ik rende niet weg hoor.. moest gewoon om 8 uur werkenquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:05 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Heb jij weer, eerst je dekbed in de fik door langsvliegende brandende kamelen, en nou een markeerstift die hard wegrent als jij net wilt gaan zoenen![]()
LOLquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:17 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
aagh ik rende niet weg hoor.. moest gewoon om 8 uur werken![]()
Mooie metafoor ! Romantisch zelfs.....quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:08 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Eén ding scheelt, je weet iig zeker dat je in Parijs niets gemist hebt aan DGK, zelfs onder Pont Neuf slapen heeft een minder paupergehalte dan DGK de afgelopen week.
Ik heb nou eenmaal wat met Parijsquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:30 schreef Black_king het volgende:
[..]
Mooie metafoor ! Romantisch zelfs.....
Ah gossie, arm pubertje tochquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ik ben een heul zacht en emotioneel persoon.![]()
Daar kom ik sowieso niet, ik houd niet van agressie.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:02 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ah gossie, arm pubertje toch![]()
Het is maar goed dat jij de eerste 7 Hooligantopics nooit hebt meegemaakt, dat was pas ruig![]()
Ik durfde er niet eens te postenquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar kom ik sowieso niet, ik houd niet van agressie.
Jij bent meer van de knuffelcorners?quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:04 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik durfde er niet eens te posten![]()
Daar ben ik geloof ik al wel geweest, maar dat vind ik ook maar een raar topic hoorquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent meer van de knuffelcorners?
*spuugt even in Ians gezichtquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent meer van de knuffelcorners?
Och, n00bje...quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:06 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Daar ben ik geloof ik al wel geweest, maar dat vind ik ook maar een raar topic hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |