Ik ook niet, ik slijm enkel bij Gert zodat hij tegen de Admins kan zeggen dat ik blauw moet worden...quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:28 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nee, ik loop niet bij Admins te slijmen![]()
Dat vind ik nou een razend knappe diepzeeduiker.quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat vind ik nou een razend knappe diepzeeduiker.
Met die octopussen. En combineren met nazi-sympathiën, hè. Doe het hem maar eens na, maar daar hoor ik je niet over!
Oh sorry, ik laat me weer gaan...
Sure, en dan zo ineens weer opduiken!quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:36 schreef Talitha het volgende:
[..]![]()
Ik geloof dat het echt tijd is om m'n bed op te zoeken.
![]()
Trusten! (en nu voor de echt)
Je hebt me wel de kans gegeven een uiterst slechte woord grap te maken,quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:37 schreef FuTilE het volgende:
Zo, dit onderonsje heb ik ook weer even vakkundig om zeep geholpen![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sure, en dan zo ineens weer opduiken!
Snap je?
Opduiken?
...
Ik vond hem best goedquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt me wel de kans gegeven een uiterst slechte woord grap te maken,
Daar ben ik je dan wel weer dankbaar voor.
Hendig sjiek lollervissers pwnenquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:43 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik vond hem best goed![]()
Dan ga ik nu nog even wat goudvissen martelen en een beetje maniakaal huilen en dan hop, naar bed!
Tjek deze gstar visje.quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:52 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Jeweets![]()
Hendig sjiek slippen op die goudvis.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 04:01 schreef IkWeetNiets het volgende:
Fuckerdefuck, ik dacht een versie van Ruben Blades Pedro Navaja met vogels te hebben gevonden in mijn collectie. Staat het Kooi CD'tje weer op de stream.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:01 schreef PieDobbelJoe het volgende:
GoeieZonnigeZaterdagMorgen allemaal![]()
![]()
![]()
Goeiemorgen Talitha. lang gestrekt ...en dan koffie en boek?quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:13 schreef Talitha het volgende:
[..]Weer een mooie dag in het vooruitzicht. Ik ga me zo maar eens op m'n balkon installeren.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |