Was het leuk ??? en zie je haar weer snel ???quote:Op donderdag 26 april 2007 20:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Whoa! Nieuwsberichten in de SC!
Lief, lief klein zusje,quote:Op donderdag 26 april 2007 20:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Was het leuk ??? en zie je haar weer snel ???
Groetjes terugquote:Op donderdag 26 april 2007 20:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lief, lief klein zusje,
Ze staat naast me![]()
En we gaan nu heel romantisch samen de hond uitlaten enzo,
Maar je krijgt wel de groetjes![]()
![]()
![]()
ga je er aanhangen danquote:Op donderdag 26 april 2007 18:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit heul niet te klagen! Ik wil enkel een ventilatort!![]()
na drie heet het qetuilaquote:Op donderdag 26 april 2007 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Ho, pardon,
Ik moest er drie hebben...
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
na drie heet het qetuila![]()
en daarna...![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Doe mij dan maar drie qetuila en daarna limonade![]()
YWquote:Op donderdag 26 april 2007 21:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mijn vriendin begint ineens naar een drankje te vragen, bedankt hé...![]()
Aaah, is het er zo één?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:08 schreef debuurvrouw het volgende:
bedoel u deze??
dan niet, scoort 4,9 bij imdb
ja, of met richard prior,quote:Op donderdag 26 april 2007 22:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aaah, is het er zo één?
Hmm, dan ga ik eerst nog een drankje halen.![]()
Of er iets loopt op de streams? Ik zal eens even kijken.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
ik denk t: vervang door lopen er loopt niks op de streams...toch?![]()
hoi talitha
mén ga gewoon twijfelen...quote:Op donderdag 26 april 2007 22:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Of er iets loopt op de streams? Ik zal eens even kijken.
Midlifecrisis wilde ik vragen... Maar ik zie dat je jonger bent dan ik! Waarom klink je dan zoveel intelligenter?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mén ga gewoon twijfelen...
en aan alles hè.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Midlifecrisis wilde ik vragen... Maar ik zie dat je jonger bent dan ik! Waarom klink je dan zoveel intelligenter?![]()
(Zeg maar niks.)
O ja, er loopt helemaal niets op de streams. Het hangt op de bank voor de televisie. En ze zijn heel irritant door het programma heen aan het praten.![]()
Doe je rustig aan met de Sleepy Time?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
zat heel even in de cos, maar na die spleet van Jaap slaap ik voorlopig niet...![]()
![]()
-edit- Ga het toch maar proberen. neem de pot thee wel mee...![]()
Leandra komt niet meer, omdat het niveau in de kooi naar het dieptepunt is gezakt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar de fuck is Leandra!?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Leandra komt niet meer, omdat het niveau in de kooi naar het dieptepunt is gezakt.Dacht ze, want volgens mij kan het nog vééééél lager.
En altijd als ik er niet ben!
![]()
Leandra, kom je nog een keertje buurten?![]()
![]()
ik wil je best een pm sturen hoor, met die inhoud...quote:
Ze heeft een berichtje achter gelaten in een eerdere SC. Lees jij niet alles terug?quote:
blijkbaar niet...quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ze heeft een berichtje achter gelaten in een eerdere SC. Lees jij niet alles terug?![]()
Ben je al bij stap 2?quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:37 schreef debuurvrouw het volgende:
maar niet nu meteen hè, maar in kleine stapjes en heel georganiseerd enzo....
quote:
nah, en de rest natuurlijk, want dat leidt anders zo af..quote:
Mag ik het bij wat steekwoorden houden? Huub, beffen, Amanda, Brian, spugen, meppen, verwijten, excuses, streamers, overspannen, grouphug.... en verder!quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nah, en de rest natuurlijk, want dat leidt anders zo af..
overspannen cossen?Watskeburt?
![]()
ow... dátquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mag ik het bij wat steekwoorden houden? Huub, beffen, Amanda, Brian, spugen, meppen, verwijten, excuses, streamers, overspannen, grouphug.... en verder!![]()
Met andere woorden: niets wereldschokkends.![]()
Als ik binnenkom, scheelt dat?quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Hmm, dus Leandra zien we voorlopig niet meer.
Da's dan mooi jammer, die kloteDGKhoersten worden bedankt!
Onze eigen SC-Königin verdwenen!!!
Ik kan ook niet even 5 dagen afwezig zijn hé...
![]()
![]()
![]()
Dat verhaal gaat al maanden rond en het is nog steeds (net als de eerste keer dat het verhaal de lucht ingeslingerd werd) niet waar.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian houdt Amanda op afstand nu
De Gouden Kooi deelnemer Brian roept vernielzucht op
Amsterdam - De moeder van Gouden Kooi Deelnemer Brian Kubatz is slachtoffer van vandalisme en doodsbedreigingen aan haar zoon. Er zijn meerdere bakstenen door haar ruit gegooid, en mannen met bivakmutsen op, schreeuwden "Brian moet dood" alvorens weg te rijden in een Fiat Panda.
De politie heeft verklaard extra te gaan serveilleren en roept getuigen op zich te melden.
Bron: www.detelegraaf.nl
Dit stond op een forum van sugababes.. klopt dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |