ja lekker!quote:Op woensdag 25 april 2007 17:34 schreef kadet het volgende:
bier ?
Ik zal maar niet vragen wat je moest doen.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pardon, ik moest ineens verder met doen...![]()
Uit eten gaanquote:Op woensdag 25 april 2007 22:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen wat je moest doen.![]()
Kee, da's beter dan achter je comp hangen.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 00:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kee, da's beter dan achter je comp hangen.![]()
![]()
Maar ik was al weg, dus...![]()
slaap dan ook langer...quote:Op donderdag 26 april 2007 07:52 schreef Talitha het volgende:
Ben ik hier de laatste en ook weer de eerste?!
4 uur slaap is niet genoeg voor mij.![]()
Toch maar goedemorgen dan.
![]()
Mogguh buuf.quote:Op donderdag 26 april 2007 08:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
slaap dan ook langer...![]()
goeiemorgen trouwens...![]()
![]()
mmmm, da's minder. Kan je met stip de thee aanraden van celestial seasonings.. de tension tamer is lekker en je slaapt er óók goed van. Er is ook een speciaal voor slapen. Werkt ook goed volgens de overlevering...quote:Op donderdag 26 april 2007 10:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mogguh buuf.
Ik kon niet slapen.En ik moest weer op tijd op om te werken. Heb verdorie ook nog de trein gemist doordat ik de kat moest zoeken!
![]()
Die Sleepy Time thee is wel lekker, maar daar val ik niet van in slaap.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mmmm, da's minder. Kan je met stip de thee aanraden van celestial seasonings.. de tension tamer is lekker en je slaapt er óók goed van. Er is ook een speciaal voor slapen. Werkt ook goed volgens de overlevering...![]()
leuk hè, huisdieren...Die van mij had net weer een vogel...
![]()
ff lezen in de cos wat er voor ruzie was. Streamlock Gert??!![]()
Middag Petraaquote:Op donderdag 26 april 2007 13:03 schreef petraa het volgende:
Goedemiddagggggggggggggggggggg
Heb ik gisteren gehad met UPC. Stond op het punt m'n laptop van het balkon af te gooien, maar iemand heeft me tegen gehouden.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:30 schreef debuurvrouw het volgende:
ik wordt echt hélémaal gek van @home..![]()
weer de hele dag iedere keer internet eruit...![]()
Whoaaaa! Lekker man!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:19 schreef Gert het volgende:
Ze maken ruzie op de streams!
Dus 3x raden wie er nu een vergadering heeft.![]()
Wèl met gratis broodje kaas lunch.![]()
nou....quote:Op donderdag 26 april 2007 15:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb ik gisteren gehad met UPC. Stond op het punt m'n laptop van het balkon af te gooien, maar iemand heeft me tegen gehouden.
Alles gaat voorbij buuf. Hou vol.![]()
Go buufquote:Op donderdag 26 april 2007 15:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou....![]()
het is al de hele week, en als je dan voor de tigste keer belt en ze zeggen dan:" er is geen storing bekend, u moet even de tv rechtstreeks aansluiten" als oplossing dan spring ik écht uit mijn vel. Maar ben even huis aan huis geweest.![]()
alle buren hebben ook even met de helpdesk gebeld..![]()
Nu was het probleem spontaan binnen een kwartier opgelost.
Wonderlijk, vind je niet![]()
goeiemiddag ian!
Dat noem ik ronselenquote:Op donderdag 26 april 2007 15:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou....![]()
het is al de hele week, en als je dan voor de tigste keer belt en ze zeggen dan:" er is geen storing bekend, u moet even de tv rechtstreeks aansluiten" als oplossing dan spring ik écht uit mijn vel. Maar ben even huis aan huis geweest.![]()
alle buren hebben ook even met de helpdesk gebeld..![]()
Nu was het probleem spontaan binnen een kwartier opgelost.
Wonderlijk, vind je niet![]()
goeiemiddag ian!
als het helpt...quote:
maar dan zijn er twee een uur lang op het voetbalveld.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan je eindelijk fokken, roept het grut om aandacht!
t is hier lekker ja. ik schat zo'n 25 graden. en strakblauw met volop zon.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Heet in Nederland?
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
t is hier lekker ja. ik schat zo'n 25 graden. en strakblauw met volop zon.![]()
![]()
bij jou niet dan?![]()
Hier op m'n werk staan er een paar. Kom maar halen.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wou dat ik zo'n ventilator ding had...
Dat belooft nog wat voor de zomerquote:Op donderdag 26 april 2007 16:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wou dat ik zo'n ventilator ding had...
Is dat niet een beetje heul ver weg?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hier op m'n werk staan er een paar. Kom maar halen.
Jij hebt het enorme zwembad naast mijn huis nog niet gecheckt zekersquote:Op donderdag 26 april 2007 16:29 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat belooft nog wat voor de zomer![]()
Geen idee? Ik zit in Roermond.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje heul ver weg?![]()
En dan zit je nu te klagen omdat?? Het al 3 dagen lekker weer is?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt het enorme zwembad naast mijn huis nog niet gecheckt zekers![]()
Die is nog niet open, maar met de zomer wel![]()
![]()
Ik zit heul niet te klagen! Ik wil enkel een ventilatort!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:56 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En dan zit je nu te klagen omdat?? Het al 3 dagen lekker weer is?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |