Welkom terug! Nog een weekje irriteren en we kunnen van de zomer gaan genieten .quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
... net terug uit zonnig Parijs lees ik dat streams betaald moeten gaan worden, Brian in een hotel heeft getukt vanwege oplopende spanningen met Huubje, Sylvia voornemens is DGK te verlaten om 'gevoelsredenen' ..... ik schenk eerst maar eens een bakkie in. Een hele goeie morgen allemaal !!
Ik weet precies wat je doormaaktquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
... net terug uit zonnig Parijs lees ik dat streams betaald moeten gaan worden, Brian in een hotel heeft getukt vanwege oplopende spanningen met Huubje, Sylvia voornemens is DGK te verlaten om 'gevoelsredenen' ..... ik schenk eerst maar eens een bakkie in. Een hele goeie morgen allemaal !!
Eén ding scheelt, je weet iig zeker dat je in Parijs niets gemist hebt aan DGK, zelfs onder Pont Neuf slapen heeft een minder paupergehalte dan DGK de afgelopen week.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Alhoewel er waarschijnlijk wel een stuk minder geschreeuw en gekrijs te horen is...quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:08 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Eén ding scheelt, je weet iig zeker dat je in Parijs niets gemist hebt aan DGK, zelfs onder Pont Neuf slapen heeft een minder paupergehalte dan DGK de afgelopen week.
Niet meer op het balkon?quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:11 schreef Talitha het volgende:
Pfffff, het is warm!Ik ben maar even binnen gaan zitten.
De zon staat nu vol op mijn balkon en m'n parasol helpt niet voldoende.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:14 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Niet meer op het balkon?![]()
Ben ff lekker naar het strand geweest, bijna fris te noemen![]()
![]()
Ook hier helpt een parasol niet meer...ook balkonquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
De zon staat nu vol op mijn balkon en m'n parasol helpt niet voldoende.![]()
Was het druk op het strand? Staat best wel een windje buiten hè?
aagh ik rende niet weg hoor.. moest gewoon om 8 uur werkenquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:05 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Heb jij weer, eerst je dekbed in de fik door langsvliegende brandende kamelen, en nou een markeerstift die hard wegrent als jij net wilt gaan zoenen![]()
LOLquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:17 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
aagh ik rende niet weg hoor.. moest gewoon om 8 uur werken![]()
Mooie metafoor ! Romantisch zelfs.....quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:08 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Eén ding scheelt, je weet iig zeker dat je in Parijs niets gemist hebt aan DGK, zelfs onder Pont Neuf slapen heeft een minder paupergehalte dan DGK de afgelopen week.
Ik heb nou eenmaal wat met Parijsquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:30 schreef Black_king het volgende:
[..]
Mooie metafoor ! Romantisch zelfs.....
Ah gossie, arm pubertje tochquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ik ben een heul zacht en emotioneel persoon.![]()
Daar kom ik sowieso niet, ik houd niet van agressie.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:02 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ah gossie, arm pubertje toch![]()
Het is maar goed dat jij de eerste 7 Hooligantopics nooit hebt meegemaakt, dat was pas ruig![]()
Ik durfde er niet eens te postenquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar kom ik sowieso niet, ik houd niet van agressie.
Jij bent meer van de knuffelcorners?quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:04 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik durfde er niet eens te posten![]()
Daar ben ik geloof ik al wel geweest, maar dat vind ik ook maar een raar topic hoorquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent meer van de knuffelcorners?
*spuugt even in Ians gezichtquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent meer van de knuffelcorners?
Och, n00bje...quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:06 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Daar ben ik geloof ik al wel geweest, maar dat vind ik ook maar een raar topic hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |