* Ian ontwijkt en neemt hijs van Gauloisesquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:24 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
*gooit een brandende kameel naar Ian![]()
Ik drink geen kofiie.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:24 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Alleen vanavond?
Heb je alleen koffie gehad vanavond dan?![]()
Zit vaker in diverse SC'squote:Op zaterdag 28 april 2007 01:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik drink geen kofiie.
Ben jij verdwaald trouwens? Heb je nog niet eerder gezien in de SC hiero?
Kuche kuchequote:Op zaterdag 28 april 2007 01:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
* Ian ontwijkt en neemt hijs van Gauloises
Sukkel... ontwijken?? en nu ligt ie op je dekbed te branden?? Nee dat is pas een wenselijke situatiequote:Op zaterdag 28 april 2007 01:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
* Ian ontwijkt en neemt hijs van Gauloises
Dan is er niet veel wat je geraakt heeft, wel bijna die kameelquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Pfff, wat heb ik een hoop gemist...
Mijn vriendin, wat doe je?!quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:28 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Sukkel... ontwijken?? en nu ligt ie op je dekbed te branden?? Nee dat is pas een wenselijke situatie![]()
Pfff ... ik ontwijk die kameel nietquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga dan in niet roken zitten, mietje...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:31 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Had je die kameel maar moeten vangen![]()
Een beetje kameel brandt idd primaquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:32 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Yep en je kon hem duidelijk zien aankomen ...brande als een fakkel![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:33 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Een beetje kameel brandt idd prima![]()
Sterke reply.. duurde wel ff trouwens, lang over na moeten denken??quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat je niet in mijn prachtige bed mag liggen![]()
Kutnewbie!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was een peuk halen, stuk piepschuim!quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:34 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Sterke reply.. duurde wel ff trouwens, lang over na moeten denken??![]()
Er kwam er al 1 langszeilen Schnitzelquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik was een peuk halen, stuk piepschuim!![]()
Sterke reply.. duurde wel ff trouwens, lang over na moeten denken??quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:36 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Er kwam er al 1 langszeilen Schnitzel![]()
Laat mij, ik ben verdrietig enzovoort want jullie hebben toen ik er even niet was mijn Leandra weg weten te jagen!quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:36 schreef Talitha het volgende:
Joh, ga eens naar Hooligans, stelletje dropveters.![]()
Ja, m'n bijdehandjes zijn opquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sterke reply.. duurde wel ff trouwens, lang over na moeten denken??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |