quote:*** U heeft nog 6 dagen de tijd om de vragenlijst in te vullen!! ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
schat....quote:Op woensdag 25 april 2007 13:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hihi
Verander de TT, dan is dit vast 117quote:Op woensdag 25 april 2007 13:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
schat....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..je zit verkeerd...
![]()
heulemaal niet! er stond koffiequote:Op woensdag 25 april 2007 13:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
schat....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..je zit verkeerd...
![]()
uur?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:26 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Verander de TT, dan is dit vast 117
Of je moet deze over een uur weer maken![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:16 schreef OA het volgende:
Zo deze is dus al open!![]()
Ook nog maar even volbaggeren vandaag denk...![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
..dus niet..je wacht maar ff....
![]()
nopequote:
volgens mij heeft het woord "nerd" een veel positiever betekennis gekregen in de loop der jaren...quote:
eer-ik!quote:Op woensdag 25 april 2007 14:25 schreef eer-ik het volgende:
MPG?
quote:
JEEEEEJquote:Op woensdag 25 april 2007 14:25 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Als eer-ik geen bezwaar heeft (en dat heeft ie niet) mag je adjunt-KSC-mod zijn!![]()
oohquote:Op woensdag 25 april 2007 14:24 schreef OA het volgende:
Stelletje spammerds....
Ik heb dat niet inderdaad.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:25 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Als eer-ik geen bezwaar heeft (en dat heeft ie niet) mag je adjunt-KSC-mod zijn!![]()
adjunktquote:Op woensdag 25 april 2007 14:25 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
eigenlijk is dat mijn 3e....quote:Op woensdag 25 april 2007 14:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
En dat is 2!![]()
Lekker onder de parasol![]()
Heerlijk hequote:Op woensdag 25 april 2007 14:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
En dat is 2!![]()
Lekker onder de parasol![]()
whehe.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:29 schreef OA het volgende:
Mensen,
Even een hele serieuze noot tussendoor.
Ik realiseer mij net dat ik me bevind tussen allemaal hardwerkende mensen en dat zij hele dagen lopen te buffelen.![]()
Uiteraad hoor ik hier aan mee te doen, maar dat is niet altijd even makkelijk!![]()
Vandaar dat ik bij deze een zeer drastisch besluit neem:
Het komende uur geen fok en KSC meer voor deze eerzame werknemer!![]()
De studie roept, de boekhouding wenst nagekeken facturen te krijgen en ik kan de tijd goed gebruiken!![]()
Vaarwel koffievrinden, tot over een uur!![]()
tot over 5 minutenquote:Op woensdag 25 april 2007 14:29 schreef OA het volgende:
Mensen,
Ik realiseer mij net dat ik me bevind tussen allemaal hardwerkende mensen en dat zij hele dagen lopen te buffelen.![]()
Uiteraad hoor ik hier aan mee te doen, maar dat is niet altijd even makkelijk!![]()
De studie roept, de boekhouding wenst nagekeken facturen te krijgen en ik kan de tijd goed gebruiken!![]()
Adieu mon ami...quote:Op woensdag 25 april 2007 14:29 schreef OA het volgende:
Mensen,
En jij ziet jezelf als koffieMOD?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:29 schreef OA het volgende:
Mensen,
Ja ja, je wil er gewoon een boek over gaan schrijvenquote:Op woensdag 25 april 2007 14:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb trouwens net per ongeluk op PRINT gedrukt.Net knalde er 15 pagina's KoffieSC uit de printer
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb trouwens net per ongeluk op PRINT gedrukt.Net knalde er 15 pagina's KoffieSC uit de printer
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
shit, m'n mod-rechten zijn nog niet ingesteld
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |