1 2 | [b]2[/b] - 802 AWESOM O, 613 The return of the fellowship of the ring to the two towers, 801 Good Times With Weapons |
Ja ik weet niet... Is denk ik puur toeval. Ik vind seizoen 1 ook heel erg leukquote:Op woensdag 25 april 2007 12:49 schreef slindenau het volgende:
Meldt.
Vavond rond middernacht zal ik eens naar de lijst gaan kijken, moet nu eerst werken.
@Jojoortje: ik zie bij jou heel veel 7, 8, 9, 10 en 11...en maar heel weinig uit de eerste seizoenen...vind je de nieuwere seizoenen werkelijk beter, of is het alweer zo lang geleden dat je de allereerste hebt gezien?
leuk idd, maar ik prefereer de latere seizoenen veel meerquote:Op woensdag 25 april 2007 13:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik weet niet... Is denk ik puur toeval. Ik vind seizoen 1 ook heel erg leuk![]()
Mja, dat kun je wel krijgen ja. Dat er meerdere erg sterke tegenover elkaar staan. Want ze zijn volledig willekeurig geordend in die lijst.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:13 schreef Steve.Porter het volgende:
alleen jammer van 6, die had ik liever zo gedaan:
6 - 314 The red badge of gayness , 1007 Tsst , 1008 Make Love, Not Warcraft , 509 Osama Bin Laden has farty pants
Reageer dan ook nietquote:Op woensdag 25 april 2007 15:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Geinig idee. Maar heb nu geen zin/tijd om de hele lijst door te werken.
Ja vond ik ook lastigquote:Op woensdag 25 april 2007 23:03 schreef Remqo het volgende:
Moeilijk kiezen, Casa Bonita en The Jeffersons bij elkaar![]()
ja, dat zag ik ook al staan in iemand's lijstje.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:11 schreef slindenau het volgende:
Trouwens, Episode 211 heet niet "Planetarium" (al gaat ie daar wel over), maar officieel "Roger Ebert Should Lay off the Fatty Foods".
aangepast. ik denk niet dat het al te verwarrend was, je kijkt toch naar de naam vooral denk ikquote:Op donderdag 26 april 2007 00:20 schreef slindenau het volgende:
Nog iets: 713 staat er nu in als "All about the mormons", maar dat is 712. 713 is "Butt out".
Aha, ik zie het al.
713 staat er 2x in, waarbij de 713 van "Mormons" 712 moet zijn. Dit is wel even belangrijk denk ik, anders wordt er bij nummer 22 wellicht verkeerd gestemd
. (hangt er vanaf of je uitgaat van het nummer (713) of de naam van de aflevering!)
Verder maakt de spelling natuurlijk niet uit.
Hoezo maakt dat niet uit? Dan krijgen sommige afleveringen naar verhouding meer stemmen omdat er door sommige mensen stemmen blijven liggen als ze een aflevering niet kennen en dus die hele rij van 4 niet beoordelen...quote:Op donderdag 26 april 2007 13:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Niet iedereen zal alle afleveringen kennen he. maar dat maakt niet uit voor de stemmen.
je moet natuurlijk wel de rij van 4 kennen. dat was bij space hamster ook denk ik, gezien de vele rijtjes waar niet werd gestemd. als je ze niet alle 4 kent, dan niet stemmen.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:08 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hoezo maakt dat niet uit? Dan krijgen sommige afleveringen meer stemmen omdat er door sommige mensen stemmen blijven liggen als ze een aflevering niet kennen en dus die hele rij van 4 niet beoordelen...
mijn excuses, ik ga binnenkort eens het archief thuis doorspitten naar titels. Helaas is het weer er niet naar. ff wachten dusquote:Op donderdag 26 april 2007 14:08 schreef slindenau het volgende:
Maar Boris, de bedoeling is (mits je mee wilt doen natuurlijk), dat je die lijst invult voor zover je kan...en niet zomaar afleveringen gaat roepen.
Yeah, misschien een idee om per aflevering die doorgaat naar de volgende ronde een punt te geven aan het seizoen waar die bij hoortquote:ook wel grappig is om op deze manier te kijken wel season het beste scored tegenover de rest.
Primaquote:Op donderdag 26 april 2007 14:36 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
mijn excuses, ik ga binnenkort eens het archief thuis doorspitten naar titels. Helaas is het weer er niet naar. ff wachten dus
Ja, maar wat ik me dan afvraag....waarom komen die nooit in het SP SC topic babbelenquote:Op donderdag 26 april 2007 20:17 schreef __Saviour__ het volgende:
tof meer mensen dan ik verwacht had stemmen.
Ik heb ze allemaal gezien hoorquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:09 schreef slindenau het volgende:
[..]
Prima![]()
[..]
Ja, maar wat ik me dan afvraag....waarom komen die nooit in het SP SC topic babbelen![]()
jouw ava!quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:05 schreef sjeppert het volgende:
ik doe wel vanaf de volgende ronde mee
nu geen zin meer om alles door te spitten
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | [b]2[/b] - 502 It hits the fan, 514 Butters' very own episode [b]3[/b] - 806 goobacks, 908 two days before the day after tomorrow [b]4[/b] - 711 Casa Bonita, 301 Rainforest Schmainforest [b]5[/b] - 812 Stupid Spoiled Whore Video Playset, 610 Bebe's boobs destroy society [b]6[/b] - 506 Cartmanland, 507 Proper condom use [b]7[/b] - 712 Al About Mormons, 1102 Cartman Sucks [b]8[/b] - 1008 Make Love, Not Warcraft, 904 Best Friends Forever [b]9[/b] - 501 Scott Tenorman must die, 705 Fat Butt and Pancake Head [b]10[/b] - 1107 Night of the Living Homeless, 902 Die hippie, die [b]11[/b] - 406 Cartman joins nambla, 306 sexual harassment panda [b]12[/b] - 613 The return of the fellowship of the ring to the two towers, 905 the losing edge [b]13[/b] - 611 Child abduction is not funny, 708 South Park Is Gay [b]14[/b] - 107 Pink Eye, 607 Simpsons already dit it [b]15[/b] - 802 AWESOM O, 809 Something Wall Mart This Way Comes [b]16[/b] - 215 Spooky Fish, 109 Starvin Marvin [b]17[/b] - 1010 Miss Teacher Bangs a Boy, 504 The super best friends [b]18[/b] - 415 Fat camp, 709 Christian Rock Hard [b]19[/b] - 813 Cartman's Incredible Gif, 906 the death of eric cartman [b]20[/b] - 702 Krazy Kripples, 805 You Got Fucked In The Ass [b]21[/b] - 801 Good Times With Weapons, 414 Hellen Keller! The musical |
Nee joh, 37 is veel erger om daar eentje te moeten kiezen. 19 zijn hooguit 2 goede, maar omdat 501 er bij zit maken de overige 3 al geen kans meerquote:
Cartmans Silly Hate Crimequote:Op zaterdag 28 april 2007 14:11 schreef slindenau het volgende:
Eindelijk nog iemand met Cartmans Silly Hate Crime bij #1
@arie_bc: Helaas, die ronde is al voorbij. Je kan nog wel meestemmen met deze lijst: South Park Tournament
ik ging helemaal stuk bij het Daywalkers moment over Kylequote:Op zaterdag 28 april 2007 15:03 schreef slindenau het volgende:
Ja Ginger Kids is ook aardig, maar een beetje eentonig vind ik.
Timmyquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:40 schreef BB-boy het volgende:
Hellen Keller! The musical is ook een geweldige aflevering trouwens.
[afbeelding]
Gobbles![]()
Dat Cartman scheten gaat latenquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:19 schreef Knipoogje het volgende:
En ik mis Cancelledmet de leukste scene allertijden (waarin Kyle zijn vinger in Cartman's kont moet steken)
http://www.spscriptorium.com/ScriptGuideIndex.htm is engels en linkt ook naar die sitequote:Op zaterdag 28 april 2007 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
Hoi mensen!
Deze site heeft alle scripts van South Park. Best leuk om te weten wat Kenny allemaal zegt enzo
Als je een andere episode wil, moet je gewoon ff het getalletje veranderen
Misschien dat jullie allemaal deze site al kennen, maar ik ken het sinds een paar weken![]()
http://www.planearium2.de/scripts-403.htm
Iddquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik zie trouwens net op wikipedia staan dat Fat Butt and Pancake Head (705, met J.Lo) ooit is gekozen tot beste aflevering. Ik hoop dat we hier toch wel op een leukere aflevering uitkomen
![]()
jah sorry, ik vind het einde gewoon geniaal met mr slavequote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:41 schreef Knipoogje het volgende:
Gisteren weer eens Bebe's boobs destroy society gekeken... die was toch wel errug leuk met dat apegedrag![]()
Zonde dat Video playset whore het gaat winnen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | [b]2[/b] - 107 Pink Eye, 709 Christian Rock Hard [b]3[/b] - 906 the death of eric cartman, 506 Cartmanland [b]4[/b] - 911 Ginger Kids, 802 AWESOM O [b]5[/b] - 406 Cartman joins nambla, 806 Goobacks [b]6[/b] - 812 Stupid Spoiled Whore Video Playset, 502 It hits the fan [b]7[/b] - 902 Die hippie, die, 613 The return of the fellowship of the ring to the two towers [b]8[/b] - 1102 Cartman Sucks, 514 Butters' very own episode [b]9[/b] - 801 Good Times With Weapons, 711 Casa Bonita [b]10[/b] - 1010 Miss Teacher Bangs a Boy, 708 South Park Is Gay [b]11[/b] - 1008 Make Love, Not Warcraft, 501 Scott Tenorman must die |
De afleveringen komen tegenover elkaar te staan op basis van willekeurige getallen, dus de kans dat er nu al 2 sterke tegenover staan, is er hequote:
Jajajaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:32 schreef __Saviour__ het volgende:
De afleveringen komen tegenover elkaar te staan op basis van willekeurige getallen, dus de kans dat er nu al 2 sterke tegenover staan, is er he
Het verschil is soms ook klein. Rainforest stond tegenover Casa Bonita, die met 2 punten meer wonquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:05 schreef TornadoDK het volgende:
het wordt steeds lastiger inderdaad. wel opvalland dat afleveringen als: Proper condom use, Rainforest Schainforest en Two Guys Naked in a Hut Tub er al uit zijn ik had verwacht dat die toch wel verder zouden komen.
dat is waar ja ik had het zelf ook al gezien dat die close ging worden. en Casa Bonita is ook gewoon een top alevering en ik denk dat die bij meer mensen nog scherper in het geheugen staat (mede dankzij the box). 4 en 6 waren voor mij ook het moeilijkst in de vorige ronde.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het verschil is soms ook klein. Rainforest stond tegenover Casa Bonita, die met 2 punten meer won
Ik zou niet eens meer weten waar Proper condom use en TGNiaHT over ging. Rainforest Schainforest heb ik echter meerdere keren bekeken omdat ie zo leuk was.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:05 schreef TornadoDK het volgende:
het wordt steeds lastiger inderdaad. wel opvalland dat afleveringen als: Proper condom use, Rainforest Schainforest en Two Guys Naked in a Hut Tub er al uit zijn ik had verwacht dat die toch wel verder zouden komen.
Komt bij misschien met moeite in de top 5. Die hippie die, Christian rock hard, Toilet paper en goobacks staan bij mij toch een trapje hoger.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:02 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Scott Tenorman kan dit toernooi gewoon niet verliezen gok ik (al zijn mijn persoonlijke favo's good time with weapons en Awesome O)
Ik vind Scott Tenorman eigenlijk alleen het einde echt geweldig. Heb bij andere episodes toch vaker gelachen dan bij die.quote:Scott Tenorman kan dit toernooi gewoon niet verliezen gok ik (al zijn mijn persoonlijke favo's good time with weapons en Awesome O)
Dat is dan echt jou geheugen als je dat niet meer weet...het zijn prachtige afleveringenquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:02 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik zou niet eens meer weten waar Proper condom use en TGNiaHT over ging. Rainforest Schainforest heb ik echter meerdere keren bekeken omdat ie zo leuk was.
Wat dat betreft zijn latere afleveringen toch in het voordeel omdat ze nog verser in het geheugen liggen. Dat zie je ook in top 100's allertijden. 't is niet anders, maar wel jammer. Spooky fish vond ik 1 van de leukste afleveringen van de 'oude garde' en die gaat het helaas afleggen tegen Krazy Kripples (Die 's ook leuk natuurlijk.)
Cartman redt wat dat betreft seizoen 1 t/m 4...alleen 406 zal doorgaan. Pink eye heeft terecht geen kans tegen het briljante Christian Rock hard.
Scott Tenorman kan dit toernooi gewoon niet verliezen gok ik (al zijn mijn persoonlijke favo's good time with weapons en Awesome O)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
Als ik ze zie ken ik ze vast wel weer, alleen van naam niet meerquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:13 schreef slindenau het volgende:
Dat is dan echt jou geheugen als je dat niet meer weet...het zijn prachtige afleveringen![]()
Ja, titels zijn coolquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:33 schreef sjeppert het volgende:
dat komt ook omdat er nooit een titel in beeld komt als het op de tv wordt uitgezonden
daarom gewoon via de computer kijken
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:57 schreef Clyde_Frog het volgende:
11 - 1008 Make Love, Not Warcraft, 501 Scott Tenorman must die
Make Love, Not Warcraft is aardig, maar kan niet tippen aan de genialiteit van Scott Tenorman Must die.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:08 schreef Xurk het volgende:
Ik vind Make Love, Not Warcraft ook beter hoor
Ik snap ook niet waarom werkelijk iedereen Scott Tenorman Must Die de beste SP-aflevering ooit vindt. Ik vond 'm ook zeker erg grappig, daar niet van, maar eigenlijk is alleen het einde echt briljant [Cartman's verhaal + ge-"nenenenenene"], de rest is gewoon grappig. Of het moet om het feit gaan dat Cartman een keer bijna een hele aflevering lang voor lul wordt gezet? Ik heb in ieder geval bij Make Love, Not Warcraft, zowat heel de aflevering dubbel gelegen
Die foto van ze ma ze tieten is denk ik van een andere episode of niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:09 schreef slindenau het volgende:
[..]
Make Love, Not Warcraft is aardig, maar kan niet tippen aan de genialiteit van Scott Tenorman Must die.
Eerst Cartman die helemaal wordt genaaid als ie schaamhaar koopt, hulp gaat vragen en een foto van zn ma's tieten moet overhandigen, en daarna alles doet Scott het leven zuur te maken.
"Oink oink oink, im a little piggy"
1 2 3 4 5 | [b]2[/b] - 802 AWESOM O, 514 Butters' very own episode [b]3[/b] - 709 Christian Rock Hard, 406 Cartman joins nambla [b]4[/b] - 702 Krazy Kripples, 801 Good Times With Weapons [b]5[/b] - 708 South Park Is Gay, 613 The return of the fellowship of the ring to the two towers |
- Voortdurend: "Everyone knows it's Butters!", "Uhthat's me!"quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:11 schreef slindenau het volgende:
Ik snap trouwens niet hoe "Butters's Very Own Episode" zo ver heeft kunnen komen, die heb ik gisteren nog even gekeken...en daar vond ik vrij weinig aan.
daar ben ik het mee eens. Scott Tenorman Must Die is een leuke aflevering maar hij is wel erg overhyped. the death of eric cartman is ook gewoon een heel leuke aflevering als die niet tegenover Scott Tenorman Must Die kwam te staan had die waarschijnlijk halve finale of zelfs finale gehaaldquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:32 schreef Mr.Adams het volgende:
"Scott Tenorman Must Die" is zo ongeloofelijk overrated... "It Hits The Fan" is wat mij betreft veel meer Southpark omdat het op een typische manier omging met de overdreven Amerikaanse fatsoensnormen op TV.
Hype is good, mmkayquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:32 schreef Mr.Adams het volgende:
"Scott Tenorman Must Die" is zo ongeloofelijk overrated... "It Hits The Fan" is wat mij betreft veel meer Southpark omdat het op een typische manier omging met de overdreven Amerikaanse fatsoensnormen op TV.
Dat Cartman denkt dat hij dood is omdat iedereen hem negeert, behalve Butters die zo naïef is om te geloven dat het echt zo is, levert een hoop leuke momenten op. Ook hoe de ouders van Butters er mee omgaanquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:12 schreef 7.Leonardo het volgende:
Niet om mensen die op "the death of eric cartman" hebben gestemd af te vallen, maar waarom verkozen jullie die boven scott tenorman must die?
i like warcraftquote:
Ik vond Butters & Cartman briljant. Het einde was echt geniaal; Na dat goodbyeeeeeeeeee die blik van 'm toen de rest weer tegen 'm begon te pratenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:12 schreef 7.Leonardo het volgende:
Niet om mensen die op "the death of eric cartman" hebben gestemd af te vallen, maar waarom verkozen jullie die boven scott tenorman must die?
Inderdaadquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:56 schreef Tim86 het volgende:
En respect voor de topicstarter die dit toch maar top regelt steeds dacht ik zo![]()
1 2 | [b]2[/b] - 802 AWESOM O, 613 The return of the fellowship of the ring to the two towers, 801 Good Times With Weapons |
501 Scott Tenorman must die - 25quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wat was eigenlijk de stand bij nr. 1 in de vorige ronde?
Ik vind ze alle 5 wel finale waardig eigenlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:54 schreef Guerra het volgende:
Finale: Scott Tenorman must die - AWESOME-O lijkt me zeer terecht.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |