| 1 2 3 4 5 | [b]2[/b] - 802 AWESOM O, 514 Butters' very own episode [b]3[/b] - 709 Christian Rock Hard, 406 Cartman joins nambla [b]4[/b] - 702 Krazy Kripples, 801 Good Times With Weapons [b]5[/b] - 708 South Park Is Gay, 613 The return of the fellowship of the ring to the two towers |
- Voortdurend: "Everyone knows it's Butters!", "Uhthat's me!"quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:11 schreef slindenau het volgende:
Ik snap trouwens niet hoe "Butters's Very Own Episode" zo ver heeft kunnen komen, die heb ik gisteren nog even gekeken...en daar vond ik vrij weinig aan.
daar ben ik het mee eens. Scott Tenorman Must Die is een leuke aflevering maar hij is wel erg overhyped. the death of eric cartman is ook gewoon een heel leuke aflevering als die niet tegenover Scott Tenorman Must Die kwam te staan had die waarschijnlijk halve finale of zelfs finale gehaaldquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:32 schreef Mr.Adams het volgende:
"Scott Tenorman Must Die" is zo ongeloofelijk overrated... "It Hits The Fan" is wat mij betreft veel meer Southpark omdat het op een typische manier omging met de overdreven Amerikaanse fatsoensnormen op TV.
Hype is good, mmkayquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:32 schreef Mr.Adams het volgende:
"Scott Tenorman Must Die" is zo ongeloofelijk overrated... "It Hits The Fan" is wat mij betreft veel meer Southpark omdat het op een typische manier omging met de overdreven Amerikaanse fatsoensnormen op TV.
Dat Cartman denkt dat hij dood is omdat iedereen hem negeert, behalve Butters die zo naïef is om te geloven dat het echt zo is, levert een hoop leuke momenten op. Ook hoe de ouders van Butters er mee omgaanquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:12 schreef 7.Leonardo het volgende:
Niet om mensen die op "the death of eric cartman" hebben gestemd af te vallen, maar waarom verkozen jullie die boven scott tenorman must die?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |