1 2 | [b]2[/b] - 802 AWESOM O, 613 The return of the fellowship of the ring to the two towers, 801 Good Times With Weapons |
Ja ik weet niet... Is denk ik puur toeval. Ik vind seizoen 1 ook heel erg leukquote:Op woensdag 25 april 2007 12:49 schreef slindenau het volgende:
Meldt.
Vavond rond middernacht zal ik eens naar de lijst gaan kijken, moet nu eerst werken.
@Jojoortje: ik zie bij jou heel veel 7, 8, 9, 10 en 11...en maar heel weinig uit de eerste seizoenen...vind je de nieuwere seizoenen werkelijk beter, of is het alweer zo lang geleden dat je de allereerste hebt gezien?
leuk idd, maar ik prefereer de latere seizoenen veel meerquote:Op woensdag 25 april 2007 13:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik weet niet... Is denk ik puur toeval. Ik vind seizoen 1 ook heel erg leuk![]()
Mja, dat kun je wel krijgen ja. Dat er meerdere erg sterke tegenover elkaar staan. Want ze zijn volledig willekeurig geordend in die lijst.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:13 schreef Steve.Porter het volgende:
alleen jammer van 6, die had ik liever zo gedaan:
6 - 314 The red badge of gayness , 1007 Tsst , 1008 Make Love, Not Warcraft , 509 Osama Bin Laden has farty pants
Reageer dan ook nietquote:Op woensdag 25 april 2007 15:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Geinig idee. Maar heb nu geen zin/tijd om de hele lijst door te werken.
Ja vond ik ook lastigquote:Op woensdag 25 april 2007 23:03 schreef Remqo het volgende:
Moeilijk kiezen, Casa Bonita en The Jeffersons bij elkaar![]()
ja, dat zag ik ook al staan in iemand's lijstje.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:11 schreef slindenau het volgende:
Trouwens, Episode 211 heet niet "Planetarium" (al gaat ie daar wel over), maar officieel "Roger Ebert Should Lay off the Fatty Foods".
aangepast. ik denk niet dat het al te verwarrend was, je kijkt toch naar de naam vooral denk ikquote:Op donderdag 26 april 2007 00:20 schreef slindenau het volgende:
Nog iets: 713 staat er nu in als "All about the mormons", maar dat is 712. 713 is "Butt out".
Aha, ik zie het al.
713 staat er 2x in, waarbij de 713 van "Mormons" 712 moet zijn. Dit is wel even belangrijk denk ik, anders wordt er bij nummer 22 wellicht verkeerd gestemd
. (hangt er vanaf of je uitgaat van het nummer (713) of de naam van de aflevering!)
Verder maakt de spelling natuurlijk niet uit.
Hoezo maakt dat niet uit? Dan krijgen sommige afleveringen naar verhouding meer stemmen omdat er door sommige mensen stemmen blijven liggen als ze een aflevering niet kennen en dus die hele rij van 4 niet beoordelen...quote:Op donderdag 26 april 2007 13:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Niet iedereen zal alle afleveringen kennen he. maar dat maakt niet uit voor de stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |