dat is waar ja ik had het zelf ook al gezien dat die close ging worden. en Casa Bonita is ook gewoon een top alevering en ik denk dat die bij meer mensen nog scherper in het geheugen staat (mede dankzij the box). 4 en 6 waren voor mij ook het moeilijkst in de vorige ronde.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het verschil is soms ook klein. Rainforest stond tegenover Casa Bonita, die met 2 punten meer won
Ik zou niet eens meer weten waar Proper condom use en TGNiaHT over ging. Rainforest Schainforest heb ik echter meerdere keren bekeken omdat ie zo leuk was.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:05 schreef TornadoDK het volgende:
het wordt steeds lastiger inderdaad. wel opvalland dat afleveringen als: Proper condom use, Rainforest Schainforest en Two Guys Naked in a Hut Tub er al uit zijn ik had verwacht dat die toch wel verder zouden komen.
Komt bij misschien met moeite in de top 5. Die hippie die, Christian rock hard, Toilet paper en goobacks staan bij mij toch een trapje hoger.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:02 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Scott Tenorman kan dit toernooi gewoon niet verliezen gok ik (al zijn mijn persoonlijke favo's good time with weapons en Awesome O)
Ik vind Scott Tenorman eigenlijk alleen het einde echt geweldig. Heb bij andere episodes toch vaker gelachen dan bij die.quote:Scott Tenorman kan dit toernooi gewoon niet verliezen gok ik (al zijn mijn persoonlijke favo's good time with weapons en Awesome O)
Dat is dan echt jou geheugen als je dat niet meer weet...het zijn prachtige afleveringenquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:02 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik zou niet eens meer weten waar Proper condom use en TGNiaHT over ging. Rainforest Schainforest heb ik echter meerdere keren bekeken omdat ie zo leuk was.
Wat dat betreft zijn latere afleveringen toch in het voordeel omdat ze nog verser in het geheugen liggen. Dat zie je ook in top 100's allertijden. 't is niet anders, maar wel jammer. Spooky fish vond ik 1 van de leukste afleveringen van de 'oude garde' en die gaat het helaas afleggen tegen Krazy Kripples (Die 's ook leuk natuurlijk.)
Cartman redt wat dat betreft seizoen 1 t/m 4...alleen 406 zal doorgaan. Pink eye heeft terecht geen kans tegen het briljante Christian Rock hard.
Scott Tenorman kan dit toernooi gewoon niet verliezen gok ik (al zijn mijn persoonlijke favo's good time with weapons en Awesome O)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
Als ik ze zie ken ik ze vast wel weer, alleen van naam niet meerquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:13 schreef slindenau het volgende:
Dat is dan echt jou geheugen als je dat niet meer weet...het zijn prachtige afleveringen![]()
Ja, titels zijn coolquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:33 schreef sjeppert het volgende:
dat komt ook omdat er nooit een titel in beeld komt als het op de tv wordt uitgezonden
daarom gewoon via de computer kijken
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:57 schreef Clyde_Frog het volgende:
11 - 1008 Make Love, Not Warcraft, 501 Scott Tenorman must die
Make Love, Not Warcraft is aardig, maar kan niet tippen aan de genialiteit van Scott Tenorman Must die.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:08 schreef Xurk het volgende:
Ik vind Make Love, Not Warcraft ook beter hoor
Ik snap ook niet waarom werkelijk iedereen Scott Tenorman Must Die de beste SP-aflevering ooit vindt. Ik vond 'm ook zeker erg grappig, daar niet van, maar eigenlijk is alleen het einde echt briljant [Cartman's verhaal + ge-"nenenenenene"], de rest is gewoon grappig. Of het moet om het feit gaan dat Cartman een keer bijna een hele aflevering lang voor lul wordt gezet? Ik heb in ieder geval bij Make Love, Not Warcraft, zowat heel de aflevering dubbel gelegen
Die foto van ze ma ze tieten is denk ik van een andere episode of niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:09 schreef slindenau het volgende:
[..]
Make Love, Not Warcraft is aardig, maar kan niet tippen aan de genialiteit van Scott Tenorman Must die.
Eerst Cartman die helemaal wordt genaaid als ie schaamhaar koopt, hulp gaat vragen en een foto van zn ma's tieten moet overhandigen, en daarna alles doet Scott het leven zuur te maken.
"Oink oink oink, im a little piggy"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |