Ja hoor.quote:
Heb je die 79 mailtje van gisteren allemaal al afgewerkt?quote:Op woensdag 25 april 2007 09:40 schreef ijsmeis het volgende:
Goedemorgen!
Op het werk haast niets te doen en toch gaat het vandaag een lange drukke dag worden.
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:35 schreef RaymanNL het volgende:
School telt ook wel heh?
Neequote:Op woensdag 25 april 2007 09:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Heb je die 79 mailtje van gisteren allemaal al afgewerkt?
Je moet nooit zo hard werken dat je geen werk meer hebt.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee. Nog 7! Maar daar doe ik dan dus maar een beetje rustig mee, zodat ik toch nog 'de hele dag' iets te doen heb.
Nouja, één ding heeft wel een deadline. En dat is een ding wat elke week terug komt. En ik heb het altijd af voor de deadlinequote:Op woensdag 25 april 2007 09:47 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je moet nooit zo hard werken dat je geen werk meer hebt.
Als ze willen dat je door werkt moeten ze maar per klus betalen en niet per uur.
Hoe is LOTR Online?quote:Op woensdag 25 april 2007 09:58 schreef Morthill het volgende:
Lekker bijgeslapen vannacht. Vandaag de keuze, ga ik voor morgen een tentamen leren waar ik verder nog niks aan gedaan heb of ga ik een Algemene Leden Verdagering van volgende week voorbereiden. (Of ga ik Lotr online spelen)
Ja, vertel het eens, beter dan WoW?quote:
Ben pas lvl 2quote:Op woensdag 25 april 2007 10:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, vertel het eens, beter dan WoW?
Nice avatar btw Tain.
Op mijn stage krijg ik per maand betaald.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:26 schreef ijsmeis het volgende:
Van mij ook! Maar ik krijg per week uitbetaald
. Uitzendbureau
![]()
.
Je kan je klanten in de bosjes ook moeilijk gaan lastigvallen met rekeningnummersquote:Op woensdag 25 april 2007 10:28 schreef Heintje het volgende:
[..]
Op mijn stage krijg ik per maand betaald.
Ander werk krijg ik meestal meteen, contant. Wel net zo makkelijk
quote:Op woensdag 25 april 2007 10:40 schreef ach het volgende:
[..]
Je kan je klanten in de bosjes ook moeilijk gaan lastigvallen met rekeningnummers
1 van de voordelen van zwart werken.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:40 schreef ach het volgende:
[..]
Je kan je klanten in de bosjes ook moeilijk gaan lastigvallen met rekeningnummers
City of Heroes is ieder geval saaier dan WoW zelfs. Character building is wat beter, maar de missies zijn dodelijk saai...quote:Op woensdag 25 april 2007 10:51 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb het na WoW eigenlijk wel een beetje gehad met die fantasy MMORPGS.
LOTR = WoW wat setting betreft.
En LOTRO kent geen PVP systeem, FTL dus
Doe mij dan maar een Huxley, dat is vernieuwend.
Ik heb ook City of villians nog liggen waar een maand gratis bij zit, die moet ik nog steeds een keer proberen, dat trekt me dan meer
Inderdaad, en het MMO gedeelte beschikte niet eens over iets dat een beetje in de buurt van een verhaal kwam.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:34 schreef Poit het volgende:
Standaard RPG dus...
WoW is LotR setting zul je bedoelenquote:Op woensdag 25 april 2007 10:51 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb het na WoW eigenlijk wel een beetje gehad met die fantasy MMORPGS.
LOTR = WoW wat setting betreft.
En LOTRO kent geen PVP systeem, FTL dus
Doe mij dan maar een Huxley, dat is vernieuwend.
Ik heb ook City of villians nog liggen waar een maand gratis bij zit, die moet ik nog steeds een keer proberen, dat trekt me dan meer
Deze opmerking doet me gelijk denken aan Clerks 2quote:Op woensdag 25 april 2007 11:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
WoW is LotR setting zul je bedoelenBeetje impliceren dat LotR gebaseerd is op WoW
heiligschennis zeg ik je
Ik zou zeggen werk die junks weg op de een of andere manier en ga die bejaarden helpenquote:
Ik vind het op zich prima dat die junks gratis drugs krijgen, maar doe dan meteen een overdosis ben je er ook meteen vanafquote:Op woensdag 25 april 2007 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou zeggen werk die junks weg op de een of andere manier en ga die bejaarden helpen
100% Alcohol is nog goed koper ook als je het mij vraagquote:Op woensdag 25 april 2007 12:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vind het op zich prima dat die junks gratis drugs krijgen, maar doe dan meteen een overdosis ben je er ook meteen vanaf
Wat denk je dat ik met wegwerken bedoel dan?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vind het op zich prima dat die junks gratis drugs krijgen, maar doe dan meteen een overdosis ben je er ook meteen vanaf
One ring to bind themquote:Op woensdag 25 april 2007 12:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Deze opmerking doet me gelijk denken aan Clerks 2![]()
ik dacht aan de combinatie van junk + beton + waterquote:Op woensdag 25 april 2007 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik met wegwerken bedoel dan?
jaja blabla tolkine blablaquote:Op woensdag 25 april 2007 11:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
WoW is LotR setting zul je bedoelenBeetje impliceren dat LotR gebaseerd is op WoW
heiligschennis zeg ik je
"Even the trees are fucking walking"quote:
En je hebt dus niks beters te doen?quote:
Ow jawel, maar dit is leuker.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:31 schreef Heintje het volgende:
[..]
En je hebt dus niks beters te doen?
Ik zou ook niet weten hoe ik het anders 10 uur op een dag vol moet houden.quote:
Jep, 1 uur pauze verspreid over de dag. Dus dan maak ik 9 uur om zou wat vrije dagen te sparen.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:42 schreef -Dries- het volgende:
10 uur.. das wel heel veel.
Maar speel je BF2 heintje?
All Stars rulen de pan uitquote:Op woensdag 25 april 2007 14:27 schreef RaymanNL het volgende:
Jezus wat is het gvd warmIk heb me dood gezweet buiten. En ik heb blaren, kut Allstars
![]()
![]()
Moet je maar andere voeten kopenquote:Op woensdag 25 april 2007 14:48 schreef RaymanNL het volgende:
Ja, maar niet in combinatie met mijn voeten
AllStars zijn idd lekker in de zomer, maar ik heb betere gevonden: Vans!quote:Op woensdag 25 april 2007 15:08 schreef Poit het volgende:
Vind ik ook.
AllStars zijn lekker in de zomer. Al koop ik eerder die laffe kloon ervan.
appeltaartquote:Op woensdag 25 april 2007 20:07 schreef Poit het volgende:
Zo, appeltaart gebakken stelletje saaie pannekoeken!
Grats chantyquote:Prijsvraag 1:
Win een oprolbaar toetsenbord!
Winnaar
reddog33hummer
n00fer
Angst
Htrance
Fien
erikkll
paultjuhhh
hompys
Chanty87
All Stars zijn wel chill... Slip Ons (van Vans dus) en nog een type (vooral die Christian Hosoi dingesdingen) zijn wel tof :yquote:Op woensdag 25 april 2007 16:43 schreef Poit het volgende:
Foto!
Laat maar, heb al rondgekeken. Dikke skateschoenen. Leuk prijsje ook trouwens.
Niet door vertellen hoor, maar ik heb iets van 12 paar schoenen. Dus ik kan best vaak zeggen "hey, dat of die heb ik ook!"quote:Op donderdag 26 april 2007 09:22 schreef Poit het volgende:
Was ik maar zo kick... Loop nu op heerlijk afgetrapte adidasjes. Da's pas fijn! (net als paturain)
quote:Op donderdag 26 april 2007 09:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet door vertellen hoor, maar ik heb iets van 12 paar schoenen. Dus ik kan best vaak zeggen "hey, dat of die heb ik ook!".
Je kan naar de beekse bergen gaan. Daar heb je iig zand en water.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:23 schreef Ge4ce het volgende:
Niets tegen stage hè!![]()
Goedemorgen. Jammer dat Tilburg (nog) niet aan zee ligt. Perfect weer om lekker languit op het strand te gaan liggen.![]()
Ik zal de mijne eens proberen op te noemenquote:Op donderdag 26 april 2007 09:29 schreef Heintje het volgende:
Ligt er aan wat je allemaal mee telt.
1 paar gewone schoene
1 paar werk schoenen
1 paar snowboard laarzen
Nou is het aan julie om te oordelen ofdat ik 1 2 of 3 paar schoenen heb.
Wat dat betreft ben ik echt een agrariër penis. Heb twee paar schoenen, m'n adidasjes en m'n kisten. Kisten heb ik inmiddels bijna 10 jaar.quote:
Ik begin te begrijpen waarom het zo moeilijk voor je is om een laptop bij elkaar te sparen.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zal de mijne eens proberen op te noemen. Eens zien of ik ze uit mijn blote hoofd weet.
Nike Air Max schoenen
Adidas schoenen
All Stars
Leren slippers
Flipflop slippers
Sandaaltjes met van die touwtjes om je benen helemaal.
Nog een paar sandalen, lage hak.
Ballerina's
Nog een paar andere ballerina's
Instappers
Puntlaarzen met kleine hak
Laarzen met een hoge hak
Nog een paar zwarte sneakers
Nog een paar zwart-witte sneakers
Nog een paar schoenen waarvan ik niet weet hoe ik ze moet noemen in het wit.
Nog een paar schoenen, dezelfde als hierboven maar dan in zwart met wit en rood.
De rest heb ik iets van 2 maandjes geleden weg gedaan, omdat ik die schoenen nooit aan deed.
En het kan goed zijn dat ik nog een paar ben vergeten, maar ach.
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
SchoenenZal ik het doen of niet?
Met pics. Maken we meteen een TTT van.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat je ijsmeis kan overtreffen he.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
O ja, K-Swiss heeft hij hequote:Op donderdag 26 april 2007 10:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Post dan: 'Ik heb alleen maar niggah-schoenen'. Dan ben je klaar.
![]()
Ja, met maat 42/43 voor een vrouw al helemaal!quote:Op donderdag 26 april 2007 10:48 schreef Heintje het volgende:
Gewoon in de uitverkoop halen.
Al is dat met mijn maat 42 soms best lastig.
Weer een nieuwe naam!quote:Op donderdag 26 april 2007 10:50 schreef Poit het volgende:
Hey, ga jij een snel aan school werken Laniboefje!!Al heeft Puma wel leuke schoentjes
Check. Back in 5quote:Op donderdag 26 april 2007 10:43 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Met pics. Maken we meteen een TTT van.![]()
Jij hebt maat 42/43? Mijn ex had ook die maat ongeveer en had best wat problemen om schoenen te kunnen vindenquote:Op donderdag 26 april 2007 10:50 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, met maat 42/43 voor een vrouw al helemaal!
![]()
Voor mij zit er geen verschil in mannen en vrouwen schoenen. In de schoenen die ik leuk vind zie ik het verschil niet...quote:Op donderdag 26 april 2007 10:50 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, met maat 42/43 voor een vrouw al helemaal!
![]()
Ik heb al anderhalve maand geen schoenen gekochtquote:Op donderdag 26 april 2007 10:36 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik begin te begrijpen waarom het zo moeilijk voor je is om een laptop bij elkaar te sparen.
dan moet ze haar schoenen smaak aanpassen en het is niet zo moeilijk meer hoor.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Jij hebt maat 42/43? Mijn ex had ook die maat ongeveer en had best wat problemen om schoenen te kunnen vinden
Ik al een jaar niet meer.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb al anderhalve maand geen schoenen gekocht.
De laatste waren mijn flipfloppers. En die waren maar 4,90.
Oh ja. En daarvoor heb ik ook nog nieuwe schoenen gekocht en die heb ik ook nog niet opgenoemd. Ik was alweer vergeten dat ik ze had
![]()
.
Dat kan ik nou weer net niet doen. Kan nog wel wat individueel werk verrichten op school.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:53 schreef Poit het volgende:
Och meissie toch. Nou, ga maar lekker soggen hoor!!! Geniet van het warme weer zou ik zeggen
Jot, ik herken het probleem.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Jij hebt maat 42/43? Mijn ex had ook die maat ongeveer en had best wat problemen om schoenen te kunnen vinden
Ik heb op zich al een makkelijke smaak. Sneakersquote:Op donderdag 26 april 2007 10:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
dan moet ze haar schoenen smaak aanpassen en het is niet zo moeilijk meer hoor.
Uitgaan doe ik altijd op mijn werkschoenen. Zijn een stuk steviger en je hebt er niet zoveel last van als iemand op je tenen gaat staan.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Achterste rij vlnr: Werk-, Uitgaans- en Fitness schoenen
Onderste rij mn 'gewone' schoenen die ik beide afwissel met dragen. In de winter wat meer de zwarte en nu wat meer de witte natuurlijk
Dan is 42 / 43 toch wel te vinden.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:58 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb op zich al een makkelijke smaak. Sneakers
Ja, maar heel af en toe wil je die mooie beige/roze puma's en dan stoppen ze bij maat 41!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:01 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dan is 42 / 43 toch wel te vinden.
Is toch een veel voorkomende maat.
Ik heb rood en groen, die hadden ze nog in maat 42 in de uitverkoop.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, maar heel af en toe wil je die mooie beige/roze puma's en dan stoppen ze bij maat 41!
![]()
Psst. Lani is een meisjequote:
Heej, ik heb anders wel een hele mooie roze shirt!!!quote:
Mijn vriendin ook. Maar dat wil nog niet zeggen dat die ooit roze schoenen zou kopen.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Psst. Lani is een meisje! !
Oja, roze is ook voor homo'squote:Op donderdag 26 april 2007 11:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Heej, ik heb anders wel een hele mooie roze shirt!!!
Ach, dan ben ik maar homo, ik vind het een leuk shirt.quote:
Als jij het mooi vind is het goed.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach, dan ben ik maar homo, ik vind het een leuk shirt.
Ik heb eigenlijk ook een hekel aan roze. Maar zwarte puma's met zo'n roze logo is wel supervet.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:10 schreef Heintje het volgende:
[..]
Mijn vriendin ook. Maar dat wil nog niet zeggen dat die ooit roze schoenen zou kopen.
Neen, geen roze! Groen, geel en oranje.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:29 schreef Ge4ce het volgende:
Eigenlijk wel zo traditioneel hè. Roze voor meisjes, blauw voor jongens.
Mijn favo kleur is dan ook zwart en blauw.
Zwart is altijd goed.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:29 schreef Ge4ce het volgende:
Blauwquote:Op donderdag 26 april 2007 11:29 schreef Ge4ce het volgende:
quote:
Nu op 3FMquote:
Ik heb een Roze polo aan, met bruine strepenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:37 schreef mordradead het volgende:
Ik heb ook een roze shirt aan, lekker gay... heerlijk RRRRRRRRRRRRrr
Zullen we samen door een park huppelen, hand in hand?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:37 schreef mordradead het volgende:
Als Bernie er maar bij isquote:Op donderdag 26 april 2007 11:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Zullen we samen door een park huppelen, hand in hand?![]()
Kan opzich wel.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Neen, geen roze! Groen, geel en oranje.
![]()
Welk park, wanneer, hoe laat? Moet wel ff langs Gouda om m'n roze shirt aan te trekken...quote:Op donderdag 26 april 2007 11:41 schreef RaymanNL het volgende:
Gaan we dan wel rollen door het gras heen![]()
Nee, ik zie een vluis meer als een soort pluis, maar dan anders. Zacht, lief en lekker om mee te kroelen!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:55 schreef Poit het volgende:
Nee, maak er maar Laniboefje van, past je veel beter.
Vluis, klinkt meer als een mislukte luis. Luis wannabe zegmaar.
Maar dan met de V van vies, nee dankje, ik kroel wel met m'n fleece.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, ik zie een vluis meer als een soort pluis, maar dan anders. Zacht, lief en lekker om mee te kroelen!
Ik ga vriendlief denk ik bombarderen als Vluis. Want die is zacht, lief en lekker om mee te kroelen en heul niet vies.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar dan met de V van vies, nee dankje, ik kroel wel met m'n fleece.![]()
Mooi doe dat, maar val ons er niet meer mee lastigquote:Op donderdag 26 april 2007 12:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ga vriendlief denk ik bombarderen als Vluis. Want die is zacht, lief en lekker om mee te kroelen en heul niet vies.
Mijn hobby is om mensen lastig te vallen, dus dan doe ik dat. Ik moet nog een uur wachten tot ik les heb en dan ben je de rest van de dag, avond en nacht van me af!quote:Op donderdag 26 april 2007 12:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Mooi doe dat, maar val ons er niet meer mee lastigIk dacht trouwens dat jij niet van plan was te SOGgen vandaag
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:05 schreef Poit het volgende:
Dat zal potverdriedubbeltjes tijd worden.
Ik mag het er niet meer over hebben van Poit.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:08 schreef Heintje het volgende:
Ik kan me nog steeds niks voorstellen bij een vluis.
quote:
Broeliebroelie jaquote:Op donderdag 26 april 2007 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vluis is wel aardig bedacht, maar redt het bij lange na niet bij Broeliebroelie natuurlijk
Ik had vroeger (ten tijde van de GameBoy Classic en Final Fantasy Legend II) ook een drietal woorden met mijn GB vriendje. Plië, Po-epen, Tah!.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Broeliebroelie ja
Mijn klasgenoot en ik proberen te bedenken welk woord wij in het tweede jaar ook alweer hadden waar iedereen in onze klas gestoord van werd. We kunnen er niet meer op komen.
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had vroeger (ten tijde van de GameBoy Classic en Final Fantasy Legend II) ook een drietal woorden met mijn GB vriendje. Plië, Po-epen, Tah!.
En nee, ik ga ze niet uitleggen
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:48 schreef mordradead het volgende:
Ik zou 2x per jaar de kosten van schoenen op m'n ouders kunnen verhalen..... dat is helaas te weinig
Je weet zeker dat je een kerel bent?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:37 schreef mordradead het volgende:
Niet iedereen is stijlvol zwart gekleed als jij natuurlijkquote:Op donderdag 26 april 2007 12:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
Je weet zeker dat je een kerel bent?
Je hebt net zo veel schoenen als een vrouw en je draagt een roze shirt..
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet iedereen is stijlvol zwart gekleed als jij natuurlijk
Zie je nou wel dat samurai's fucking nichten zijn, dood aan dat volkquote:Op donderdag 26 april 2007 12:20 schreef Poit het volgende:
Er zitten ook roze accenten in m'n samurai pak
Er zijn te weinige vrijgezelle gamechicks, dat blijkt maar weer!quote:Op donderdag 26 april 2007 12:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ga vriendlief denk ik bombarderen als Vluis. Want die is zacht, lief en lekker om mee te kroelen en heul niet vies.
Of er zijn teveel vluizen waar de gamechicks zich aan kunnen binden.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Er zijn te weinige vrijgezelle gamechicks, dat blijkt maar weer!
Uberhaupt te weinig gamechicks. Maarja, da's ook maar een mening natuurlijk. Tot op heden nog nooit een potentionele levenspartner ontmoet waarmee ik een potje tekken op de bank kon doen.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik ben Vluisquote:Op donderdag 26 april 2007 12:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Of er zijn teveel vluizen waar de gamechicks zich aan kunnen binden.
Probeer dan dead or alive of soul caliber, dat zijn de betere beat em upsquote:Op donderdag 26 april 2007 12:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Uberhaupt te weinig gamechicks. Maarja, da's ook maar een mening natuurlijk. Tot op heden nog nooit een potentionele levenspartner ontmoet waarmee ik een potje tekken op de bank kon doen.
Aarrgh, vluis op!!quote:Op donderdag 26 april 2007 12:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Of er zijn teveel vluizen waar de gamechicks zich aan kunnen binden.
Ik wel, maar dat hoeft van mij ook niet echt meer. Game zelf ook al een stuk minder dan een paar jaar geledenquote:Op donderdag 26 april 2007 12:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Uberhaupt te weinig gamechicks. Maarja, da's ook maar een mening natuurlijk. Tot op heden nog nooit een potentionele levenspartner ontmoet waarmee ik een potje tekken op de bank kon doen.
Wat boeit het hoeveel er zijn, als ge er maar ene hebt toch?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Haha, ja, maar ken je dat probleem dat van die mutsen naar de knopjes gaan kijken om te zoeken welke schoppen of slaan is? Op dat moment geef ik de moed op en zet ik Barry White maar weer aanquote:Op donderdag 26 april 2007 12:30 schreef Gamedemon het volgende:
Probeer dan dead or alive of soul caliber, dat zijn de betere beat em ups
Kutkloonquote:
Oei! Perfect match dan! Want ik ben ook Vluis!quote:
Probleem bij mij is ... ik vind het wel 'interessant' als mannen beetje stoppeltjes hebben.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Aarrgh, vluis op!!![]()
Ik ben te lui om me te scheren, maakt me gelijk een stuk minder knuffelbaar(lees: vluizig).
VLUIS, daar ben je! WIe ben jij nou weer?quote:
'interessant'?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:33 schreef Laniboekje het volgende:
Probleem bij mij is ... ik vind het wel 'interessant' als mannen beetje stoppeltjes hebben.
Speciaal voor jou een vluis!quote:Op donderdag 26 april 2007 12:34 schreef Poit het volgende:
Maar Laniboefje, school ze zo, ik zal je gevluis missen ().
Ik ga lekker eten.voor iedereen!
Of je houd van schaafwonden op je gezicht of je hebt nog nooit echt lang gezoend.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:33 schreef Laniboekje het volgende:
Probleem bij mij is ... ik vind het wel 'interessant' als mannen beetje stoppeltjes hebben.
Vluis, dat zeg ikquote:Op donderdag 26 april 2007 12:33 schreef Laniboekje het volgende:
VLUIS, daar ben je! WIe ben jij nou weer?
tr0quote:Op donderdag 26 april 2007 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat boeit het hoeveel er zijn, als ge er maar ene hebt toch?
Wat schaafwonden? Nooit ergens last van hoor. En ik zal maar niet in details treden over lang zoenen en de gevolgen daarvan...quote:Op donderdag 26 april 2007 12:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
Of je houd van schaafwonden op je gezicht of je hebt nog nooit echt lang gezoend.
Laat me raden, de gevolgen zijn..quote:Op donderdag 26 april 2007 12:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat schaafwonden? Nooit ergens last van hoor. En ik zal maar niet in details treden over lang zoenen en de gevolgen daarvan...
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Maar er is altijd ergens een betere vrijgezelle gamechick.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Laat me raden, de gevolgen zijn..... Hoe weet jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Dan zul je toch niet lang zoenen denk ik.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat schaafwonden? Nooit ergens last van hoor. En ik zal maar niet in details treden over lang zoenen en de gevolgen daarvan...
![]()
Mischien wel eentje die er na haar 16de verjaardag nog wel de lol erin ziet!quote:Op donderdag 26 april 2007 12:39 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar er is altijd ergens een betere vrijgezelle gamechick.
Alleen als er niet zo veel zijn is die lastig te vinden.
Misschien dat BMH daar een matchmaking voor kan maken.
Ninja + zwaard = Doodquote:
Testen?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dan zul je toch niet lang zoenen denk ik.
Dat gaan we niet meer redden. Dan mis je je les.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:39 schreef Gamedemon het volgende:
Laat me raden, de gevolgen zijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, deze opmerking is pas vluisOp donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Snel! Contact op nemen en laten registreren!quote:VanDale.nl
U hebt gezocht op vluis:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria.
Hoiquote:
Misschien een idee om de volgende keer toch maar naar de WC te gaan?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:51 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn broek plakt inmiddels aan mijn billen vast.
Gelukkig (en ook weer niet) gaat de zaak vandaag om 17:00 dicht. Dus nog maar 10 minuten.
Straks even iets drinken met vriendinnen![]()
.
Zweet, Heintje. Zweetquote:Op donderdag 26 april 2007 16:53 schreef Heintje het volgende:
[..]
Misschien een idee om de volgende keer toch maar naar de WC te gaan?
In een sauna hoor je naakt te zitten hequote:Op donderdag 26 april 2007 16:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zweet, Heintje. Zweet. Het is hier een sauna, zo onderhand.
paar dingen voorgeschoten, nieuwe printer en speakers voor in den haag en die zonnebril dan voor mezelfquote:Op donderdag 26 april 2007 18:34 schreef Roi het volgende:
Je betaald je werkgever ?
Ben jij dan ook zo'n viezerd die je met een zweetnaad door de stad ziet lopen?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:51 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn broek plakt inmiddels aan mijn billen vast.
Gelukkig (en ook weer niet) gaat de zaak vandaag om 17:00 dicht. Dus nog maar 10 minuten.
Straks even iets drinken met vriendinnen![]()
.
quote:Op donderdag 26 april 2007 20:34 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ben jij dan ook zo'n viezerd die je met een zweetnaad door de stad ziet lopen?![]()
ben al bezigquote:Op donderdag 26 april 2007 20:44 schreef Poit het volgende:
[..]
That's ijsmeis for ya!
Ga zo maar eens lekker wat biertje leeg zuigen.
Wat heeft jouw Xbox met vermoeidheid te maken? Of maakt het je gewoon wakker en actief als je gaat gamen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:09 schreef Heintje het volgende:
Dat is idd niet echt veel slaap.
Ik heb van 23:30 tot 6 geslapen en ben ook moe. Maar dat ben ik volgens mij elke dag. Tot dat ik mijn Xbox aan zet, dan is de vermoeitheid over.
Ach so. Dan is gamen alleen maar positief.quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:15 schreef Heintje het volgende:
Idd als ik eenmaal aan het gamen ben merk ik mijn vermoeidheid niet zo erg.
(Ik ben ook echt een avondmens trouwens.)
Nou echt positief is het ook niet. Als ik de hele dag moe ben en als ik dan naar bed zou moeten gaan juist niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:16 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ach so. Dan is gamen alleen maar positief.
Goed, ik ga mij eens aankleden en fatsoeneren in de zin van haar borstelen, tanden poetsen e.d. Moet over een halfuurtje op pad naar school. Ik spreek jullie misschien vanavond nog wel even. Prettige dag allemaal.
Dus je had de afgelopen periode elke dag 20 minuten later op kunnen staan...quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:39 schreef Ge4ce het volgende:
Goedemorgen.![]()
Ik ben na mijn wekker 20 minuten in slaap gevallen. Ben wel netjes op tijd dussssssss.
Het is vandaag een van mijn laatste stage werkdagen. Volgende week alles inleveren en als ik geluk heb dan ben ik er van af. (moet dan wel gewoon naar stage maar dan minder "druk/werk".
Tja, als ik mijn wekker 20 minuten later zet, heb ik weer kans dat ik nog eens 20 minuten in slaap val. Dat lijkt mij niet zo handig.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dus je had de afgelopen periode elke dag 20 minuten later op kunnen staan...
Lust ik nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
Koffie maakt alles goed.
Goed gaan zoeken dus.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:07 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben mijn stem kwijt. En dan is het niet tof dat je wakker wordt gebeld en iemand iets vraagt waar je een heel lang antwoord op moet geven.
Tevens heb ik nu een ochtendhumeur omdát ik wakker ben gebeld. Grr.
Ik vind dat ik altijd bereikbaar moet zijn. Je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Goed gaan zoeken dus.
En als je niet gebelt wil worden moet je je telefoon maar uit zetten, op stil zetten (zonder trillen) of ergens neer leggen waar je hem niet hoord.
Tja, dan kun je idd beter 2 uur later wakker worden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:14 schreef ach het volgende:
Lekker zonnetje vanmorgenGisteravond ben ik weer in slaap gevallen
Zo kut is dat als je dan om 4 uur 's nachts wakker wordt met al je kleren aan en je 2 uur later weer op moet staan
![]()
Dan moet je ook niet zeuren dat je wakker gebelt wordt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind dat ik altijd bereikbaar moet zijn. Je weet maar nooit.
Je melde ook dat je een ochtendhumeur had omdat je wakker gebelt bent. En daar reageerde ik op door te vertellen dat je dan gewoon je telefoon uit moet zetten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:25 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zeurde over het feit dat ik mijn stem kwijt ben.
Maar goed, ik ga verder slapen. Toedeloe.
Ik vind van niet, als het belangrijk is bellen ze wel nog een keerquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind dat ik altijd bereikbaar moet zijn. Je weet maar nooit.
Dan voel ik me zo kut dat ik me echt niet kan vermakenquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:20 schreef Heintje het volgende:
[..]
Tja, dan kun je idd beter 2 uur later wakker worden.
Maar in jouw geval zou het bijna interesant zijn om dan je Xbox aan te zetten en je op die manier te vermaken tot dat je op moet staan. (kan trouwens 5 minuten later zijn want je hebt je al aangekleed.
Het lijkt mij niet dat je je lenzen uit doet voordat je op de bank ik slaap valt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:36 schreef Ge4ce het volgende:
Lenzen doe je toch uit voor het slapen gaan?
Lijkt mij niet echt goed voor je ogen?
Erg fijn is dat jaquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:34 schreef ach het volgende:
Plus dat je lenzen helemaal opgedroogd in je ogen zitten![]()
Volgens mij is het 1 van de bijwerking van alchol dat dat gevoel een beetje weg gaat.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:46 schreef Ge4ce het volgende:
Volgensmij heb je toch wel enig gevoel over wanneer je slaperig wordt/in slaap gaat vallen. Sowieso als je op bed even gaat liggen lijkt mij het verstandig om ze even uit te doen.
quote:
agh, hoe dronken je ook bent, lenzen vergeet je niet (ik niet tenminste)quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Volgens mij is het 1 van de bijwerking van alchol dat dat gevoel een beetje weg gaat.
En pijpen vind ze ook al vies...quote:
Dat heb ik wel eens vaker gehoord. Zelf geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
agh, hoe dronken je ook bent, lenzen vergeet je niet (ik niet tenminste)
Ik lag tv te kijken dus dan ga ik ze niet uitdoen. En ik was niet dronken dusquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:46 schreef Ge4ce het volgende:
Volgensmij heb je toch wel enig gevoel over wanneer je slaperig wordt/in slaap gaat vallen. Sowieso als je op bed even gaat liggen lijkt mij het verstandig om ze even uit te doen.
heb je trouwens geen bril? Dan kun je ze uit doen en die bril opzetten. Is denk ik wel beter voor je ogen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:01 schreef ach het volgende:
[..]
Ik lag tv te kijken dus dan ga ik ze niet uitdoen. En ik was niet dronken dus![]()
quote:
De sterkte van mijn bril is niet goed en als ik in slaap val met mijn bril op is ie kromquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:06 schreef Heintje het volgende:
[..]
heb je trouwens geen bril? Dan kun je ze uit doen en die bril opzetten. Is denk ik wel beter voor je ogen.
Als de sterkte niet goed is het ook niet erg dat hij krom is. Zeker als je hem alleen maar gebruikt om TV te kijken maakt een beetje krom niet echt uit.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:30 schreef ach het volgende:
[..]
De sterkte van mijn bril is niet goed en als ik in slaap val met mijn bril op is ie krom![]()
Is structureel wel de beste oplossing denk ik.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:13 schreef Poit het volgende:
Afschieten.
Die dingen kunnen volgens mij meer hebben dan je denkt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:35 schreef Poit het volgende:
Da's altijd leuk, kleine hummeltjes. Oh, wel een tip, niet te hard mee gooien. Kunnen ze niet zo goed tegen
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:35 schreef Poit het volgende:
Da's altijd leuk, kleine hummeltjes. Oh, wel een tip, niet te hard mee gooien. Kunnen ze niet zo goed tegen
Dingen ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:39 schreef Heintje het volgende:
[..]
Die dingen kunnen volgens mij meer hebben dan je denkt.
Ik moet tot 17:00.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:56 schreef RaymanNL het volgende:
Waarom moet ik nu nog naar school, tot 16:10Dat hoort niet op vrijdag
![]()
quote:
Hoop het ook voor ons, eindelijk van je frusti uitspraken af.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:01 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik moet tot 17:00.
Maar ik heb dinsdag vrij. Kan ik hopelijk weer eens neuken.
1? ken er wel meer..quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:05 schreef Roi het volgende:
Ja denk je dan.
Vrouwen zijn goed voor 1 ding jongen, laat me je dat vertellen.
Daarvoor is 1 keer niet genoeg hoorquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoop het ook voor ons, eindelijk van je frusti uitspraken af.
Was het maar zo...quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Mijn sexleven gaat je gewoon geen ruk aan.
Ik zou zeggen, blaf d'r helemaal vol tot je ballen gekrompen zijn tot een formaat van pindaloze M&M's. Dat moet wel genoeg zijn toch?quote:
Voor een dag wel denk ik.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, blaf d'r helemaal vol tot je ballen gekrompen zijn tot een formaat van pindaloze M&M's. Dat moet wel genoeg zijn toch?
eindelijk van je frusti uitspraken af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |