Of je houd van schaafwonden op je gezicht of je hebt nog nooit echt lang gezoend.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:33 schreef Laniboekje het volgende:
Probleem bij mij is ... ik vind het wel 'interessant' als mannen beetje stoppeltjes hebben.
Vluis, dat zeg ikquote:Op donderdag 26 april 2007 12:33 schreef Laniboekje het volgende:
VLUIS, daar ben je! WIe ben jij nou weer?
tr0quote:Op donderdag 26 april 2007 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat boeit het hoeveel er zijn, als ge er maar ene hebt toch?
Wat schaafwonden? Nooit ergens last van hoor. En ik zal maar niet in details treden over lang zoenen en de gevolgen daarvan...quote:Op donderdag 26 april 2007 12:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
Of je houd van schaafwonden op je gezicht of je hebt nog nooit echt lang gezoend.
Laat me raden, de gevolgen zijn..quote:Op donderdag 26 april 2007 12:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat schaafwonden? Nooit ergens last van hoor. En ik zal maar niet in details treden over lang zoenen en de gevolgen daarvan...
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Maar er is altijd ergens een betere vrijgezelle gamechick.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Laat me raden, de gevolgen zijn..... Hoe weet jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Dan zul je toch niet lang zoenen denk ik.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat schaafwonden? Nooit ergens last van hoor. En ik zal maar niet in details treden over lang zoenen en de gevolgen daarvan...
![]()
Mischien wel eentje die er na haar 16de verjaardag nog wel de lol erin ziet!quote:Op donderdag 26 april 2007 12:39 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar er is altijd ergens een betere vrijgezelle gamechick.
Alleen als er niet zo veel zijn is die lastig te vinden.
Misschien dat BMH daar een matchmaking voor kan maken.
Ninja + zwaard = Doodquote:
Testen?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dan zul je toch niet lang zoenen denk ik.
Dat gaan we niet meer redden. Dan mis je je les.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:39 schreef Gamedemon het volgende:
Laat me raden, de gevolgen zijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, deze opmerking is pas vluisOp donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Snel! Contact op nemen en laten registreren!quote:VanDale.nl
U hebt gezocht op vluis:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria.
Hoiquote:
Misschien een idee om de volgende keer toch maar naar de WC te gaan?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:51 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn broek plakt inmiddels aan mijn billen vast.
Gelukkig (en ook weer niet) gaat de zaak vandaag om 17:00 dicht. Dus nog maar 10 minuten.
Straks even iets drinken met vriendinnen![]()
.
Zweet, Heintje. Zweetquote:Op donderdag 26 april 2007 16:53 schreef Heintje het volgende:
[..]
Misschien een idee om de volgende keer toch maar naar de WC te gaan?
In een sauna hoor je naakt te zitten hequote:Op donderdag 26 april 2007 16:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zweet, Heintje. Zweet. Het is hier een sauna, zo onderhand.
paar dingen voorgeschoten, nieuwe printer en speakers voor in den haag en die zonnebril dan voor mezelfquote:Op donderdag 26 april 2007 18:34 schreef Roi het volgende:
Je betaald je werkgever ?
Ben jij dan ook zo'n viezerd die je met een zweetnaad door de stad ziet lopen?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:51 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn broek plakt inmiddels aan mijn billen vast.
Gelukkig (en ook weer niet) gaat de zaak vandaag om 17:00 dicht. Dus nog maar 10 minuten.
Straks even iets drinken met vriendinnen![]()
.
quote:Op donderdag 26 april 2007 20:34 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ben jij dan ook zo'n viezerd die je met een zweetnaad door de stad ziet lopen?![]()
ben al bezigquote:Op donderdag 26 april 2007 20:44 schreef Poit het volgende:
[..]
That's ijsmeis for ya!
Ga zo maar eens lekker wat biertje leeg zuigen.
Wat heeft jouw Xbox met vermoeidheid te maken? Of maakt het je gewoon wakker en actief als je gaat gamen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:09 schreef Heintje het volgende:
Dat is idd niet echt veel slaap.
Ik heb van 23:30 tot 6 geslapen en ben ook moe. Maar dat ben ik volgens mij elke dag. Tot dat ik mijn Xbox aan zet, dan is de vermoeitheid over.
Ach so. Dan is gamen alleen maar positief.quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:15 schreef Heintje het volgende:
Idd als ik eenmaal aan het gamen ben merk ik mijn vermoeidheid niet zo erg.
(Ik ben ook echt een avondmens trouwens.)
Nou echt positief is het ook niet. Als ik de hele dag moe ben en als ik dan naar bed zou moeten gaan juist niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:16 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ach so. Dan is gamen alleen maar positief.
Goed, ik ga mij eens aankleden en fatsoeneren in de zin van haar borstelen, tanden poetsen e.d. Moet over een halfuurtje op pad naar school. Ik spreek jullie misschien vanavond nog wel even. Prettige dag allemaal.
Dus je had de afgelopen periode elke dag 20 minuten later op kunnen staan...quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:39 schreef Ge4ce het volgende:
Goedemorgen.![]()
Ik ben na mijn wekker 20 minuten in slaap gevallen. Ben wel netjes op tijd dussssssss.
Het is vandaag een van mijn laatste stage werkdagen. Volgende week alles inleveren en als ik geluk heb dan ben ik er van af. (moet dan wel gewoon naar stage maar dan minder "druk/werk".
Tja, als ik mijn wekker 20 minuten later zet, heb ik weer kans dat ik nog eens 20 minuten in slaap val. Dat lijkt mij niet zo handig.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dus je had de afgelopen periode elke dag 20 minuten later op kunnen staan...
Lust ik nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
Koffie maakt alles goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |