Welk park, wanneer, hoe laat? Moet wel ff langs Gouda om m'n roze shirt aan te trekken...quote:Op donderdag 26 april 2007 11:41 schreef RaymanNL het volgende:
Gaan we dan wel rollen door het gras heen![]()
Nee, ik zie een vluis meer als een soort pluis, maar dan anders. Zacht, lief en lekker om mee te kroelen!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:55 schreef Poit het volgende:
Nee, maak er maar Laniboefje van, past je veel beter.
Vluis, klinkt meer als een mislukte luis. Luis wannabe zegmaar.
Maar dan met de V van vies, nee dankje, ik kroel wel met m'n fleece.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, ik zie een vluis meer als een soort pluis, maar dan anders. Zacht, lief en lekker om mee te kroelen!
Ik ga vriendlief denk ik bombarderen als Vluis. Want die is zacht, lief en lekker om mee te kroelen en heul niet vies.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar dan met de V van vies, nee dankje, ik kroel wel met m'n fleece.![]()
Mooi doe dat, maar val ons er niet meer mee lastigquote:Op donderdag 26 april 2007 12:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ga vriendlief denk ik bombarderen als Vluis. Want die is zacht, lief en lekker om mee te kroelen en heul niet vies.
Mijn hobby is om mensen lastig te vallen, dus dan doe ik dat. Ik moet nog een uur wachten tot ik les heb en dan ben je de rest van de dag, avond en nacht van me af!quote:Op donderdag 26 april 2007 12:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Mooi doe dat, maar val ons er niet meer mee lastigIk dacht trouwens dat jij niet van plan was te SOGgen vandaag
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:05 schreef Poit het volgende:
Dat zal potverdriedubbeltjes tijd worden.
Ik mag het er niet meer over hebben van Poit.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:08 schreef Heintje het volgende:
Ik kan me nog steeds niks voorstellen bij een vluis.
quote:
Broeliebroelie jaquote:Op donderdag 26 april 2007 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vluis is wel aardig bedacht, maar redt het bij lange na niet bij Broeliebroelie natuurlijk
Ik had vroeger (ten tijde van de GameBoy Classic en Final Fantasy Legend II) ook een drietal woorden met mijn GB vriendje. Plië, Po-epen, Tah!.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Broeliebroelie ja
Mijn klasgenoot en ik proberen te bedenken welk woord wij in het tweede jaar ook alweer hadden waar iedereen in onze klas gestoord van werd. We kunnen er niet meer op komen.
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had vroeger (ten tijde van de GameBoy Classic en Final Fantasy Legend II) ook een drietal woorden met mijn GB vriendje. Plië, Po-epen, Tah!.
En nee, ik ga ze niet uitleggen
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:48 schreef mordradead het volgende:
Ik zou 2x per jaar de kosten van schoenen op m'n ouders kunnen verhalen..... dat is helaas te weinig
Je weet zeker dat je een kerel bent?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:37 schreef mordradead het volgende:
Ik heb ook een roze shirt aan, lekker gay... heerlijk RRRRRRRRRRRRrr
Niet iedereen is stijlvol zwart gekleed als jij natuurlijkquote:Op donderdag 26 april 2007 12:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
Je weet zeker dat je een kerel bent?
Je hebt net zo veel schoenen als een vrouw en je draagt een roze shirt..
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet iedereen is stijlvol zwart gekleed als jij natuurlijk
Zie je nou wel dat samurai's fucking nichten zijn, dood aan dat volkquote:Op donderdag 26 april 2007 12:20 schreef Poit het volgende:
Er zitten ook roze accenten in m'n samurai pak
Er zijn te weinige vrijgezelle gamechicks, dat blijkt maar weer!quote:Op donderdag 26 april 2007 12:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ga vriendlief denk ik bombarderen als Vluis. Want die is zacht, lief en lekker om mee te kroelen en heul niet vies.
Of er zijn teveel vluizen waar de gamechicks zich aan kunnen binden.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Er zijn te weinige vrijgezelle gamechicks, dat blijkt maar weer!
Uberhaupt te weinig gamechicks. Maarja, da's ook maar een mening natuurlijk. Tot op heden nog nooit een potentionele levenspartner ontmoet waarmee ik een potje tekken op de bank kon doen.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik ben Vluisquote:Op donderdag 26 april 2007 12:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Of er zijn teveel vluizen waar de gamechicks zich aan kunnen binden.
Probeer dan dead or alive of soul caliber, dat zijn de betere beat em upsquote:Op donderdag 26 april 2007 12:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Uberhaupt te weinig gamechicks. Maarja, da's ook maar een mening natuurlijk. Tot op heden nog nooit een potentionele levenspartner ontmoet waarmee ik een potje tekken op de bank kon doen.
Aarrgh, vluis op!!quote:Op donderdag 26 april 2007 12:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Of er zijn teveel vluizen waar de gamechicks zich aan kunnen binden.
Ik wel, maar dat hoeft van mij ook niet echt meer. Game zelf ook al een stuk minder dan een paar jaar geledenquote:Op donderdag 26 april 2007 12:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Uberhaupt te weinig gamechicks. Maarja, da's ook maar een mening natuurlijk. Tot op heden nog nooit een potentionele levenspartner ontmoet waarmee ik een potje tekken op de bank kon doen.
Wat boeit het hoeveel er zijn, als ge er maar ene hebt toch?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Haha, ja, maar ken je dat probleem dat van die mutsen naar de knopjes gaan kijken om te zoeken welke schoppen of slaan is? Op dat moment geef ik de moed op en zet ik Barry White maar weer aanquote:Op donderdag 26 april 2007 12:30 schreef Gamedemon het volgende:
Probeer dan dead or alive of soul caliber, dat zijn de betere beat em ups
Kutkloonquote:
Oei! Perfect match dan! Want ik ben ook Vluis!quote:
Probleem bij mij is ... ik vind het wel 'interessant' als mannen beetje stoppeltjes hebben.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Aarrgh, vluis op!!![]()
Ik ben te lui om me te scheren, maakt me gelijk een stuk minder knuffelbaar(lees: vluizig).
VLUIS, daar ben je! WIe ben jij nou weer?quote:
'interessant'?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:33 schreef Laniboekje het volgende:
Probleem bij mij is ... ik vind het wel 'interessant' als mannen beetje stoppeltjes hebben.
Speciaal voor jou een vluis!quote:Op donderdag 26 april 2007 12:34 schreef Poit het volgende:
Maar Laniboefje, school ze zo, ik zal je gevluis missen ().
Ik ga lekker eten.voor iedereen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |