Goed gaan zoeken dus.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:07 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben mijn stem kwijt. En dan is het niet tof dat je wakker wordt gebeld en iemand iets vraagt waar je een heel lang antwoord op moet geven.
Tevens heb ik nu een ochtendhumeur omdát ik wakker ben gebeld. Grr.
Ik vind dat ik altijd bereikbaar moet zijn. Je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Goed gaan zoeken dus.
En als je niet gebelt wil worden moet je je telefoon maar uit zetten, op stil zetten (zonder trillen) of ergens neer leggen waar je hem niet hoord.
Tja, dan kun je idd beter 2 uur later wakker worden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:14 schreef ach het volgende:
Lekker zonnetje vanmorgenGisteravond ben ik weer in slaap gevallen
Zo kut is dat als je dan om 4 uur 's nachts wakker wordt met al je kleren aan en je 2 uur later weer op moet staan
![]()
Dan moet je ook niet zeuren dat je wakker gebelt wordt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind dat ik altijd bereikbaar moet zijn. Je weet maar nooit.
Je melde ook dat je een ochtendhumeur had omdat je wakker gebelt bent. En daar reageerde ik op door te vertellen dat je dan gewoon je telefoon uit moet zetten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:25 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zeurde over het feit dat ik mijn stem kwijt ben.
Maar goed, ik ga verder slapen. Toedeloe.
Ik vind van niet, als het belangrijk is bellen ze wel nog een keerquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind dat ik altijd bereikbaar moet zijn. Je weet maar nooit.
Dan voel ik me zo kut dat ik me echt niet kan vermakenquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:20 schreef Heintje het volgende:
[..]
Tja, dan kun je idd beter 2 uur later wakker worden.
Maar in jouw geval zou het bijna interesant zijn om dan je Xbox aan te zetten en je op die manier te vermaken tot dat je op moet staan. (kan trouwens 5 minuten later zijn want je hebt je al aangekleed.
Het lijkt mij niet dat je je lenzen uit doet voordat je op de bank ik slaap valt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:36 schreef Ge4ce het volgende:
Lenzen doe je toch uit voor het slapen gaan?
Lijkt mij niet echt goed voor je ogen?
Erg fijn is dat jaquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:34 schreef ach het volgende:
Plus dat je lenzen helemaal opgedroogd in je ogen zitten![]()
Volgens mij is het 1 van de bijwerking van alchol dat dat gevoel een beetje weg gaat.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:46 schreef Ge4ce het volgende:
Volgensmij heb je toch wel enig gevoel over wanneer je slaperig wordt/in slaap gaat vallen. Sowieso als je op bed even gaat liggen lijkt mij het verstandig om ze even uit te doen.
quote:
agh, hoe dronken je ook bent, lenzen vergeet je niet (ik niet tenminste)quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Volgens mij is het 1 van de bijwerking van alchol dat dat gevoel een beetje weg gaat.
En pijpen vind ze ook al vies...quote:
Dat heb ik wel eens vaker gehoord. Zelf geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
agh, hoe dronken je ook bent, lenzen vergeet je niet (ik niet tenminste)
Ik lag tv te kijken dus dan ga ik ze niet uitdoen. En ik was niet dronken dusquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:46 schreef Ge4ce het volgende:
Volgensmij heb je toch wel enig gevoel over wanneer je slaperig wordt/in slaap gaat vallen. Sowieso als je op bed even gaat liggen lijkt mij het verstandig om ze even uit te doen.
heb je trouwens geen bril? Dan kun je ze uit doen en die bril opzetten. Is denk ik wel beter voor je ogen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:01 schreef ach het volgende:
[..]
Ik lag tv te kijken dus dan ga ik ze niet uitdoen. En ik was niet dronken dus![]()
quote:
De sterkte van mijn bril is niet goed en als ik in slaap val met mijn bril op is ie kromquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:06 schreef Heintje het volgende:
[..]
heb je trouwens geen bril? Dan kun je ze uit doen en die bril opzetten. Is denk ik wel beter voor je ogen.
Als de sterkte niet goed is het ook niet erg dat hij krom is. Zeker als je hem alleen maar gebruikt om TV te kijken maakt een beetje krom niet echt uit.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:30 schreef ach het volgende:
[..]
De sterkte van mijn bril is niet goed en als ik in slaap val met mijn bril op is ie krom![]()
Is structureel wel de beste oplossing denk ik.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:13 schreef Poit het volgende:
Afschieten.
Die dingen kunnen volgens mij meer hebben dan je denkt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:35 schreef Poit het volgende:
Da's altijd leuk, kleine hummeltjes. Oh, wel een tip, niet te hard mee gooien. Kunnen ze niet zo goed tegen
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:35 schreef Poit het volgende:
Da's altijd leuk, kleine hummeltjes. Oh, wel een tip, niet te hard mee gooien. Kunnen ze niet zo goed tegen
Dingen ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:39 schreef Heintje het volgende:
[..]
Die dingen kunnen volgens mij meer hebben dan je denkt.
Ik moet tot 17:00.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:56 schreef RaymanNL het volgende:
Waarom moet ik nu nog naar school, tot 16:10Dat hoort niet op vrijdag
![]()
quote:
Hoop het ook voor ons, eindelijk van je frusti uitspraken af.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:01 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik moet tot 17:00.
Maar ik heb dinsdag vrij. Kan ik hopelijk weer eens neuken.
1? ken er wel meer..quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:05 schreef Roi het volgende:
Ja denk je dan.
Vrouwen zijn goed voor 1 ding jongen, laat me je dat vertellen.
Daarvoor is 1 keer niet genoeg hoorquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoop het ook voor ons, eindelijk van je frusti uitspraken af.
Was het maar zo...quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Mijn sexleven gaat je gewoon geen ruk aan.
Ik zou zeggen, blaf d'r helemaal vol tot je ballen gekrompen zijn tot een formaat van pindaloze M&M's. Dat moet wel genoeg zijn toch?quote:
Voor een dag wel denk ik.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, blaf d'r helemaal vol tot je ballen gekrompen zijn tot een formaat van pindaloze M&M's. Dat moet wel genoeg zijn toch?
eindelijk van je frusti uitspraken af.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |