Ja hoor.quote:
Heb je die 79 mailtje van gisteren allemaal al afgewerkt?quote:Op woensdag 25 april 2007 09:40 schreef ijsmeis het volgende:
Goedemorgen!
Op het werk haast niets te doen en toch gaat het vandaag een lange drukke dag worden.
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:35 schreef RaymanNL het volgende:
School telt ook wel heh?
Neequote:Op woensdag 25 april 2007 09:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Heb je die 79 mailtje van gisteren allemaal al afgewerkt?
Je moet nooit zo hard werken dat je geen werk meer hebt.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee. Nog 7! Maar daar doe ik dan dus maar een beetje rustig mee, zodat ik toch nog 'de hele dag' iets te doen heb.
Nouja, één ding heeft wel een deadline. En dat is een ding wat elke week terug komt. En ik heb het altijd af voor de deadlinequote:Op woensdag 25 april 2007 09:47 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je moet nooit zo hard werken dat je geen werk meer hebt.
Als ze willen dat je door werkt moeten ze maar per klus betalen en niet per uur.
Hoe is LOTR Online?quote:Op woensdag 25 april 2007 09:58 schreef Morthill het volgende:
Lekker bijgeslapen vannacht. Vandaag de keuze, ga ik voor morgen een tentamen leren waar ik verder nog niks aan gedaan heb of ga ik een Algemene Leden Verdagering van volgende week voorbereiden. (Of ga ik Lotr online spelen)
Ja, vertel het eens, beter dan WoW?quote:
Ben pas lvl 2quote:Op woensdag 25 april 2007 10:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, vertel het eens, beter dan WoW?
Nice avatar btw Tain.
Op mijn stage krijg ik per maand betaald.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:26 schreef ijsmeis het volgende:
Van mij ook! Maar ik krijg per week uitbetaald
. Uitzendbureau
![]()
.
Je kan je klanten in de bosjes ook moeilijk gaan lastigvallen met rekeningnummersquote:Op woensdag 25 april 2007 10:28 schreef Heintje het volgende:
[..]
Op mijn stage krijg ik per maand betaald.
Ander werk krijg ik meestal meteen, contant. Wel net zo makkelijk
quote:Op woensdag 25 april 2007 10:40 schreef ach het volgende:
[..]
Je kan je klanten in de bosjes ook moeilijk gaan lastigvallen met rekeningnummers
1 van de voordelen van zwart werken.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:40 schreef ach het volgende:
[..]
Je kan je klanten in de bosjes ook moeilijk gaan lastigvallen met rekeningnummers
City of Heroes is ieder geval saaier dan WoW zelfs. Character building is wat beter, maar de missies zijn dodelijk saai...quote:Op woensdag 25 april 2007 10:51 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb het na WoW eigenlijk wel een beetje gehad met die fantasy MMORPGS.
LOTR = WoW wat setting betreft.
En LOTRO kent geen PVP systeem, FTL dus
Doe mij dan maar een Huxley, dat is vernieuwend.
Ik heb ook City of villians nog liggen waar een maand gratis bij zit, die moet ik nog steeds een keer proberen, dat trekt me dan meer
Inderdaad, en het MMO gedeelte beschikte niet eens over iets dat een beetje in de buurt van een verhaal kwam.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:34 schreef Poit het volgende:
Standaard RPG dus...
WoW is LotR setting zul je bedoelenquote:Op woensdag 25 april 2007 10:51 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb het na WoW eigenlijk wel een beetje gehad met die fantasy MMORPGS.
LOTR = WoW wat setting betreft.
En LOTRO kent geen PVP systeem, FTL dus
Doe mij dan maar een Huxley, dat is vernieuwend.
Ik heb ook City of villians nog liggen waar een maand gratis bij zit, die moet ik nog steeds een keer proberen, dat trekt me dan meer
Deze opmerking doet me gelijk denken aan Clerks 2quote:Op woensdag 25 april 2007 11:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
WoW is LotR setting zul je bedoelenBeetje impliceren dat LotR gebaseerd is op WoW
heiligschennis zeg ik je
Ik zou zeggen werk die junks weg op de een of andere manier en ga die bejaarden helpenquote:
Ik vind het op zich prima dat die junks gratis drugs krijgen, maar doe dan meteen een overdosis ben je er ook meteen vanafquote:Op woensdag 25 april 2007 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou zeggen werk die junks weg op de een of andere manier en ga die bejaarden helpen
100% Alcohol is nog goed koper ook als je het mij vraagquote:Op woensdag 25 april 2007 12:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vind het op zich prima dat die junks gratis drugs krijgen, maar doe dan meteen een overdosis ben je er ook meteen vanaf
Wat denk je dat ik met wegwerken bedoel dan?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vind het op zich prima dat die junks gratis drugs krijgen, maar doe dan meteen een overdosis ben je er ook meteen vanaf
One ring to bind themquote:Op woensdag 25 april 2007 12:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Deze opmerking doet me gelijk denken aan Clerks 2![]()
ik dacht aan de combinatie van junk + beton + waterquote:Op woensdag 25 april 2007 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik met wegwerken bedoel dan?
jaja blabla tolkine blablaquote:Op woensdag 25 april 2007 11:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
WoW is LotR setting zul je bedoelenBeetje impliceren dat LotR gebaseerd is op WoW
heiligschennis zeg ik je
"Even the trees are fucking walking"quote:
En je hebt dus niks beters te doen?quote:
Ow jawel, maar dit is leuker.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:31 schreef Heintje het volgende:
[..]
En je hebt dus niks beters te doen?
Ik zou ook niet weten hoe ik het anders 10 uur op een dag vol moet houden.quote:
Jep, 1 uur pauze verspreid over de dag. Dus dan maak ik 9 uur om zou wat vrije dagen te sparen.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:42 schreef -Dries- het volgende:
10 uur.. das wel heel veel.
Maar speel je BF2 heintje?
All Stars rulen de pan uitquote:Op woensdag 25 april 2007 14:27 schreef RaymanNL het volgende:
Jezus wat is het gvd warmIk heb me dood gezweet buiten. En ik heb blaren, kut Allstars
![]()
![]()
Moet je maar andere voeten kopenquote:Op woensdag 25 april 2007 14:48 schreef RaymanNL het volgende:
Ja, maar niet in combinatie met mijn voeten
AllStars zijn idd lekker in de zomer, maar ik heb betere gevonden: Vans!quote:Op woensdag 25 april 2007 15:08 schreef Poit het volgende:
Vind ik ook.
AllStars zijn lekker in de zomer. Al koop ik eerder die laffe kloon ervan.
appeltaartquote:Op woensdag 25 april 2007 20:07 schreef Poit het volgende:
Zo, appeltaart gebakken stelletje saaie pannekoeken!
Grats chantyquote:Prijsvraag 1:
Win een oprolbaar toetsenbord!
Winnaar
reddog33hummer
n00fer
Angst
Htrance
Fien
erikkll
paultjuhhh
hompys
Chanty87
All Stars zijn wel chill... Slip Ons (van Vans dus) en nog een type (vooral die Christian Hosoi dingesdingen) zijn wel tof :yquote:Op woensdag 25 april 2007 16:43 schreef Poit het volgende:
Foto!
Laat maar, heb al rondgekeken. Dikke skateschoenen. Leuk prijsje ook trouwens.
Niet door vertellen hoor, maar ik heb iets van 12 paar schoenen. Dus ik kan best vaak zeggen "hey, dat of die heb ik ook!"quote:Op donderdag 26 april 2007 09:22 schreef Poit het volgende:
Was ik maar zo kick... Loop nu op heerlijk afgetrapte adidasjes. Da's pas fijn! (net als paturain)
quote:Op donderdag 26 april 2007 09:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet door vertellen hoor, maar ik heb iets van 12 paar schoenen. Dus ik kan best vaak zeggen "hey, dat of die heb ik ook!".
Je kan naar de beekse bergen gaan. Daar heb je iig zand en water.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:23 schreef Ge4ce het volgende:
Niets tegen stage hè!![]()
Goedemorgen. Jammer dat Tilburg (nog) niet aan zee ligt. Perfect weer om lekker languit op het strand te gaan liggen.![]()
Ik zal de mijne eens proberen op te noemenquote:Op donderdag 26 april 2007 09:29 schreef Heintje het volgende:
Ligt er aan wat je allemaal mee telt.
1 paar gewone schoene
1 paar werk schoenen
1 paar snowboard laarzen
Nou is het aan julie om te oordelen ofdat ik 1 2 of 3 paar schoenen heb.
Wat dat betreft ben ik echt een agrariër penis. Heb twee paar schoenen, m'n adidasjes en m'n kisten. Kisten heb ik inmiddels bijna 10 jaar.quote:
Ik begin te begrijpen waarom het zo moeilijk voor je is om een laptop bij elkaar te sparen.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zal de mijne eens proberen op te noemen. Eens zien of ik ze uit mijn blote hoofd weet.
Nike Air Max schoenen
Adidas schoenen
All Stars
Leren slippers
Flipflop slippers
Sandaaltjes met van die touwtjes om je benen helemaal.
Nog een paar sandalen, lage hak.
Ballerina's
Nog een paar andere ballerina's
Instappers
Puntlaarzen met kleine hak
Laarzen met een hoge hak
Nog een paar zwarte sneakers
Nog een paar zwart-witte sneakers
Nog een paar schoenen waarvan ik niet weet hoe ik ze moet noemen in het wit.
Nog een paar schoenen, dezelfde als hierboven maar dan in zwart met wit en rood.
De rest heb ik iets van 2 maandjes geleden weg gedaan, omdat ik die schoenen nooit aan deed.
En het kan goed zijn dat ik nog een paar ben vergeten, maar ach.
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
SchoenenZal ik het doen of niet?
Met pics. Maken we meteen een TTT van.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat je ijsmeis kan overtreffen he.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
O ja, K-Swiss heeft hij hequote:Op donderdag 26 april 2007 10:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Post dan: 'Ik heb alleen maar niggah-schoenen'. Dan ben je klaar.
![]()
Ja, met maat 42/43 voor een vrouw al helemaal!quote:Op donderdag 26 april 2007 10:48 schreef Heintje het volgende:
Gewoon in de uitverkoop halen.
Al is dat met mijn maat 42 soms best lastig.
Weer een nieuwe naam!quote:Op donderdag 26 april 2007 10:50 schreef Poit het volgende:
Hey, ga jij een snel aan school werken Laniboefje!!Al heeft Puma wel leuke schoentjes
Check. Back in 5quote:Op donderdag 26 april 2007 10:43 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Met pics. Maken we meteen een TTT van.![]()
Jij hebt maat 42/43? Mijn ex had ook die maat ongeveer en had best wat problemen om schoenen te kunnen vindenquote:Op donderdag 26 april 2007 10:50 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, met maat 42/43 voor een vrouw al helemaal!
![]()
Voor mij zit er geen verschil in mannen en vrouwen schoenen. In de schoenen die ik leuk vind zie ik het verschil niet...quote:Op donderdag 26 april 2007 10:50 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, met maat 42/43 voor een vrouw al helemaal!
![]()
Ik heb al anderhalve maand geen schoenen gekochtquote:Op donderdag 26 april 2007 10:36 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik begin te begrijpen waarom het zo moeilijk voor je is om een laptop bij elkaar te sparen.
dan moet ze haar schoenen smaak aanpassen en het is niet zo moeilijk meer hoor.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Jij hebt maat 42/43? Mijn ex had ook die maat ongeveer en had best wat problemen om schoenen te kunnen vinden
Ik al een jaar niet meer.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb al anderhalve maand geen schoenen gekocht.
De laatste waren mijn flipfloppers. En die waren maar 4,90.
Oh ja. En daarvoor heb ik ook nog nieuwe schoenen gekocht en die heb ik ook nog niet opgenoemd. Ik was alweer vergeten dat ik ze had
![]()
.
Dat kan ik nou weer net niet doen. Kan nog wel wat individueel werk verrichten op school.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:53 schreef Poit het volgende:
Och meissie toch. Nou, ga maar lekker soggen hoor!!! Geniet van het warme weer zou ik zeggen
Jot, ik herken het probleem.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Jij hebt maat 42/43? Mijn ex had ook die maat ongeveer en had best wat problemen om schoenen te kunnen vinden
Ik heb op zich al een makkelijke smaak. Sneakersquote:Op donderdag 26 april 2007 10:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
dan moet ze haar schoenen smaak aanpassen en het is niet zo moeilijk meer hoor.
Uitgaan doe ik altijd op mijn werkschoenen. Zijn een stuk steviger en je hebt er niet zoveel last van als iemand op je tenen gaat staan.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Achterste rij vlnr: Werk-, Uitgaans- en Fitness schoenen
Onderste rij mn 'gewone' schoenen die ik beide afwissel met dragen. In de winter wat meer de zwarte en nu wat meer de witte natuurlijk
Dan is 42 / 43 toch wel te vinden.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:58 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb op zich al een makkelijke smaak. Sneakers
Ja, maar heel af en toe wil je die mooie beige/roze puma's en dan stoppen ze bij maat 41!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:01 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dan is 42 / 43 toch wel te vinden.
Is toch een veel voorkomende maat.
Ik heb rood en groen, die hadden ze nog in maat 42 in de uitverkoop.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, maar heel af en toe wil je die mooie beige/roze puma's en dan stoppen ze bij maat 41!
![]()
Psst. Lani is een meisjequote:
Heej, ik heb anders wel een hele mooie roze shirt!!!quote:
Mijn vriendin ook. Maar dat wil nog niet zeggen dat die ooit roze schoenen zou kopen.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Psst. Lani is een meisje! !
Oja, roze is ook voor homo'squote:Op donderdag 26 april 2007 11:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Heej, ik heb anders wel een hele mooie roze shirt!!!
Ach, dan ben ik maar homo, ik vind het een leuk shirt.quote:
Als jij het mooi vind is het goed.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach, dan ben ik maar homo, ik vind het een leuk shirt.
Ik heb eigenlijk ook een hekel aan roze. Maar zwarte puma's met zo'n roze logo is wel supervet.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:10 schreef Heintje het volgende:
[..]
Mijn vriendin ook. Maar dat wil nog niet zeggen dat die ooit roze schoenen zou kopen.
Neen, geen roze! Groen, geel en oranje.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:29 schreef Ge4ce het volgende:
Eigenlijk wel zo traditioneel hè. Roze voor meisjes, blauw voor jongens.
Mijn favo kleur is dan ook zwart en blauw.
Zwart is altijd goed.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:29 schreef Ge4ce het volgende:
Blauwquote:Op donderdag 26 april 2007 11:29 schreef Ge4ce het volgende:
quote:
Nu op 3FMquote:
Ik heb een Roze polo aan, met bruine strepenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:37 schreef mordradead het volgende:
Ik heb ook een roze shirt aan, lekker gay... heerlijk RRRRRRRRRRRRrr
Zullen we samen door een park huppelen, hand in hand?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:37 schreef mordradead het volgende:
Ik heb ook een roze shirt aan, lekker gay... heerlijk RRRRRRRRRRRRrr
Als Bernie er maar bij isquote:Op donderdag 26 april 2007 11:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Zullen we samen door een park huppelen, hand in hand?![]()
Kan opzich wel.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Neen, geen roze! Groen, geel en oranje.
![]()
Welk park, wanneer, hoe laat? Moet wel ff langs Gouda om m'n roze shirt aan te trekken...quote:Op donderdag 26 april 2007 11:41 schreef RaymanNL het volgende:
Gaan we dan wel rollen door het gras heen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |