JAM, heb je een stoeltje weten te bemachtigen?quote:
Twee. Een groene en een gele.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:44 schreef bofneger het volgende:
[..]
JAM, heb je een stoeltje weten te bemachtigen?
Wat denk je van morgenavond? Zal onze FC jullie FC nog dieper in de put brengen?quote:
Nou ja, wat de restant van die wedstrijd mag worden dat maakt me geen reet uit. Ik vind FC Groningen een leuke ploeg, ik gun ze het wel. Verder, ik denk, diep in de put, diep in de put, ach, zo gaat het al bijna dertig jaar. Het went wel.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:47 schreef bofneger het volgende:
[..]
Wat denk je van morgenavond? Zal onze FC jullie FC nog dieper in de put brengen?
overigens vind ik het erg jammer dat ADO weer wegglijdt in de Eerste Divisie. Sinds Saeijs daar speelde heb ik daar toch wel een erg groot zwak voor
Ach, als van Ringelensteijn ooit de nieuwe Scheringa wordt.... Qua stad zou je het verdienen. Ook al doen Brussel en Straatburg ook slechts mee in de marges van het europese topvoetbal.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:49 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou ja, wat de restant van die wedstrijd mag worden dat maakt me geen reet uit. Ik vind FC Groningen een leuke ploeg, ik gun ze het wel. Verder, ik denk, diep in de put, diep in de put, ach, zo gaat het al twintig jaar.
Ringelensteijn heeft daar de centen niet voor, einde verhaal.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:53 schreef bofneger het volgende:
[..]
Ach, als van Ringelensteijn ooit de nieuwe Scheringa wordt.... Qua stad zou je het verdienen. Ook al doen Brussel en Straatburg ook slechts mee in de marges van het europese topvoetbal.
Ik hoop het voor je. Is het nieuwe stadion iets, trouwens. Is het een Euroborg?
quote:
Zo is het broer, zo is het. Onvoorwaardelijke liefde.quote:Op woensdag 25 april 2007 02:10 schreef broer het volgende:
De kanker, maar het ben en blijft m'n slowchat.
Voetbal is big business. Dat is het geworden door figuren als Cruyff en Maradona. En door Berlusconi's. Door Scheringa's. Talpa's, RTL'en wereldwijd. Ergens een interessante ontwikkeling, ergens schrijnend door inderdaad het vergroten van de afstand tot hen, de fans in hart en nieren. Die mannen die nu alles voor hun club over hebben, hun vakantie, hun passie, moeten straks wedijveren met hen die bij wijze van spreken een seizoenskaart per dag verdienen. Dat is het Chelsea van nu. Dat is de harde waarheid.quote:Op woensdag 25 april 2007 02:01 schreef JAM het volgende:
[..]
Ringelensteijn heeft daar de centen niet voor, einde verhaal.. Zo ook Avispa Fukuoka, derde stad van Japan, die staan nu vierde in de J-Leauge twee (oftewel, de Japanse Toto). Ik ben een maandje of twee geleden een keer bij dat stadion gaan kijken en opzich, het stadion zelf ziet er als gebouw mooi uit, maar het zit wel midden in een bedrijventerrein, in de oksel van het Prins Clausplein, zo ver aan de rand van Den Haag (nog voorbij de gemeente Leidschendam-Voorburg) dat als je (zeker als je met de fiets bent) eerder in Delft en Rotterdam zit dan in het Haagse. Het is geen Zuiderpark en dat zal het ook nooit, nooit, nooit meer worden.
Ergens is dat positief. Ze zullen daar (zeker op de lange termijn) meer publiek, rustiger publiek, trekken en daarmee ook betere sportieve prestaties, maar het is geen Zuiderpark. Het is geen FC Den Haag. Het is niet meer met 500 andere volkomen randdebielen in de stromende regen er 0-5 afgaan tegen Top Oss en dan roepen: 'De kanker, maar het ben en blijft m'n club.', en dat zal ik best missen. Als ik er voor het mooie voetbal en de prestaties zou komen -- nou ja, dan zat ik daar niet.
Zelfde architect als het nieuwe DSW-stadion van AZ. Vrijwel hetzelfde stadion ook.
Je kan een amateurvoetbalclub gaan steunen bijvoorbeeld. Met inderdaad een vrije-school-linksvoor en een import-afrikaan in de spits. Een schitterend duo op zaterdagochtend.quote:Op woensdag 25 april 2007 02:19 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Maar.. Je kan toch ook zelf een potje voetballen? Of potjes voetballen organiseren? Met goede voetballertjes uit Afrika? Of gewone voetballertjes, en die goed maken? Uit non-profit hippie gezinnen oid.
Nou ja, je moet het ook niet overdrijven, natuurlijk.quote:Op woensdag 25 april 2007 02:10 schreef JAM het volgende:
Zo is het broer, zo is het. Onvoorwaardelijke liefde., [afbeelding].
Mede daarom ben ik, als een van de weinige, trots op de supporters, de 'harde' supporters van FC Den Haag. Wellicht niet een al te populaire positie om in te nemen. Maar ja, er wordt altijd gesproken over hen als 'de weinigen die het voor de rest verpesten', door het vuurwerk, door de spreekkoren, door de acties buiten het veld om, door wat dan ook, maar bij mij leeft het gevoel dat dit nog een van de weinigen zijn die nog ècht passie in hun donder hebben, hart voor de club, onvoorwaardelijke liefde en dan dus ook willen zoenen als ze genaaid worden. Ik kan straks vijfentwintig euro per Jupiler-wedstrijd betalen om nog - op een vaste zitplaats - op de lange zijde te mogen zitten. Men heeft liever dat ik achter het doel in godverdomme vak F - daar hebben ze goed over nagedacht - ga zitten, zodat de bobo's beter kunnen zien wat de heren in groen-en-geel die ze eigenlijk geen reet kunnen schelen weer voor een wanprestatie leveren.quote:Op woensdag 25 april 2007 02:16 schreef bofneger het volgende:
[..]
Voetbal is big business. Dat is het geworden door figuren als Cruyff en Maradona. En door Berlusconi's. Door Scheringa's. Talpa's, RTL'en wereldwijd. Ergens een interessante ontwikkeling, ergens schrijnend door inderdaad het vergroten van de afstand tot hen, de fans in hart en nieren. Die mannen die nu alles voor hun club over hebben, hun vakantie, hun passie, moeten straks wedijveren met hen die bij wijze van spreken een seizoenskaart per dag verdienen. Dat is het Chelsea van nu. Dat is de harde waarheid.
En jij, als fan, vraagt je misschien af wat je er aan kan doen? Dan heb je in ieder geval, altijd nog, de groene en de gele stoel. En de tussenstanden op teletekst, of, als je ervoor betaalt, de live verslagen. Het is big business.
Ik kom zo nu en dan ook nog wel bij SVV Scheveningen.quote:Op woensdag 25 april 2007 02:24 schreef bofneger het volgende:
[..]
Je kan een amateurvoetbalclub gaan steunen bijvoorbeeld. Met inderdaad een vrije-school-linksvoor en een import-afrikaan in de spits. Een schitterend duo op zaterdagochtend.
Que?quote:Op woensdag 25 april 2007 02:54 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ja. Dat ís ook heel leuk. Behalve als je dat ook ongein vindt.. Dit klinkt misschien wat paradoxaal, en dat is het ook... Maarrr... Euh... Toch is het zo.
.
.
Zojuist gereserveerd bij de bibliotheek.quote:Op woensdag 25 april 2007 07:23 schreef Claudia_x het volgende:
Als je je verstandelijk verveelt, dan kun je maar beter je intellect wegzuipen. Juist ja. Daar zal ik nooit iets van begrijpen.
Zuipen is meer iets voor proleten. Lees eens een goed boek, Pope.
[afbeelding]
Leuk!quote:Op woensdag 25 april 2007 08:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zojuist gereserveerd bij de bibliotheek.
Gelukkig kan ik bij de UvA nu online verlengen. Dat is meestal geen probleem, omdat de boeken die ik leen door geen hond gelezen worden. En zo kan ik ze maandenlang vergeten terug te brengen.quote:Op woensdag 25 april 2007 08:53 schreef Gellius het volgende:
Ik ben geen bibliotheekmens, maar toen onlangs bleek dat ik gratis lid van de UB kon zijn heb ik toch maar wat boeken gehaald. Nu ben ik alweer geblokkeerd omdat ik boeken altijd vergeet terug te brengen. Ik ben geen bibliotheekmens.
De vertalingen zijn om een of andere reden goedkoper, dus ik heb er ook een gelezen. Daar moet je wel echt "doorheen" lezen, vond ik.quote:
Ja, ik heb deze boeken ook al sinds november in bezit.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik bij de UvA nu online verlengen. Dat is meestal geen probleem, omdat de boeken die ik leen door geen hond gelezen worden. En zo kan ik ze maandenlang vergeten terug te brengen.
Kan best wezen, maar die geur is toch na een paar uur weg en dan zit je weer met zo'n boek waar je geen kastruimte meer voor hebt en dat duur geld gekost heeft terwijl je het maar één keer gaat lezen.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben dol op de geur van een nieuw boek.![]()
Tweedehandsboeken vind ik maar smoezelig.
Ik meen juist dat zuipen verachtelijk is. Ik dacht dat dat duidelijk was.quote:Op woensdag 25 april 2007 07:23 schreef Claudia_x het volgende:
Als je je verstandelijk verveelt, dan kun je maar beter je intellect wegzuipen. Juist ja. Daar zal ik nooit iets van begrijpen.
Zuipen is meer iets voor proleten. Lees eens een goed boek, Pope.
[afbeelding]
Wat enorm cliché, Pope.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:46 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik meen juist dat zuipen verachtelijk is. Ik dacht dat dat duidelijk was.
Slapen doet vreemde dingen met een mens. Ik denk dat er 's nachts aliens naar beneden komen. Ze klimmen door mijn raampje, of wandelen er dwars doorheen en pakken hun spulletjes uit. Vervolgens openen ze mijn hoofd met een speciaal soort mes. Daar zijn ze dan eventjes bezig, met dingen die we voorlopig nog lang niet zullen begrijpen. Dan doen ze het hoofd weer dicht, gaan er met een speciaal soort lampje overheen... En gaan weer terug hun UFO in.
O. Dan zal er wel een dergelijk beeld van zoiets in de menselijke geest ingebakken zijn. Ik heb namelijk geen idee waar ik dat eerder gehoord moet hebben.quote:
Ik ken al die bezwaren niet. Voor boeken heb ik geld over, ruimte máák ik, en ik mag graag passages herlezen.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:44 schreef Frollo het volgende:
[..]
Kan best wezen, maar die geur is toch na een paar uur weg en dan zit je weer met zo'n boek waar je geen kastruimte meer voor hebt en dat duur geld gekost heeft terwijl je het maar één keer gaat lezen.
Alleen het laatste zinnetje was voor jou bedoeld.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:46 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik meen juist dat zuipen verachtelijk is. Ik dacht dat dat duidelijk was.
quote:The abduction phenomenon is an umbrella term used to describe a number of hypotheses, claims, or assertions stating that non-human creatures (usually aliens) kidnap individuals—sometimes called "abductees"—usually for medical testing or for sexual reproduction procedures. Many such encounters are described as terrifying or humiliating, but others describe them as transformative or even pleasant. Reports of the abduction phenomenon have been made from around the world, but have perhaps seen most mainstream attention in the United States.
Ja, het is snel abstraheren of zuipen, pope. Anders verveel ik me.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:13 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik had het dus over iets heel anders. Je abstraheert te gauw, Gellius!
Anders neem je echt niet zo'n kapsel:quote:Op woensdag 25 april 2007 10:18 schreef Claudia_x het volgende:
Kom je uit een gegoede familie, Frollo?
Nee hoor. Geschoolde arbeiders, max. Maar ik was een pienter ventje en heb mijn vormende jaren doorgebracht op een piepklein zelfstandig gymnasium.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:18 schreef Claudia_x het volgende:
Kom je uit een gegoede familie, Frollo?
Ik ga dat zeker nog eens lezen. De charme van de goot, ja, ik ken dat wel. De truc is wel om op tijd in te zien dat het valse romantiek is.quote:De goot lijkt vooral charme uit te oefenen op mensen die er niet toe veroordeeld zijn. Dalrymple schrijft ook daar heel treffend over.
Hey, het waaide!quote:Op woensdag 25 april 2007 10:24 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Anders neem je echt niet zo'n kapsel:
[afbeelding]
Er zijn er hier die dat inzicht zeker nog niet hebben.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:30 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik ga dat zeker nog eens lezen. De charme van de goot, ja, ik ken dat wel. De truc is wel om op tijd in te zien dat het valse romantiek is.
Laat ik het zo vragen: hebben je ouders gestudeerd? Zijn ze progressief?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:30 schreef Frollo het volgende:
Nee hoor. Geschoolde arbeiders, max. Maar ik was een pienter ventje en heb mijn vormende jaren doorgebracht op een piepklein zelfstandig gymnasium.
quote:Op woensdag 25 april 2007 10:31 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ach man. Die opgeblazen zwijnekop van jou spreekt boekdelen.
Komt van de chemo, lul!quote:Op woensdag 25 april 2007 10:31 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ach man. Die opgeblazen zwijnekop van jou spreekt boekdelen.
Je bazelt ook zo veel.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:35 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Wat ben jij fucking grumpy de laatste korte afgelopen tijd.
dus doe er 's wat aan
Moet jij zeggen, met je voetbal.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:35 schreef JAM het volgende:
Wat een ge-luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul allemaal zeg. Mijn God, mijn God.
FC Den Haag, olé, olé !quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 02:30 schreef JAM het volgende:
[..]
Mede daarom ben ik, als een van de weinige, trots op de supporters, de 'harde' supporters van FC Den Haag. Wellicht niet een al te populaire positie om in te nemen. Maar ja, er wordt altijd gesproken over hen als 'de weinigen die het voor de rest verpesten', door het vuurwerk, door de spreekkoren, door de acties buiten het veld om, door wat dan ook, maar bij mij leeft het gevoel dat dit nog een van de weinigen zijn die nog ècht passie in hun donder hebben, hart voor de club, onvoorwaardelijke liefde en dan dus ook willen zoenen als ze genaaid worden. Ik kan straks vijfentwintig euro per Jupiler-wedstrijd betalen om nog - op een vaste zitplaats - op de lange zijde te mogen zitten. Men heeft liever dat ik achter het doel in godverdomme vak F - daar hebben ze goed over nagedacht - ga zitten, zodat de bobo's beter kunnen zien wat de heren in groen-en-geel die ze eigenlijk geen reet kunnen schelen weer voor een wanprestatie leveren.
Jij zou je verre moeten houden van 'Viggo Waas'-meningen.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:40 schreef JAM het volgende:
FC Den Haag olé, olé !
Nee, stel je vóór! Onbestaanbaar.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:42 schreef JAM het volgende:
Ik verwacht ook helemaal niet van jullie dat jullie dat begrijpen hoor..
Oh, kan ook. Deze week in elk geval. Ik wil het helemaal niet weten en ik hóór het ook niet te weten.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:43 schreef Claudia_x het volgende:
Is dat vandaag? Ik dacht dat het gister was, omdat eergister de hele kankeravond over J.C. ging.![]()
Zo'n romanticus ben ik helaas niet. Ik drink graag, en ook wel redelijk door, maar ik ben zo'n mietje geworden dat op een bepaald moment glazen water naar binnen gaat werken om geen kater te krijgen. Daarnaast probeer ik af en toe dagen in te gelasten dat ik niet drink om m'n lichaam te beschermen. En op die manier word je natuurlijk nooit een grote.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:06 schreef Frollo het volgende:
Ik vond het vroeger wel stoer hoor, zuipen. Flirten met de goot. Brusselmans, Bukowski, Van der Heijden. Met de door mijn ouders bekostigde studentenkamer als uitvalsbasis, dat wel natuurlijk. Halverwege even discreet kotsen, kauwgompje erin en dóór. Zeker vier à vijf nachten per week, zes à zeven jaar lang.
Toen paste dat leven bij me en ik paste bij dat leven. Nu niet meer, en dat is óók prima.
Nee, nee, ik vind religie toch nog nèt iets misselijkmakender.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd van dweperij, maar de verafgoding van J.C. is nog misselijkmakender dan religie.
Katers.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Zo'n romanticus ben ik helaas niet. Ik drink graag, en ook wel redelijk door, maar ik ben zo'n mietje geworden dat op een bepaald moment glazen water naar binnen gaat werken om geen kater te krijgen. Daarnaast probeer ik af en toe dagen in te gelasten dat ik niet drink om m'n lichaam te beschermen. En op die manier word je natuurlijk nooit een grote.
Krullen?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Sinds ik trouwens iets over die krullen gelezen had op fok kom ik ze ook constant tegen. Ik ben benieuwd wat ik nog meer over het hoofd zie tot ik er op gewezen ga worden.
Niet ik spaar ze: Z spaart ze. Ik ben slechts een enthousiaste leek.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:19 schreef Frollo het volgende:
[..]
Openbare urinoirs. Gellius spaart die, of zo.
Ah, dan heb ik je enthousiasme aangezien voor professionalisme, mijn excuses.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:36 schreef Gellius het volgende:
[..]
Niet ik spaar ze: Z spaart ze. Ik ben slechts een enthousiaste leek.
Die in het park? Ja, ik geloof van wel. Ik fiets er dagelijk langs en ruik hem wel eens.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:47 schreef broer het volgende:
Staat die linker er nog steeds, Frollo? Die is me nooit opgevallen.
Kunnen de hangbejaarden er wel in met hun rolstoelscooters?
Dat is juist wel heel normaal. Er is simpelweg een limiet aan wat je bewust kunt registreren en als iets geen belang voor je heeft, zul je er overheen kijken.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:20 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Dat het écht niet normaal is dat IR die dingen pas opmerkte toen hij erop gewezen werd.
* PopeOfTheSubspace zuchtquote:Op woensdag 25 april 2007 12:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is juist wel heel normaal. Er is simpelweg een limiet aan wat je bewust kunt registreren en als iets geen belang voor je heeft, zul je er overheen kijken.
Is 't weer niet goed, knul?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:39 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
* PopeOfTheSubspace zucht
Ja Lien...
Om te kotsen?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:40 schreef Gellius het volgende:
Ik heb er laatst weer eens eentje GEBRUIKT. Geen onverdeeld genoegen.
Ja, dat was me allang duidelijk. Zou 'ie het zelf ook snappen, in de zin van begrijpen en doorzien?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:09 schreef Gellius het volgende:
Pope heeft lijkt het een a priori beslissing genomen het niet met je eens te zijn, lienekien.
Ach, wat leuk.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:15 schreef Gellius het volgende:
Ach nou ja, de angry young man van het LPT, de rebel without a cause van TTK hè? Zoiets. Ik weet het ook niet. En hij maakt zulke leuke tekeningen!
Rebel without a clue.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:15 schreef Gellius het volgende:
rebel without a cause
Ik snap überhaupt niet waarom ze gebruikt worden, binnen plassen is toch veel prettiger?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:40 schreef Gellius het volgende:
Ik heb er laatst weer eens eentje GEBRUIKT. Geen onverdeeld genoegen.
Op het Koningsplein is er wel zon broer!quote:Op woensdag 25 april 2007 14:25 schreef broer het volgende:
Ik wil een achtertuin mét zon, verdomme.
Ik was even vergeten dat dit iets héél mannelijks is, tegen een boom aanplassen.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:20 schreef Gellius het volgende:
Buiten plassen is juist héérlijk! Maar goed - niet in de stad natuurlijk.
Ja, dat klopt. Maar ik ben zonet al in de stad geweest.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:26 schreef Thisbe het volgende:
Op het Koningsplein is er wel zon broer!
Nee, jij vindt Pope een held.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:27 schreef JAM het volgende:
Pope is een held.
Jij bent een meisje!quote:Op woensdag 25 april 2007 14:31 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat dit iets héél mannelijks is, tegen een boom aanplassen.
Heel goed, L. Je leert het nog wel eens.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:37 schreef LXIV het volgende:
Thisbe een meisje! Kijk, zo heb ik vandaag ook nog eens iets geleerd.
Ik kijk daar verder eigenlijk ook nooit naar.
Naar meisjes?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:37 schreef LXIV het volgende:
Thisbe een meisje! Kijk, zo heb ik vandaag ook nog eens iets geleerd.
Ik kijk daar verder eigenlijk ook nooit naar.
'Parijs is zo'n mooie stad!quote:Op woensdag 25 april 2007 14:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, jij vindt Pope een held.
Ik kots op helden.![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik vertoonde ook een aardig staaltje van scriptienegeren. Ik ben eerst die van een huisgenote gaan schrijven.
Ik verheug me vooral op Haarlem uit, broer.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:46 schreef dwerg het volgende:
Zeg JAM, heb je al zin in ADO - Veendam? Of ADO - FC Omniworld? Spannend!
Een vriend van me komt uit Haarlem en die zit daar altijd in het stadion, dan kan ik naar 'm zwaaien. Stromvogels/Telstar, ook leuk. Daar hebben we ooit nog Dorus de Vries vandaan gehaald.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:55 schreef Z het volgende:
Waarom Haarlem? En Stormvolgels/Telstar dan? Ik kom uit die buurt vandaan.
Verdomd, ik ook. Mijn halve familie heeft bij Stormvogels gespeeld. Ikzelf niet natuurlijk.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:55 schreef Z het volgende:
Waarom Haarlem? En Stormvolgels/Telstar dan? Ik kom uit die buurt vandaan.
Jij komt dus ook niet uit IJmuiden? Of had je geen talent, of had je het druk met groots en meeslepend te leven?quote:Op woensdag 25 april 2007 16:07 schreef Frollo het volgende:
[..]
Verdomd, ik ook. Mijn halve familie heeft bij Stormvogels gespeeld. Ikzelf niet natuurlijk.
Nou, ik haat voetbal, met elke vezel van mijn lichaam. In elke molecule die deel van mijn persoon uitmaakt, bevindt zich de allerzwartste haat die maar denkbaar is. Dat ten eerste.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:11 schreef Z het volgende:
[..]
Jij komt dus ook niet uit IJmuiden? Of had je geen talent, of had je het druk met groots en meeslepend te leven?
Gelukkig maar dat jij de pik op mij hebt, dan. Daar kom ik spontaan op klaar.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:43 schreef JAM het volgende:
Het is jammer dat de lieve Heer je geen pik heeft gegeven, Lien, dan kon je niet alleen héérlijk onaneren, maar dan zou je ook een keer kunnen proberen ècht een mier te neuken.
Dank voor de tip. Het was aangenaam.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:26 schreef Thisbe het volgende:
Op het Koningsplein is er wel zon broer!
Eens kijken hoe ze daar in de Mesdag kliniek op reageren...quote:
quote:
Wat zou ik daar voor zaken hebben?quote:Op woensdag 25 april 2007 17:35 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Eens kijken hoe ze daar in de Mesdag kliniek op reageren...
DAT! IS! HELEMAAL! WAAR!quote:Op woensdag 25 april 2007 15:03 schreef LXIV het volgende:
Het nadeel van scriptienegeren is dat er altijd in je achterhoofd blijft spelen dat je eigenlijk aan je scriptie zou moeten werken. En dus nooit optimaal van de zon genieten kunt.
Hetgeen voor mij als arme linkshandige in een achterstandswijk in Friesland een nog grotere hellepoel was, aangezien de leraren daar nog lang linkshandigheid als afwijking betitelden. Het zou en moest met een gewone vulpen.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:16 schreef LXIV het volgende:
Het is net als toen je een nieuw schriftje kreeg op de basisschool. Telkens nam je jezelf weer voor om het dit maal netjes te houden. Waarna het al na drie bladzijden weer in een enorme puinhoop veranderde.
Ze hebben toch wel je linkerarm gebroken om je te 'helpen'?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:13 schreef Diverse_Reality het volgende:
Hetgeen voor mij als arme linkshandige in een achterstandswijk in Friesland een nog grotere hellepoel was, aangezien de leraren daar nog lang linkshandigheid als afwijking betitelden. Het zou en moest met een gewone vulpen.
Hoezo dan betitelen. Je kunt beter doof en blind tegelijk zijn!quote:Op woensdag 25 april 2007 19:13 schreef Diverse_Reality het volgende:
Gellius! [afbeelding].
[..]
Hetgeen voor mij als arme linkshandige in een achterstandswijk in Friesland een nog grotere hellepoel was, aangezien de leraren daar nog lang linkshandigheid als afwijking betitelden. Het zou en moest met een gewone vulpen.
Gelukkig is ook hier weer een mooi citaat van Einstein op toepasbaar:quote:Op woensdag 25 april 2007 18:48 schreef thaleia het volgende:
En als het in je zit, zit het er tot in de eeuwigheid in. Ik koop elk jaar in de zomer massa's handige opbergmappen en aanverwante artikelen, om eindelijk eens die enorme hoeveelheid lesmateriaal, toetsen, instructievellen, kopietjes van teksten, aantekeningen etc etc etc geordend te kunnen opbergen, gegroepeerd per soort en per klas enzo, zodat ik dan -oh glorie!- voortaan niet meer de helft van m'n tijd besteed aan zoeken of, als het gezochte niet gevonden werd, opnieuw maken.
Elk jaar opnieuw. En de doos met "nog te ordenen schoolpapieren" wordt voller en voller.
the fairest maiden, dat klinkt interessant.quote:Mythology Guide - Pyramus and ThisbePyramus was the handsomest youth, and Thisbe the fairest maiden, ... laugh at the expense of poor Pyramus and Thisbe, they may find an ...
www.online-mythology.com/pyramus_thisbe/ - 23k - Cached - Similar pages - Note this
Thisbe is best of both worlds.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:24 schreef LXIV het volgende:
Ben je nu een meisje of een vrouw?
Volgens mij begon jij met "het is wel normaal!" als je terug leest. Ik wou zelf de confrontatie uit de weg gaan. Jaja, ongelooflijk, nietwaar. Dat is me blijkbaar niet gelukt.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is 't weer niet goed, knul?![]()
Je wordt onderhand een parodie van je personage.
Zie hierboven.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:09 schreef Gellius het volgende:
Pope heeft lijkt het een a priori beslissing genomen het niet met je eens te zijn, lienekien.
Ik ben niet angry en al helemaal geen rebel. Wat een gelul. Ik doe mijn best om mezelf duidelijk te maken, ookal lukt dat niet. Erg flauw dit allemaal. Maargoed. Het is maar een forumquote:Op woensdag 25 april 2007 13:15 schreef Gellius het volgende:
Ach nou ja, de angry young man van het LPT, de rebel without a cause van TTK hè? Zoiets. Ik weet het ook niet. En hij maakt zulke leuke tekeningen!
Ik heb slechts VWO, dus ben maar povertjes onderlegd in de mythologie. Mea culpa.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:22 schreef Thisbe het volgende:
[..]
@ Lienekien, Thisbe is toch een meisjesnaam bij uitstek hoor!
Ik weet het niet 64, ik moet volwassen doen nu met solliciteren enzo. Dus hou het maar op 'vrouw'.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:27 schreef LXIV het volgende:
De mannen en de vrouwenwereld, of bedoel je dat anders?
De hele wereld is tegen je, Pope. Als je dat maar in je oren knoopt.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:31 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik ben niet angry en al helemaal geen rebel. Wat een gelul. Ik doe mijn best om mezelf duidelijk te maken, ookal lukt dat niet. Erg flauw dit allemaal. Maargoed. Het is maar een forum
Ik heet niet Romeins/nerderig 64 hoor! Nota bene mijn wapenspreuk!quote:Op woensdag 25 april 2007 19:32 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik weet het niet 64, ik moet volwassen doen nu met solliciteren enzo. Dus hou het maar op 'vrouw'.
Ga lekker slijmjurken via privéberichten. Dit is nogal doorzichtig. Ik geef toe dat ik moeilijk ben en zelfs een klootzak kan lijken, maar Lienekien is zelf nogal obsceen, ik betwijfel of er veel mensen zijn die dat in alle eerlijkheid zullen ontkennen.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:55 schreef LXIV het volgende:
Wat een gevit op Lienekien hier in dit LPT!En waarom nu dan? Nog geen twintig topics geleden was ze zonder meer een van de populairste bezoekers. Terwijl L. zelf werkelijk helemaal niks veranderd is.
Jij had vandaag toch drie afspraken!quote:
Ik wil me daar best aan conformeren, Pope, dat jij en ik voortaan de confrontatie uit de weg gaan. Dan gaan we vanaf nu normaal beleefd tegen elkaar doen, zonder diepe zuchten en rollende ogen.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:31 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Volgens mij begon jij met "het is wel normaal!" als je terug leest. Ik wou zelf de confrontatie uit de weg gaan. Jaja, ongelooflijk, nietwaar. Dat is me blijkbaar niet gelukt.
[..]
Ik zeg dat ik me probeer duidelijk te maken en dat dat mij niet lukt. Je verdraait mijn woorden, geheel onterecht en ook nog eens op een heel flauw moment.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
De hele wereld is tegen je, Pope. Als je dat maar in je oren knoopt.
Obsceen, obsceen. Nee, obsceen kan ik L. beslist niet noemen. Waarop baseer je die wilde uitspraak?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:34 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ga lekker slijmjurken via privéberichten. Dit is nogal doorzichtig. Ik geef toe dat ik moeilijk ben en zelfs een klootzak kan lijken, maar Lienekien is zelf nogal obsceen, ik betwijfel of er veel mensen zijn die dat in alle eerlijkheid zullen ontkennen.
Nee, ik maak helemaal geen afspraak met je. Als jij mij tot -hier zit, en ik vind dat je dat moet merken, dan zul je dat merken.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wil me daar best aan conformeren, Pope, dat jij en ik voortaan de confrontatie uit de weg gaan. Dan gaan we vanaf nu normaal beleefd tegen elkaar doen, zonder diepe zuchten en rollende ogen.
Ik denk dat Lien zelf ook heus wel kan toegeven dat zij zo haar.. Kleinigheidjes heeft.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Obsceen, obsceen. Nee, obsceen kan ik L. beslist niet noemen. Waarop baseer je die wilde uitspraak?
Het gaat niet specifiek om die ene post, Pope.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:35 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik me probeer duidelijk te maken en dat dat mij niet lukt. Je verdraait mijn woorden, geheel onterecht en ook nog eens op een heel flauw moment.
Daarom het voorstel om te voorkomen dat we elkaar tot -hier gaan zitten.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:36 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Nee, ik maak helemaal geen afspraak met je. Als jij mij tot -hier zit, en ik vind dat je dat moet merken, dan zul je dat merken.
Dat krijg je ervan als je mij een man noemt.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:34 schreef LXIV het volgende:
Ik heet niet Romeins/nerderig 64 hoor! Nota bene mijn wapenspreuk!
(dat ding tussen mijn naam en dat plaatje)
Dat beweer ik ook niet, 'LXIV.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat niet specifiek om die ene post, Pope.![]()
Welnu, het zal niet meer gebeuren.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:39 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je mij een man noemt.
Nee, 2 (en bedankt!). Maar die zitten er nu op. En nu ga ik vanavond weer in m'n psychologischetestenboek lezen.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:34 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Jij had vandaag toch drie afspraken!
Ik zal mezelf herhalen. Ik ben niet angry. Ik heb moeilijkheden mijn punt duidelijk te maken. Dat zeg ik al eerder, maar jij verdraait dat op sarcastische wijze.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:39 schreef LXIV het volgende:
Maar vanwaar al die woede, Pope? Waarom? Gooi het eruit! Laat je niet dwarsbomen!
Nou, is alles nu dan weer goed?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:40 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet, 'LXIV.'.
Nou ja, we zijn het hier in het LPT eigenlijk niet zo gewend.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:42 schreef Thisbe het volgende:
Ik verbaas me er oprecht over dat mensen zich druk maken over posts op een forum. Echt, als ik me druk zou maken om alle stompzinnigheid, fouten en grofheid op fok, dan zou mijn hartslag continu boven het omslagpunt zitten.
Zo is dat. Het is vermaak.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:42 schreef Thisbe het volgende:
Ik verbaas me er oprecht over dat mensen zich druk maken over posts op een forum. Echt, als ik me druk zou maken om alle stompzinnigheid, fouten en grofheid op fok, dan zou mijn hartslag continu boven het omslagpunt zitten.
Zelfs in minisculen hoor ik je dit gewoon schreeuwen! Echt waar!quote:Op woensdag 25 april 2007 19:41 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik zal mezelf herhalen. Ik ben niet angry. Ik heb moeilijkheden mijn punt duidelijk te maken. Dat zeg ik al eerder, maar jij verdraait dat op sarcastische wijze.
Dat lijkt me niet LXIV. Ik heb op dit moment helemaal geen zin om aardig te gaan zitten doen tegen jou, of Lienekien. Dat lijkt me duidelijk. Misschien een andere keer weer.quote:
En gesproken woorden zijn ook maar woorden dan? Nee zeker? Wat is het verschil dan? Ik vind dat altijd een beetje een simplistische opvatting.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:42 schreef Thisbe het volgende:
Ja, daarom houden wij van elkaar IR.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo is dat. Het is vermaak.
Ach, ik ken die schat van een Pope al meer dan 5 jaar en JAM ook al ongeveer zo lang, en volgens mij is er in die tijd weinig veranderd. En da's maar goed ook, want het moet wel onderhoudend blijven.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou ja, we zijn het hier in het LPT eigenlijk niet zo gewend.![]()
Dat mag gerust hoor! Daar doe ik niet moeilijk over. Aan mijn foto's in de vorige LPT heb je al gezien waarmee ik mij gedurende de daguren onledig houd.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:44 schreef Thisbe het volgende:
Ik wil graag advocaat worden L. Wat ben jij trouwens? Ik zal je vast geen soldaat mogen noemen!
Nou, zwaarmoedig lijkt me dan ook niet helemaal de juiste term voor jouw gemoedstoestand.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:46 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
En ik probeer zwaarmoedigheid ook absoluut niet tot een deugd te verheffen. In tegenstelling. Dat zou mal zijn: Ik, Pope, die zwaarmoedigheid zou verdedigen. Ik weet beter.
Ik had onlangs nog dit topic van jou gelezen. Ik was blij dat je je gesprek kreeg.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:44 schreef Thisbe het volgende:
Ik wil graag advocaat worden L. Wat ben jij trouwens? Ik zal je vast geen soldaat mogen noemen!
Ik ook. Op de eerste plaats moet er wel iets gebeuren. Daar hebben we de LPT voor. Liefde, oorlog, polemiek, genegenheid, agressie, promiscuiteit, romance. Als het maar niet stilstaat, als het zich maar ontwikkeld, deze virtuele soap waarin we allen deelnemen.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:48 schreef Gellius het volgende:
Ik zie graag een LPT mèt Lienekien èn Pope. En de rest. Precies zoals het is dus.
Laat ik het dan gewoon nog een keer zeggen. Maakt niet uit hoor, LXIV.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, zwaarmoedig lijkt me dan ook niet helemaal de juiste term voor jouw gemoedstoestand.
Schicksal.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:48 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Jammer dat dít topic deze titel draagt.
Nou, ik bedoelde eigenlijk of je bij de Landmacht, Marine of luchtmacht zit? En aan je taalgebruik te zien zal je vast niet soldaat eerste klasse zijn.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:46 schreef LXIV het volgende:
Dat mag gerust hoor! Daar doe ik niet moeilijk over. Aan mijn foto's in de vorige LPT heb je al gezien waarmee ik mij gedurende de daguren onledig houd.
En nu snap ik je ondertitel en plaatje ook weer wat beter.
Precies. Een stel wannabe-intellectuelen zonder ruzie om niks, wat is dat voor een schertsvertoning?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik ook. Op de eerste plaats moet er wel iets gebeuren. Daar hebben we de LPT voor. Liefde, oorlog, polemiek, genegenheid, agressie, promiscuiteit, romance. Als het maar niet stilstaat, als het zich maar ontwikkeld, deze virtuele soap waarin we allen deelnemen.
FIJN IS DAT! Er ligt hier anders nog steeds een koelkastmagneet op je te wachten hoor.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:51 schreef Thisbe het volgende:
Ik ken niemand van fok, ze zijn van geen belang in mijn dagelijks leven,
Wie noem jij een wannabe-intellectueel!quote:Op woensdag 25 april 2007 19:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Precies. Een stel wannabe-intellectuelen zonder ruzie om niks, wat is dat voor een schertsvertoning?
Het punt is dat ik dat juist helemaal niet doe. Jij denkt dat enkel. Ik por links en rechts wat rond, probeer wat leven in de brouwerij te krijgen. Net zo goed was ik aan jouw zijde gaan staan, net zoals tijdens je ban.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:51 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Laat ik het dan gewoon nog een keer zeggen. Maakt niet uit hoor, LXIV.
Ik blijk problemen te hebben mijn punt over te brengen: om mijzelf helder uit te drukken: om te zeggen wat ik wil zeggen: om mijn idee te tonen: om mijn gevoelens uit te spreken. Dat jij dat negeert en op cynische wijze een eind in een willekeurige richting schopt, kan ik niets aan doen. Dat ligt buiten mijn invloed. Wat kan ik nu nog zeggen?
Wat een meest verrassende reactie.quote:
Nou Lien, ik voel me niet aangetast in mijn vrouwelijkheid hoor! En je bent ook niet de eerste (waar ligt dat aan trouwens?). En inmiddels heb ik twee gesprekken op stapel!quote:Op woensdag 25 april 2007 19:48 schreef Lienekien het volgende:
Ik had onlangs nog dit topic van jou gelezen. Ik was blij dat je je gesprek kreeg.
Meteen vertellen of smoes verzinnen?
Maar toen dacht ik nog dat je een jongetje was.![]()
Hoger dan eerste klasse worden soldaten niet, Thisbe. Maar ja, om hier nu en plein public meteen het achterste van mijn tong te laten zien...quote:Op woensdag 25 april 2007 19:51 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nou, ik bedoelde eigenlijk of je bij de Landmacht, Marine of luchtmacht zit? En aan je taalgebruik te zien zal je vast niet soldaat eerste klasse zijn.
Je hebt notabene een ingewikkeld meisje in je avatar!quote:Op woensdag 25 april 2007 19:55 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nou Lien, ik voel me niet aangetast in mijn vrouwelijkheid hoor! En je bent ook niet de eerste (waar ligt dat aan trouwens?). En inmiddels heb ik twee gesprekken op stapel!
quote:Op woensdag 25 april 2007 19:56 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Lienekien ligt mij niet. Lienekien vind ik niet fijn in de omgang. Jij bent gewoon een lul, LXIV.
Jouw avatar is toch ook een lekker wijf, of zie ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:56 schreef Gellius het volgende:
[..]
Je hebt notabene een ingewikkeld meisje in je avatar!
Dat is toevallig wel de Heilige Maagd Maria, die de hemelen en de aarde bijeen brengt!!!quote:Op woensdag 25 april 2007 19:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jouw avatar is toch ook een lekker wijf, of zie ik dat verkeerd?
Rust, Pope, rust.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:54 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Wat een meest verrassende reactie.
Werkelijk, wie is hier nou een klootzak LXIV? Jij toch wel? Als iemand zo eerlijk is, op zo'n manier blijven reageren? Keer op keer? Of je wil me niet begrjipen, of je speelt een spelletje. Allebei erg jammer.
Nou Gellius. Bedankt, hè.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:58 schreef Gellius het volgende:
[..]. Dit is de Pope die wij hebben leren kennen en liefhebben.
Volgens mij is het een madonna, maar ik kan er even niet opkomen van wie hij is.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zoek je ruzie?!quote:Op woensdag 25 april 2007 19:59 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Dat is toevallig wel de Heilige Maagd Maria, die de hemelen en de aarde bijeen brengt!!!
Het gaat even niet om tegen wiè hij het heeft in de post Lieneke. Dat begrijp je toch wel. Ik kan me geen LPT voorstellen zonder Lienekien en soldaat LXIV.quote:
Leer mij Pope liefhebben, Gellius. Alsjeblieft.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:58 schreef Gellius het volgende:
[..]. Dit is de Pope die wij hebben leren kennen en liefhebben.
Jawel, maar dat leverde in deze context geen leuke seborikawardwaardige post op.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
LXIV.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Rust, Pope, rust.
Haal eens diep adem, lees mijn reactie eens opnieuw, en vraag je af wat er dan nu eigenlijk helemaal staat. Niets persoonlijks toch?
Ik lig hier bijna in een stuip achter mijn laptop. (Ook gezien het komende postje). Je bent geen angry young man, maar een karikatuur ervan! Je doet me denken aan die zwarte (later paarse) smurfen, die GNA-GNA roepend door het smurfenbos sprongen, op zoek naar een nog blauwe smurf om ook te besmetten. Redeloze, ongefundeerde, blinde woede. Om niets.
Ik begrijp steeds minder.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:00 schreef Gellius het volgende:
[..]
Het gaat even niet om tegen wiè hij het heeft in de post Lieneke. Dat begrijp je toch wel. Ik kan me geen LPT voorstellen zonder Lienekien en soldaat LXIV.
Edvard Munch. De prutser.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:00 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Volgens mij is het een madonna, maar ik kan er even niet opkomen van wie hij is.
En volgens mij was hij gestolen ook nog.
Sorry IR. Maar mijn liefde voor jou is nog steeds groot en onveranderlijk.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
FIJN IS DAT! Er ligt hier anders nog steeds een koelkastmagneet op je te wachten hoor.
Dat moet je zelf doen, L. Het is een acquired taste, misschien.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Leer mij Pope liefhebben, Gellius. Alsjeblieft.
Dank je feestelijk.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:02 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Nee, ik vertel je wie dat is..
Net als slakken. Schijnt.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:04 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat moet je zelf doen, L. Het is een acquired taste, misschien.
Graag gedaan.quote:
Hier, nu? Helemaal niets. Ik verwonder mij enkel dat je om een postje als Schicksal helemaal uit je dak gaat. Want of ik je nu welwillend benader of juist vol tegen je in ga, je reactie is telkens min of meer hetzelfde.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:02 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
LXIV.
Je zegt dat ik woede bij mij draag. Dat blijf je zeggen. Ik geef een andere verklaring van mijn exorbitante gedrag 'zo nu en dan'. Een verklaring die ook bij mijzelf ligt, en ook nog eens een verklaring waardoor ik mezelf toch enigszins als een loser neerzet. Je gaat daar niet op in, maar blijft maar zeggen dat ik woedend ben.
Tevens heb je eerder gezegd dat je maar wat zit te jennen.
Wat wil je nou bereiken?
Is dat toeval?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:05 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ze hangt aan mijn muur. De enige poster die ik heb gehad na mijn .. ongeveer 10e levensjaar.
(Ik las moordende en zuipende)quote:Op woensdag 25 april 2007 20:03 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Sorry IR. Maar mijn liefde voor jou is nog steeds groot en onveranderlijk.
@ L, bij mariniers kan ik alleen nog maar denken aan de moonende en zuipende mannen op Curacao. Toen ik aan ze vroeg of ze 'Neerlands hoop in bange dagen' waren, keken ze mij niet begrijpend aan.![]()
Straks ga je nog zeggen dat Pope zo'n constante en evenwichtige jongen is.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hier, nu? Helemaal niets. Ik verwonder mij enkel dat je om een postje als Schicksal helemaal uit je dak gaat. Want of ik je nu welwillend benader of juist vol tegen je in ga, je reactie is telkens min of meer hetzelfde.
Nee joh, we hadden nog niet iemand met een beperking als de jouwe.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:07 schreef Thisbe het volgende:
ik vind het hier in ieder geval een bijzondere combinatie van mensen. Ik ga mijzelf bijna gewoontjes voelen.
Dat snap ik. Maar je kunt me er toch wel mee helpen?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:04 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat moet je zelf doen, L. Het is een acquired taste, misschien.
Nou, in zekere zin wel voorspelbaar tnminste.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Straks ga je nog zeggen dat Pope zo'n constante en evenwichtige jongen is.
quote:Op woensdag 25 april 2007 20:05 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ze hangt aan mijn muur. De enige poster die ik heb gehad na mijn .. ongeveer 10e levensjaar.
godzijdank!quote:Op woensdag 25 april 2007 20:08 schreef Lienekien het volgende:
Nee joh, we hadden nog niet iemand met een beperking als de jouwe.![]()
De Max Havelaar vond ik wel even genoeg Multatuli, maar gelukkig is daar Google.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:09 schreef Gellius het volgende:
[..]
Net als slakken, of een goede sigaar, of een mythisch glas calvados, juffrouw Laps.
Gellius vragen?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:11 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ideeën erover?
Maar toch...dit was de eerste keer dat ik in aanraking kwam met mariniers, en een slechte eerste indruk schept weinig hoop.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
(Ik las moordende en zuipende)![]()
Nou, moonen is niet echt mijn ding, en het laatste biertje is ook alweer maanden geleden. Maar je kunt ons niet allemaal over een kam scheren, ook niet iedere advocaat zal een geldbeluste, gewetenloze snoodaard zijn, toch?
Oh, men, juffrouw Laps (u bent een zoogdier)quote:Op woensdag 25 april 2007 20:09 schreef Gellius het volgende:
[..]
Net als slakken, of een goede sigaar, of een mythisch glas calvados, juffrouw Laps.
De vraag moet zijn of de zin zo lelijk is door die combinatie.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:10 schreef LXIV het volgende:
Waarom is 'zekere zin' en 'tenminste' in een (1) korte zin nu zo lelijk? Wie kan dat me uitleggen?
Dat komt goed uit. Ik heb veel geld, vind geweten vaak enkel hinderlijk en snode plannen kan ik goed gebruiken.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:12 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Maar toch...dit was de eerste keer dat ik in aanraking kwam met mariniers, en een slechte eerste indruk schept weinig hoop.
Overigens hou ik wel van geld, en zo nu en dan ben ik wel een snoodaard. Ik heb wel een vervelend geweten.
Twee obligate prenten van Escher, een omslag van Muziekkrant OOR van 25 jaar geleden en een concertposter van 80 bij 120.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:12 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Dat zal niet nodig zijn.
Wat voor posters of andere muurdingesen heb jij zoal, Lien?
Ja, dat bedoel ik. Maar waarom is het nu zo lelijk? Of vind jij het wel mooi?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De vraag moet zijn of de zin zo lelijk is door die combinatie.
De vraag is of je Pope kende toen je je avatar koos.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:14 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik heb er niet de hand in gehad hoor, ik kende pope nog niet toen hij tien was.
De zin is niet correct.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Maar waarom is het nu zo lelijk? Of vind jij het wel mooi?
Het gaat toch niet tegen enige (formele) stijlregel in.
Ik bedoelde met vervelend geweten eigenlijk dat ik niet goed in staat ben tot stelen en bedriegen.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat komt goed uit. Ik heb veel geld, vind geweten vaak enkel hinderlijk en snode plannen kan ik goed gebruiken.
Een tank heb ik niet, maar wel zoietsquote:Op woensdag 25 april 2007 20:16 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik bedoelde met vervelend geweten eigenlijk dat ik niet goed in staat ben tot stelen en bedriegen.
Kom je me halen, in je tank?![]()
Ook nietquote:Op woensdag 25 april 2007 20:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De vraag is of je Pope kende toen je je avatar koos.
Morfologie 101.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:21 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
is het nu weps of een wesp?!
.
Ik denk dat je geen bestand kunt meesturen, alleen een link. Dus je plaatje moet ergens op internet staan.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:25 schreef LXIV het volgende:
Ik druk op het boompje in de PM, dan krijg ik afbeelding toevoegen. Waar is nu het knopje waarmee ik naar het bureaublad kan om op een plaatje te klikken?
Stuur een ezel met een foto en een brief. Over enkele maanden zal ik het wel zien.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:25 schreef LXIV het volgende:
Ik druk op het boompje in de PM, dan krijg ik afbeelding toevoegen. Waar is nu het knopje waarmee ik naar het bureaublad kan om op een plaatje te klikken?
Dat is eigenlijk altijd nog de beste methode. Overigens blijkt het postsysteem hier nog altijd te functioneren, wat een wonder mag heten. Een verkeerd geadresseerde (dus naar Afghanistan verstuurde) brief, werd hier, na maanden inderdaad, gewoon aan de poort afgegeven. Geweldig.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:27 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Stuur een ezel met een foto en een brief. Over enkele maanden zal ik het wel zien.
God, ja. Wat een eikel. En de publieke opinie is ook zo voorspelbaar: als hij schuldig zou zijn, zou hij er geen boek over schrijven. De stupiditeit.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Over de Antillen gesproken... ik las vanmiddag in het uitstekende hoofdstedelijke literaire café De E. het Parool, waarin een interview met Joram v.d. Sloot stond, en een stukje uit z'n boek. Behalve dat het KEIHARDE PORNO is en ik sterk vermoed dat ie schuldig is, lijkt het me ook een bijzonder onaangename arrogante sukkel.
Nou, op Aruba denken veel mensen dat dat meisje gewoon verdronken is. Als je een lijk overigens van de klif aan de noord-oostkust gooit, dan pleeg je de perfecte moord, je vindt er geen spoor van terug.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:51 schreef Claudia_x het volgende:
God, ja. Wat een eikel. En de publieke opinie is ook zo voorspelbaar: als hij schuldig zou zijn, zou hij er geen boek over schrijven. De stupiditeit.
Waarom wilde Matthijs hem in vredesnaam in de uitzending?
Waarom ik overigens van Matthijs houd: hij leest de boeken van zijn schrijversgasten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |