abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 april 2007 @ 01:43:01 #1
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_48691919
Pope, .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  woensdag 25 april 2007 @ 01:44:01 #2
37950 JAM
pi_48691938
Pope schreeuwt door de vensters van de tijd. Ik kan niet anders concluderen dan dat de wereld simpelweg nog niet klaar voor hem is. De enige zorgen die ik over hem kan hebben, is of zijn adem wel lang genoeg is om door die vensters te blijven schreeuwen.

Pope, .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  woensdag 25 april 2007 @ 01:44:30 #3
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_48691950
quote:
Op woensdag 25 april 2007 01:43 schreef JAM het volgende:
Pope, .
JAM, heb je een stoeltje weten te bemachtigen?
Ull de llebre.
Fynproewers waardeer die ouer Tempranillo-wyne wat in eikevate bewaar word.
  woensdag 25 april 2007 @ 01:45:10 #4
37950 JAM
pi_48691966
quote:
Op woensdag 25 april 2007 01:44 schreef bofneger het volgende:

[..]

JAM, heb je een stoeltje weten te bemachtigen?
Twee. Een groene en een gele.
  woensdag 25 april 2007 @ 01:47:43 #5
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_48692011
quote:
Op woensdag 25 april 2007 01:45 schreef JAM het volgende:

[..]

Twee. Een groene en een gele.
Wat denk je van morgenavond? Zal onze FC jullie FC nog dieper in de put brengen?

overigens vind ik het erg jammer dat ADO weer wegglijdt in de Eerste Divisie. Sinds Saeijs daar speelde heb ik daar toch wel een erg groot zwak voor
Ull de llebre.
  woensdag 25 april 2007 @ 01:48:24 #6
37950 JAM
pi_48692021
Ze zijn een beetje smerig alleen. Ze staan nu in de tuin in een sopje te weken. Morgen ga ik langs de Gamma of de HUBO of wat dan ook om te kijken wat voor een poten ik eronder kan zetten. FC Den Haag olé, olé !
  woensdag 25 april 2007 @ 01:49:38 #7
37950 JAM
pi_48692050
quote:
Op woensdag 25 april 2007 01:47 schreef bofneger het volgende:

[..]

Wat denk je van morgenavond? Zal onze FC jullie FC nog dieper in de put brengen?

overigens vind ik het erg jammer dat ADO weer wegglijdt in de Eerste Divisie. Sinds Saeijs daar speelde heb ik daar toch wel een erg groot zwak voor
Nou ja, wat de restant van die wedstrijd mag worden dat maakt me geen reet uit. Ik vind FC Groningen een leuke ploeg, ik gun ze het wel. Verder, ik denk, diep in de put, diep in de put, ach, zo gaat het al bijna dertig jaar. Het went wel.
  woensdag 25 april 2007 @ 01:53:00 #8
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_48692100
quote:
Op woensdag 25 april 2007 01:49 schreef JAM het volgende:

[..]

Nou ja, wat de restant van die wedstrijd mag worden dat maakt me geen reet uit. Ik vind FC Groningen een leuke ploeg, ik gun ze het wel. Verder, ik denk, diep in de put, diep in de put, ach, zo gaat het al twintig jaar.
Ach, als van Ringelensteijn ooit de nieuwe Scheringa wordt.... Qua stad zou je het verdienen. Ook al doen Brussel en Straatburg ook slechts mee in de marges van het europese topvoetbal.

Ik hoop het voor je. Is het nieuwe stadion iets, trouwens. Is het een Euroborg?
Ull de llebre.
  woensdag 25 april 2007 @ 02:01:51 #9
37950 JAM
pi_48692238
quote:
Op woensdag 25 april 2007 01:53 schreef bofneger het volgende:

[..]

Ach, als van Ringelensteijn ooit de nieuwe Scheringa wordt.... Qua stad zou je het verdienen. Ook al doen Brussel en Straatburg ook slechts mee in de marges van het europese topvoetbal.

Ik hoop het voor je. Is het nieuwe stadion iets, trouwens. Is het een Euroborg?
Ringelensteijn heeft daar de centen niet voor, einde verhaal. . Zo ook Avispa Fukuoka, derde stad van Japan, die staan nu vierde in de J-Leauge twee (oftewel, de Japanse Toto). Ik ben een maandje of twee geleden een keer bij dat stadion gaan kijken en opzich, het stadion zelf ziet er als gebouw mooi uit, maar het zit wel midden in een bedrijventerrein, in de oksel van het Prins Clausplein, zo ver aan de rand van Den Haag (nog voorbij de gemeente Leidschendam-Voorburg) dat als je (zeker als je met de fiets bent) eerder in Delft en Rotterdam zit dan in het Haagse. Het is geen Zuiderpark en dat zal het ook nooit, nooit, nooit meer worden.
Ergens is dat positief. Ze zullen daar (zeker op de lange termijn) meer publiek, rustiger publiek, trekken en daarmee ook betere sportieve prestaties, maar het is geen Zuiderpark. Het is geen FC Den Haag. Het is niet meer met 500 andere volkomen randdebielen in de stromende regen er 0-5 afgaan tegen Top Oss en dan roepen: 'De kanker, maar het ben en blijft m'n club.', en dat zal ik best missen. Als ik er voor het mooie voetbal en de prestaties zou komen -- nou ja, dan zat ik daar niet.

Zelfde architect als het nieuwe DSW-stadion van AZ. Vrijwel hetzelfde stadion ook.
pi_48692274
.
  woensdag 25 april 2007 @ 02:05:33 #11
37950 JAM
pi_48692296
quote:
Op woensdag 25 april 2007 02:04 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
.
.
  woensdag 25 april 2007 @ 02:10:10 #12
37950 JAM
pi_48692373
Overigens tip ik FC Den Haag voor het kampioenschap van de eredivisie dames, volgend jaar.
  woensdag 25 april 2007 @ 02:10:10 #13
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_48692375
De kanker, maar het ben en blijft m'n slowchat.
  woensdag 25 april 2007 @ 02:10:50 #14
37950 JAM
pi_48692389
quote:
Op woensdag 25 april 2007 02:10 schreef broer het volgende:
De kanker, maar het ben en blijft m'n slowchat.
Zo is het broer, zo is het. Onvoorwaardelijke liefde. , .
pi_48692482
Hoi broer.
  woensdag 25 april 2007 @ 02:16:49 #16
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_48692483
quote:
Op woensdag 25 april 2007 02:01 schreef JAM het volgende:

[..]

Ringelensteijn heeft daar de centen niet voor, einde verhaal. . Zo ook Avispa Fukuoka, derde stad van Japan, die staan nu vierde in de J-Leauge twee (oftewel, de Japanse Toto). Ik ben een maandje of twee geleden een keer bij dat stadion gaan kijken en opzich, het stadion zelf ziet er als gebouw mooi uit, maar het zit wel midden in een bedrijventerrein, in de oksel van het Prins Clausplein, zo ver aan de rand van Den Haag (nog voorbij de gemeente Leidschendam-Voorburg) dat als je (zeker als je met de fiets bent) eerder in Delft en Rotterdam zit dan in het Haagse. Het is geen Zuiderpark en dat zal het ook nooit, nooit, nooit meer worden.
Ergens is dat positief. Ze zullen daar (zeker op de lange termijn) meer publiek, rustiger publiek, trekken en daarmee ook betere sportieve prestaties, maar het is geen Zuiderpark. Het is geen FC Den Haag. Het is niet meer met 500 andere volkomen randdebielen in de stromende regen er 0-5 afgaan tegen Top Oss en dan roepen: 'De kanker, maar het ben en blijft m'n club.', en dat zal ik best missen. Als ik er voor het mooie voetbal en de prestaties zou komen -- nou ja, dan zat ik daar niet.

Zelfde architect als het nieuwe DSW-stadion van AZ. Vrijwel hetzelfde stadion ook.
Voetbal is big business. Dat is het geworden door figuren als Cruyff en Maradona. En door Berlusconi's. Door Scheringa's. Talpa's, RTL'en wereldwijd. Ergens een interessante ontwikkeling, ergens schrijnend door inderdaad het vergroten van de afstand tot hen, de fans in hart en nieren. Die mannen die nu alles voor hun club over hebben, hun vakantie, hun passie, moeten straks wedijveren met hen die bij wijze van spreken een seizoenskaart per dag verdienen. Dat is het Chelsea van nu. Dat is de harde waarheid.

En jij, als fan, vraagt je misschien af wat je er aan kan doen? Dan heb je in ieder geval, altijd nog, de groene en de gele stoel. En de tussenstanden op teletekst, of, als je ervoor betaalt, de live verslagen. Het is big business.
Ull de llebre.
pi_48692512
Maar.. Je kan toch ook zelf een potje voetballen? Of potjes voetballen organiseren? Met goede voetballertjes uit Afrika? Of gewone voetballertjes, en die goed maken? Uit non-profit hippie gezinnen oid.
  woensdag 25 april 2007 @ 02:24:52 #18
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_48692579
quote:
Op woensdag 25 april 2007 02:19 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Maar.. Je kan toch ook zelf een potje voetballen? Of potjes voetballen organiseren? Met goede voetballertjes uit Afrika? Of gewone voetballertjes, en die goed maken? Uit non-profit hippie gezinnen oid.
Je kan een amateurvoetbalclub gaan steunen bijvoorbeeld. Met inderdaad een vrije-school-linksvoor en een import-afrikaan in de spits. Een schitterend duo op zaterdagochtend.
Ull de llebre.
  woensdag 25 april 2007 @ 02:25:23 #19
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_48692587
quote:
Op woensdag 25 april 2007 02:10 schreef JAM het volgende:
Zo is het broer, zo is het. Onvoorwaardelijke liefde. , [afbeelding].
Nou ja, je moet het ook niet overdrijven, natuurlijk.

Maar een zekere gewenning treedt er toch wel op. Dat moet ik toch toegeven.
pi_48692613
Waar komt die tekst in je signatuur vandaag, broer?
  woensdag 25 april 2007 @ 02:30:46 #21
37950 JAM
pi_48692642
quote:
Op woensdag 25 april 2007 02:16 schreef bofneger het volgende:

[..]

Voetbal is big business. Dat is het geworden door figuren als Cruyff en Maradona. En door Berlusconi's. Door Scheringa's. Talpa's, RTL'en wereldwijd. Ergens een interessante ontwikkeling, ergens schrijnend door inderdaad het vergroten van de afstand tot hen, de fans in hart en nieren. Die mannen die nu alles voor hun club over hebben, hun vakantie, hun passie, moeten straks wedijveren met hen die bij wijze van spreken een seizoenskaart per dag verdienen. Dat is het Chelsea van nu. Dat is de harde waarheid.

En jij, als fan, vraagt je misschien af wat je er aan kan doen? Dan heb je in ieder geval, altijd nog, de groene en de gele stoel. En de tussenstanden op teletekst, of, als je ervoor betaalt, de live verslagen. Het is big business.
Mede daarom ben ik, als een van de weinige, trots op de supporters, de 'harde' supporters van FC Den Haag. Wellicht niet een al te populaire positie om in te nemen. Maar ja, er wordt altijd gesproken over hen als 'de weinigen die het voor de rest verpesten', door het vuurwerk, door de spreekkoren, door de acties buiten het veld om, door wat dan ook, maar bij mij leeft het gevoel dat dit nog een van de weinigen zijn die nog ècht passie in hun donder hebben, hart voor de club, onvoorwaardelijke liefde en dan dus ook willen zoenen als ze genaaid worden. Ik kan straks vijfentwintig euro per Jupiler-wedstrijd betalen om nog - op een vaste zitplaats - op de lange zijde te mogen zitten. Men heeft liever dat ik achter het doel in godverdomme vak F - daar hebben ze goed over nagedacht - ga zitten, zodat de bobo's beter kunnen zien wat de heren in groen-en-geel die ze eigenlijk geen reet kunnen schelen weer voor een wanprestatie leveren.
  woensdag 25 april 2007 @ 02:31:37 #22
37950 JAM
pi_48692648
quote:
Op woensdag 25 april 2007 02:24 schreef bofneger het volgende:

[..]

Je kan een amateurvoetbalclub gaan steunen bijvoorbeeld. Met inderdaad een vrije-school-linksvoor en een import-afrikaan in de spits. Een schitterend duo op zaterdagochtend.
Ik kom zo nu en dan ook nog wel bij SVV Scheveningen. .
  woensdag 25 april 2007 @ 02:35:08 #23
37950 JAM
pi_48692672
Ik ga slapen, trouwens. Ik ben godverdomme wéér dronken. 't Gaat ècht de verkeerde kant op zo. Nu ècht. Ik word nu al een paar dagen wakker met diarrée en pijn in m'n hele sodemieter. (Ik zou natuurlijk ook kunnen stoppen met werken, maar ja; hoe betaal ik m'n drank dan?!)
pi_48692693
Truste.

Waarom ik momenteel niet drink is omdat ik me net zo kut voel als ik wél gedronken heb. Nee, ik heb het niet over de kater. De kater is vele malen draaglijker dan de werkelijkheid. Ik heb het over de werkelijkheid van het dronkenzijn. Het is vast geen goede reden om niet te drinken (dwz: ik draaf door), maarja... Ik heb er kotsgenoeg van. De lillekheid van het dronkenzijn. Dan maar de lillekheid van het echte gevoelsleven.

Je moet toch wat. Ach ja. Ach. Ach man. Ach joh. De kontsmet. .
  woensdag 25 april 2007 @ 02:48:53 #25
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_48692748
He Pope, die pekelharing is wel een bekende naam. Is ie net zo leuk als z'n naam doet vermoeden?

Overigens heb ik vanavond meer dan genoeg drank op, al heeft het feit dat de Leffe nog op was me waarschijnlijk nog gered van een kater. Maar pope, mocht je je echt vervelen dan moet je gewoon lid worden bij ons en hier heel veel gaan zuipen. Dat is nergens goed voor, behalve voor je eigen perceptie misschien. .
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  woensdag 25 april 2007 @ 02:50:18 #26
11923 I.R.Baboon
pi_48692760
Ik ben overigens dol op de werkelijkheid van het dronken zijn. Ik voel me dan net wat belangrijker en intellectueler. En, even tussen ons gezegd en gezwegen, ik ben dol op mezelf belangrijk en intellectueel voelen.
pi_48692780
Ja. Dat ís ook heel leuk. Behalve als je dat ook ongein vindt. . Dit klinkt misschien wat paradoxaal, en dat is het ook... Maarrr... Euh... Toch is het zo. .

En: Pekelharing is een fantastisch docent. Wel wat oud, wat ouderwetse ideeën, maar juist bewonderenswaardige ideeën voor zijn generatie. Geen cynische lul. Ook geen hippiepoesje.
  woensdag 25 april 2007 @ 02:57:28 #28
11923 I.R.Baboon
pi_48692803
quote:
Op woensdag 25 april 2007 02:54 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ja. Dat ís ook heel leuk. Behalve als je dat ook ongein vindt. . Dit klinkt misschien wat paradoxaal, en dat is het ook... Maarrr... Euh... Toch is het zo. .
.
Que?
pi_48692862
quote:
Op woensdag 25 april 2007 02:57 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Que?
Zoals ik al zei: .
pi_48692870
Dit lijkt me een mooi moment om te gaan slapen. Mijn tekening is ook af, dus alles is goed. Tjuste.
pi_48693001
Ja nu echt.
pi_48693253
Als je je verstandelijk verveelt, dan kun je maar beter je intellect wegzuipen. Juist ja. Daar zal ik nooit iets van begrijpen.

Zuipen is meer iets voor proleten. Lees eens een goed boek, Pope.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_48694170
Frisse morgen!
  woensdag 25 april 2007 @ 08:47:34 #34
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48694250
quote:
Op woensdag 25 april 2007 07:23 schreef Claudia_x het volgende:
Als je je verstandelijk verveelt, dan kun je maar beter je intellect wegzuipen. Juist ja. Daar zal ik nooit iets van begrijpen.

[afbeelding]
Zojuist gereserveerd bij de bibliotheek.
The love you take is equal to the love you make.
pi_48694370
Ik ben geen bibliotheekmens, maar toen onlangs bleek dat ik gratis lid van de UB kon zijn heb ik toch maar wat boeken gehaald. Nu ben ik alweer geblokkeerd omdat ik boeken altijd vergeet terug te brengen . Ik ben geen bibliotheekmens.
  woensdag 25 april 2007 @ 09:06:19 #36
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48694667
Ik ben pas vorig jaar weer eens lid geworden. Ik koop nog steeds boeken, maar ik vind het toch een leuke aanvulling.
pi_48694837
Er zit een bieb bij me om de hoek, op 48 sec. lopen, ik kom er nooit.
Aldus.
pi_48695041
Oh Z: dubbele krul bij de hoertjes op de Ruyschdaelkade en ééntje aan de Hobbemakade, bij de net opgeheven brandweerkazerne.

[ Bericht 2% gewijzigd door Gellius op 25-04-2007 09:32:48 ]
pi_48695117
Mijn krullenoverzicht is kwijt Nieuwe computer.
Aldus.
  woensdag 25 april 2007 @ 09:29:08 #40
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48695196
Last van een actieve blaas?
pi_48695197
Wat nu, geen krullenbackup? Nu moet je helemaal overnieuw beginnen.
pi_48695298
Het overzicht stond op de computer op m'n werk, en die is nogal onverwacht vervangen.
Aldus.
pi_48695330
Godverdomme. De klóótzakken!
pi_48695419
quote:
Op woensdag 25 april 2007 08:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zojuist gereserveerd bij de bibliotheek.
Leuk!

Vertaling?
  woensdag 25 april 2007 @ 09:36:39 #45
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48695428
quote:
Op woensdag 25 april 2007 09:36 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Leuk!

Vertaling?
Ja, dat wel.
pi_48695456
quote:
Op woensdag 25 april 2007 08:53 schreef Gellius het volgende:
Ik ben geen bibliotheekmens, maar toen onlangs bleek dat ik gratis lid van de UB kon zijn heb ik toch maar wat boeken gehaald. Nu ben ik alweer geblokkeerd omdat ik boeken altijd vergeet terug te brengen . Ik ben geen bibliotheekmens.
Gelukkig kan ik bij de UvA nu online verlengen. Dat is meestal geen probleem, omdat de boeken die ik leen door geen hond gelezen worden. En zo kan ik ze maandenlang vergeten terug te brengen.
pi_48695542
Er is trouwens actueel krullennieuws, lees ik.
pi_48695557
quote:
Op woensdag 25 april 2007 09:36 schreef Lienekien het volgende:

Ja, dat wel.
De vertalingen zijn om een of andere reden goedkoper, dus ik heb er ook een gelezen. Daar moet je wel echt "doorheen" lezen, vond ik.
  woensdag 25 april 2007 @ 09:41:28 #49
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_48695567
Ik ben absoluut wel een bibliotheekmens, altijd geweest. Heerlijk sloffen langs die kasten (al erger ik me wel aan al die fantasypulp) en dan vol verwachting met een stapeltje naar huis fietsen...

Ik vergeet m'n spullen vrijwel nooit terug te brengen danwel te verlengen en ik schat dat ik in mijn hele leven nog geen twee tientjes aan boete heb moeten betalen. En daar ben ik trots op.
pi_48695572
quote:
Op woensdag 25 april 2007 09:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Gelukkig kan ik bij de UvA nu online verlengen. Dat is meestal geen probleem, omdat de boeken die ik leen door geen hond gelezen worden. En zo kan ik ze maandenlang vergeten terug te brengen.
Ja, ik heb deze boeken ook al sinds november in bezit.
pi_48695613
Ik ben dol op de geur van een nieuw boek.

Tweedehandsboeken vind ik maar smoezelig.
  woensdag 25 april 2007 @ 09:44:20 #52
15967 Frollo
pi_48695661
quote:
Op woensdag 25 april 2007 09:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben dol op de geur van een nieuw boek.

Tweedehandsboeken vind ik maar smoezelig.
Kan best wezen, maar die geur is toch na een paar uur weg en dan zit je weer met zo'n boek waar je geen kastruimte meer voor hebt en dat duur geld gekost heeft terwijl je het maar één keer gaat lezen.
pi_48695719
quote:
Op woensdag 25 april 2007 07:23 schreef Claudia_x het volgende:

[afbeelding]
Ik meen juist dat zuipen verachtelijk is. Ik dacht dat dat duidelijk was.

Slapen doet vreemde dingen met een mens. Ik denk dat er 's nachts aliens naar beneden komen. Ze klimmen door mijn raampje, of wandelen er dwars doorheen en pakken hun spulletjes uit. Vervolgens openen ze mijn hoofd met een speciaal soort mes. Daar zijn ze dan eventjes bezig, met dingen die we voorlopig nog lang niet zullen begrijpen. Dan doen ze het hoofd weer dicht, gaan er met een speciaal soort lampje overheen... En gaan weer terug hun UFO in.
pi_48695720
Tsja, dat is inderdaad een probleem. Ik heb een ware slachting onder mijn boeken aangericht bij de laatste verhuizing.
pi_48695736
quote:
Op woensdag 25 april 2007 09:46 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Slapen doet vreemde dingen met een mens. Ik denk dat er 's nachts aliens naar beneden komen. Ze klimmen door mijn raampje, of wandelen er dwars doorheen en pakken hun spulletjes uit. Vervolgens openen ze mijn hoofd met een speciaal soort mes. Daar zijn ze dan eventjes bezig, met dingen die we voorlopig nog lang niet zullen begrijpen. Dan doen ze het hoofd weer dicht, gaan er met een speciaal soort lampje overheen... En gaan weer terug hun UFO in.
Wat enorm cliché, Pope.
pi_48695968
quote:
Op woensdag 25 april 2007 09:46 schreef Gellius het volgende:

[..]

Wat enorm cliché, Pope.
O. Dan zal er wel een dergelijk beeld van zoiets in de menselijke geest ingebakken zijn. Ik heb namelijk geen idee waar ik dat eerder gehoord moet hebben.
pi_48695987
quote:
Op woensdag 25 april 2007 09:44 schreef Frollo het volgende:

[..]

Kan best wezen, maar die geur is toch na een paar uur weg en dan zit je weer met zo'n boek waar je geen kastruimte meer voor hebt en dat duur geld gekost heeft terwijl je het maar één keer gaat lezen.
Ik ken al die bezwaren niet. Voor boeken heb ik geld over, ruimte máák ik, en ik mag graag passages herlezen.
pi_48696032
quote:
Op woensdag 25 april 2007 09:46 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Alleen het laatste zinnetje was voor jou bedoeld.
pi_48696050
Het is zelfs een fenomeen, pope.
quote:
The abduction phenomenon is an umbrella term used to describe a number of hypotheses, claims, or assertions stating that non-human creatures (usually aliens) kidnap individuals—sometimes called "abductees"—usually for medical testing or for sexual reproduction procedures. Many such encounters are described as terrifying or humiliating, but others describe them as transformative or even pleasant. Reports of the abduction phenomenon have been made from around the world, but have perhaps seen most mainstream attention in the United States.
  woensdag 25 april 2007 @ 10:06:33 #60
15967 Frollo
pi_48696283
Ik vond het vroeger wel stoer hoor, zuipen. Flirten met de goot. Brusselmans, Bukowski, Van der Heijden. Met de door mijn ouders bekostigde studentenkamer als uitvalsbasis, dat wel natuurlijk. Halverwege even discreet kotsen, kauwgompje erin en dóór. Zeker vier à vijf nachten per week, zes à zeven jaar lang.

Toen paste dat leven bij me en ik paste bij dat leven. Nu niet meer, en dat is óók prima.
pi_48696482
quote:
Op woensdag 25 april 2007 09:58 schreef Gellius het volgende:
Het is zelfs een fenomeen, pope.
[..]
Ik had het dus over iets heel anders. Je abstraheert te gauw, Gellius!
pi_48696526
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:13 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Ik had het dus over iets heel anders. Je abstraheert te gauw, Gellius!
Ja, het is snel abstraheren of zuipen, pope. Anders verveel ik me.
pi_48696640
Kom je uit een gegoede familie, Frollo?

De goot lijkt vooral charme uit te oefenen op mensen die er niet toe veroordeeld zijn. Dalrymple schrijft ook daar heel treffend over.
pi_48696807
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:18 schreef Claudia_x het volgende:
Anders neem je echt niet zo'n kapsel:

woensdag 25 april 2007 @ 10:30:27 #65
15967 Frollo
pi_48696995
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:18 schreef Claudia_x het volgende:
Nee hoor. Geschoolde arbeiders, max. Maar ik was een pienter ventje en heb mijn vormende jaren doorgebracht op een piepklein zelfstandig gymnasium.
quote:
De goot lijkt vooral charme uit te oefenen op mensen die er niet toe veroordeeld zijn. Dalrymple schrijft ook daar heel treffend over.
Ik ga dat zeker nog eens lezen. De charme van de goot, ja, ik ken dat wel. De truc is wel om op tijd in te zien dat het valse romantiek is.
  woensdag 25 april 2007 @ 10:30:43 #66
15967 Frollo
pi_48697004
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:24 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Anders neem je echt niet zo'n kapsel:

[afbeelding]
Hey, het waaide!
  woensdag 25 april 2007 @ 10:31:41 #67
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48697037
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:30 schreef Frollo het volgende:

[..]

Ik ga dat zeker nog eens lezen. De charme van de goot, ja, ik ken dat wel. De truc is wel om op tijd in te zien dat het valse romantiek is.
Er zijn er hier die dat inzicht zeker nog niet hebben.
pi_48697039
quote:

[..]

Hey, het waaide!
Ach man. Die opgeblazen zwijnekop van jou spreekt boekdelen.
pi_48697080
quote:

Nee hoor. Geschoolde arbeiders, max. Maar ik was een pienter ventje en heb mijn vormende jaren doorgebracht op een piepklein zelfstandig gymnasium.
Laat ik het zo vragen: hebben je ouders gestudeerd? Zijn ze progressief?

Zo niet: hoe kom je aan die valse romantiek, denk je?
pi_48697132
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:31 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Niks mis met dat hoofd.
  woensdag 25 april 2007 @ 10:35:22 #71
15967 Frollo
pi_48697160
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:31 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Komt van de chemo, lul!
pi_48697168
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Niks mis met dat hoofd.
Wat ben jij fucking grumpy de laatste korte afgelopen tijd.

dus doe er 's wat aan
  woensdag 25 april 2007 @ 10:35:42 #73
37950 JAM
pi_48697177
Wat een ge-luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul allemaal zeg. Mijn God, mijn God.
pi_48697194
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:35 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Wat ben jij fucking grumpy de laatste korte afgelopen tijd.

dus doe er 's wat aan
Je bazelt ook zo veel.
  woensdag 25 april 2007 @ 10:36:43 #75
15967 Frollo
pi_48697199
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:35 schreef JAM het volgende:
Wat een ge-luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul allemaal zeg. Mijn God, mijn God.
Moet jij zeggen, met je voetbal.
pi_48697201
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:36 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Je bazelt ook zo veel.
Dat staat hier los van.
  woensdag 25 april 2007 @ 10:37:51 #77
37950 JAM
pi_48697236
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:36 schreef Frollo het volgende:

[..]

Moet jij zeggen, met je voetbal.
FC Den Haag, olé, olé !
pi_48697248
quote:
Op woensdag 25 april 2007 02:30 schreef JAM het volgende:

[..]

Mede daarom ben ik, als een van de weinige, trots op de supporters, de 'harde' supporters van FC Den Haag. Wellicht niet een al te populaire positie om in te nemen. Maar ja, er wordt altijd gesproken over hen als 'de weinigen die het voor de rest verpesten', door het vuurwerk, door de spreekkoren, door de acties buiten het veld om, door wat dan ook, maar bij mij leeft het gevoel dat dit nog een van de weinigen zijn die nog ècht passie in hun donder hebben, hart voor de club, onvoorwaardelijke liefde en dan dus ook willen zoenen als ze genaaid worden. Ik kan straks vijfentwintig euro per Jupiler-wedstrijd betalen om nog - op een vaste zitplaats - op de lange zijde te mogen zitten. Men heeft liever dat ik achter het doel in godverdomme vak F - daar hebben ze goed over nagedacht - ga zitten, zodat de bobo's beter kunnen zien wat de heren in groen-en-geel die ze eigenlijk geen reet kunnen schelen weer voor een wanprestatie leveren.
  woensdag 25 april 2007 @ 10:40:36 #79
37950 JAM
pi_48697311
FC Den Haag olé, olé !
pi_48697333
.
pi_48697347
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:40 schreef JAM het volgende:
FC Den Haag olé, olé !
Jij zou je verre moeten houden van 'Viggo Waas'-meningen.
  woensdag 25 april 2007 @ 10:41:54 #82
15967 Frollo
pi_48697351
Ik baal ervan dat zelfs ik weet dat die Cruijff van jullie vandaag 60 is geworden.
  woensdag 25 april 2007 @ 10:42:12 #83
37950 JAM
pi_48697362
Ik verwacht ook helemaal niet van jullie dat jullie dat begrijpen hoor. .
  woensdag 25 april 2007 @ 10:43:31 #84
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48697409
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:42 schreef JAM het volgende:
Ik verwacht ook helemaal niet van jullie dat jullie dat begrijpen hoor. .
Nee, stel je vóór! Onbestaanbaar.
pi_48697413
Is dat vandaag? Ik dacht dat het gister was, omdat eergister de hele kankeravond over J.C. ging.
pi_48697427
Johan.
Aldus.
pi_48697460
Ik houd van dweperij, maar de verafgoding van J.C. is nog misselijkmakender dan religie.
  woensdag 25 april 2007 @ 10:45:20 #88
15967 Frollo
pi_48697472
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:43 schreef Claudia_x het volgende:
Is dat vandaag? Ik dacht dat het gister was, omdat eergister de hele kankeravond over J.C. ging.
Oh, kan ook. Deze week in elk geval. Ik wil het helemaal niet weten en ik hóór het ook niet te weten.
  woensdag 25 april 2007 @ 10:47:23 #89
11923 I.R.Baboon
pi_48697537
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:06 schreef Frollo het volgende:
Ik vond het vroeger wel stoer hoor, zuipen. Flirten met de goot. Brusselmans, Bukowski, Van der Heijden. Met de door mijn ouders bekostigde studentenkamer als uitvalsbasis, dat wel natuurlijk. Halverwege even discreet kotsen, kauwgompje erin en dóór. Zeker vier à vijf nachten per week, zes à zeven jaar lang.

Toen paste dat leven bij me en ik paste bij dat leven. Nu niet meer, en dat is óók prima.
Zo'n romanticus ben ik helaas niet. Ik drink graag, en ook wel redelijk door, maar ik ben zo'n mietje geworden dat op een bepaald moment glazen water naar binnen gaat werken om geen kater te krijgen. Daarnaast probeer ik af en toe dagen in te gelasten dat ik niet drink om m'n lichaam te beschermen. En op die manier word je natuurlijk nooit een grote.
  woensdag 25 april 2007 @ 10:47:27 #90
37950 JAM
pi_48697539
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd van dweperij, maar de verafgoding van J.C. is nog misselijkmakender dan religie.
Nee, nee, ik vind religie toch nog nèt iets misselijkmakender. .
pi_48697556
Oh man, een draaiorgel komt voorbij. Shoot me.
  woensdag 25 april 2007 @ 10:48:38 #92
11923 I.R.Baboon
pi_48697579
Sinds ik trouwens iets over die krullen gelezen had op fok kom ik ze ook constant tegen. Ik ben benieuwd wat ik nog meer over het hoofd zie tot ik er op gewezen ga worden.
  woensdag 25 april 2007 @ 10:51:44 #93
37950 JAM
pi_48697697
Tijd voor een tosti.
pi_48697784
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:47 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Zo'n romanticus ben ik helaas niet. Ik drink graag, en ook wel redelijk door, maar ik ben zo'n mietje geworden dat op een bepaald moment glazen water naar binnen gaat werken om geen kater te krijgen. Daarnaast probeer ik af en toe dagen in te gelasten dat ik niet drink om m'n lichaam te beschermen. En op die manier word je natuurlijk nooit een grote.
Katers. . The joy.
  woensdag 25 april 2007 @ 10:55:16 #95
11923 I.R.Baboon
pi_48697811
Bovendien was de leffe gisteren heel snel op omdat ze alles volgestopt hadden met fusten bier voor Koninginnedag.
pi_48697847
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Sinds ik trouwens iets over die krullen gelezen had op fok kom ik ze ook constant tegen. Ik ben benieuwd wat ik nog meer over het hoofd zie tot ik er op gewezen ga worden.
Krullen?
  woensdag 25 april 2007 @ 11:19:56 #97
15967 Frollo
pi_48698556
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:56 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Krullen?
Openbare urinoirs. Gellius spaart die, of zo.
pi_48698752
Voor elke lul een krul!
Aldus.
  woensdag 25 april 2007 @ 11:31:47 #99
15967 Frollo
pi_48698911
Ik weet niet of voor Gellius Z alleen krullen tellen die hij zelf bezocht heeft, maar ik wilde hem dit toch niet onthouden.

Kijk! Twee krullen! Op één foto! Vlak bij mijn huis! En vlak bij de hoeren! En de junks! De goot!

[ Bericht 1% gewijzigd door Frollo op 25-04-2007 11:39:05 ]
pi_48699080
quote:
Op woensdag 25 april 2007 11:19 schreef Frollo het volgende:

[..]

Openbare urinoirs. Gellius spaart die, of zo.
Niet ik spaar ze: Z spaart ze. Ik ben slechts een enthousiaste leek.
  woensdag 25 april 2007 @ 11:39:30 #101
15967 Frollo
pi_48699173
quote:
Op woensdag 25 april 2007 11:36 schreef Gellius het volgende:

[..]

Niet ik spaar ze: Z spaart ze. Ik ben slechts een enthousiaste leek.
Ah, dan heb ik je enthousiasme aangezien voor professionalisme, mijn excuses.
  woensdag 25 april 2007 @ 11:47:45 #102
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_48699489
Staat die linker er nog steeds, Frollo? Die is me nooit opgevallen.

Kunnen de hangbejaarden er wel in met hun rolstoelscooters?
  woensdag 25 april 2007 @ 12:07:17 #103
15967 Frollo
pi_48700126
quote:
Op woensdag 25 april 2007 11:47 schreef broer het volgende:
Staat die linker er nog steeds, Frollo? Die is me nooit opgevallen.

Kunnen de hangbejaarden er wel in met hun rolstoelscooters?
Die in het park? Ja, ik geloof van wel. Ik fiets er dagelijk langs en ruik hem wel eens.

Ach, en die hangbejaarden... Ik denk dat ie meer bedoeld is voor de hoerenlopers.
pi_48700142
. Die had je nooit gezien. Daar keek je over heen.

Dan ben je veel te veel in jezelf gekeerd. Dat is echt niet normaal.
pi_48700346
Waar heb je het nu weer over, pope?
pi_48700574
Dat het écht niet normaal is dat IR die dingen pas opmerkte toen hij erop gewezen werd.
pi_48700674
Ah. Juist.
  woensdag 25 april 2007 @ 12:28:01 #108
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48700851
quote:
Op woensdag 25 april 2007 12:20 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Dat het écht niet normaal is dat IR die dingen pas opmerkte toen hij erop gewezen werd.
Dat is juist wel heel normaal. Er is simpelweg een limiet aan wat je bewust kunt registreren en als iets geen belang voor je heeft, zul je er overheen kijken.
  woensdag 25 april 2007 @ 12:32:23 #109
11923 I.R.Baboon
pi_48701005
Ik wist dat ze BESTONDEN. Maar pas toen ik er op gewezen werd hoe veel er waren ZAG ik ze ook echt.
pi_48701285
quote:
Op woensdag 25 april 2007 12:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat is juist wel heel normaal. Er is simpelweg een limiet aan wat je bewust kunt registreren en als iets geen belang voor je heeft, zul je er overheen kijken.
* PopeOfTheSubspace zucht

Ja Lien...
pi_48701315
Ik heb er laatst weer eens eentje GEBRUIKT. Geen onverdeeld genoegen.
  woensdag 25 april 2007 @ 13:07:51 #112
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48702292
quote:
Op woensdag 25 april 2007 12:39 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

* PopeOfTheSubspace zucht

Ja Lien...
Is 't weer niet goed, knul?

Je wordt onderhand een parodie van je personage.
pi_48702356
Pope heeft lijkt het een a priori beslissing genomen het niet met je eens te zijn, lienekien.
  woensdag 25 april 2007 @ 13:11:08 #114
15967 Frollo
pi_48702429
quote:
Op woensdag 25 april 2007 12:40 schreef Gellius het volgende:
Om te kotsen?
  woensdag 25 april 2007 @ 13:11:26 #115
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48702436
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:09 schreef Gellius het volgende:
Pope heeft lijkt het een a priori beslissing genomen het niet met je eens te zijn, lienekien.
Ja, dat was me allang duidelijk. Zou 'ie het zelf ook snappen, in de zin van begrijpen en doorzien?
pi_48702603
Ach nou ja, de angry young man van het LPT, de rebel without a cause van TTK hè? Zoiets. Ik weet het ook niet. En hij maakt zulke leuke tekeningen!
  woensdag 25 april 2007 @ 13:17:02 #117
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48702665
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:15 schreef Gellius het volgende:
Ach nou ja, de angry young man van het LPT, de rebel without a cause van TTK hè? Zoiets. Ik weet het ook niet. En hij maakt zulke leuke tekeningen!
Ach, wat leuk.

Ja, van die onwillekeurige schopbewegingen heeft JAM ook last.
  woensdag 25 april 2007 @ 13:22:18 #118
15967 Frollo
pi_48702847
Ach, het zal allemaal wel. Ze doen maar.
Ik ben zelf (soms té veel) van de 'laten we het leuk houden'-school en begrijp niet zo goed waarom het leuk is om mensen tegen je in het harnas te jagen.
  woensdag 25 april 2007 @ 13:24:14 #119
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48702923
Ach, ik ben ook niet de onschuld zelve. Maar het moet wel leuk blijven.

Ik ben wel een leuk 'slachtoffer'.

[ Bericht 25% gewijzigd door Lienekien op 25-04-2007 13:29:35 ]
pi_48703619
quote:
rebel without a cause
Rebel without a clue.

26,7 graden buiten. Waar is m'n korte broek?
I intend to live forever, or die trying.
pi_48704885
quote:
Op woensdag 25 april 2007 12:40 schreef Gellius het volgende:
Ik snap überhaupt niet waarom ze gebruikt worden, binnen plassen is toch veel prettiger?
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_48704995
Buiten plassen is juist héérlijk! Maar goed - niet in de stad natuurlijk.
  woensdag 25 april 2007 @ 14:22:35 #123
37950 JAM
pi_48705079
Pope, , , .
  woensdag 25 april 2007 @ 14:25:15 #124
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_48705174
Ik wil een achtertuin mét zon, verdomme.
pi_48705247
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:25 schreef broer het volgende:
Ik wil een achtertuin mét zon, verdomme.
Op het Koningsplein is er wel zon broer!
  woensdag 25 april 2007 @ 14:27:55 #126
37950 JAM
pi_48705290
Pope is een held.
pi_48705430
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:20 schreef Gellius het volgende:
Buiten plassen is juist héérlijk! Maar goed - niet in de stad natuurlijk.
Ik was even vergeten dat dit iets héél mannelijks is, tegen een boom aanplassen.
  woensdag 25 april 2007 @ 14:32:20 #128
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_48705437
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:26 schreef Thisbe het volgende:
Ja, dat klopt. Maar ik ben zonet al in de stad geweest.

(Niettemin is het natuurlijk een uitstekend idee dat ik zeker in overweging neem. Goffertpark zou ook nog kunnen. Is dat druk op woensdagmiddag?)
  woensdag 25 april 2007 @ 14:33:30 #129
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48705486
Blijkbaar moet je Pope of adoreren, of verafschuwen. Een middenweg schijnt niet mogelijk te zijn.
The End Times are wild
  woensdag 25 april 2007 @ 14:33:33 #130
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48705490
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:27 schreef JAM het volgende:
Pope is een held.
Nee, jij vindt Pope een held.

Ik kots op helden.
  woensdag 25 april 2007 @ 14:34:45 #131
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48705532
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:31 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Ik was even vergeten dat dit iets héél mannelijks is, tegen een boom aanplassen.
Jij bent een meisje!

(Ik zie het nu pas. )
  woensdag 25 april 2007 @ 14:37:39 #132
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48705633
Thisbe een meisje! Kijk, zo heb ik vandaag ook nog eens iets geleerd.

Ik kijk daar verder eigenlijk ook nooit naar.
The End Times are wild
  woensdag 25 april 2007 @ 14:39:19 #133
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48705673
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:37 schreef LXIV het volgende:

Heel goed, L. Je leert het nog wel eens.
  woensdag 25 april 2007 @ 14:41:59 #134
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48705744
(Hier op FOK! dan, uiteraard)
The End Times are wild
  woensdag 25 april 2007 @ 14:52:51 #135
11923 I.R.Baboon
pi_48705985
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:37 schreef LXIV het volgende:

Naar meisjes?

Ik ga trouwens even kijken hoe het met de zon op m'n balkon zit, en dan straks naar het terras. Ja, het leven van een scriptienegerende student is zo slecht nog niet.
  woensdag 25 april 2007 @ 15:03:59 #136
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48706258
Het nadeel van scriptienegeren is dat er altijd in je achterhoofd blijft spelen dat je eigenlijk aan je scriptie zou moeten werken. En dus nooit optimaal van de zon genieten kunt.
Stel je eens voor hoe fijn het zou zijn wanneer je scriptie al lang en breed ingebonden en geredigeerd op je bureau zou liggen, en je hem over zes weken enkel nog maar op het bureau van je professor zou hoeven te gooien. Dat zou pas fijn zijn.

Overigens heb ik ook altijd 'gestudeerd' door op terrasjes te hangen met in mijn achterhoofd een berg achterstallige studie.
The End Times are wild
  woensdag 25 april 2007 @ 15:33:30 #137
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48707054
Ik vertoonde ook een aardig staaltje van scriptienegeren. Ik ben eerst die van een huisgenote gaan schrijven.
  woensdag 25 april 2007 @ 15:42:53 #138
37950 JAM
pi_48707393
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:33 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee, jij vindt Pope een held.

Ik kots op helden.
'Parijs is zo'n mooie stad!
-Nee, nee, jij vindt Parijs een mooie stad!
Ja, dat zeg ik toch?
-Nee, jij zegt dat het een mooie stad is!
Ja, ik vind Parijs een mooie stad.
Nou, zeg dat dan!
-Dat zei ik toch?'

.

GAAP, Lien, GAAP en ZUCHT. (!!!)
  woensdag 25 april 2007 @ 15:43:53 #139
37950 JAM
pi_48707437
Het is jammer dat de lieve Heer je geen pik heeft gegeven, Lien, dan kon je niet alleen héérlijk onaneren, maar dan zou je ook een keer kunnen proberen ècht een mier te neuken.
pi_48707534
Zeg JAM, heb je al zin in ADO - Veendam? Of ADO - FC Omniworld? Spannend!
  woensdag 25 april 2007 @ 15:46:16 #141
15967 Frollo
pi_48707535
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik vertoonde ook een aardig staaltje van scriptienegeren. Ik ben eerst die van een huisgenote gaan schrijven.
  woensdag 25 april 2007 @ 15:53:08 #142
37950 JAM
pi_48707839
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:46 schreef dwerg het volgende:
Zeg JAM, heb je al zin in ADO - Veendam? Of ADO - FC Omniworld? Spannend!
Ik verheug me vooral op Haarlem uit, broer.
pi_48707940
Waarom Haarlem? En Stormvolgels/Telstar dan? Ik kom uit die buurt vandaan.
Aldus.
  woensdag 25 april 2007 @ 16:01:45 #144
37950 JAM
pi_48708184
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:55 schreef Z het volgende:
Een vriend van me komt uit Haarlem en die zit daar altijd in het stadion, dan kan ik naar 'm zwaaien. Stromvogels/Telstar, ook leuk. Daar hebben we ooit nog Dorus de Vries vandaan gehaald.
  woensdag 25 april 2007 @ 16:07:17 #145
15967 Frollo
pi_48708401
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:55 schreef Z het volgende:
Verdomd, ik ook. Mijn halve familie heeft bij Stormvogels gespeeld. Ikzelf niet natuurlijk.
  woensdag 25 april 2007 @ 16:08:34 #146
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_48708452
Warmte.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_48708572
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:07 schreef Frollo het volgende:

[..]

Verdomd, ik ook. Mijn halve familie heeft bij Stormvogels gespeeld. Ikzelf niet natuurlijk.
Jij komt dus ook niet uit IJmuiden? Of had je geen talent, of had je het druk met groots en meeslepend te leven?
Aldus.
  woensdag 25 april 2007 @ 16:17:25 #148
15967 Frollo
pi_48708762
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:11 schreef Z het volgende:

[..]

Jij komt dus ook niet uit IJmuiden? Of had je geen talent, of had je het druk met groots en meeslepend te leven?
Nou, ik haat voetbal, met elke vezel van mijn lichaam. In elke molecule die deel van mijn persoon uitmaakt, bevindt zich de allerzwartste haat die maar denkbaar is. Dat ten eerste.
En talent zal ik ook wel niet hebben nee.
  woensdag 25 april 2007 @ 16:18:23 #149
15967 Frollo
pi_48708785
Maar ik kom wel uit IJmuiden.
pi_48709281
Ik haat voetbal niet, maar het is zo saai. Ik kan leukere dingen verzinnen dan 90 minuten voetbal kijken. Zoals een concert van de Scissor Sisters bezoeken, of een film kijken waarin Michael Caine een hoofd- of bijrol speelt.
  woensdag 25 april 2007 @ 17:03:09 #151
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48709997
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:43 schreef JAM het volgende:
Het is jammer dat de lieve Heer je geen pik heeft gegeven, Lien, dan kon je niet alleen héérlijk onaneren, maar dan zou je ook een keer kunnen proberen ècht een mier te neuken.
Gelukkig maar dat jij de pik op mij hebt, dan. Daar kom ik spontaan op klaar.

Ik geloof trouwens niet in de lieve Heer, maar goed, dat doe ik blijkbaar wel in jouw mooie hoofdje.
  woensdag 25 april 2007 @ 17:22:47 #152
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_48710570
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:26 schreef Thisbe het volgende:
Dank voor de tip. Het was aangenaam.
pi_48710730
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:18 schreef Frollo het volgende:
Maar ik kom wel uit IJmuiden.
Geboren in het zeewegziekenhuis?
Aldus.
pi_48710916
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:24 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben wel een leuk 'slachtoffer'.
Eens kijken hoe ze daar in de Mesdag kliniek op reageren...
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  woensdag 25 april 2007 @ 17:38:25 #155
15967 Frollo
pi_48711026
quote:
Op woensdag 25 april 2007 17:29 schreef Z het volgende:

[..]

Geboren in het zeewegziekenhuis?

Jij bent uit mijn broer zijn bouwjaar zie ik, misschien hebben onze moeders nog wel samen op zwangersschapsgym gezeten!
  woensdag 25 april 2007 @ 17:39:55 #156
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48711062
quote:
Op woensdag 25 april 2007 17:35 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Eens kijken hoe ze daar in de Mesdag kliniek op reageren...
Wat zou ik daar voor zaken hebben?
pi_48711119
Divre!
  woensdag 25 april 2007 @ 17:55:54 #158
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48711590
Wat een gevit op Lienekien hier in dit LPT! En waarom nu dan? Nog geen twintig topics geleden was ze zonder meer een van de populairste bezoekers. Terwijl L. zelf werkelijk helemaal niks veranderd is.

En vanwaar dat gedweep met Pope? De redenen om hem plots zo te omarmen zijn mij volstrekt obscuur. Het kan beslist niet zijn sympathieke gedrag zijn dat hiertoe geleid heeft, maar wat dan wel?
The End Times are wild
  woensdag 25 april 2007 @ 18:01:39 #159
11923 I.R.Baboon
pi_48711808
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:03 schreef LXIV het volgende:
Het nadeel van scriptienegeren is dat er altijd in je achterhoofd blijft spelen dat je eigenlijk aan je scriptie zou moeten werken. En dus nooit optimaal van de zon genieten kunt.
DAT! IS! HELEMAAL! WAAR!
  woensdag 25 april 2007 @ 18:16:38 #160
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48712274
Ik begon altijd op zijn vroegst twee dagen voor het tentamen met studeren. Daarvoor keek ik de boeken nog niet eens in, en begreep ook echt helemaal niet waarover ze het in de klas hadden. (Ik ging dan wel weer altijd plichtsgetrouw naar school, zo vanaf half elf).
Iedere nacht als ik over de boeken gebogen zat nam ik me voor om de volgende keer aan het begin van het semester te gaan klossen, waarna ik moeiteloos alle lessen zou kunnen gaan volgen en uitgerust en fit aan dat tentamen beginnen kon. Op die manier zou ik niet doelloos in de klas hangen, en bovendien niet steeds een knagend gevoel van gebrek aan plichtsbetrachting hebben. Ik heb het uiteindelijk nooit gedaan, wel alles gehaald overigens.
Het is net als toen je een nieuw schriftje kreeg op de basisschool. Telkens nam je jezelf weer voor om het dit maal netjes te houden. Waarna het al na drie bladzijden weer in een enorme puinhoop veranderde. In de vierde klas heb ik dit definitief opgegeven.
The End Times are wild
pi_48713292
En als het in je zit, zit het er tot in de eeuwigheid in. Ik koop elk jaar in de zomer massa's handige opbergmappen en aanverwante artikelen, om eindelijk eens die enorme hoeveelheid lesmateriaal, toetsen, instructievellen, kopietjes van teksten, aantekeningen etc etc etc geordend te kunnen opbergen, gegroepeerd per soort en per klas enzo, zodat ik dan -oh glorie!- voortaan niet meer de helft van m'n tijd besteed aan zoeken of, als het gezochte niet gevonden werd, opnieuw maken.

Elk jaar opnieuw. En de doos met "nog te ordenen schoolpapieren" wordt voller en voller.
  woensdag 25 april 2007 @ 18:54:30 #162
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48713483
Ordnung is een karaktereigenschap. Geen kwestie van opbergmappen en aanverwante artikelen.
The End Times are wild
pi_48713739
Klopt. In mijn hoofd heerst een welhaast klinische orde. Ik vergeet nooit een van de veertig kleine dingetjes die ik ergens tussen m'n lessen door nog moet doen. Ik ben alleen altijd zo lang bezig de bijbehorende papieren te zoeken

Overigens: http://memex.naughtons.org/archives/2007/03/22/3816
  woensdag 25 april 2007 @ 19:07:45 #164
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48713950
Orde bewaar ik door alles weg te gooien, dan wel te vergeten wat niet van toepassing is. En als ik iets moet onthouden, dan schrijf ik het op.

Dan nog vergeet ik van alles.
The End Times are wild
pi_48714151
Gellius! .
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:16 schreef LXIV het volgende:
Het is net als toen je een nieuw schriftje kreeg op de basisschool. Telkens nam je jezelf weer voor om het dit maal netjes te houden. Waarna het al na drie bladzijden weer in een enorme puinhoop veranderde.
Hetgeen voor mij als arme linkshandige in een achterstandswijk in Friesland een nog grotere hellepoel was, aangezien de leraren daar nog lang linkshandigheid als afwijking betitelden. Het zou en moest met een gewone vulpen.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_48714195
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:13 schreef Diverse_Reality het volgende:
Hetgeen voor mij als arme linkshandige in een achterstandswijk in Friesland een nog grotere hellepoel was, aangezien de leraren daar nog lang linkshandigheid als afwijking betitelden. Het zou en moest met een gewone vulpen.
Ze hebben toch wel je linkerarm gebroken om je te 'helpen'?
  woensdag 25 april 2007 @ 19:17:19 #167
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48714281
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:13 schreef Diverse_Reality het volgende:
Gellius! [afbeelding].
[..]

Hoezo dan betitelen. Je kunt beter doof en blind tegelijk zijn!
The End Times are wild
pi_48714293
Zelfs daarin was men onkundig...
  woensdag 25 april 2007 @ 19:21:34 #169
11923 I.R.Baboon
pi_48714449
Voor mensen die zichzelf rommelig vinden... vergelijk het eens met de huiskamer van kees torn .
  woensdag 25 april 2007 @ 19:22:19 #170
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48714483
Het wil maar niet op gang komen vandaag...

de slowchat dan.
The End Times are wild
pi_48714487
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:48 schreef thaleia het volgende:
En als het in je zit, zit het er tot in de eeuwigheid in. Ik koop elk jaar in de zomer massa's handige opbergmappen en aanverwante artikelen, om eindelijk eens die enorme hoeveelheid lesmateriaal, toetsen, instructievellen, kopietjes van teksten, aantekeningen etc etc etc geordend te kunnen opbergen, gegroepeerd per soort en per klas enzo, zodat ik dan -oh glorie!- voortaan niet meer de helft van m'n tijd besteed aan zoeken of, als het gezochte niet gevonden werd, opnieuw maken.

Elk jaar opnieuw. En de doos met "nog te ordenen schoolpapieren" wordt voller en voller.
Gelukkig is ook hier weer een mooi citaat van Einstein op toepasbaar:
als een rommelig bureau staat voor een rommelige geest, waar staat een leeg bureau dan voor?
@ Lienekien, Thisbe is toch een meisjesnaam bij uitstek hoor!
  woensdag 25 april 2007 @ 19:24:21 #172
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48714561
Ben je nu een meisje of een vrouw?
The End Times are wild
  woensdag 25 april 2007 @ 19:25:20 #173
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48714606
Oh, dit zie je wanneer je googled op Thisbe:
quote:
Mythology Guide - Pyramus and ThisbePyramus was the handsomest youth, and Thisbe the fairest maiden, ... laugh at the expense of poor Pyramus and Thisbe, they may find an ...
www.online-mythology.com/pyramus_thisbe/ - 23k - Cached - Similar pages - Note this
the fairest maiden, dat klinkt interessant.
The End Times are wild
  woensdag 25 april 2007 @ 19:26:31 #174
11923 I.R.Baboon
pi_48714643
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:24 schreef LXIV het volgende:
Ben je nu een meisje of een vrouw?
Thisbe is best of both worlds.
  woensdag 25 april 2007 @ 19:27:22 #175
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48714680
De mannen en de vrouwenwereld, of bedoel je dat anders?
The End Times are wild
  woensdag 25 april 2007 @ 19:31:12 #176
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48714830
Komop mensen, post eens wat. Ik zit bij gebrek aan iedere andere vorm van vermaak niet voor niets op die AT-knop te duwen!
The End Times are wild
pi_48714836
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Is 't weer niet goed, knul?

Je wordt onderhand een parodie van je personage.
Volgens mij begon jij met "het is wel normaal!" als je terug leest. Ik wou zelf de confrontatie uit de weg gaan. Jaja, ongelooflijk, nietwaar. Dat is me blijkbaar niet gelukt.
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:09 schreef Gellius het volgende:
Zie hierboven.
quote:
Ik ben niet angry en al helemaal geen rebel. Wat een gelul. Ik doe mijn best om mezelf duidelijk te maken, ookal lukt dat niet. Erg flauw dit allemaal. Maargoed. Het is maar een forum
  woensdag 25 april 2007 @ 19:31:59 #178
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48714863
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:22 schreef Thisbe het volgende:

[..]

@ Lienekien, Thisbe is toch een meisjesnaam bij uitstek hoor!
Ik heb slechts VWO, dus ben maar povertjes onderlegd in de mythologie. Mea culpa.
pi_48714889
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:27 schreef LXIV het volgende:
De mannen en de vrouwenwereld, of bedoel je dat anders?
Ik weet het niet 64, ik moet volwassen doen nu met solliciteren enzo. Dus hou het maar op 'vrouw'.
  woensdag 25 april 2007 @ 19:32:56 #180
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48714897
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:31 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

Ik ben niet angry en al helemaal geen rebel. Wat een gelul. Ik doe mijn best om mezelf duidelijk te maken, ookal lukt dat niet. Erg flauw dit allemaal. Maargoed. Het is maar een forum
De hele wereld is tegen je, Pope. Als je dat maar in je oren knoopt.
The End Times are wild
  woensdag 25 april 2007 @ 19:34:12 #181
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48714945
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:32 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Ik weet het niet 64, ik moet volwassen doen nu met solliciteren enzo. Dus hou het maar op 'vrouw'.
Ik heet niet Romeins/nerderig 64 hoor! Nota bene mijn wapenspreuk!

(dat ding tussen mijn naam en dat plaatje)
The End Times are wild
pi_48714946
quote:
Op woensdag 25 april 2007 17:55 schreef LXIV het volgende:
Wat een gevit op Lienekien hier in dit LPT! En waarom nu dan? Nog geen twintig topics geleden was ze zonder meer een van de populairste bezoekers. Terwijl L. zelf werkelijk helemaal niks veranderd is.
Ga lekker slijmjurken via privéberichten. Dit is nogal doorzichtig. Ik geef toe dat ik moeilijk ben en zelfs een klootzak kan lijken, maar Lienekien is zelf nogal obsceen, ik betwijfel of er veel mensen zijn die dat in alle eerlijkheid zullen ontkennen.
pi_48714958
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:26 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Thisbe is best of both worlds.
Jij had vandaag toch drie afspraken!
  woensdag 25 april 2007 @ 19:35:38 #184
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48715001
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:31 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Volgens mij begon jij met "het is wel normaal!" als je terug leest. Ik wou zelf de confrontatie uit de weg gaan. Jaja, ongelooflijk, nietwaar. Dat is me blijkbaar niet gelukt.
[..]
Ik wil me daar best aan conformeren, Pope, dat jij en ik voortaan de confrontatie uit de weg gaan. Dan gaan we vanaf nu normaal beleefd tegen elkaar doen, zonder diepe zuchten en rollende ogen.
pi_48715003
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:32 schreef LXIV het volgende:

[..]

De hele wereld is tegen je, Pope. Als je dat maar in je oren knoopt.
Ik zeg dat ik me probeer duidelijk te maken en dat dat mij niet lukt. Je verdraait mijn woorden, geheel onterecht en ook nog eens op een heel flauw moment.
  woensdag 25 april 2007 @ 19:36:22 #186
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48715024
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:34 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Ga lekker slijmjurken via privéberichten. Dit is nogal doorzichtig. Ik geef toe dat ik moeilijk ben en zelfs een klootzak kan lijken, maar Lienekien is zelf nogal obsceen, ik betwijfel of er veel mensen zijn die dat in alle eerlijkheid zullen ontkennen.
Obsceen, obsceen. Nee, obsceen kan ik L. beslist niet noemen. Waarop baseer je die wilde uitspraak?

En wanneer je denkt dat uitgerekend ik met L. slijm, dan moet je de voorgaande LPT's eens doorspitten, waarin L en ik juist meestal in de clinch liggen.
The End Times are wild
pi_48715047
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik wil me daar best aan conformeren, Pope, dat jij en ik voortaan de confrontatie uit de weg gaan. Dan gaan we vanaf nu normaal beleefd tegen elkaar doen, zonder diepe zuchten en rollende ogen.
Nee, ik maak helemaal geen afspraak met je. Als jij mij tot -hier zit, en ik vind dat je dat moet merken, dan zul je dat merken.
pi_48715075
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:36 schreef LXIV het volgende:

[..]

Obsceen, obsceen. Nee, obsceen kan ik L. beslist niet noemen. Waarop baseer je die wilde uitspraak?
Ik denk dat Lien zelf ook heus wel kan toegeven dat zij zo haar.. Kleinigheidjes heeft.
  woensdag 25 april 2007 @ 19:37:46 #189
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48715084
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:35 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Ik zeg dat ik me probeer duidelijk te maken en dat dat mij niet lukt. Je verdraait mijn woorden, geheel onterecht en ook nog eens op een heel flauw moment.
Het gaat niet specifiek om die ene post, Pope.
The End Times are wild
  woensdag 25 april 2007 @ 19:38:50 #190
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48715126
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:36 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Nee, ik maak helemaal geen afspraak met je. Als jij mij tot -hier zit, en ik vind dat je dat moet merken, dan zul je dat merken.
Daarom het voorstel om te voorkomen dat we elkaar tot -hier gaan zitten.
  woensdag 25 april 2007 @ 19:38:59 #191
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48715132
angry young man, ik denk dat Gellius daarmee de spijker op zijn kop geslagen heeft.
The End Times are wild
pi_48715141
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:34 schreef LXIV het volgende:
Ik heet niet Romeins/nerderig 64 hoor! Nota bene mijn wapenspreuk!

(dat ding tussen mijn naam en dat plaatje)
Dat krijg je ervan als je mij een man noemt.
  woensdag 25 april 2007 @ 19:39:37 #193
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48715161
Maar vanwaar al die woede, Pope? Waarom? Gooi het eruit! Laat je niet dwarsbomen!
The End Times are wild
pi_48715189
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:37 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het gaat niet specifiek om die ene post, Pope.
Dat beweer ik ook niet, 'LXIV. '.
  woensdag 25 april 2007 @ 19:40:36 #195
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48715198
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:39 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Dat krijg je ervan als je mij een man noemt.
Welnu, het zal niet meer gebeuren.

Naar wat voor werk ben je op zoek?
The End Times are wild
  woensdag 25 april 2007 @ 19:40:45 #196
11923 I.R.Baboon
pi_48715205
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:34 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Jij had vandaag toch drie afspraken!
Nee, 2 (en bedankt!). Maar die zitten er nu op. En nu ga ik vanavond weer in m'n psychologischetestenboek lezen.
pi_48715236
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:39 schreef LXIV het volgende:
Maar vanwaar al die woede, Pope? Waarom? Gooi het eruit! Laat je niet dwarsbomen!
Ik zal mezelf herhalen. Ik ben niet angry. Ik heb moeilijkheden mijn punt duidelijk te maken. Dat zeg ik al eerder, maar jij verdraait dat op sarcastische wijze.
  woensdag 25 april 2007 @ 19:41:39 #198
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48715252
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:40 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Dat beweer ik ook niet, 'LXIV. '.
Nou, is alles nu dan weer goed?
The End Times are wild
pi_48715263
Ik verbaas me er oprecht over dat mensen zich druk maken over posts op een forum. Echt, als ik me druk zou maken om alle stompzinnigheid, fouten en grofheid op fok, dan zou mijn hartslag continu boven het omslagpunt zitten.
  woensdag 25 april 2007 @ 19:43:19 #200
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48715312
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:42 schreef Thisbe het volgende:
Ik verbaas me er oprecht over dat mensen zich druk maken over posts op een forum. Echt, als ik me druk zou maken om alle stompzinnigheid, fouten en grofheid op fok, dan zou mijn hartslag continu boven het omslagpunt zitten.
Nou ja, we zijn het hier in het LPT eigenlijk niet zo gewend.
  woensdag 25 april 2007 @ 19:43:41 #201
11923 I.R.Baboon
pi_48715324
quote:
Zo is dat. Het is vermaak.
  woensdag 25 april 2007 @ 19:43:44 #202
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48715325
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:41 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Ik zal mezelf herhalen. Ik ben niet angry. Ik heb moeilijkheden mijn punt duidelijk te maken. Dat zeg ik al eerder, maar jij verdraait dat op sarcastische wijze.
Zelfs in minisculen hoor ik je dit gewoon schreeuwen! Echt waar!
The End Times are wild
pi_48715364
Ik wil graag advocaat worden L. Wat ben jij trouwens? Ik zal je vast geen soldaat mogen noemen!
pi_48715406
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:41 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nou, is alles nu dan weer goed?
Dat lijkt me niet LXIV. Ik heb op dit moment helemaal geen zin om aardig te gaan zitten doen tegen jou, of Lienekien. Dat lijkt me duidelijk. Misschien een andere keer weer.
quote:
En gesproken woorden zijn ook maar woorden dan? Nee zeker? Wat is het verschil dan? Ik vind dat altijd een beetje een simplistische opvatting.

... Praktisch gezien is het natuurlijk erg handig om alles lichtzinnig op te vatten op een forum. Maar ook dát geldt voor het alledaagse leven.

Misschien is hier een goed punt. Een verschil tussen woedend zijn en dingen niet lichtzinnig opvatten, of zwaarmoedig, zoals je wil. Dat betekent niet dat ik continue tegen mensen schreeuw. Dat doe ik namelijk ook niet. Zelden.
pi_48715415
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo is dat. Het is vermaak.
Ja, daarom houden wij van elkaar IR.
  woensdag 25 april 2007 @ 19:45:44 #206
11923 I.R.Baboon
pi_48715416
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nou ja, we zijn het hier in het LPT eigenlijk niet zo gewend.
Ach, ik ken die schat van een Pope al meer dan 5 jaar en JAM ook al ongeveer zo lang, en volgens mij is er in die tijd weinig veranderd. En da's maar goed ook, want het moet wel onderhoudend blijven.
  woensdag 25 april 2007 @ 19:46:29 #207
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48715448
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:44 schreef Thisbe het volgende:
Ik wil graag advocaat worden L. Wat ben jij trouwens? Ik zal je vast geen soldaat mogen noemen!
Dat mag gerust hoor! Daar doe ik niet moeilijk over. Aan mijn foto's in de vorige LPT heb je al gezien waarmee ik mij gedurende de daguren onledig houd.

En nu snap ik je ondertitel en plaatje ook weer wat beter.
The End Times are wild
pi_48715457
En ik probeer zwaarmoedigheid ook absoluut niet tot een deugd te verheffen. In tegenstelling. Dat zou mal zijn: Ik, Pope, die zwaarmoedigheid zou verdedigen. Ik weet beter.
pi_48715533
Ik zie graag een LPT mèt Lienekien èn Pope. En de rest. Precies zoals het is dus.
  woensdag 25 april 2007 @ 19:48:32 #210
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48715534
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:46 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
En ik probeer zwaarmoedigheid ook absoluut niet tot een deugd te verheffen. In tegenstelling. Dat zou mal zijn: Ik, Pope, die zwaarmoedigheid zou verdedigen. Ik weet beter.
Nou, zwaarmoedig lijkt me dan ook niet helemaal de juiste term voor jouw gemoedstoestand.
The End Times are wild
  woensdag 25 april 2007 @ 19:48:46 #211
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48715541
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:44 schreef Thisbe het volgende:
Ik had onlangs nog dit topic van jou gelezen. Ik was blij dat je je gesprek kreeg.

Meteen vertellen of smoes verzinnen?

Maar toen dacht ik nog dat je een jongetje was.
pi_48715547
Jammer dat dít topic deze titel draagt.
pi_48715573
dèze topic. .
  woensdag 25 april 2007 @ 19:50:34 #214
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48715602
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:48 schreef Gellius het volgende:
Ik zie graag een LPT mèt Lienekien èn Pope. En de rest. Precies zoals het is dus.
Ik ook. Op de eerste plaats moet er wel iets gebeuren. Daar hebben we de LPT voor. Liefde, oorlog, polemiek, genegenheid, agressie, promiscuiteit, romance. Als het maar niet stilstaat, als het zich maar ontwikkeld, deze virtuele soap waarin we allen deelnemen.
The End Times are wild
pi_48715651
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:48 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nou, zwaarmoedig lijkt me dan ook niet helemaal de juiste term voor jouw gemoedstoestand.
Laat ik het dan gewoon nog een keer zeggen. Maakt niet uit hoor, LXIV.

Ik blijk problemen te hebben mijn punt over te brengen: om mijzelf helder uit te drukken: om te zeggen wat ik wil zeggen: om mijn idee te tonen: om mijn gevoelens uit te spreken. Dat jij dat negeert en op cynische wijze een eind in een willekeurige richting schopt, kan ik niets aan doen. Dat ligt buiten mijn invloed. Wat kan ik nu nog zeggen?
  woensdag 25 april 2007 @ 19:51:45 #216
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48715657
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:48 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Jammer dat dít topic deze titel draagt.
Schicksal.
The End Times are wild
pi_48715663
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:46 schreef LXIV het volgende:
Dat mag gerust hoor! Daar doe ik niet moeilijk over. Aan mijn foto's in de vorige LPT heb je al gezien waarmee ik mij gedurende de daguren onledig houd.

En nu snap ik je ondertitel en plaatje ook weer wat beter.
Nou, ik bedoelde eigenlijk of je bij de Landmacht, Marine of luchtmacht zit? En aan je taalgebruik te zien zal je vast niet soldaat eerste klasse zijn.

@pope: het gaat mij er niet zozeer om of het een gesproken woord is, of een geschreven woord (mijn leven bestaat sowieso louter uit lezen en geschreven woorden), maar om degene van wie die woorden komen. Ik ken niemand van fok, ze zijn van geen belang in mijn dagelijks leven, dus het zal me werkelijk een rotzorg wezen wat men hier van mij vindt.
Mochten de geschreven woorden echter van vrienden komen, dan hecht ik daar wel waarde aan.
pi_48715665
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:49 schreef Gellius het volgende:
dèze topic. .
Mag allebei. .
  woensdag 25 april 2007 @ 19:52:03 #219
11923 I.R.Baboon
pi_48715669
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:50 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik ook. Op de eerste plaats moet er wel iets gebeuren. Daar hebben we de LPT voor. Liefde, oorlog, polemiek, genegenheid, agressie, promiscuiteit, romance. Als het maar niet stilstaat, als het zich maar ontwikkeld, deze virtuele soap waarin we allen deelnemen.
Precies. Een stel wannabe-intellectuelen zonder ruzie om niks, wat is dat voor een schertsvertoning?
  woensdag 25 april 2007 @ 19:52:42 #220
11923 I.R.Baboon
pi_48715694
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:51 schreef Thisbe het volgende:

Ik ken niemand van fok, ze zijn van geen belang in mijn dagelijks leven,
FIJN IS DAT! Er ligt hier anders nog steeds een koelkastmagneet op je te wachten hoor.
  woensdag 25 april 2007 @ 19:53:29 #221
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48715733
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:52 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Precies. Een stel wannabe-intellectuelen zonder ruzie om niks, wat is dat voor een schertsvertoning?
Wie noem jij een wannabe-intellectueel!
  woensdag 25 april 2007 @ 19:53:50 #222
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48715742
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:51 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Laat ik het dan gewoon nog een keer zeggen. Maakt niet uit hoor, LXIV.

Ik blijk problemen te hebben mijn punt over te brengen: om mijzelf helder uit te drukken: om te zeggen wat ik wil zeggen: om mijn idee te tonen: om mijn gevoelens uit te spreken. Dat jij dat negeert en op cynische wijze een eind in een willekeurige richting schopt, kan ik niets aan doen. Dat ligt buiten mijn invloed. Wat kan ik nu nog zeggen?
Het punt is dat ik dat juist helemaal niet doe. Jij denkt dat enkel. Ik por links en rechts wat rond, probeer wat leven in de brouwerij te krijgen. Net zo goed was ik aan jouw zijde gaan staan, net zoals tijdens je ban.
Het is absoluut niets persoonlijks in ieder geval. En het is beslist niet serieus.
The End Times are wild
pi_48715772
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:51 schreef LXIV het volgende:

[..]

Schicksal.
Wat een meest verrassende reactie.

Werkelijk, wie is hier nou een klootzak LXIV? Jij toch wel? Als iemand zo eerlijk is, op zo'n manier blijven reageren? Keer op keer? Of je wil me niet begrjipen, of je speelt een spelletje. Allebei erg jammer.
pi_48715788
edit:whatever

[ Bericht 60% gewijzigd door PopeOfTheSubspace op 25-04-2007 20:04:04 ]
pi_48715793
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:48 schreef Lienekien het volgende:
Ik had onlangs nog dit topic van jou gelezen. Ik was blij dat je je gesprek kreeg.

Meteen vertellen of smoes verzinnen?

Maar toen dacht ik nog dat je een jongetje was.
Nou Lien, ik voel me niet aangetast in mijn vrouwelijkheid hoor! En je bent ook niet de eerste (waar ligt dat aan trouwens?). En inmiddels heb ik twee gesprekken op stapel!
  woensdag 25 april 2007 @ 19:55:47 #226
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48715827
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:51 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Nou, ik bedoelde eigenlijk of je bij de Landmacht, Marine of luchtmacht zit? En aan je taalgebruik te zien zal je vast niet soldaat eerste klasse zijn.
Hoger dan eerste klasse worden soldaten niet, Thisbe. Maar ja, om hier nu en plein public meteen het achterste van mijn tong te laten zien...
Maar landmacht. Dat is het beslist. Landmacht. De marine heeft hier sowieso niet zo veel te zoeken.
The End Times are wild
pi_48715836
edit:whatever, hier gaat iemand definitief op de ignore

[ Bericht 61% gewijzigd door PopeOfTheSubspace op 25-04-2007 20:04:12 ]
pi_48715857
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:55 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Nou Lien, ik voel me niet aangetast in mijn vrouwelijkheid hoor! En je bent ook niet de eerste (waar ligt dat aan trouwens?). En inmiddels heb ik twee gesprekken op stapel!
Je hebt notabene een ingewikkeld meisje in je avatar!
pi_48715929
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:56 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Lienekien ligt mij niet. Lienekien vind ik niet fijn in de omgang. Jij bent gewoon een lul, LXIV.
. Dit is de Pope die wij hebben leren kennen en liefhebben.
  woensdag 25 april 2007 @ 19:58:30 #230
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48715938
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:56 schreef Gellius het volgende:

[..]

Je hebt notabene een ingewikkeld meisje in je avatar!
Jouw avatar is toch ook een lekker wijf, of zie ik dat verkeerd?
pi_48715960
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat is toevallig wel de Heilige Maagd Maria, die de hemelen en de aarde bijeen brengt!!!
  woensdag 25 april 2007 @ 19:59:11 #232
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48715961
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:54 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Wat een meest verrassende reactie.

Werkelijk, wie is hier nou een klootzak LXIV? Jij toch wel? Als iemand zo eerlijk is, op zo'n manier blijven reageren? Keer op keer? Of je wil me niet begrjipen, of je speelt een spelletje. Allebei erg jammer.
Rust, Pope, rust.
Haal eens diep adem, lees mijn reactie eens opnieuw, en vraag je af wat er dan nu eigenlijk helemaal staat. Niets persoonlijks toch?

Ik lig hier bijna in een stuip achter mijn laptop. (Ook gezien het komende postje). Je bent geen angry young man, maar een karikatuur ervan! Je doet me denken aan die zwarte (later paarse) smurfen, die GNA-GNA roepend door het smurfenbos sprongen, op zoek naar een nog blauwe smurf om ook te besmetten. Redeloze, ongefundeerde, blinde woede. Om niets.
The End Times are wild
  woensdag 25 april 2007 @ 19:59:16 #233
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48715966
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:58 schreef Gellius het volgende:

[..]

Nou Gellius. Bedankt, hè.
pi_48716006
quote:

[..]

Volgens mij is het een madonna, maar ik kan er even niet opkomen van wie hij is.
En volgens mij was hij gestolen ook nog.
  woensdag 25 april 2007 @ 20:00:18 #235
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48716009
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:59 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Dat is toevallig wel de Heilige Maagd Maria, die de hemelen en de aarde bijeen brengt!!!
Zoek je ruzie?!
pi_48716019
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nou Gellius. Bedankt, hè.
Het gaat even niet om tegen wiè hij het heeft in de post Lieneke. Dat begrijp je toch wel. Ik kan me geen LPT voorstellen zonder Lienekien en soldaat LXIV.
  woensdag 25 april 2007 @ 20:00:38 #237
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48716022
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:58 schreef Gellius het volgende:

[..]

Leer mij Pope liefhebben, Gellius. Alsjeblieft.
The End Times are wild
pi_48716039
quote:

[..]

Jawel, maar dat leverde in deze context geen leuke seborikawardwaardige post op.
pi_48716061
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:49 schreef Gellius het volgende:
dèze topic. .
Die topic!
Aldus.
pi_48716080
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:59 schreef LXIV het volgende:

[..]

Rust, Pope, rust.
Haal eens diep adem, lees mijn reactie eens opnieuw, en vraag je af wat er dan nu eigenlijk helemaal staat. Niets persoonlijks toch?

Ik lig hier bijna in een stuip achter mijn laptop. (Ook gezien het komende postje). Je bent geen angry young man, maar een karikatuur ervan! Je doet me denken aan die zwarte (later paarse) smurfen, die GNA-GNA roepend door het smurfenbos sprongen, op zoek naar een nog blauwe smurf om ook te besmetten. Redeloze, ongefundeerde, blinde woede. Om niets.
LXIV.

Je zegt dat ik woede bij mij draag. Dat blijf je zeggen. Ik geef een andere verklaring van mijn exorbitante gedrag 'zo nu en dan'. Een verklaring die ook bij mijzelf ligt, en ook nog eens een verklaring waardoor ik mezelf toch enigszins als een loser neerzet. Je gaat daar niet op in, maar blijft maar zeggen dat ik woedend ben.

Tevens heb je eerder gezegd dat je maar wat zit te jennen.

Wat wil je nou bereiken?
  woensdag 25 april 2007 @ 20:02:18 #241
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48716092
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:00 schreef Gellius het volgende:

[..]

Het gaat even niet om tegen wiè hij het heeft in de post Lieneke. Dat begrijp je toch wel. Ik kan me geen LPT voorstellen zonder Lienekien en soldaat LXIV.
Ik begrijp steeds minder.
pi_48716114
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:00 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Volgens mij is het een madonna, maar ik kan er even niet opkomen van wie hij is.
En volgens mij was hij gestolen ook nog.
Edvard Munch. De prutser.
pi_48716121
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zoek je ruzie?!
Nee, ik vertel je wie dat is. .
pi_48716156
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:52 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

FIJN IS DAT! Er ligt hier anders nog steeds een koelkastmagneet op je te wachten hoor.
Sorry IR. Maar mijn liefde voor jou is nog steeds groot en onveranderlijk.

@ L, bij mariniers kan ik alleen nog maar denken aan de moonende en zuipende mannen op Curacao. Toen ik aan ze vroeg of ze 'Neerlands hoop in bange dagen' waren, keken ze mij niet begrijpend aan.
pi_48716177
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:00 schreef LXIV het volgende:

[..]

Leer mij Pope liefhebben, Gellius. Alsjeblieft.
Dat moet je zelf doen, L. Het is een acquired taste, misschien.
  woensdag 25 april 2007 @ 20:04:42 #246
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48716191
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:02 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Nee, ik vertel je wie dat is. .
Dank je feestelijk.
  woensdag 25 april 2007 @ 20:05:16 #247
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48716210
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:04 schreef Gellius het volgende:

[..]

Net als slakken. Schijnt.
pi_48716213
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:04 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dank je feestelijk.
Graag gedaan.

Ze hangt aan mijn muur. De enige poster die ik heb gehad na mijn .. ongeveer 10e levensjaar.
  woensdag 25 april 2007 @ 20:05:43 #249
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48716233
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:02 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

LXIV.

Je zegt dat ik woede bij mij draag. Dat blijf je zeggen. Ik geef een andere verklaring van mijn exorbitante gedrag 'zo nu en dan'. Een verklaring die ook bij mijzelf ligt, en ook nog eens een verklaring waardoor ik mezelf toch enigszins als een loser neerzet. Je gaat daar niet op in, maar blijft maar zeggen dat ik woedend ben.

Tevens heb je eerder gezegd dat je maar wat zit te jennen.

Wat wil je nou bereiken?
Hier, nu? Helemaal niets. Ik verwonder mij enkel dat je om een postje als Schicksal helemaal uit je dak gaat. Want of ik je nu welwillend benader of juist vol tegen je in ga, je reactie is telkens min of meer hetzelfde.
The End Times are wild
  woensdag 25 april 2007 @ 20:06:29 #250
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48716262
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:05 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Graag gedaan.

Ze hangt aan mijn muur. De enige poster die ik heb gehad na mijn .. ongeveer 10e levensjaar.
Is dat toeval?
pi_48716283
ik vind het hier in ieder geval een bijzondere combinatie van mensen. Ik ga mijzelf bijna gewoontjes voelen.
  woensdag 25 april 2007 @ 20:07:33 #252
11923 I.R.Baboon
pi_48716303
Over de Antillen gesproken... ik las vanmiddag in het uitstekende hoofdstedelijke literaire café De E. het Parool, waarin een interview met Joram v.d. Sloot stond, en een stukje uit z'n boek. Behalve dat het KEIHARDE PORNO is en ik sterk vermoed dat ie schuldig is, lijkt het me ook een bijzonder onaangename arrogante sukkel.
  woensdag 25 april 2007 @ 20:07:39 #253
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48716307
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:03 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Sorry IR. Maar mijn liefde voor jou is nog steeds groot en onveranderlijk.

@ L, bij mariniers kan ik alleen nog maar denken aan de moonende en zuipende mannen op Curacao. Toen ik aan ze vroeg of ze 'Neerlands hoop in bange dagen' waren, keken ze mij niet begrijpend aan.
(Ik las moordende en zuipende)

Nou, moonen is niet echt mijn ding, en het laatste biertje is ook alweer maanden geleden. Maar je kunt ons niet allemaal over een kam scheren, ook niet iedere advocaat zal een geldbeluste, gewetenloze snoodaard zijn, toch?
The End Times are wild
  woensdag 25 april 2007 @ 20:08:14 #254
11923 I.R.Baboon
pi_48716328
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:05 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hier, nu? Helemaal niets. Ik verwonder mij enkel dat je om een postje als Schicksal helemaal uit je dak gaat. Want of ik je nu welwillend benader of juist vol tegen je in ga, je reactie is telkens min of meer hetzelfde.
Straks ga je nog zeggen dat Pope zo'n constante en evenwichtige jongen is.
  woensdag 25 april 2007 @ 20:08:26 #255
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48716339
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:07 schreef Thisbe het volgende:
ik vind het hier in ieder geval een bijzondere combinatie van mensen. Ik ga mijzelf bijna gewoontjes voelen.
Nee joh, we hadden nog niet iemand met een beperking als de jouwe.
  woensdag 25 april 2007 @ 20:09:09 #256
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48716361
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:04 schreef Gellius het volgende:

[..]

Dat snap ik. Maar je kunt me er toch wel mee helpen?
The End Times are wild
pi_48716372
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Net als slakken. Schijnt.
Net als slakken, of een goede sigaar, of een mythisch glas calvados, juffrouw Laps .
  woensdag 25 april 2007 @ 20:10:03 #258
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48716396
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:08 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Straks ga je nog zeggen dat Pope zo'n constante en evenwichtige jongen is.
Nou, in zekere zin wel voorspelbaar tnminste.
The End Times are wild
pi_48716417
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:05 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

!
pi_48716418
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:08 schreef Lienekien het volgende:
Nee joh, we hadden nog niet iemand met een beperking als de jouwe.
godzijdank!
  woensdag 25 april 2007 @ 20:10:53 #261
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48716428
Waarom is 'zekere zin' en 'tenminste' in een (1) korte zin nu zo lelijk? Wie kan dat me uitleggen?
The End Times are wild
pi_48716440
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Is dat toeval?
Weet ik niet. Ideeën erover?
  woensdag 25 april 2007 @ 20:11:30 #263
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48716452
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:09 schreef Gellius het volgende:

[..]

Net als slakken, of een goede sigaar, of een mythisch glas calvados, juffrouw Laps .
De Max Havelaar vond ik wel even genoeg Multatuli, maar gelukkig is daar Google.
  woensdag 25 april 2007 @ 20:11:56 #264
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48716472
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:11 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Weet ik niet. Ideeën erover?
Gellius vragen?
pi_48716504
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:07 schreef LXIV het volgende:

[..]

(Ik las moordende en zuipende)

Nou, moonen is niet echt mijn ding, en het laatste biertje is ook alweer maanden geleden. Maar je kunt ons niet allemaal over een kam scheren, ook niet iedere advocaat zal een geldbeluste, gewetenloze snoodaard zijn, toch?
Maar toch...dit was de eerste keer dat ik in aanraking kwam met mariniers, en een slechte eerste indruk schept weinig hoop.
Overigens hou ik wel van geld, en zo nu en dan ben ik wel een snoodaard. Ik heb wel een vervelend geweten.
  woensdag 25 april 2007 @ 20:12:50 #266
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48716505
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:09 schreef Gellius het volgende:

[..]

Oh, men, juffrouw Laps (u bent een zoogdier)

Heb ik die grap niet eens al gemaakt?

Hij blijft in ieder geval goed!
The End Times are wild
pi_48716506
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Gellius vragen?
Dat zal niet nodig zijn.

Wat voor posters of andere muurdingesen heb jij zoal, Lien?
  woensdag 25 april 2007 @ 20:13:01 #268
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48716514
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:10 schreef LXIV het volgende:
Waarom is 'zekere zin' en 'tenminste' in een (1) korte zin nu zo lelijk? Wie kan dat me uitleggen?
De vraag moet zijn of de zin zo lelijk is door die combinatie.
  woensdag 25 april 2007 @ 20:14:14 #269
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48716581
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:12 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Maar toch...dit was de eerste keer dat ik in aanraking kwam met mariniers, en een slechte eerste indruk schept weinig hoop.
Overigens hou ik wel van geld, en zo nu en dan ben ik wel een snoodaard. Ik heb wel een vervelend geweten.
Dat komt goed uit. Ik heb veel geld, vind geweten vaak enkel hinderlijk en snode plannen kan ik goed gebruiken.
The End Times are wild
pi_48716590
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Gellius vragen?
Ik heb er niet de hand in gehad hoor, ik kende pope nog niet toen hij tien was.
  woensdag 25 april 2007 @ 20:15:21 #271
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48716632
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:12 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Dat zal niet nodig zijn.

Wat voor posters of andere muurdingesen heb jij zoal, Lien?
Twee obligate prenten van Escher, een omslag van Muziekkrant OOR van 25 jaar geleden en een concertposter van 80 bij 120.
  woensdag 25 april 2007 @ 20:15:25 #272
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48716638
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:13 schreef Lienekien het volgende:

[..]

De vraag moet zijn of de zin zo lelijk is door die combinatie.
Ja, dat bedoel ik. Maar waarom is het nu zo lelijk? Of vind jij het wel mooi?
Het gaat toch niet tegen enige (formele) stijlregel in.
The End Times are wild
  woensdag 25 april 2007 @ 20:16:00 #273
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48716661
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:14 schreef Gellius het volgende:

[..]

Ik heb er niet de hand in gehad hoor, ik kende pope nog niet toen hij tien was.
De vraag is of je Pope kende toen je je avatar koos.
  woensdag 25 april 2007 @ 20:16:37 #274
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48716686
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:15 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ja, dat bedoel ik. Maar waarom is het nu zo lelijk? Of vind jij het wel mooi?
Het gaat toch niet tegen enige (formele) stijlregel in.
De zin is niet correct.
pi_48716688
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:14 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat komt goed uit. Ik heb veel geld, vind geweten vaak enkel hinderlijk en snode plannen kan ik goed gebruiken.
Ik bedoelde met vervelend geweten eigenlijk dat ik niet goed in staat ben tot stelen en bedriegen.
Kom je me halen, in je tank?
  woensdag 25 april 2007 @ 20:17:35 #276
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48716727
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:16 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Ik bedoelde met vervelend geweten eigenlijk dat ik niet goed in staat ben tot stelen en bedriegen.
Kom je me halen, in je tank?
Een tank heb ik niet, maar wel zoiets
The End Times are wild
pi_48716777
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]

De vraag is of je Pope kende toen je je avatar koos.
Ook niet .
pi_48716780
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:17 schreef LXIV het volgende:

[..]

Een tank heb ik niet, maar wel zoiets
Een SUV? (Ook bekend als vrachtwagen voor kleine piemels).
  woensdag 25 april 2007 @ 20:19:52 #279
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48716840
Hoe moet ik je nu een plaatje sturen, Thisbe? In de PM lukt het me niet?
The End Times are wild
pi_48717041
De tanks mogen (mits stoer) naar haec.thisbe@hotmail.com
  woensdag 25 april 2007 @ 20:25:39 #282
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48717104
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:21 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
is het nu weps of een wesp?

! .
Morfologie 101.

Ach, wat een mooie tijd.
  woensdag 25 april 2007 @ 20:25:39 #283
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48717105
Ik druk op het boompje in de PM, dan krijg ik afbeelding toevoegen. Waar is nu het knopje waarmee ik naar het bureaublad kan om op een plaatje te klikken?
The End Times are wild
  woensdag 25 april 2007 @ 20:26:51 #284
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48717155
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:25 schreef LXIV het volgende:
Ik druk op het boompje in de PM, dan krijg ik afbeelding toevoegen. Waar is nu het knopje waarmee ik naar het bureaublad kan om op een plaatje te klikken?
Ik denk dat je geen bestand kunt meesturen, alleen een link. Dus je plaatje moet ergens op internet staan.
pi_48717164
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:25 schreef LXIV het volgende:
Stuur een ezel met een foto en een brief. Over enkele maanden zal ik het wel zien.
pi_48717219
Kan ik ook tegen mijn moeder zeggen: 'Kijk mam, ik heb een echte soldaat uit Afghanistan'
  woensdag 25 april 2007 @ 20:30:32 #287
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48717300
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:27 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Stuur een ezel met een foto en een brief. Over enkele maanden zal ik het wel zien.
Dat is eigenlijk altijd nog de beste methode. Overigens blijkt het postsysteem hier nog altijd te functioneren, wat een wonder mag heten. Een verkeerd geadresseerde (dus naar Afghanistan verstuurde) brief, werd hier, na maanden inderdaad, gewoon aan de poort afgegeven. Geweldig.
The End Times are wild
pi_48718121
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Over de Antillen gesproken... ik las vanmiddag in het uitstekende hoofdstedelijke literaire café De E. het Parool, waarin een interview met Joram v.d. Sloot stond, en een stukje uit z'n boek. Behalve dat het KEIHARDE PORNO is en ik sterk vermoed dat ie schuldig is, lijkt het me ook een bijzonder onaangename arrogante sukkel.
God, ja. Wat een eikel. En de publieke opinie is ook zo voorspelbaar: als hij schuldig zou zijn, zou hij er geen boek over schrijven. De stupiditeit.

Waarom wilde Matthijs hem in vredesnaam in de uitzending?

Waarom ik overigens van Matthijs houd: hij leest de boeken van zijn schrijversgasten.
pi_48718230
Pyramus en Thisbe en de moerbeiboom
pi_48718412
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:51 schreef Claudia_x het volgende:
God, ja. Wat een eikel. En de publieke opinie is ook zo voorspelbaar: als hij schuldig zou zijn, zou hij er geen boek over schrijven. De stupiditeit.

Waarom wilde Matthijs hem in vredesnaam in de uitzending?

Waarom ik overigens van Matthijs houd: hij leest de boeken van zijn schrijversgasten.
Nou, op Aruba denken veel mensen dat dat meisje gewoon verdronken is. Als je een lijk overigens van de klif aan de noord-oostkust gooit, dan pleeg je de perfecte moord, je vindt er geen spoor van terug.
  donderdag 26 april 2007 @ 00:06:32 #291
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
  donderdag 26 april 2007 @ 01:06:21 #292
37950 JAM
pi_48726410
Pope, , , .
  donderdag 26 april 2007 @ 01:07:41 #293
37950 JAM
pi_48726427
Pope is een held. Pope is een van de laatste van een soort die ernstig met uitsterven bedreigd is; mensen die daadwerkelijk zo nu en dan nog iets te melden hebben.
pi_48726546
. Hou nou 's op man.
  donderdag 26 april 2007 @ 01:25:38 #295
37950 JAM
pi_48726629
Ik zweer het je. Als je een drol in de goot ziet liggen, Pope, en iemand vraagt je: 'Wat is dat?', wat zeg je dan? 'Een drol in de goot.', lijkt me. Dat is een unieke eigenschap, vergeet dat niet. De meeste mensen willen niet dat je dat een drol noemt, of sterker, dat het überhaupt een drol genoemd wordt.
  donderdag 26 april 2007 @ 01:27:19 #296
37950 JAM
pi_48726645
Er wordt me hier veel te weinig gescholden.
  donderdag 26 april 2007 @ 01:36:39 #297
37950 JAM
pi_48726754
I keep hearin' you're concerned about my happiness
But all that thought you're givin' me is conscience I guess
If I was walkin' in your shoes, I wouldn't worry none
While you 'n' your friends are worried about me I'm havin' lots of fun

Countin' flowers on the wall
That don't bother me at all
Playin' solitaire till dawn with a deck of fifty-one
Smokin' cigarettes and watchin' Captain Kangaroo
Now don't tell me I've nothin' to do

Last night I dressed in tails, pretended I was on the town
As long as I can dream it's hard to slow this swinger down
So please don't give a thought to me, I'm really doin' fine
You can always find me here, I'm havin' quite a time

It's good to see you, I must go, I know I look a fright
Anyway my eyes are not accustomed to this light
And my shoes are not accustomed to this hard concrete
So I must go back to my room and make my day complete

Don't tell me I've nothin' to do.
  donderdag 26 april 2007 @ 01:40:19 #298
37950 JAM
pi_48726791
Ik.
  donderdag 26 april 2007 @ 01:40:51 #299
37950 JAM
pi_48726795
Maak.
pi_48726808
Wat?
  donderdag 26 april 2007 @ 01:42:17 #301
37950 JAM
pi_48726809
'M.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')