Dat is juist wel heel normaal. Er is simpelweg een limiet aan wat je bewust kunt registreren en als iets geen belang voor je heeft, zul je er overheen kijken.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:20 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Dat het écht niet normaal is dat IR die dingen pas opmerkte toen hij erop gewezen werd.

* PopeOfTheSubspace zuchtquote:Op woensdag 25 april 2007 12:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is juist wel heel normaal. Er is simpelweg een limiet aan wat je bewust kunt registreren en als iets geen belang voor je heeft, zul je er overheen kijken.

Is 't weer niet goed, knul?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:39 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
* PopeOfTheSubspace zucht
Ja Lien...

Om te kotsen?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:40 schreef Gellius het volgende:
Ik heb er laatst weer eens eentje GEBRUIKT. Geen onverdeeld genoegen.

Ja, dat was me allang duidelijk. Zou 'ie het zelf ook snappen, in de zin van begrijpen en doorzien?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:09 schreef Gellius het volgende:
Pope heeft lijkt het een a priori beslissing genomen het niet met je eens te zijn, lienekien.

Ach, wat leuk.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:15 schreef Gellius het volgende:
Ach nou ja, de angry young man van het LPT, de rebel without a cause van TTK hè? Zoiets. Ik weet het ook niet. En hij maakt zulke leuke tekeningen!

Rebel without a clue.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:15 schreef Gellius het volgende:
rebel without a cause

Ik snap überhaupt niet waarom ze gebruikt worden, binnen plassen is toch veel prettiger?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:40 schreef Gellius het volgende:
Ik heb er laatst weer eens eentje GEBRUIKT. Geen onverdeeld genoegen.

, 

Op het Koningsplein is er wel zon broer!quote:Op woensdag 25 april 2007 14:25 schreef broer het volgende:
Ik wil een achtertuin mét zon, verdomme.

Ik was even vergeten dat dit iets héél mannelijks is, tegen een boom aanplassen.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:20 schreef Gellius het volgende:
Buiten plassen is juist héérlijk! Maar goed - niet in de stad natuurlijk.

Ja, dat klopt. Maar ik ben zonet al in de stad geweest.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:26 schreef Thisbe het volgende:
Op het Koningsplein is er wel zon broer!

Nee, jij vindt Pope een held.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:27 schreef JAM het volgende:
Pope is een held.

Jij bent een meisje!quote:Op woensdag 25 april 2007 14:31 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat dit iets héél mannelijks is, tegen een boom aanplassen.

Heel goed, L. Je leert het nog wel eens.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:37 schreef LXIV het volgende:
Thisbe een meisje! Kijk, zo heb ik vandaag ook nog eens iets geleerd.
Ik kijk daar verder eigenlijk ook nooit naar.

Naar meisjes?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:37 schreef LXIV het volgende:
Thisbe een meisje! Kijk, zo heb ik vandaag ook nog eens iets geleerd.
Ik kijk daar verder eigenlijk ook nooit naar.

'Parijs is zo'n mooie stad!quote:Op woensdag 25 april 2007 14:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, jij vindt Pope een held.
Ik kots op helden.![]()

quote:Op woensdag 25 april 2007 15:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik vertoonde ook een aardig staaltje van scriptienegeren. Ik ben eerst die van een huisgenote gaan schrijven.

Ik verheug me vooral op Haarlem uit, broer.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:46 schreef dwerg het volgende:
Zeg JAM, heb je al zin in ADO - Veendam? Of ADO - FC Omniworld? Spannend!

Een vriend van me komt uit Haarlem en die zit daar altijd in het stadion, dan kan ik naar 'm zwaaien. Stromvogels/Telstar, ook leuk. Daar hebben we ooit nog Dorus de Vries vandaan gehaald.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:55 schreef Z het volgende:
Waarom Haarlem? En Stormvolgels/Telstar dan? Ik kom uit die buurt vandaan.

Verdomd, ik ook. Mijn halve familie heeft bij Stormvogels gespeeld. Ikzelf niet natuurlijk.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:55 schreef Z het volgende:
Waarom Haarlem? En Stormvolgels/Telstar dan? Ik kom uit die buurt vandaan.

Jij komt dus ook niet uit IJmuiden? Of had je geen talent, of had je het druk met groots en meeslepend te leven?quote:Op woensdag 25 april 2007 16:07 schreef Frollo het volgende:
[..]
Verdomd, ik ook. Mijn halve familie heeft bij Stormvogels gespeeld. Ikzelf niet natuurlijk.

Nou, ik haat voetbal, met elke vezel van mijn lichaam. In elke molecule die deel van mijn persoon uitmaakt, bevindt zich de allerzwartste haat die maar denkbaar is. Dat ten eerste.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:11 schreef Z het volgende:
[..]
Jij komt dus ook niet uit IJmuiden? Of had je geen talent, of had je het druk met groots en meeslepend te leven?

Gelukkig maar dat jij de pik op mij hebt, dan. Daar kom ik spontaan op klaar.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:43 schreef JAM het volgende:
Het is jammer dat de lieve Heer je geen pik heeft gegeven, Lien, dan kon je niet alleen héérlijk onaneren, maar dan zou je ook een keer kunnen proberen ècht een mier te neuken.

Dank voor de tip. Het was aangenaam.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:26 schreef Thisbe het volgende:
Op het Koningsplein is er wel zon broer!

Eens kijken hoe ze daar in de Mesdag kliniek op reageren...quote:

quote:

Wat zou ik daar voor zaken hebben?quote:Op woensdag 25 april 2007 17:35 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Eens kijken hoe ze daar in de Mesdag kliniek op reageren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |