Ik heet niet Romeins/nerderig 64 hoor! Nota bene mijn wapenspreuk!quote:Op woensdag 25 april 2007 19:32 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik weet het niet 64, ik moet volwassen doen nu met solliciteren enzo. Dus hou het maar op 'vrouw'.
Ga lekker slijmjurken via privéberichten. Dit is nogal doorzichtig. Ik geef toe dat ik moeilijk ben en zelfs een klootzak kan lijken, maar Lienekien is zelf nogal obsceen, ik betwijfel of er veel mensen zijn die dat in alle eerlijkheid zullen ontkennen.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:55 schreef LXIV het volgende:
Wat een gevit op Lienekien hier in dit LPT!En waarom nu dan? Nog geen twintig topics geleden was ze zonder meer een van de populairste bezoekers. Terwijl L. zelf werkelijk helemaal niks veranderd is.
Jij had vandaag toch drie afspraken!quote:
Ik wil me daar best aan conformeren, Pope, dat jij en ik voortaan de confrontatie uit de weg gaan. Dan gaan we vanaf nu normaal beleefd tegen elkaar doen, zonder diepe zuchten en rollende ogen.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:31 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Volgens mij begon jij met "het is wel normaal!" als je terug leest. Ik wou zelf de confrontatie uit de weg gaan. Jaja, ongelooflijk, nietwaar. Dat is me blijkbaar niet gelukt.
[..]
Ik zeg dat ik me probeer duidelijk te maken en dat dat mij niet lukt. Je verdraait mijn woorden, geheel onterecht en ook nog eens op een heel flauw moment.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
De hele wereld is tegen je, Pope. Als je dat maar in je oren knoopt.
Obsceen, obsceen. Nee, obsceen kan ik L. beslist niet noemen. Waarop baseer je die wilde uitspraak?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:34 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ga lekker slijmjurken via privéberichten. Dit is nogal doorzichtig. Ik geef toe dat ik moeilijk ben en zelfs een klootzak kan lijken, maar Lienekien is zelf nogal obsceen, ik betwijfel of er veel mensen zijn die dat in alle eerlijkheid zullen ontkennen.
Nee, ik maak helemaal geen afspraak met je. Als jij mij tot -hier zit, en ik vind dat je dat moet merken, dan zul je dat merken.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wil me daar best aan conformeren, Pope, dat jij en ik voortaan de confrontatie uit de weg gaan. Dan gaan we vanaf nu normaal beleefd tegen elkaar doen, zonder diepe zuchten en rollende ogen.
Ik denk dat Lien zelf ook heus wel kan toegeven dat zij zo haar.. Kleinigheidjes heeft.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Obsceen, obsceen. Nee, obsceen kan ik L. beslist niet noemen. Waarop baseer je die wilde uitspraak?
Het gaat niet specifiek om die ene post, Pope.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:35 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik me probeer duidelijk te maken en dat dat mij niet lukt. Je verdraait mijn woorden, geheel onterecht en ook nog eens op een heel flauw moment.
Daarom het voorstel om te voorkomen dat we elkaar tot -hier gaan zitten.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:36 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Nee, ik maak helemaal geen afspraak met je. Als jij mij tot -hier zit, en ik vind dat je dat moet merken, dan zul je dat merken.
Dat krijg je ervan als je mij een man noemt.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:34 schreef LXIV het volgende:
Ik heet niet Romeins/nerderig 64 hoor! Nota bene mijn wapenspreuk!
(dat ding tussen mijn naam en dat plaatje)
Dat beweer ik ook niet, 'LXIV.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat niet specifiek om die ene post, Pope.![]()
Welnu, het zal niet meer gebeuren.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:39 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je mij een man noemt.
Nee, 2 (en bedankt!). Maar die zitten er nu op. En nu ga ik vanavond weer in m'n psychologischetestenboek lezen.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:34 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Jij had vandaag toch drie afspraken!
Ik zal mezelf herhalen. Ik ben niet angry. Ik heb moeilijkheden mijn punt duidelijk te maken. Dat zeg ik al eerder, maar jij verdraait dat op sarcastische wijze.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:39 schreef LXIV het volgende:
Maar vanwaar al die woede, Pope? Waarom? Gooi het eruit! Laat je niet dwarsbomen!
Nou, is alles nu dan weer goed?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:40 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet, 'LXIV.'.
Nou ja, we zijn het hier in het LPT eigenlijk niet zo gewend.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:42 schreef Thisbe het volgende:
Ik verbaas me er oprecht over dat mensen zich druk maken over posts op een forum. Echt, als ik me druk zou maken om alle stompzinnigheid, fouten en grofheid op fok, dan zou mijn hartslag continu boven het omslagpunt zitten.
Zo is dat. Het is vermaak.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:42 schreef Thisbe het volgende:
Ik verbaas me er oprecht over dat mensen zich druk maken over posts op een forum. Echt, als ik me druk zou maken om alle stompzinnigheid, fouten en grofheid op fok, dan zou mijn hartslag continu boven het omslagpunt zitten.
Zelfs in minisculen hoor ik je dit gewoon schreeuwen! Echt waar!quote:Op woensdag 25 april 2007 19:41 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik zal mezelf herhalen. Ik ben niet angry. Ik heb moeilijkheden mijn punt duidelijk te maken. Dat zeg ik al eerder, maar jij verdraait dat op sarcastische wijze.
Dat lijkt me niet LXIV. Ik heb op dit moment helemaal geen zin om aardig te gaan zitten doen tegen jou, of Lienekien. Dat lijkt me duidelijk. Misschien een andere keer weer.quote:
En gesproken woorden zijn ook maar woorden dan? Nee zeker? Wat is het verschil dan? Ik vind dat altijd een beetje een simplistische opvatting.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:42 schreef Thisbe het volgende:
Ja, daarom houden wij van elkaar IR.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo is dat. Het is vermaak.
Ach, ik ken die schat van een Pope al meer dan 5 jaar en JAM ook al ongeveer zo lang, en volgens mij is er in die tijd weinig veranderd. En da's maar goed ook, want het moet wel onderhoudend blijven.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou ja, we zijn het hier in het LPT eigenlijk niet zo gewend.![]()
Dat mag gerust hoor! Daar doe ik niet moeilijk over. Aan mijn foto's in de vorige LPT heb je al gezien waarmee ik mij gedurende de daguren onledig houd.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:44 schreef Thisbe het volgende:
Ik wil graag advocaat worden L. Wat ben jij trouwens? Ik zal je vast geen soldaat mogen noemen!
Nou, zwaarmoedig lijkt me dan ook niet helemaal de juiste term voor jouw gemoedstoestand.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:46 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
En ik probeer zwaarmoedigheid ook absoluut niet tot een deugd te verheffen. In tegenstelling. Dat zou mal zijn: Ik, Pope, die zwaarmoedigheid zou verdedigen. Ik weet beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |