Ik wil me daar best aan conformeren, Pope, dat jij en ik voortaan de confrontatie uit de weg gaan. Dan gaan we vanaf nu normaal beleefd tegen elkaar doen, zonder diepe zuchten en rollende ogen.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:31 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Volgens mij begon jij met "het is wel normaal!" als je terug leest. Ik wou zelf de confrontatie uit de weg gaan. Jaja, ongelooflijk, nietwaar. Dat is me blijkbaar niet gelukt.
[..]
Ik zeg dat ik me probeer duidelijk te maken en dat dat mij niet lukt. Je verdraait mijn woorden, geheel onterecht en ook nog eens op een heel flauw moment.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
De hele wereld is tegen je, Pope. Als je dat maar in je oren knoopt.
Obsceen, obsceen. Nee, obsceen kan ik L. beslist niet noemen. Waarop baseer je die wilde uitspraak?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:34 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ga lekker slijmjurken via privéberichten. Dit is nogal doorzichtig. Ik geef toe dat ik moeilijk ben en zelfs een klootzak kan lijken, maar Lienekien is zelf nogal obsceen, ik betwijfel of er veel mensen zijn die dat in alle eerlijkheid zullen ontkennen.
Nee, ik maak helemaal geen afspraak met je. Als jij mij tot -hier zit, en ik vind dat je dat moet merken, dan zul je dat merken.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wil me daar best aan conformeren, Pope, dat jij en ik voortaan de confrontatie uit de weg gaan. Dan gaan we vanaf nu normaal beleefd tegen elkaar doen, zonder diepe zuchten en rollende ogen.
Ik denk dat Lien zelf ook heus wel kan toegeven dat zij zo haar.. Kleinigheidjes heeft.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Obsceen, obsceen. Nee, obsceen kan ik L. beslist niet noemen. Waarop baseer je die wilde uitspraak?
Het gaat niet specifiek om die ene post, Pope.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:35 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik me probeer duidelijk te maken en dat dat mij niet lukt. Je verdraait mijn woorden, geheel onterecht en ook nog eens op een heel flauw moment.
Daarom het voorstel om te voorkomen dat we elkaar tot -hier gaan zitten.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:36 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Nee, ik maak helemaal geen afspraak met je. Als jij mij tot -hier zit, en ik vind dat je dat moet merken, dan zul je dat merken.
Dat krijg je ervan als je mij een man noemt.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:34 schreef LXIV het volgende:
Ik heet niet Romeins/nerderig 64 hoor! Nota bene mijn wapenspreuk!
(dat ding tussen mijn naam en dat plaatje)
Dat beweer ik ook niet, 'LXIV.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat niet specifiek om die ene post, Pope.![]()
Welnu, het zal niet meer gebeuren.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:39 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je mij een man noemt.
Nee, 2 (en bedankt!). Maar die zitten er nu op. En nu ga ik vanavond weer in m'n psychologischetestenboek lezen.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:34 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Jij had vandaag toch drie afspraken!
Ik zal mezelf herhalen. Ik ben niet angry. Ik heb moeilijkheden mijn punt duidelijk te maken. Dat zeg ik al eerder, maar jij verdraait dat op sarcastische wijze.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:39 schreef LXIV het volgende:
Maar vanwaar al die woede, Pope? Waarom? Gooi het eruit! Laat je niet dwarsbomen!
Nou, is alles nu dan weer goed?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:40 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet, 'LXIV.'.
Nou ja, we zijn het hier in het LPT eigenlijk niet zo gewend.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:42 schreef Thisbe het volgende:
Ik verbaas me er oprecht over dat mensen zich druk maken over posts op een forum. Echt, als ik me druk zou maken om alle stompzinnigheid, fouten en grofheid op fok, dan zou mijn hartslag continu boven het omslagpunt zitten.
Zo is dat. Het is vermaak.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:42 schreef Thisbe het volgende:
Ik verbaas me er oprecht over dat mensen zich druk maken over posts op een forum. Echt, als ik me druk zou maken om alle stompzinnigheid, fouten en grofheid op fok, dan zou mijn hartslag continu boven het omslagpunt zitten.
Zelfs in minisculen hoor ik je dit gewoon schreeuwen! Echt waar!quote:Op woensdag 25 april 2007 19:41 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik zal mezelf herhalen. Ik ben niet angry. Ik heb moeilijkheden mijn punt duidelijk te maken. Dat zeg ik al eerder, maar jij verdraait dat op sarcastische wijze.
Dat lijkt me niet LXIV. Ik heb op dit moment helemaal geen zin om aardig te gaan zitten doen tegen jou, of Lienekien. Dat lijkt me duidelijk. Misschien een andere keer weer.quote:
En gesproken woorden zijn ook maar woorden dan? Nee zeker? Wat is het verschil dan? Ik vind dat altijd een beetje een simplistische opvatting.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:42 schreef Thisbe het volgende:
Ja, daarom houden wij van elkaar IR.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo is dat. Het is vermaak.
Ach, ik ken die schat van een Pope al meer dan 5 jaar en JAM ook al ongeveer zo lang, en volgens mij is er in die tijd weinig veranderd. En da's maar goed ook, want het moet wel onderhoudend blijven.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou ja, we zijn het hier in het LPT eigenlijk niet zo gewend.![]()
Dat mag gerust hoor! Daar doe ik niet moeilijk over. Aan mijn foto's in de vorige LPT heb je al gezien waarmee ik mij gedurende de daguren onledig houd.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:44 schreef Thisbe het volgende:
Ik wil graag advocaat worden L. Wat ben jij trouwens? Ik zal je vast geen soldaat mogen noemen!
Nou, zwaarmoedig lijkt me dan ook niet helemaal de juiste term voor jouw gemoedstoestand.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:46 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
En ik probeer zwaarmoedigheid ook absoluut niet tot een deugd te verheffen. In tegenstelling. Dat zou mal zijn: Ik, Pope, die zwaarmoedigheid zou verdedigen. Ik weet beter.
Ik had onlangs nog dit topic van jou gelezen. Ik was blij dat je je gesprek kreeg.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:44 schreef Thisbe het volgende:
Ik wil graag advocaat worden L. Wat ben jij trouwens? Ik zal je vast geen soldaat mogen noemen!
Ik ook. Op de eerste plaats moet er wel iets gebeuren. Daar hebben we de LPT voor. Liefde, oorlog, polemiek, genegenheid, agressie, promiscuiteit, romance. Als het maar niet stilstaat, als het zich maar ontwikkeld, deze virtuele soap waarin we allen deelnemen.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:48 schreef Gellius het volgende:
Ik zie graag een LPT mèt Lienekien èn Pope. En de rest. Precies zoals het is dus.
Laat ik het dan gewoon nog een keer zeggen. Maakt niet uit hoor, LXIV.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, zwaarmoedig lijkt me dan ook niet helemaal de juiste term voor jouw gemoedstoestand.
Schicksal.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:48 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Jammer dat dít topic deze titel draagt.
Nou, ik bedoelde eigenlijk of je bij de Landmacht, Marine of luchtmacht zit? En aan je taalgebruik te zien zal je vast niet soldaat eerste klasse zijn.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:46 schreef LXIV het volgende:
Dat mag gerust hoor! Daar doe ik niet moeilijk over. Aan mijn foto's in de vorige LPT heb je al gezien waarmee ik mij gedurende de daguren onledig houd.
En nu snap ik je ondertitel en plaatje ook weer wat beter.
Precies. Een stel wannabe-intellectuelen zonder ruzie om niks, wat is dat voor een schertsvertoning?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik ook. Op de eerste plaats moet er wel iets gebeuren. Daar hebben we de LPT voor. Liefde, oorlog, polemiek, genegenheid, agressie, promiscuiteit, romance. Als het maar niet stilstaat, als het zich maar ontwikkeld, deze virtuele soap waarin we allen deelnemen.
FIJN IS DAT! Er ligt hier anders nog steeds een koelkastmagneet op je te wachten hoor.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:51 schreef Thisbe het volgende:
Ik ken niemand van fok, ze zijn van geen belang in mijn dagelijks leven,
Wie noem jij een wannabe-intellectueel!quote:Op woensdag 25 april 2007 19:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Precies. Een stel wannabe-intellectuelen zonder ruzie om niks, wat is dat voor een schertsvertoning?
Het punt is dat ik dat juist helemaal niet doe. Jij denkt dat enkel. Ik por links en rechts wat rond, probeer wat leven in de brouwerij te krijgen. Net zo goed was ik aan jouw zijde gaan staan, net zoals tijdens je ban.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:51 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Laat ik het dan gewoon nog een keer zeggen. Maakt niet uit hoor, LXIV.
Ik blijk problemen te hebben mijn punt over te brengen: om mijzelf helder uit te drukken: om te zeggen wat ik wil zeggen: om mijn idee te tonen: om mijn gevoelens uit te spreken. Dat jij dat negeert en op cynische wijze een eind in een willekeurige richting schopt, kan ik niets aan doen. Dat ligt buiten mijn invloed. Wat kan ik nu nog zeggen?
Wat een meest verrassende reactie.quote:
Nou Lien, ik voel me niet aangetast in mijn vrouwelijkheid hoor! En je bent ook niet de eerste (waar ligt dat aan trouwens?). En inmiddels heb ik twee gesprekken op stapel!quote:Op woensdag 25 april 2007 19:48 schreef Lienekien het volgende:
Ik had onlangs nog dit topic van jou gelezen. Ik was blij dat je je gesprek kreeg.
Meteen vertellen of smoes verzinnen?
Maar toen dacht ik nog dat je een jongetje was.![]()
Hoger dan eerste klasse worden soldaten niet, Thisbe. Maar ja, om hier nu en plein public meteen het achterste van mijn tong te laten zien...quote:Op woensdag 25 april 2007 19:51 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nou, ik bedoelde eigenlijk of je bij de Landmacht, Marine of luchtmacht zit? En aan je taalgebruik te zien zal je vast niet soldaat eerste klasse zijn.
Je hebt notabene een ingewikkeld meisje in je avatar!quote:Op woensdag 25 april 2007 19:55 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nou Lien, ik voel me niet aangetast in mijn vrouwelijkheid hoor! En je bent ook niet de eerste (waar ligt dat aan trouwens?). En inmiddels heb ik twee gesprekken op stapel!
quote:Op woensdag 25 april 2007 19:56 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Lienekien ligt mij niet. Lienekien vind ik niet fijn in de omgang. Jij bent gewoon een lul, LXIV.
Jouw avatar is toch ook een lekker wijf, of zie ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:56 schreef Gellius het volgende:
[..]
Je hebt notabene een ingewikkeld meisje in je avatar!
Dat is toevallig wel de Heilige Maagd Maria, die de hemelen en de aarde bijeen brengt!!!quote:Op woensdag 25 april 2007 19:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jouw avatar is toch ook een lekker wijf, of zie ik dat verkeerd?
Rust, Pope, rust.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:54 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Wat een meest verrassende reactie.
Werkelijk, wie is hier nou een klootzak LXIV? Jij toch wel? Als iemand zo eerlijk is, op zo'n manier blijven reageren? Keer op keer? Of je wil me niet begrjipen, of je speelt een spelletje. Allebei erg jammer.
Nou Gellius. Bedankt, hè.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:58 schreef Gellius het volgende:
[..]. Dit is de Pope die wij hebben leren kennen en liefhebben.
Volgens mij is het een madonna, maar ik kan er even niet opkomen van wie hij is.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zoek je ruzie?!quote:Op woensdag 25 april 2007 19:59 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Dat is toevallig wel de Heilige Maagd Maria, die de hemelen en de aarde bijeen brengt!!!
Het gaat even niet om tegen wiè hij het heeft in de post Lieneke. Dat begrijp je toch wel. Ik kan me geen LPT voorstellen zonder Lienekien en soldaat LXIV.quote:
Leer mij Pope liefhebben, Gellius. Alsjeblieft.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:58 schreef Gellius het volgende:
[..]. Dit is de Pope die wij hebben leren kennen en liefhebben.
Jawel, maar dat leverde in deze context geen leuke seborikawardwaardige post op.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
LXIV.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Rust, Pope, rust.
Haal eens diep adem, lees mijn reactie eens opnieuw, en vraag je af wat er dan nu eigenlijk helemaal staat. Niets persoonlijks toch?
Ik lig hier bijna in een stuip achter mijn laptop. (Ook gezien het komende postje). Je bent geen angry young man, maar een karikatuur ervan! Je doet me denken aan die zwarte (later paarse) smurfen, die GNA-GNA roepend door het smurfenbos sprongen, op zoek naar een nog blauwe smurf om ook te besmetten. Redeloze, ongefundeerde, blinde woede. Om niets.
Ik begrijp steeds minder.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:00 schreef Gellius het volgende:
[..]
Het gaat even niet om tegen wiè hij het heeft in de post Lieneke. Dat begrijp je toch wel. Ik kan me geen LPT voorstellen zonder Lienekien en soldaat LXIV.
Edvard Munch. De prutser.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:00 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Volgens mij is het een madonna, maar ik kan er even niet opkomen van wie hij is.
En volgens mij was hij gestolen ook nog.
Sorry IR. Maar mijn liefde voor jou is nog steeds groot en onveranderlijk.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
FIJN IS DAT! Er ligt hier anders nog steeds een koelkastmagneet op je te wachten hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |