quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"zou je schoenen kopen als je geen voeten hebt?"
bij ja:
"ok"
bij nee:
"waarom heb je dan wel een bh?"
vertel Sok41, vertel...quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat 75E hetzelfde is als 80D
Dus dat de letters niet altijd wat zeggen
Mag jij trouwens bij mokkels afmeten?
dat krijg je als je ook 2 keer de LaPo hebtquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
al mijn tweede topic geopend vandaag en dan nog wel achter elkaar
Vandaar al die dames, hij versiert ze natuurlijk in zijn kledingwinkelquote:
quote:
Kwou zeggen, meestal werken vrouwen op de vrouwenkledingafdelingenvanwinkelsquote:
Toedels !quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:58 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga naar huis, tot morgen mensen![]()
vanavond lekker BBQ![]()
![]()
Have funquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:58 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond lekker BBQ![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:58 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond lekker BBQ![]()
![]()
Ik versier ze bij uitgaan, 1 nadeel.. Kost bakken met geldquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vandaar al die dames, hij versiert ze natuurlijk in zijn kledingwinkel...
Meteenerifequote:
dan doe je toch iets foutquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:59 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik versier ze bij uitgaan, 1 nadeel.. Kost bakken met geld![]()
Ik was al verbaasd dat ik alleen "vertel" reacties kreegquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik vond het al een dat-mocht-hij-willen-post
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat krijg je als je ook 2 keer de LaPo hebt
Jammerquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:59 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik versier ze bij uitgaan, 1 nadeel.. Kost bakken met geld![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:58 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond lekker BBQ![]()
![]()
Dag Tomquote:
Als je de LaPo hebt heb je al de ceropo dus dan is de FiPo niet nodigquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]ik begin goed te worden in die LaPo, ik hoef niet zo nodig die FiPo
Lieeeennn !!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:00 schreef lienelien het volgende:
Ja, hoi.
Ik wou slechts even melden dat de helft wat jullie zitten te blaten over cupmaten niet klopt.
En waar blijft de column van Sok?
En waar de f is het halve gedicht gebleven?![]()
Ik zit nu trouwens lekker op m'n balkon in het zonnetje![]()
![]()
juuuquote:
aan een hoer geef je geld uit, niet aan dames in een discotheek of ietsquote:
1. vertel jij dan hoe het wel hoortquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:00 schreef lienelien het volgende:
Ja, hoi.
1. Ik wou slechts even melden dat de helft wat jullie zitten te blaten over cupmaten niet klopt.
2. En waar blijft de column van Sok?
3. En waar de f is het halve gedicht gebleven?![]()
4. Ik zit nu trouwens lekker op m'n balkon in het zonnetje![]()
![]()
Och heb je haar ook weer, bewijs het tegendeel maarquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:00 schreef lienelien het volgende:
Ja, hoi.
Ik wou slechts even melden dat de helft wat jullie zitten te blaten over cupmaten niet klopt.
En waar blijft de column van Sok?
En waar de f is het halve gedicht gebleven?![]()
Ik zit nu trouwens lekker op m'n balkon in het zonnetje![]()
![]()
ceropo?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als je de LaPo hebt heb je al de ceropo dus dan is de FiPo niet nodig
Hoerquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
aan een hoer geef je geld uit, niet aan dames in een discotheek of iets
1. 75 B is niet hetzelfde als 80 A, of wat jullie ook durven te beweren.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
1. vertel jij dan hoe het wel hoort
2. geen idee
3. welk halve gedicht?
4. leuk voor jou. hier is het alleen maar bewolkt
0quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ceropo?po = post maar wtf is cero? * Luctor.et.Emergo = noob
! ! ! ! !quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:03 schreef Sok41 het volgende:
Als mn column er over paar dagen nog niet staat, post ik em wel hier..
ja, hoiquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
1. 75 B is niet hetzelfde als 80 A, of wat jullie ook durven te beweren.
En de cijfers zeggen echt niet meer over de groote van de borsten, slechts over de verhouding. Voor hoe groot ze zijn, moet je toch echt op de letters letten. Hoe hoger het cijfer, hoe breder haar borstkas is (hoe minder slank ze is)
2. Hm.
3. In de OP
4. Ja, echt best wel heel leuk zelfs.
groottequote:Op dinsdag 24 april 2007 16:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
En de cijfers zeggen echt niet meer over de groote van de borsten, slechts over de verhouding. Voor hoe groot ze zijn, moet je toch echt op de letters letten. Hoe hoger het cijfer, hoe breder haar borstkas is (hoe minder slank ze is)
2. Hm.
3. In de OP
1. er kwam later ook al een verhaaltje over wat de cupmaten en cijfertjes inhouden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
2. Hm.
3. In de OP
Daar gaan we weerquote:
lekker puh uhquote:
Ik zei 80C en 75D, maar als jij het naar je eigen maat wil uitleggen respecteer ik dat natuurlijk. Je zult er waarschijnlijk meer van weten dan ikquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
2. Hm.
3. In de OP
een nieuwe gemaakt?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
1. er kwam later ook al een verhaaltje over wat de cupmaten en cijfertjes inhouden.
2. kan je daar dus ook niet verder mee helpen, Sok weet het zelf ook niet
3. iemand, weet ff niet meer wie, vond het gedicht te lang, dus heeft een nieuwe gemaakt
4.ik ben blij voor je dat jij kunt genieten van het zonnetje
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:04 schreef leolinedance het volgende:
Waarom sta ik niet bij de ex-stagelopers![]()
Volgens mij heb ik (samen met oa. Houniet) zo'n 200 stagetopics volgebaggerd![]()
neej, typvergeet! Je vergat een letterquote:
leest er überhaupt iemand het gedicht?quote:
Ja, hallo, ik ben één van de weinigen hier die wél normaal schrijftquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En dan dit weer wel goed schrijven. Een van de meest gemaakte fouten![]()
Ha, Amsterdam Centrum-zonnetjequote:Op dinsdag 24 april 2007 16:08 schreef Freshthinking het volgende:
Trouwens Lien: welk zonnetje? Hier in de Bijlmer is het bewolkt hoor..
een van de weinigen..quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, hallo, ik ben één van de weinigen hier die wél normaal schrijft
dit is een goeiequote:
Huldos!quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, hallo, ik ben één van de weinigen hier die wél normaal schrijft typt
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
Túúrlijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:11 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik koos er voor om de klemtoon te verleggen
Weet ik, Leo is ok ole ole. Ook de feyenoorder hier (Casual) is okquote:
Ik ga ook naar Keanequote:Op dinsdag 24 april 2007 16:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Weet ik, Leo is ok ole ole. Ook de feyenoorder hier (Casual) is ok
Ook de ajacieden trouwens
is met een Hoofdletter. Ajacieden dusquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
is met een Hoofdletter. Ajacieden dus [[url= afbeelding].]http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gif]afbeelding[/url]].[/url]
Heraclessersquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Welnee, Keane is okquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ga ook naar Keane![]()
Beetje gay maar ok![]()
linedancen ookquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ga ook naar Keane![]()
Beetje gay maar ok![]()
Koffierondes halenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:12 schreef Sok41 het volgende:
Ik moet mn ronde doen, back in 10 !
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Koffierondes halenKlinkt zo bekend in mijn oren. Ik ging altijd 5x op een dag schijten en 10x roken.
Jupiler League krijg ik ook haast mn strot niet uitquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:14 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Heraclieden, hoewel ik het woord amper m'n strot kan uitkrijgen![]()
Ja beetje smsen enzo. Doe nu ff rustig aan. Te hard er achteraan lopen werkt averechts. Met koniginnedag sla ik toequote:Op dinsdag 24 april 2007 16:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
linedancen ook
nog wat van die chick gehoordvan je date
ook goedquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:14 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Heraclieden, hoewel ik het woord amper m'n strot kan uitkrijgen![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja beetje smsen enzo. Doe nu ff rustig aan. Te hard er achteraan lopen werkt averechts. Met koniginnedag sla ik toe![]()
Nog steeds kans op promotiequote:Op dinsdag 24 april 2007 16:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jupiler League krijg ik ook haast mn strot niet uit![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
gaat nu maar eens op huis aan, nog ff opruimen en dan naar huis
Zeker. Puik topikquote:
Dat zou een wonder zijn. Ik gok op GA 6e en Zwolle 9e, kunnen ze mooi tegen mekaar in de Playoffsquote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die stagelopers van tegenwoordigquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nee hoor, GAE blijft 7de en we moeten gewoon tegen Veendam. Echt, als het olle wordt, dan weet ik zeker dat we eruit vliegenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:17 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat zou een wonder zijn. Ik gok op GA 6e en Zwolle 9e, kunnen ze mooi tegen mekaar in de PlayoffsKans op een nieuwe derby groter.
wequote:Op dinsdag 24 april 2007 16:18 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Nee hoor, GAE blijft 7de en we moeten gewoon tegen Veendam. Echt, als het olle wordt, dan weet ik zeker dat we eruit vliegen![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die stagelopers van tegenwoordig![]()
Vruuger! Toen was het pas stagelopen!
Tegen Veendamquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:18 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Nee hoor, GAE blijft 7de en we moeten gewoon tegen Veendam. Echt, als het olle wordt, dan weet ik zeker dat we eruit vliegen![]()
dit is nietsquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:19 schreef Sok41 het volgende:
Fawk dit gaat hard
vooral dat lopen zekerquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die stagelopers van tegenwoordig![]()
Vruuger! Toen was het pas stagelopen!
Wil ik ook gaan doenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zeker. Puik topik![]()
Ik verlang terug naar stage(dat ik dat nog ooit zou zeggen...)
Maar mijn tentamenweek nu is ook niet alles. Ben van het HBO naar de Universiteit gegaan. Ik dacht dat het niveauverschil wel mee zou vallen. Dat is dus niet zo![]()
Ja Lientje, bij GAE is het groepsgevoel zo groot, dat we over 'we' pratenquote:
M.T.P.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:20 schreef leolinedance het volgende:
Hou, wat was die afkorting tijdens onze stage ook alweer....iets met schijten?
quote:
VVV en Den Bosch hebben we eerder dit seizoen ook goed tegen gespeeld. Het wordt lastig op het moment dat we RKC Waalwijk treffen. Die ploeg is goed en zullen waarschijnlijk wel blijven. Maar in de play-offs weet je het nooit natuurlijk...quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Tegen Veendamliggen best kansen. Maar dan tegen die andere groep rakkers (VVV, DenBosch en de eredivisionisten)
Net niet. 6.8 ofzo. Maar het was voldoende. Ook beetje zeveren in je motivatiebrief (als je die moet schrijven) kan helpen. Mijn opleiding is in het Engels, dus ik schreef dat ik 7 jaar voor een Engelstalig bedrijf had gewerkt bla bla blaquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wil ik ook gaan doen! Zal dr wel aan moeten ''trekken'' dus
![]()
Hoorde vanmorgen dat je gemiddeld een 7 moest staan, stond jij dat ook? Doe ik nl niet![]()
Egels in de Eredivisie klinkt als een boze droomquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:21 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
VVV en Den Bosch hebben we eerder dit seizoen ook goed tegen gespeeld. Het wordt lastig op het moment dat we RKC Waalwijk treffen. Die ploeg is goed en zullen waarschijnlijk wel blijven. Maar in de play-offs weet je het nooit natuurlijk...
LOLquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Net niet. 6.8 ofzo. Maar het was voldoende. Ook beetje zeveren in je motivatiebrief (als je die moet schrijven) kan helpen. Mijn opleiding is in het Engels, dus ik schreef dat ik 7 jaar voor een Engelstalig bedrijf had gewerkt bla bla bla![]()
Misschien 10 zinnen Engels gesproken in die 7 jaar![]()
Krijgen we klop van de modjesquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
vroeger! Toen ging het pas hard!![]()
Meer dan 10 topics per dag![]()
Ligt er maar net aan hoeveel actieven er zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
vroeger! Toen ging het pas hard!![]()
Meer dan 10 topics per dag![]()
Vrouwen tekort hier, dan krijg te dat.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:00 schreef lienelien het volgende:
Ja, hoi.
Ik geloof dat hij afgewezen is, moet hij eerst columnist worden,quote:En waar blijft de column van Sok?
Geen idee? Wie heeft er in de OP zitten klooien?quote:En waar de f is het halve gedicht gebleven?![]()
quote:Ik zit nu trouwens lekker op m'n balkon in het zonnetje![]()
![]()
Nee hoor, helemaal niet. Eindelijk weer naar Almeloquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:23 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Egels in de Eredivisie klinkt als een boze droom
ik had er ooit 400 per dag, zal ef printscreen opzoekenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoeveel actieven er zijn.
Ik heb nu 100 posts per dag gemiddeld dus aan mij kan het niet liggen
Inderdaadquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoeveel actieven er zijn.
Ik heb nu 100 posts per dag gemiddeld dus aan mij kan het niet liggen
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:25 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet. Eindelijk weer naar AlmeloKan het Rembrandtcafé weer verbouwd worden
Ohw, jullie zijn al op p3quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:25 schreef Goover het volgende:
[..]
Vrouwen tekort hier, dan krijg te dat.
[..]
Ik geloof dat hij afgewezen is, moet hij eerst columnist worden,
[..]
Geen idee? Wie heeft er in de OP zitten klooien?
[..]
Trouwens, mijn usericon even veranderd in de op, zodat deze mee veranderd
Vast wel, gewoon de strontlucht volgenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Weten jullie het nog te vinden? Is alweer zo lang geleden
Ik toendertijd ook wel eens zoiets ja. Echt te ergquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik had er ooit 400 per dag, zal ef printscreen opzoeken
Mag je zelf doenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:28 schreef leolinedance het volgende:
Wie plant mij ff in de OP! Als oer-stageloper vind ik wel dat ik daar recht op heb!
quote:
idd, dat kind is me lelijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:32 schreef Goover het volgende:
[..]
![]()
Pas op met wat je zegt over die zip, staan hoge straffen op
Ohwja, naar huis![]()
"Er zijn 3 bestanden gevonden. Hebt u gevonden wat u zoekt?"quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die zal ik ook nog wel hebben. Eens zoeken
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
"Er zijn 3 bestanden gevonden. Hebt u gevonden wat u zoekt?"
![]()
Die met zn Milf een filmpje maakte voor de spiegelquote:
cheilquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die met zn Milf een filmpje maakte voor de spiegel
Daar wil ik het niet over hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:39 schreef Damzkieee het volgende:
Ben je al over de ramp van zondag heen?
en toen ontslagen werdquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die met zn Milf een filmpje maakte voor de spiegel
ik moet nog een kwartiertje voordat ik naar huis kanquote:
dat overleef je nog welquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik moet nog een kwartiertje voordat ik naar huis kan![]()
Met moeite, met moeitequote:
lamzakquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:46 schreef leolinedance het volgende:
Ik wil rokers halen. En chips voor vanavond. Maar ben te lui om de deur uit te gaan![]()
quote:
Heb ik gisterenavond gedaanquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:49 schreef SvenM het volgende:
Jullie hebben de vaart er wel lekker inzitten jaJezus, ik heb vandaag echt geen flikker gedaan. Vorige week was een afspraak afgezegd, en nu kunnen we dus niet verder met die website. Vandaag de hele middag flodder gekeken
ook leuk toch?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:49 schreef SvenM het volgende:
Jullie hebben de vaart er wel lekker inzitten jaJezus, ik heb vandaag echt geen flikker gedaan. Vorige week was een afspraak afgezegd, en nu kunnen we dus niet verder met die website. Vandaag de hele middag flodder gekeken
"Buurman, wat doet u nu?"quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb ik gisterenavond gedaan![]()
tatjana![]()
Hahahaha ik had hem net ook opgegoogeld!!11!!11!!1quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:54 schreef Houniet het volgende:
http://www.garagetv.be/vi(...)wat_doet_u_nu__.aspx
quote:
geweldigquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hahahaha ik had hem net ook opgegoogeld!!11!!11!!1![]()
![]()
'met injectie'![]()
Jep. Zit alweer 3 weken op kamers in Wageningen. Tap internet af van de buren. 8 Mbit, fucking snelquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
geweldigben je trouwens al verhuisd ?
lekkere snelheidquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jep. Zit alweer 3 weken op kamers in Wageningen. Tap internet af van de buren. 8 Mbit, fucking snel![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:03 schreef leolinedance het volgende:
Wel relaxed trouwens. We wonen met 3en in een appartement. Dus ook woonkamer enzo. Eerst woonde er nog een vrouw. Was wel fijn, want die maakte tenminste nog weleens schoon en ruimde op. Maar die is weg![]()
die had zeker geen zin om altijd maar op te ruimenquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:03 schreef leolinedance het volgende:
Wel relaxed trouwens. We wonen met 3en in een appartement. Dus ook woonkamer enzo. Eerst woonde er nog een vrouw. Was wel fijn, want die maakte tenminste nog weleens schoon en ruimde op. Maar die is weg![]()
Alleen download ik films en muziek enzo 's nachts (over het algemeen). Anders komen de buren er dalijk achter en is het afgelopen met de pret.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
lekkere snelheidHeb hier thuis 10 Mbit, betaald door mijn broer, is ook wel lekker
ja, dat is de "prijs" die je er voor moet betalen dan he.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Alleen download ik films en muziek enzo 's nachts (over het algemeen). Anders komen de buren er dalijk achter en is het afgelopen met de pret.
Ja, maar dat is niet mijn schuld. Ik heb maar 1 week met haar hier gewoond en toen stond het al vast dat ze weg ging. Maar nu zij weg is, is het in en uitruimen van de vaatwasser al teveel gevraagd. Evenals de aanrecht een béétje opruimen. Maja, ik zie wel. Ik blijf het toch ook niet doen. Dan maar een bendequote:Op dinsdag 24 april 2007 17:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die had zeker geen zin om altijd maar op te ruimen
He ReMcOrE! Lastige naamquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:33 schreef ReMcOrE het volgende:
hey leolinedance, mag ik me even voorstellen: ReMcOrE![]()
en als je dit nog leest lienelien: hallo
ik ben ook weer thuis, ff niksen, straks ff douchen en dan lekker aan de BBQ bij AH![]()
Wel leuk, maar ik ga toch liever bezig aan dat projectquote:
heb je MTP nog meegekregen dan? zoniet, lees ef een stukje terugquote:
ja, dat heb ik ff vluchtig gelezen, is mijn naam te lang ofzo? of zijn het de HoOfDlEtTeRs die het 'm doen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
heb je MTP nog meegekregen dan? zoniet, lees ef een stukje terug![]()
zal wel de afwisseling tussen de hoofdletters en kleine letters zijnquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, dat heb ik ff vluchtig gelezen, is mijn naam te lang ofzo? of zijn het de HoOfDlEtTeRs die het 'm doen?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zal wel de afwisseling tussen de hoofdletters en kleine letters zijn
crosspost..quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:44 schreef Damzkieee het volgende:
E is wel te omhanden, ligt eraan welk cijfer erachter staat.
De nummers zeggen meer dan de letters.
gewattes?quote:Op woensdag 25 april 2007 07:46 schreef Sok41 het volgende:
Goedemorgen, kon vandaag niet ge aarst zijn om stage te lopen dus heb afgebeld voor vandaag..
Toch ook prima?quote:Op woensdag 25 april 2007 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen allemaalik ben vandaag weer van de partij. Wat ik als plan had om gisteren af te hebben, is niet helemaal gelukt, dus MOET het vandaag
K had ook geen vertragingquote:Op woensdag 25 april 2007 08:44 schreef Cuckoo het volgende:
Goedemorgen allemaal!Vandaag voor het eerst met de trein naar de werkplek afgereisd ipv de auto. Beviel goed
![]()
Van Borne naar Almelo de Riet, ongeveer 5 kilometerquote:Op woensdag 25 april 2007 08:46 schreef francis997 het volgende:
goedemorgen allemaal.
@ cuckoo, van waar naar waar reis je dan?
Zijn we nu klaar?quote:Bij de Europese maat duidt het cijfer de omvang van de borstkas onder de borsten aan (in centimeter, strak aangetrokken). De maten worden afgerond tot ze een 0 of 5 als laatste cijfer hebben. Dit noemt men de bandmaat. De letter geeft het verschil tussen de omvang gemeten op de borstkas, en de omvang gemeten op het dikste niveau van de borsten zelf aan. Is het verschil 10 - 12 centimeter, dan heeft men cup AA; bij een verschil tussen 12 - 14 centimeter cup A; tussen 14 en 16 centimeter cup B; tussen 16 en 18 centimeter cup C; tussen 18 en 20 centimeter cup D, tussen 20 en 22 centimeter cup DD; tussen 22 en 24 centimeter cup E en tussen 24 en 26 cup F. Iemand met een borstomvang onder de buste van 93 centimeter en op de buste van 110 centimeter heeft dus maat 95C. De cupletter alleen zegt dus niets over de werkelijke grootte van de borsten. Een D-cup is kleiner bij iemand met een smalle taille dan een B-cup bij iemand met een brede taille.
quote:Op woensdag 25 april 2007 08:53 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Van Borne naar Almelo de Riet, ongeveer 5 kilometerWanneer ik rechtstreeks van m'n huis naar m'n werk zou fietsen ben ik bijna net zo snel...maar ik ben nogal lui aangelegd
![]()
5kmquote:Op woensdag 25 april 2007 08:53 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Van Borne naar Almelo de Riet, ongeveer 5 kilometerWanneer ik rechtstreeks van m'n huis naar m'n werk zou fietsen ben ik bijna net zo snel...maar ik ben nogal lui aangelegd
![]()
Cuckoo is heeeeeeeel erg lui aangelegd. Trust me: weet dr alles van!quote:Op woensdag 25 april 2007 08:55 schreef Goover het volgende:
[..]
5kmJij bent echt TE lui. Ga fietsen lui varken
Whehequote:Op woensdag 25 april 2007 08:55 schreef Goover het volgende:
[..]
5kmJij bent echt TE lui. Ga fietsen lui varken
Net of jij onbekenden gaat aanspreken en vragen hoe t gaat. Koekwausquote:Op woensdag 25 april 2007 08:57 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Whehe
Socialising in de trein is ook heel belangrijk![]()
ik genoot eigenlijk wel van de discussiequote:Op woensdag 25 april 2007 08:54 schreef Goover het volgende:
Cupmaat verhaal:
[..]
Zijn we nu klaar?
En volgens mij zijn die maten net zo krom al schoenmaten soms. Bij merk X heb je 44 maar bij merk Y 41,5...
Nou, ik bedoelde meer het onder de mensen zijn en het loeren naar vrouwelijk schoonquote:Op woensdag 25 april 2007 08:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Net of jij onbekenden gaat aanspreken en vragen hoe t gaat. Koekwaus![]()
Oke, gun jou ook wel dat pleziertjequote:Op woensdag 25 april 2007 09:00 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Nou, ik bedoelde meer het onder de mensen zijn en het loeren naar vrouwelijk schoon![]()
verschillende schoenmatenquote:Op woensdag 25 april 2007 08:54 schreef Goover het volgende:
Cupmaat verhaal:
[..]
Zijn we nu klaar?
En volgens mij zijn die maten net zo krom al schoenmaten soms. Bij merk X heb je 44 maar bij merk Y 41,5...
Goeiedag man, jij hebt beste zeilbotenquote:Op woensdag 25 april 2007 09:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
verschillende schoenmaten![]()
Sneakers: Maat 47,5
nette schoenen: maat 45
Nike hardloopschoen: maat 48
Adidas hardloopschoen: maat 49![]()
Nike Verspringspike maat: 47,5
Asics hardloopspike maat: 47
Slippers: maat 46
en welke schoenmaat is nu de juiste?quote:Op woensdag 25 april 2007 09:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
verschillende schoenmaten![]()
Sneakers: Maat 47,5
nette schoenen: maat 45
Nike hardloopschoen: maat 48
Adidas hardloopschoen: maat 49![]()
Nike Verspringspike maat: 47,5
Asics hardloopspike maat: 47
Slippers: maat 46
Ach ja, ik leef op grote voetquote:Op woensdag 25 april 2007 09:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goeiedag man, jij hebt beste zeilboten!
ik wil naar het strand!quote:Op woensdag 25 april 2007 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
23 graden aan de kustVind ik warm genoeg voor hierzo
Ik wil op het terras zittenquote:
quote:
Naisquote:Op woensdag 25 april 2007 09:07 schreef Damzkieee het volgende:
Belooft mooi weer te worden...
Met kleinere voet zal ik erg blij mee zijnquote:Op woensdag 25 april 2007 09:06 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hier tussen de 41 en 42, afhankelijk van merk/model etc. Heb trouwens het idee dat ik een paar jaar geleden ook nog wel eens 43 hadKrijg dus kleinere voeten
![]()
volgens dat kaartje zou het bij ons 15,3 graden zijn, maar onze thermometer gaf toch echt al 17 graden aan om iets voor achten toen ik van huis vertrok. (in de schaduw op zo'n meter hoogtequote:
Voorspellingen zijn goedquote:Op woensdag 25 april 2007 09:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nais![]()
![]()
Hopen dat in t weekend (+maandag) ook mooi wordt!![]()
De meting wordt waarschijnlijk op 1 punt gedaan in Zeeland.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
volgens dat kaartje zou het bij ons 15,3 graden zijn, maar onze thermometer gaf toch echt al 17 graden aan om iets voor achten toen ik van huis vertrok. (in de schaduw op zo'n meter hoogte
Mijn schoenmaat zit daar ook bij in de buurt, ik houd het zelf op 48quote:Op woensdag 25 april 2007 09:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goeiedag man, jij hebt beste zeilboten!
48quote:Op woensdag 25 april 2007 09:15 schreef Goover het volgende:
[..]
Mijn schoenmaat zit daar ook bij in de buurt, ik houd het zelf op 48
Ik ben blij dat er zaterdag maar een 10% kans op enige neerslag... Ik moet dan in een tentje gaan slapen.. mits ik mijn tent nog kan vinden na dat feestjequote:Op woensdag 25 april 2007 09:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Voorspellingen zijn goed![]()
Zaterdag: 80% zon, 10% kans op neerslag. Ongeveer 21/25 graden!
Zondag: 70% zon, 10% '' '' ''. Ongeveer 20-24 graden!
Maandag:70%,10%. 20/23![]()
![]()
![]()
![]()
Jezelf quoten is te gek![]()
je hoeft mij niets te vertellen over de Zeeuwse windquote:Op woensdag 25 april 2007 09:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
De meting wordt waarschijnlijk op 1 punt gedaan in Zeeland.
Wind kan ook nog wel verschillen in Zeeland aan de kust.
Nou ik bedoel qua temperatuur. Fietsen in de wind richting zee daarquote:Op woensdag 25 april 2007 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je hoeft mij niets te vertellen over de Zeeuwse windDaar weet ik zelf "alles" van
Was ook mijn gedachte, kameraad van mij heeft 46.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:17 schreef Teije het volgende:
[..]
48is het dan niet moeilijk om leuke schoenen te vinden?
![]()
Onmogelijk.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:17 schreef Teije het volgende:
[..]
![]()
Als ze al schhoenen hebben die passen...quote:Op woensdag 25 april 2007 09:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Was ook mijn gedachte, kameraad van mij heeft 46.
Sommige schoenen staan gewoon niet omdat het zo groot en lomp wordt!
De ene keer ben ik een tijdje aan het zoeken.. terwijl ik soms bij de eerste schoenenzaak als slaag.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:17 schreef Teije het volgende:
[..]
![]()
Iig zorgen dat je tentje op staat VOORDAT het feestje begint. (en je vliegenhor alvast open doen, je zou niet de eerste zijn die dat over het hoofd ziet.)quote:Op woensdag 25 april 2007 09:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er zaterdag maar een 10% kans op enige neerslag... Ik moet dan in een tentje gaan slapen.. mits ik mijn tent nog kan vinden na dat feestje![]()
Hoe dichter bij de kust hoe harder je de wind tegen hebt. En hoe lager de gevoelstemperatuur wordtquote:Op woensdag 25 april 2007 09:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nou ik bedoel qua temperatuur. Fietsen tegen in de wind in richting zee daar
Ik ben daar al aanwezig om 9.30 dus ik heb nog ruim de tijd om mijn tentje op te zettenquote:Op woensdag 25 april 2007 09:23 schreef Goover het volgende:
[..]
Iig zorgen dat je tentje op staat VOORDAT het feestje begint. (en je vliegenhor alvast open doen, je zou niet de eerste zijn die dat over het hoofd ziet.)
Richting zee is altijd wind tegen toch?quote:Op woensdag 25 april 2007 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de kust hoe harder je de wind tegen hebt. En hoe lager de gevoelstemperatuur wordt
quote:Op woensdag 25 april 2007 09:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Richting zee In Zeeland is altijd wind tegen toch?
quote:Op woensdag 25 april 2007 09:31 schreef PieterBas het volgende:
Hoe oostelijker je gaat, hoe warmer het wordt
tot op zekere "hoogte" zodra je teveel naar het oosten gaat, wordt het vanzelf weer kouder, maar dan ben je al een eindje uit Nederland.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:31 schreef PieterBas het volgende:
En mooier.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:31 schreef PieterBas het volgende:
Was je er vroeg bij! Wat voor sport doe je?quote:Op woensdag 25 april 2007 09:32 schreef Sok41 het volgende:
Productief dagje tot nu al; huis opgeruimd, boodschappen gedaan en gesport.. En nog maar 9:30.. Heerlijk
Beetje fitnessen en beetje m'n vaardigheden bijhouden van kickboxen en jui jitsu, dat deed ik vroeger namelijk maar nu geen tijd meer voor dus doe ik het zelf thuis..quote:Op woensdag 25 april 2007 09:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Was je er vroeg bij! Wat voor sport doe je?
quote:Op woensdag 25 april 2007 09:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
! En in de winter is het kouder..
jij kickt wel op een lekkere (oost-)pool?quote:
zie AH-topic: Shopping With The Starsquote:Op woensdag 25 april 2007 07:58 schreef Casual-T het volgende:
Remco, wat was 't nou bij de AH?
hier ookquote:
Oooh, dacht echt naar een sportschool ofzo.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:35 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Beetje fitnessen en beetje m'n vaardigheden bijhouden van kickboxen en jui jitsu, dat deed ik vroeger namelijk maar nu geen tijd meer voor dus doe ik het zelf thuis..
quote:Op woensdag 25 april 2007 09:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zie AH-topic: Shopping With The Stars
[..]
hier ook
goedemorgen mensenmet het zonnetje hoog aan de hemel ben ik vandaag ook weer van de partij
vanmorgen opzet scriptie afmaken en opsturen, morgenmiddag weer gesprek op school
Wil ik wel doen johquote:Op woensdag 25 april 2007 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
straks om 12:00 uur maar ff rtvnoord aanzetten voor de voetbal
Is er trouwens iemand die mij zondag op de hoogte van de voetbal kan houden. Want ik moet naar de verjaardag van mijn oma, ze heeft een kroonjaar.
ik ben daar goed inquote:Op woensdag 25 april 2007 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is er trouwens iemand die mij zondag op de hoogte van de voetbal kan houden. Want ik moet naar de verjaardag van mijn oma, ze heeft een kroonjaar.
Vooruit, jij mag het ook doenquote:Op woensdag 25 april 2007 09:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben daar goed in![]()
PM je nummer maar ff
doen we het samen, net als Luctor.et.Emergo en ik zondag bij Damzkieee dedenquote:
Ik pas ervoor. Dat soort dingen vergeet ik altijdquote:Op woensdag 25 april 2007 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
is dat toevallig ergens op internet te zien? of is er een andere site waar verslag wordt gedaan van die wedstrijd?quote:Op woensdag 25 april 2007 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |