Een van mijn katten heet Loeder.. (Alleen de verkeerde)quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:55 schreef Puckzzz het volgende:
whehehe ik had een kat die heette Loeder...gaf wel grappige effecten wanneer ik haar binnen riep
quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:17 schreef Barbaaf het volgende:
Treuzelaar, Sloompie, Achterblijver en Laatkomer![]()
de mijne deed haar naam eer aanquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Een van mijn katten heet Loeder.. (Alleen de verkeerde)
quote:
Als dat gebeurt weten we wel dat Matisse het niet wasquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:23 schreef nokwanda het volgende:
om toe te voegen aan het rijtje gebruiksartikelen dat in de namenlijst voorbij komt:
Tampon.
Voor het geval dat er een witte bij zit met een rode kopvlek of gewoon wit met rode vlekjes
quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:49 schreef Logician het volgende:
wat dacht je van Bezem.. komt mijn zoontje net mee aanzettenLOL
Met 2 koters in huis komt die poes _ kleintjes straks geen moment aandacht te kortquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:56 schreef Quoi het volgende:
Lepel is een lieve naam zeg! Vroeger werd het vaker gebruikt als jongensnaam. Het heeft wel iets eigenwijs....
Ik klik nu al een paar dagen in de hoop dat de kleintjes zich melden.........leuke tijdsbesteding inmiddels.........ik neem nog maar een bak koffie en ga aan het werk.
Ze heeft een mooi plekje om te gaan 'werpen' trouwens...en aangezien ze vandaag wat minder mobiel is zal het toch niet al te lang meer duren? Je bent aardig aan t zorgen, zo te merken, ook nog met 2 kids thuis! Succes!
Ik denk dat wit met een klein beetje rood wel mogelijk is. Mams heeft ook deels rossige vlekjes in haar vacht en paps is wit. Dus een witte met een enkel rood tijgervlekje hier en daar lijkt me niet raar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:43 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
[..]
Als dat gebeurt weten we wel dat Matisse het niet was
quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:44 schreef freecell het volgende:
Je kan zo'n klein frummelkitten natuurlijk ook gewoon Lodewijk noemenOf hector
En met een vrij territoriale poes Napoleon?quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:51 schreef Viking84 het volgende:
Lodewijk is idd wel cool ja. Ik zou ze keizerlijke namen geven
: Caesar, Augustus, Nero
.
Ja toch? Ik vind het wel tofquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:51 schreef Viking84 het volgende:
Lodewijk is idd wel cool ja. Ik zou ze keizerlijke namen geven
: Caesar, Augustus, Nero
.
NebuKATnezarquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:04 schreef Viking84 het volgende:
of Bijbelse namen.
Adam, Abraham, Mozes, Isaäk, David, Jezus, Petrus, Judas.
Sarah, Maria, Hagar, Rebekka, Eva.
quote:
ze zijn ook nog een beetje te jong voor die namenquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:14 schreef Logician het volgende:
Den niet dat mijn kinderen het eens zijn met die namenhahahaha
volgens hen word het nu:
Lepel
Slipper
Bezem
en Lampje of Appel
De discussie is hier nog niet ten einde
plus: ze willen er vast bij zijn als de kittens geboren worden. Zijn ze wel écht ziek?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:26 schreef Logician het volgende:
Ja ze hebben beide griep, maar ik heb het idee dat ze het helemaal niet erg vinden om schandalig verwend te worden
Dan moet er ook eentje Willy Wortel hetenquote:
dat weet ikquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:33 schreef lily het volgende:
[..]
het hulpje van Willy Wortel
[afbeelding]
Om een kitten met rood te krijgen moet één van de ouders rood of tortie (zoals Purrr en Mudhle) zijn. Matisse is waarschijnlijk genetisch blauw (en heeft dus niets van rood door te geven) en moeders is black tabby/zwart cypers, dus heeft ook geen rood door te geven. Naina heeft wel wat warmere plekken in haar vacht (dat heet rufisme), maar dat is geen rood.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:12 schreef nokwanda het volgende:
Ik denk dat wit met een klein beetje rood wel mogelijk is. Mams heeft ook deels rossige vlekjes in haar vacht en paps is wit. Dus een witte met een enkel rood tijgervlekje hier en daar lijkt me niet raar.
hihi, mijn zoon van toen 4 wilde de naam Harrie voor zijn nog ongeboren broertjequote:Op dinsdag 24 april 2007 15:39 schreef Logician het volgende:
Mental note: als je zelf een baby krijgt, nooit de naam door kleuters laten uitkiezen
EN Gargamel natuurlijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:48 schreef TheYoung1 het volgende:
Euh, al dat gesmurf....
Wat dacht je dan van Azrael?
En McCavity, Grizabella en Bombalerina?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:57 schreef Ticootje het volgende:
mr Mistofolees!!
quote:
Daarom heb ik ook nog nooit een nestje gehad bij onze poeks...zou me dood jankenquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:06 schreef Logician het volgende:
Ik vraag me trouwens echt af of ik wel afstand kan nemen van de kittens na 12wk
DIe zijn er al ruim een week, das nou net het probleemquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zijn er al zichtbare beginnende bevallingssymptomen?![]()
Na 8 weken kunnen ze echt al van de mama af hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:06 schreef Logician het volgende:
Ik vraag me trouwens echt af of ik wel afstand kan nemen van de kittens na 12wk
quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:27 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Na 8 weken kunnen ze echt al van de mama af hoor.
En denk je nu al na over de namen over alle kittens? Ook die wat weg mogen/gaan/ondanks dat je het niet gaat willen/.
Anecdote: Uit het eigen nestje waar Mazzeltje uit is, haar zusjes namen...1) Klotskop, bij het zoeken naar de tepel kukelde ze steeds ondersteboven>>> klotskop..
2) Sukkel, kroop over Mongo heen op zoek naar een tepel, maar kwam steeds bij de rug uit ipv de buik.. Sukkel..
En Mazzeltje is dus ruim 6 uur later met de keizersnee gehaalt, naam spreekt voor zich..
Wordt gezegdquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:56 schreef Logician het volgende:
Iemand vertelde me trouwens dat de maine coon afstamd van de turkse angora, klopt dit?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:11 schreef Koei22 het volgende:
Onze poes heet Freddy, vorige eigenaar had haar geruild voor een krat Heineken.
Ben benieuwd hoe de kittens eruit komen te zien.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:08 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind henkie wel een leuke naam
(kan ik het kitten met die naam alvast reserveren? )
Sok!quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:55 schreef Logician het volgende:![]()
Lepel = aangenomen
Slipper = aangenomen
voor de rest zijn we er nog niet uit
Pcies zo dus ja...quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:27 schreef Ticootje het volgende:
Maar vanaf 6 weken mogen kittens weg, bij 9 weken moeten ze geent worden. 12 weken is wel lang hoor, dan wil je ze denk ik niet meer kwijt. 10 weken is wel mooi, mits natuurlijk geent en ontwormd.
Zolang als je ze houdt blijven ze bij moeders drinken. Mijn lieve dinkey dronk nog bij de moeder toen ze al 4 maanden was. Vreten dat ze kon, en daarna lekker nog even drinken bij mams.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:21 schreef TheYoung1 het volgende:
Hoe vroeg of hoe laat ze van de moeder af kunnen hangt ook een beetje van de kittens zelf af.
Je ziet vanzelf wel hoe snel ze zelfstandiger worden, of niet.
Als je ze langer dan 8 weken gaat houden, let dan wel op dat ze niet de tepeltjes kapot maken![]()
Ze wachten tot het buiten ook warm isquote:
Meteen erna kan al.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:45 schreef Logician het volgende:
Ik wil Naina wel zo snel mogelijk sterriliseren en matisse staat ook al geplanned..
(iemand zo uit het hoofd hoe snel dat na een bevalling mag?)
In het topic van Purrr las ik dat Nokwanda en EW beide verliefd zijn geworden op twee verschillende kittens terwijl er al eentje beloofd was, misschien dat de persoon aan wie die beloofd was blij gemaakt kan worden met eentje van Naina? Als er genoeg kittens uitkomen tenminste maar dat lijkt me wel, wat een buikquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:45 schreef Logician het volgende:
Ik ga ze ieg NIET op marktplaats zetten, mocht er iemand interesse hebben dan voor een eventueele 4e dan hoor ik het wel
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:49 schreef Logician het volgende:
lijken we toch meer op elkaar dan ondertitel alleen
Hoef je je niet voor te schamen. Je weet nooit waar ze terecht komen. Imo kan je het best langs gaan waar ze terecht komen zodat je zeker weet dat ze niet bij iemand komen die ze voor de slangen gooit. Daarnaast is de kans groter dat ze bij iemand die je via Fok! kent beter terecht dan een willekeurig bij markplaats.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:39 schreef Logician het volgende:
Is misschien een idee, wil wel graag eerst weten bij wie en wat en hoe ze terecht gaan komenHet idee ze mee te geven aan vreemden staat me nu al tegen
(schaam me kapot)
Ik kreeg vorig jaar het kitten wat me beloofd was ook niet omdat ik klnderen had.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:12 schreef Viking84 het volgende:
ik zou zelf niet snel een poesje aan mensen met kinderen mee geven. Gewoon omdat ik vind dat poezen geen speelgoed zijn en ik weet dat kinderen heel hard beloven dat ze er goed voor zullen zorgen, maar dat na een tijdje toch niet meer doen.
ja, zeker weten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:32 schreef Logician het volgende:
Ik denk dat dat aan de ouders ligt, mijn kinderen zijn opgegroeid met katten. En ze zijn heel voorzichtig met ze.. kwestie van aanleren...
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:36 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
In het topic van Purrr las ik dat Nokwanda en EW beide verliefd zijn geworden op twee verschillende kittens terwijl er al eentje beloofd was, misschien dat de persoon aan wie die beloofd was blij gemaakt kan worden met eentje van Naina? Als er genoeg kittens uitkomen tenminste maar dat lijkt me wel, wat een buik![]()
Zo kregen wij onze huidige poes ook bijna niet, omdat ze vond dat ik lastige vragen stelde.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:18 schreef lily het volgende:
[..]
Ik kreeg vorig jaar het kitten wat me beloofd was ook niet omdat ik klnderen had.
Ik was totaal overdonderd![]()
en een beetje beledigd![]()
http://www.jacquesvriens.nl/deboeken_voorlezen_tommieenlotje.htmlquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:28 schreef Logician het volgende:
wonderer, ik zal eens kijken of ik deze kan vinden, bedankt voor de tip
Hee, dit is de baby kitten shower hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:51 schreef Ikook het volgende:
Haha...ik dacht 'al een derde topic en al op pagina 4! Dan is het begonnen!'....maar nog niet dus
Die Naina toch...
Ze vinden het wel lekker zoquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:01 schreef Logician het volgende:
dr jeweetwel is iets dikker
maar geen slijm of wee activiteit, Ik geloof er serieus niets meer van!
Geweldig advies hoor, kittens mogen van de wet niet eens voor 7 weken wegquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:27 schreef Ticootje het volgende:
Maar vanaf 6 weken mogen kittens weg, bij 9 weken moeten ze geent worden. 12 weken is wel lang hoor, dan wil je ze denk ik niet meer kwijt. 10 weken is wel mooi, mits natuurlijk geent en ontwormd.
Alienquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:31 schreef Logician het volgende:
Te grappig!
Ze ligt nu voor de deur, op dr zij.
En kijkt naar de enorme bobbel die behoorlijk tekeer gaat alsof ze hem besluipt...![]()
![]()
Dr buik gaat echt enorm omhoog aldoorziet er bijna eng uit..
Het begint er op te lijkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:35 schreef Logician het volgende:
ze maakt ook aldoor beweging met dr sluitspier bij dr vulva...
voor de zekerheid toch maar ff cam klaar gezet![]()
Ik heb nog een uurtje...dussss..Naina, ga es bevallen ofzoquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:39 schreef Aventura het volgende:
Het gaat denk ik beginnen...ik wou net naar bed
Ja, datquote:
Awww paniekerige mama die een babypoes uit d'r muts heeft hangenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:48 schreef Ole het volgende:
Hier kan ze even afkijken hoe het moet
http://www.youtube.com/watch?v=fulN6GSvF7Q
En Ingetje gaat slapenquote:
Laat je ze slapen? Of maak je ze wakker als het zover is?quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:49 schreef Logician het volgende:
Ik heb ruzie met het progje
Ze ligt op dr zij, terwijl dr buik idiote dingen doet en ze af en toe met dr pootjes trekt..
Ik probeer de livestream op te zetten, maar geef mezelf tot 00:15am ivm zieke kindjes
Ik zag dat er al 5 pagina's waren en dacht dat ik het allemaal al gemist hadquote:Op woensdag 25 april 2007 00:16 schreef Logician het volgende:
ik ga 1 sigaret in de tuin doen, en daarna op de bank
En als er morgen niets is ga ik me echt zorgen maken en de da bellen, want ze doet nu toch wel heel zielig...
Moge, nog nieuws TS?quote:Op woensdag 25 april 2007 08:19 schreef Ticootje het volgende:
Nog steeds niets???
Mijn gok op vandaag 16.00 uur staat nog...
Wat zij zegt...quote:Op woensdag 25 april 2007 08:51 schreef Ole het volgende:
Pfff..
Ik ben vandaag de hele dag thuis, dus laat maar komen die kleintjes!!!![]()
nou idd zegquote:Op woensdag 25 april 2007 09:25 schreef Quoi het volgende:
Goedemorgen! (en geen kleintjes zo te lezen)
17:10 pas? mmm...ik dacht die DA komt wel ff langshoppen om te checken of het goed gaat
die kwam gewoon voor jou, hoor, schatquote:Op woensdag 25 april 2007 09:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nou idd zeg
de dierenarts van mij kwam al langs toen een kitten van 4 weken oud met zijn pootje tussen de deur was gekomen en een beetje hinkte
ik denk het ookquote:Op woensdag 25 april 2007 10:04 schreef TheYoung1 het volgende:
Poesje push!!
Ze rekt er nog een topic uit hoor![]()
Heeeeuuuule kleine mini-babypoesjes, in allerlei kleurenquote:
* WyriHaximus wil ook kijkenquote:Op woensdag 25 april 2007 10:00 schreef Puckzzz het volgende:
heb je die stream nu al aan de praat?
het klinkt alsof het echt niet lang meer gaat duren...
zeg even tegen 'm dat ie haar buik en rug moet masseren, dat is fijn voor d'r en werkt stimulerendquote:
Ik pers ook nog even meequote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 10:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zeg even tegen 'm dat ie haar buik en rug moet masseren, dat is fijn voor d'r en werkt stimulerend
werkte bij mijquote:Op woensdag 25 april 2007 11:00 schreef Troel het volgende:
Grappig dat ik dit topic net zo fanatiek volg als toen je kleinste bijna kwam
Misschien moet je de poes een stuk laten fietsen
quote:
Tofquote:Op woensdag 25 april 2007 11:31 schreef Logician het volgende:
Gelukt!Cat Cam! http://82.75.185.127:8081
* WyriHaximus kijkt meequote:Op woensdag 25 april 2007 11:31 schreef Logician het volgende:
Gelukt!Cat Cam! http://82.75.185.127:8081
Dat vinden wij helemaal niet zo erg hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 11:42 schreef Logician het volgende:ik heb nl de neiging dr telkens te gaan volgen met dat ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |