Ja toch? Ik vind het wel tofquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:51 schreef Viking84 het volgende:
Lodewijk is idd wel cool ja. Ik zou ze keizerlijke namen geven
: Caesar, Augustus, Nero
.
NebuKATnezarquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:04 schreef Viking84 het volgende:
of Bijbelse namen.
Adam, Abraham, Mozes, Isaäk, David, Jezus, Petrus, Judas.
Sarah, Maria, Hagar, Rebekka, Eva.
quote:
ze zijn ook nog een beetje te jong voor die namenquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:14 schreef Logician het volgende:
Den niet dat mijn kinderen het eens zijn met die namenhahahaha
volgens hen word het nu:
Lepel
Slipper
Bezem
en Lampje of Appel
De discussie is hier nog niet ten einde
plus: ze willen er vast bij zijn als de kittens geboren worden. Zijn ze wel écht ziek?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:26 schreef Logician het volgende:
Ja ze hebben beide griep, maar ik heb het idee dat ze het helemaal niet erg vinden om schandalig verwend te worden
Dan moet er ook eentje Willy Wortel hetenquote:
dat weet ikquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:33 schreef lily het volgende:
[..]
het hulpje van Willy Wortel
[afbeelding]
Om een kitten met rood te krijgen moet één van de ouders rood of tortie (zoals Purrr en Mudhle) zijn. Matisse is waarschijnlijk genetisch blauw (en heeft dus niets van rood door te geven) en moeders is black tabby/zwart cypers, dus heeft ook geen rood door te geven. Naina heeft wel wat warmere plekken in haar vacht (dat heet rufisme), maar dat is geen rood.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:12 schreef nokwanda het volgende:
Ik denk dat wit met een klein beetje rood wel mogelijk is. Mams heeft ook deels rossige vlekjes in haar vacht en paps is wit. Dus een witte met een enkel rood tijgervlekje hier en daar lijkt me niet raar.
hihi, mijn zoon van toen 4 wilde de naam Harrie voor zijn nog ongeboren broertjequote:Op dinsdag 24 april 2007 15:39 schreef Logician het volgende:
Mental note: als je zelf een baby krijgt, nooit de naam door kleuters laten uitkiezen
EN Gargamel natuurlijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:48 schreef TheYoung1 het volgende:
Euh, al dat gesmurf....
Wat dacht je dan van Azrael?
En McCavity, Grizabella en Bombalerina?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:57 schreef Ticootje het volgende:
mr Mistofolees!!
quote:
Daarom heb ik ook nog nooit een nestje gehad bij onze poeks...zou me dood jankenquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:06 schreef Logician het volgende:
Ik vraag me trouwens echt af of ik wel afstand kan nemen van de kittens na 12wk
DIe zijn er al ruim een week, das nou net het probleemquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zijn er al zichtbare beginnende bevallingssymptomen?![]()
Na 8 weken kunnen ze echt al van de mama af hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:06 schreef Logician het volgende:
Ik vraag me trouwens echt af of ik wel afstand kan nemen van de kittens na 12wk
quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:27 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Na 8 weken kunnen ze echt al van de mama af hoor.
En denk je nu al na over de namen over alle kittens? Ook die wat weg mogen/gaan/ondanks dat je het niet gaat willen/.
Anecdote: Uit het eigen nestje waar Mazzeltje uit is, haar zusjes namen...1) Klotskop, bij het zoeken naar de tepel kukelde ze steeds ondersteboven>>> klotskop..
2) Sukkel, kroop over Mongo heen op zoek naar een tepel, maar kwam steeds bij de rug uit ipv de buik.. Sukkel..
En Mazzeltje is dus ruim 6 uur later met de keizersnee gehaalt, naam spreekt voor zich..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |