Wordt gezegdquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:56 schreef Logician het volgende:
Iemand vertelde me trouwens dat de maine coon afstamd van de turkse angora, klopt dit?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:11 schreef Koei22 het volgende:
Onze poes heet Freddy, vorige eigenaar had haar geruild voor een krat Heineken.
Ben benieuwd hoe de kittens eruit komen te zien.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:08 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind henkie wel een leuke naam
(kan ik het kitten met die naam alvast reserveren? )
Sok!quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:55 schreef Logician het volgende:![]()
Lepel = aangenomen
Slipper = aangenomen
voor de rest zijn we er nog niet uit
Pcies zo dus ja...quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:27 schreef Ticootje het volgende:
Maar vanaf 6 weken mogen kittens weg, bij 9 weken moeten ze geent worden. 12 weken is wel lang hoor, dan wil je ze denk ik niet meer kwijt. 10 weken is wel mooi, mits natuurlijk geent en ontwormd.
Zolang als je ze houdt blijven ze bij moeders drinken. Mijn lieve dinkey dronk nog bij de moeder toen ze al 4 maanden was. Vreten dat ze kon, en daarna lekker nog even drinken bij mams.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:21 schreef TheYoung1 het volgende:
Hoe vroeg of hoe laat ze van de moeder af kunnen hangt ook een beetje van de kittens zelf af.
Je ziet vanzelf wel hoe snel ze zelfstandiger worden, of niet.
Als je ze langer dan 8 weken gaat houden, let dan wel op dat ze niet de tepeltjes kapot maken![]()
Ze wachten tot het buiten ook warm isquote:
Meteen erna kan al.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:45 schreef Logician het volgende:
Ik wil Naina wel zo snel mogelijk sterriliseren en matisse staat ook al geplanned..
(iemand zo uit het hoofd hoe snel dat na een bevalling mag?)
In het topic van Purrr las ik dat Nokwanda en EW beide verliefd zijn geworden op twee verschillende kittens terwijl er al eentje beloofd was, misschien dat de persoon aan wie die beloofd was blij gemaakt kan worden met eentje van Naina? Als er genoeg kittens uitkomen tenminste maar dat lijkt me wel, wat een buikquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:45 schreef Logician het volgende:
Ik ga ze ieg NIET op marktplaats zetten, mocht er iemand interesse hebben dan voor een eventueele 4e dan hoor ik het wel
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:49 schreef Logician het volgende:
lijken we toch meer op elkaar dan ondertitel alleen
Hoef je je niet voor te schamen. Je weet nooit waar ze terecht komen. Imo kan je het best langs gaan waar ze terecht komen zodat je zeker weet dat ze niet bij iemand komen die ze voor de slangen gooit. Daarnaast is de kans groter dat ze bij iemand die je via Fok! kent beter terecht dan een willekeurig bij markplaats.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:39 schreef Logician het volgende:
Is misschien een idee, wil wel graag eerst weten bij wie en wat en hoe ze terecht gaan komenHet idee ze mee te geven aan vreemden staat me nu al tegen
(schaam me kapot)
Ik kreeg vorig jaar het kitten wat me beloofd was ook niet omdat ik klnderen had.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:12 schreef Viking84 het volgende:
ik zou zelf niet snel een poesje aan mensen met kinderen mee geven. Gewoon omdat ik vind dat poezen geen speelgoed zijn en ik weet dat kinderen heel hard beloven dat ze er goed voor zullen zorgen, maar dat na een tijdje toch niet meer doen.
ja, zeker weten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:32 schreef Logician het volgende:
Ik denk dat dat aan de ouders ligt, mijn kinderen zijn opgegroeid met katten. En ze zijn heel voorzichtig met ze.. kwestie van aanleren...
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:36 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
In het topic van Purrr las ik dat Nokwanda en EW beide verliefd zijn geworden op twee verschillende kittens terwijl er al eentje beloofd was, misschien dat de persoon aan wie die beloofd was blij gemaakt kan worden met eentje van Naina? Als er genoeg kittens uitkomen tenminste maar dat lijkt me wel, wat een buik![]()
Zo kregen wij onze huidige poes ook bijna niet, omdat ze vond dat ik lastige vragen stelde.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:18 schreef lily het volgende:
[..]
Ik kreeg vorig jaar het kitten wat me beloofd was ook niet omdat ik klnderen had.
Ik was totaal overdonderd![]()
en een beetje beledigd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |