abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48676844
Uiteraard noem je er ook 1 Wallace .

Voor de kinderen uiteraard te verbasteren tot Wallas
I was an atheist until I realized I was God
pi_48677217
Nou één gaat naar de buurvrouw (nee niet die oude knarren!)
En ik hou er zelf eentje

En de andere was vergeven maar ik hoor net dat dat niet door kan gaan door omstandigheden.
Dus dan blijft er één (eventueel twee) over

Ik ga ze ieg NIET op marktplaats zetten, mocht er iemand interesse hebben dan voor een eventueele 4e dan hoor ik het wel

Ik ga me er ieg niet druk om maken, desnoods hou ik ze zelf

Ik wil Naina wel zo snel mogelijk sterriliseren en matisse staat ook al geplanned..
(iemand zo uit het hoofd hoe snel dat na een bevalling mag?)
pi_48677288
Het is dat ik er al 1 krijg, anders had ik er zeker interesse
Denk niet dat het veel moeite zal kosten om ze kwijt te raken
We bleed, we fight, we lead... never follow, never hesitate.
pi_48677415
Denk het ook niet
pi_48677545
Nog steeds geen kittens hier?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 april 2007 @ 19:11:24 #131
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_48677980
Ze zijn nog steeds inpandig inpoezig
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator / Miss SHO dinsdag 24 april 2007 @ 19:14:09 #132
22592 crew  Ole
pi_48678065
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 19:11 schreef Rewimo het volgende:
Ze zijn nog steeds inpandig inpoezig
Ze wachten tot het buiten ook warm is
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 24 april 2007 @ 19:32:25 #133
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_48678573
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 18:45 schreef Logician het volgende:

Ik wil Naina wel zo snel mogelijk sterriliseren en matisse staat ook al geplanned..
(iemand zo uit het hoofd hoe snel dat na een bevalling mag?)
Meteen erna kan al.

Bij Mongo, maar die lag toen ook al open ivm keizersneetje, is de hele "zooi" er ook uitgehaalt....
Bij de kater moet je niet zeuren maar gewoon nu dan ook al laten knippen. Poezen kunnen geloof ik na 3 weken alweer bevrucht worden, dus euh....
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2007 @ 19:36:07 #134
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_48678689
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 18:45 schreef Logician het volgende:
Ik ga ze ieg NIET op marktplaats zetten, mocht er iemand interesse hebben dan voor een eventueele 4e dan hoor ik het wel
In het topic van Purrr las ik dat Nokwanda en EW beide verliefd zijn geworden op twee verschillende kittens terwijl er al eentje beloofd was, misschien dat de persoon aan wie die beloofd was blij gemaakt kan worden met eentje van Naina? Als er genoeg kittens uitkomen tenminste maar dat lijkt me wel, wat een buik
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_48678790
Is misschien een idee, wil wel graag eerst weten bij wie en wat en hoe ze terecht gaan komen Het idee ze mee te geven aan vreemden staat me nu al tegen (schaam me kapot)
pi_48679068
Ik zou ook wel eens een nestje willen.

We hebben altijd katers gehad dus dat hield vanzelf al op maar sinds een jaar hebben we een poes (ik kreeg haar als vondelingetje van 5 weken) en ik heb haar ook nog niet laten steriliseren.

Maar ik ken mezelf; stel er komt een nestje dan ga ik ook de grootste moeite krijgen met het weggeven van de kittens
pi_48679182

lijken we toch meer op elkaar dan ondertitel alleen
pi_48679249
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 19:49 schreef Logician het volgende:

lijken we toch meer op elkaar dan ondertitel alleen

mijn echtgenoot vind het dus bij voorbaat al geen goed idee (heeft al visioenen van 6 katten in huis)
  dinsdag 24 april 2007 @ 19:51:02 #139
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_48679265
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 19:39 schreef Logician het volgende:
Is misschien een idee, wil wel graag eerst weten bij wie en wat en hoe ze terecht gaan komen Het idee ze mee te geven aan vreemden staat me nu al tegen (schaam me kapot)
Hoef je je niet voor te schamen. Je weet nooit waar ze terecht komen. Imo kan je het best langs gaan waar ze terecht komen zodat je zeker weet dat ze niet bij iemand komen die ze voor de slangen gooit. Daarnaast is de kans groter dat ze bij iemand die je via Fok! kent beter terecht dan een willekeurig bij markplaats.
phluphy for president!
pi_48679376
Ja dat is ook een beetje mijn gevoel, ik zit al 5jr op dit forum.. dan kan je een beetje mensen inschatten naja beter dan iemand van marktplaats dunkt me, en contact houden lijkt me ook makkelijker.
  dinsdag 24 april 2007 @ 20:12:56 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48680138
Uiteraard moet je je niet schamen dat het idee de kittens mee te geven aan vreemden je tegenstaat. Ik zou er zelf ook moeite mee hebben. Het liefst zou ik een heel onderzoek houden: bij die mensen op bezoek om te kijken hoe ze wonen, vragenlijst meegeven etc etc . Beetje zoals dat gaat met een adoptie . Via Marktplaats zou ik ook niet doen en ik zou zelf niet snel een poesje aan mensen met kinderen mee geven. Gewoon omdat ik vind dat poezen geen speelgoed zijn en ik weet dat kinderen heel hard beloven dat ze er goed voor zullen zorgen, maar dat na een tijdje toch niet meer doen.

Je zou ook op Kattenplaza kunnen kijken. Daar zitten over het algemeen ook kattenliefhebbers die je vast wel aan een liefdevol thuis voor de kittens kunnen helpen. En je kunt dan ook makkelijker contact houden .

Maar eerst even minimaal 8 weken genieten .
Niet meer actief op Fok!
pi_48680362
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 20:12 schreef Viking84 het volgende:
ik zou zelf niet snel een poesje aan mensen met kinderen mee geven. Gewoon omdat ik vind dat poezen geen speelgoed zijn en ik weet dat kinderen heel hard beloven dat ze er goed voor zullen zorgen, maar dat na een tijdje toch niet meer doen.
Ik kreeg vorig jaar het kitten wat me beloofd was ook niet omdat ik klnderen had.
Ik was totaal overdonderd

en een beetje beledigd
pi_48680862
Ik denk dat dat aan de ouders ligt, mijn kinderen zijn opgegroeid met katten. En ze zijn heel voorzichtig met ze.. kwestie van aanleren...
pi_48681347
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 20:32 schreef Logician het volgende:
Ik denk dat dat aan de ouders ligt, mijn kinderen zijn opgegroeid met katten. En ze zijn heel voorzichtig met ze.. kwestie van aanleren...
ja, zeker weten.

Ik vind namelijk ook dat poezen geen speelgoed zijn.
pi_48681397
Echt, de namen die je kinderen verzinnen zijn zooo leuk
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_48681454
ik was serieus bang voor verontwaardigde reacties toen ik ze poste
pi_48681938
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 19:36 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

In het topic van Purrr las ik dat Nokwanda en EW beide verliefd zijn geworden op twee verschillende kittens terwijl er al eentje beloofd was, misschien dat de persoon aan wie die beloofd was blij gemaakt kan worden met eentje van Naina? Als er genoeg kittens uitkomen tenminste maar dat lijkt me wel, wat een buik

Je denkt meeeeee.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:02:36 #148
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_48682070
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 20:18 schreef lily het volgende:

[..]

Ik kreeg vorig jaar het kitten wat me beloofd was ook niet omdat ik klnderen had.
Ik was totaal overdonderd

en een beetje beledigd
Zo kregen wij onze huidige poes ook bijna niet, omdat ze vond dat ik lastige vragen stelde.
Ik kon haar wel doen inzien, dat ik dat deed omdat ik juist wilde dat onze toekomstige poes ook een goede achtergrond had. En ze keek juist naar haar toekomst bij ons. We hadden dus uiteindelijk dezelfde insteek, maar jeetje zeg... We hebben moeten praten als Brugman.
pi_48682333
poesjes! Kom nou eens uit de mama's buik!
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:11:01 #150
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_48682438

Kom nou Poesjes
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: