quote:Tora Bora
Ook vraagt Wilders zich af hoe het zit met het bezorgen van de brieven. 'Hebben de postbodes in Tora Bora hun werk inmiddels hervat?'
quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/149275/index.html
Geert! Geert! Geert!
Die is gaaf!quote:
mooie foto, Jeltsin die als enige met een vlaggetje strijktquote:
Zie die 'verpleegsters' helemaal bovenin de foto.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:14 schreef Aoristus het volgende:
[..]
mooie foto, Jeltsin die als enige met een vlaggetje strijkt
dacht dat dat kokshulpjes waren, kijk maar naar die bigass hoedjesquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zie die 'verpleegsters' helemaal bovenin de foto.![]()
Bloed, denk ik.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:26 schreef Mutant01 het volgende:
Ik wil niet weten wat dat rooie is op die politiewagen...
[afbeelding]
hmm plaatje doet et nie
http://news.yahoo.com/photo/070410/ids_photos_wl/r3588269718.jpg
die is in al zeker 3 topics gepostquote:
Wat een zege! Tegenwoordig zit iedereen als een contactgestoorde aan de telefoon te hangen en proberen ze er andere mensen mee lastig te vallen hoe interessant ze wel niet zijn. De tijd zonder mobiele telefoons was af en toe lastig, maar vaak ook een genot.quote:De VVD-leider wees erop dat de vrije markt voor telefonie heeft geleid tot een enorme toename van het aantal mobiele telefoons
Wat een zege! Goedkoop vliegen is geen zegen, want het is uiterst slecht voor het milieu, de afhankelijk en gevolgen van een nog hogere gebruik van fossiele brandstoffen en de grote overlast van vliegtuigen voor bewoners.quote:dat vliegen steeds goedkoper wordt door concurrentie van de luchtvaartmaatschappijen
quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:25 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Blaat
Vatanımiza milletimize hayırlı olsun.
Ben wel benieuwd, Kirmizi kennende zal het niet vleiend geweest zijn en wellicht tegen de policy.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik kan geen fatsoenlijke online vertaler vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |