Een fijn gesprek zo'n pak slaag tot de dood er op volgt.quote:Volgens directeur L. Spaans van de school liep het slachtoffer na schooltijd naar buiten en raakte hij daar in gesprek met een 17-jarige jongen uit Alkmaar.
Dat geeft maar weer eens aan wat de ware aard van Turken is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Vandaag vieren we de mislukte landing van de geallieerden bij Gelibolu
En dat is? Dat ze hun eigen land niet graag bezet zien worden door een handjevol landenquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat geeft maar weer eens aan wat de ware aard van Turken is.![]()
En 20 jaar Prozac.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Vandaag vieren we de mislukte landing van de geallieerden bij Gelibolu
quote:Braakhekke gaat trouwen
AMSTERDAM - Joop Braakhekke gaat trouwen, nu volgens hem de islam de grootste godsdienst van ons land lijkt te worden.
"Ik wil niet afwachten tot de huidige vrijheden weer worden afgebouwd" , zegt hij over zijn aanstaande huwelijk met zijn partner Wim Nijkamp. " We gaan trouwen omdat we zekerheid willen." Joop en Wim zijn al 35 jaar samen.
Is dat een echt nieuwsbericht of niet?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Alsof dat niet terug te draaien is
Telegraaf hequote:Op dinsdag 24 april 2007 09:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is dat een echt nieuwsbericht of niet?![]()
Tja, dat zal de economie beter doen draaien.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:25 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Het belangrijkste is dat we eindelijk concrete stappen kunnen zetten met het opheffen van het sluierverbod.
Dat is juist. Straks mogen vele hogeropgeleide gesluierde vrouwen ook eindelijk werken waar dat nu niet magquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tja, dat zal de economie beter doen draaien.
die tenten moet je ook niet opleidnen; verspilde moeite.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat is juist. Straks mogen vele hogeropgeleide gesluierde vrouwen ook eindelijk werken waar dat nu niet mag
Dus in plaats van die werk-discriminatie oplossen, moeten vrouwen zich maar aanpassen. Omgekeerde gepolariseerde wereld me dunkt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Dat is juist. Straks mogen vele hogeropgeleide gesluierde vrouwen ook eindelijk werken waar dat nu niet mag
Wat wil je daarmee zeggen? Vrouwen met hoofddoekjes om zijn dom?quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:45 schreef Napalm het volgende:
[..]
die tenten moet je ook niet opleidnen; verspilde moeite.
Overigens "vele hogeropgeleide gesluierde vrouwen " heb je een bron voor het bestaan van deze groep? Of is het net zo`n sprookje als de vele artsen onder de asielzoekers.?
Nee, maar zoiets verplicht stellen omdat ze anders niet mogen werken is wel dom.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:49 schreef Mutant01 het volgende:
Wat wil je daarmee zeggen? Vrouwen met hoofddoekjes om zijn dom?![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dus in plaats van die werk-discriminatie oplossen, moeten vrouwen zich maar aanpassen. Omgekeerde gepolariseerde wereld me dunkt.
Het is inderdaad erg dom dat vrouwen verplicht worden zich uit te kleden omdat ze anders niet mogen werken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee, maar zoiets verplicht stellen omdat ze anders niet mogen werken is wel dom.
Waar lees jij de verplichtingen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee, maar zoiets verplicht stellen omdat ze anders niet mogen werken is wel dom.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:54 schreef Mutant01 het volgende:
Waar lees jij de verplichtingen?
Ik lees het toch goed of niet ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ja maar niet om 11:00 s-morgens.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik denk dat het de drank is die spreekt
Hoe zie jij dat als een verplichting. Iets mag, wat nu niet mag. Een verplichting wordt dus opgeheven.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[..]
Ik lees het toch goed of niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |