quote:Tora Bora
Ook vraagt Wilders zich af hoe het zit met het bezorgen van de brieven. 'Hebben de postbodes in Tora Bora hun werk inmiddels hervat?'
quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/149275/index.html
Geert! Geert! Geert!
Die is gaaf!quote:
mooie foto, Jeltsin die als enige met een vlaggetje strijktquote:
Zie die 'verpleegsters' helemaal bovenin de foto.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:14 schreef Aoristus het volgende:
[..]
mooie foto, Jeltsin die als enige met een vlaggetje strijkt
dacht dat dat kokshulpjes waren, kijk maar naar die bigass hoedjesquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zie die 'verpleegsters' helemaal bovenin de foto.![]()
Bloed, denk ik.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:26 schreef Mutant01 het volgende:
Ik wil niet weten wat dat rooie is op die politiewagen...
[afbeelding]
hmm plaatje doet et nie
http://news.yahoo.com/photo/070410/ids_photos_wl/r3588269718.jpg
die is in al zeker 3 topics gepostquote:
Wat een zege! Tegenwoordig zit iedereen als een contactgestoorde aan de telefoon te hangen en proberen ze er andere mensen mee lastig te vallen hoe interessant ze wel niet zijn. De tijd zonder mobiele telefoons was af en toe lastig, maar vaak ook een genot.quote:De VVD-leider wees erop dat de vrije markt voor telefonie heeft geleid tot een enorme toename van het aantal mobiele telefoons
Wat een zege! Goedkoop vliegen is geen zegen, want het is uiterst slecht voor het milieu, de afhankelijk en gevolgen van een nog hogere gebruik van fossiele brandstoffen en de grote overlast van vliegtuigen voor bewoners.quote:dat vliegen steeds goedkoper wordt door concurrentie van de luchtvaartmaatschappijen
quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:25 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Blaat
Vatanımiza milletimize hayırlı olsun.
Ben wel benieuwd, Kirmizi kennende zal het niet vleiend geweest zijn en wellicht tegen de policy.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik kan geen fatsoenlijke online vertaler vinden.
Hoe is het met je aquarium?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:33 schreef Autodidact het volgende:
[afbeelding]
Kun je wel een visje mee vangen
Prima. 't vrouwtjesguppie wordt helemaal platgeneukt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe is het met je aquarium?
Mijn vrouwtjesguppen hielden er meestal na een jaar mee op. Dan waren ze uitgewoond.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:37 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Prima. 't vrouwtjesguppie wordt helemaal platgeneukt.
Zei je vrouw dat vannacht ook?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:41 schreef Aoristus het volgende:
jongens, daar zijn guppies helemaal niet voor bedoeld, stelletje viezerikken
Z'n vrouw begon vannacht over voorbind dildo'squote:Op dinsdag 24 april 2007 19:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zei je vrouw dat vannacht ook?
Ai ai ai, dan zal die vandaag wel niet gaan zitten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Z'n vrouw begon vannacht over voorbind dildo's![]()
Het regende hier gisteravond toch echt.quote:Nog nooit zo lang geen regen in Nederland
ANP
DE BILT - Het is in een groot deel van Nederland al 33 dagen nagenoeg droog.
Dat is een uitzonderlijk lange periode, laat het weerinstituut KNMI dinsdag weten. Het is vier keer eerder voorgekomen dat het zo droog was. Die periodes duurden echter veel korter, waardoor er toch sprake is van een record.
Complot tegen links zeker?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het regende hier gisteravond toch echt.
quote:De Russische oppositieleider en voormalige wereldkampioen schaken Garry Kasparov is te gast in NOVA. Kasparov is de leider van de oppositiecoalitie Het Andere Rusland die vorige week een grote demonstratie organiseerde in Moskou. Honderden mensen werden opgepakt, onder wie Kasparov zelf. In NOVA een gesprek over de politieke situatie in Rusland onder Poetin.
Elke autochtoon doet je vast denken aan een varken, jij moslim!quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Doet me denken aan een stekelvarken.
Is dat Camel Toe daar op de 1e verdieping?quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:33 schreef Autodidact het volgende:
[afbeelding]
Kun je wel een visje mee vangen
buuuuuuuuuurpquote:Hoewel sommige vliegen levende larven baren, komen maden meestal uit een ei dat door de vlieg op het voedselsubstraat wordt gelegd. Ze zwemmen in hun eten en groeien dus snel.
Hou je FB nog bij?quote:
Vanaf het werk? Nu even niet, misschien als ik wat ingelezen ben (in het nieuwe werk) wel.quote:
quote:
Mooi zo! Dat kon ook zo niet langer. Heeft mijn klacht toch geholpen.quote:
inlezen doe je toch op Fok!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Vanaf het werk? Nu even niet, misschien als ik wat ingelezen ben (in het nieuwe werk) wel.
Dat wordt spannende televisiequote:
Ik kan het iedereen afraden om te werken, maar ja, je hebt vaak geen keuze, zegt men wel eens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |