Heb ik ook gedaan, maar er viel niet echt mee te praten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:07 schreef rival het volgende:
ik ben ook weleens gebelt, dan moet je gewoon antwoorden
Neh, het zal 30% zijn, echter maakt die 30% genoeg herrie voor 10 'normale' personen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Het onderschrijft mijn stelling dat 99% van de mensen op deze klomp totaal gestoord is.
Bij welk deel hoor jij?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Het onderschrijft mijn stelling dat 99% van de mensen op deze klomp totaal gestoord is.
Ja, dat is niet slim natuurlijk; als je roept kom maar op, dan moet je ook niet terugkrabbelen als ie daadwerkelijk aan de deur staatquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:08 schreef Posdnous het volgende:
Ik zat ook gewoon tof te lullen van 'kom maar, kan mij het schelen en ik zie je wel verschijnen enzo' maar achteraf gezien weet ik niet of ik daar wel zo op zit te wachten.
Dat is dan ook fout. Vraag gewoon of hij haar al erop aan heeft gesproken, en wat zij tegen hem heeft verteld. Naar alle waarschijnlijkheid vheeft zij verteld dat jij haar hebt verleid en ze er zelf niks aan kon doen blablabla.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:08 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar er viel niet echt mee te praten.
Ik zat ook gewoon tof te lullen van 'kom maar, kan mij het schelen en ik zie je wel verschijnen enzo' maar achteraf gezien weet ik niet of ik daar wel zo op zit te wachten.
ik heb toen ook een avondje in spanning gezeten hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:08 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar er viel niet echt mee te praten.
Laat me raden, jij denkt zeker dat je bij die ene procent hoortquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Klopt, dat is ook meteen het eerste wat ik zei, maar dit figuur werd daar alleen maar pissiger van.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is dan ook fout. Vraag gewoon of hij haar al erop aan heeft gesproken, en wat zij tegen hem heeft verteld. Naar alle waarschijnlijkheid vheeft zij verteld dat jij haar hebt verleid en ze er zelf niks aan kon doen blablabla.
en ze verwijzen naar FOK!quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:14 schreef Basp1 het volgende:
Wat een spannend verhaal weer. Ik ben benieuwd naar de afloop hiervan.
En je zou op zich wel even met dit verhaal naar de poltie kunen gaan gewoon om de bereiging te melden mocht men je dan dood vinden heeft men al een verdachte in beeld.
daar denken toch een aantal elders op Fok anders over, hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:16 schreef -Muse- het volgende:
Boos worden op een dude waar je chick mee vreemdgaat is al not done. Weet je tenminste ook met wat voor volk je te maken hebt.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:12 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Laat me raden, jij denkt zeker dat je bij die ene procent hoort![]()
quote:
Goeie tipquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:14 schreef Basp1 het volgende:
mocht men je dan dood vinden heeft men al een verdachte in beeld.
ja die mensen vat ik ook niet..... alleen de personen in een relatie hebben verantwoording af te leggen imhoquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:19 schreef milagro het volgende:
[..]
daar denken toch een aantal elders op Fok anders over, hoor.
Ik ga er van uit dat er foto's gemaakt zijnquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:17 schreef Posdnous het volgende:
Het vervelende is ook dat deze dame een nogal sletterig typje was ()
Is ook wel zo.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:16 schreef Aurelianus het volgende:
Zo'n figuur zal wel niet vatbaar zijn voor enige rede. Bij een serieuze dreiging kun je toch wel de politie inschakelen om het uit te zoeken?
Wat is er elders?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:19 schreef milagro het volgende:
is dit serieus, Posdnous, of nav betreffend ' elders"?
misschien kun je een stadswacht vragen ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:21 schreef Posdnous het volgende:
En dan? ik denk niet dat ze een patrouillewagen voor mn huis neer gaan zetten.
het toch melden daar, en ms kunnen zij dan eens met die gast gaan praten....quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:21 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Is ook wel zo.
maar ja, wat moet ik zeggen: ik heb iemands vriendin geneukt en nu wil hij me vermoorden of zo? Klinkt zo pauperig allemaal..
Mja, ik wil hier eigenlijk gewoon van af, ik zit er helemaal niet op te wachten om aangifte te doen enzo.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:23 schreef Sloper het volgende:
Gewoon die vent opbellen, recorder erbij --> aangifte doen van alles wat maarf mogelijk is. (bedreiging, belediging, smaad, laster, ordeverstoring, privacyschending etc etc)
Misschien brengen ze een bezoekje aan dat figuur om hem wat af te doen koelen? Ik weet niet hoe zoiets wordt afgehandeld.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:21 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Is ook wel zo.
maar ja, wat moet ik zeggen: ik heb iemands vriendin geneukt en nu wil hij me vermoorden of zo? Klinkt zo pauperig allemaal..
Nouja, elders worden mensen doodgeslagen en die hadden nog niet eens gebatst, maar alleen maar gezoendquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:22 schreef osho het volgende:
[..]
misschien kun je een stadswacht vragen ?
Tja, dat zal allemaal wel verstandig zijn enzo.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:23 schreef milagro het volgende:
[..]
het toch melden daar, en ms kunnen zij dan eens met die gast gaan praten....
als je dat niet wil, zijn ze iig op de hoogte al, dus mocht die gast op je deur staan beuken, en jij dan 112 drukt op je gsm, hoef je niet je hele verhaal op dat moment te doen, is zo zonde van die laatste minuten, en wie weet dus, zijn de heren in het blauw wel op tijd om je vege lijfje te redden en de boze leuter in zijn toompje te houden![]()
Pricelessquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:24 schreef chromosoompje het volgende:een dure fuck als het je leven kost
stuur een "sensatie van frisse li....meloenen" op hem af danquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:24 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Mja, ik wil hier eigenlijk gewoon van af, ik zit er helemaal niet op te wachten om aangifte te doen enzo.
Lastige situatie en mocht de de verloofde overgaan op agressie dan is dat niet correct. Echter reken ik het jou wel aan dat jij jezelf in dit soort situaties laat belanden. Dit doe je enkel zelf!quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:04 schreef Posdnous het volgende:. welkom.
Als je een gezonde vrijgezel bent, zoals ondergetekende sinds een maandje of 2, wil je nog wel eens zonder veel poeha na een avondje stappen met iemand het bed in duiken.
Wat blijkt, betreffende dame, die ik al een tijdje oppervlakkig kende, was nu verloofd en wist achteraf niet precies waarom ze dit gedaan had, blabla, niet boeiend verder.
Echter, nu blijkt dat haar verloofde hier van op de hoogte is gekomen en mij hier vreemd genoeg voor aansprakelijk wil stellen. Rare situatie, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.
Ik ken dus die hele vent niet, maar hij belt me opeens zomaar op (ik wist niet eens dat ik haar een tel. nr. had gegeven, maar dat kan op zich wel) en zit te schreeuwen en te doen en hij gaat me vermoorden binnenkort zegt ie..
Hij klonk best serieus en ik heb die griet van hem even gebeld en die barstte meteen in huilen uit en zegt dat die vent van haar het meent en dat hij me ook nog heeft weten te vinden qua mijn woning enzo.
Aanvankelijk dacht ik van: whatever, trieste lui, maar na haar gesproken te hebben ben ik toch niet zo relaxed meer.
Klachten:
1) Idioten die een volkomen vreemde de schuld geven van het vreemdgaan van hun verloofde in plaats van die verloofde zelf aan te pakken.
2. Posdnous aankomend slachtoffer van een crime passionel.
Maar dat is ook weer zoiets, ik heb alleen het tel.nr. van haar (weet ook niet waar zij woont). Dan moet ik eerst via andere bekenden uitzoeken waar ze woont en hoe ze van haar achternaam heet enzo.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:25 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Misschien brengen ze een bezoekje aan dat figuur om hem wat af te doen koelen? Ik weet niet hoe zoiets wordt afgehandeld.
Moet je voor jezelf maar beslissen wat gevoelsmatig minder vervelend voelt, het vage gevoel dat je een doetje bent of een briesende kamper + vriendjes voor de deur met alle gevolgen van dien.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:26 schreef Posdnous het volgende:
Kweenie, gevoelsmatig zit dat niet zo lekker.
Als ik het verhaal goed lees wist TS op het moment zelf niet dat ze al een relatie had.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:29 schreef M42 het volgende:
Echter reken ik het jou wel aan dat jij jezelf in dit soort situaties laat belanden. Dit doe je enkel zelf!
Als je zo een testosterone mannetje bent en elke keer met uitgaan sex moet hebben, dan zou je misschien ook eens kunnen nadenken met wie je dit wel en niet zou moeten doen. Je inmengen in iemand zijn/haar relatie is uberhaupt fout! en ja natuurlijk ook van die meid.
'De wereld bestaat voor 99% uit perverten... en dat andere ene % is ook niet goed snik.'quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
oh okay, dan zit er niets anders op dan hopen dat hij eerst haar lens slaat en dat daarmee de grootste woede weg isquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:26 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Tja, dat zal allemaal wel verstandig zijn enzo.
maar ik voel me wel een enorme kneus als ik voor er uberhaupt echt iets gebeurd is de politie al het hele verhaal ga vertellen. Kweenie, gevoelsmatig zit dat niet zo lekker.
Nou ja zeg.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:29 schreef M42 het volgende:
[..]
Lastige situatie en mocht de de verloofde overgaan op agressie dan is dat niet correct. Echter reken ik het jou wel aan dat jij jezelf in dit soort situaties laat belanden. Dit doe je enkel zelf!
Als je zo een testosterone mannetje bent en elke keer met uitgaan sex moet hebben, dan zou je misschien ook eens kunnen nadenken met wie je dit wel en niet zou moeten doen. Je inmengen in iemand zijn/haar relatie is uberhaupt fout! en ja natuurlijk ook van die meid.
Jullie 3 zijn in deze situatie schuldig en hebben alle 3 dom gehandeld. Maar goed, jij kan alleen aan jouw eigen acties werken en niet een ander veranderen, dus misschien een wijze les (als je het overleeft) voor een volgende keer.
Verder: aangifte doen bij de politie
Kijk, zo werkt het dus niet - want je mag niet zomaar iemand opnemen zonder dat voorafgaand kenbaar te hebben gemaakt..quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:23 schreef Sloper het volgende:
Gewoon die vent opbellen, recorder erbij --> aangifte doen van alles wat maarf mogelijk is. (bedreiging, belediging, smaad, laster, ordeverstoring, privacyschending etc etc)
Ai, ja... die 99% moet ik van HB dan hebbenquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:30 schreef Doc het volgende:
[..]
'De wereld bestaat voor 99% uit perverten... en dat andere ene % is ook niet goed snik.'
HB in Prachtige ogen
Naja, dat heb ik een beetje verkeerd opgeschreven zie ik. Toen ik eenmaal met haar bezig was (in de El Sombrero of all places, jou wel bekendquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:30 schreef Frollo het volgende:
[..]
Als ik het verhaal goed lees wist TS op het moment zelf niet dat ze al een relatie had.
Nee, eerst vragen naar die hoer van een vriendin van hem en daarna haar uitscheldenquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:29 schreef rival het volgende:
je kan ook een meisje vragen om hem te bellen als zij nde jouw verloofde en dan hem uit te schelden enz.
Da's best een goeie jaquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:31 schreef milagro het volgende:
of of, je zorgt voor een gerucht van een tweede 'andere partij'.
ik bedoel, dombo's verwijten altijd de andere partij, maar als er meerdere andere partijen zijn, dan wil het belletje nog wel eens gaan rinkelen, alsnog, dat niet een willekeurige andere partij het probleem is, maar de overspelige vriendin
Indd. zij is de gene die vreemd gaat. jij hebt gewoon gebruik gemaakt van de mogelijkheid die je geboden werdt. Die gozer van die chick had waarschijnlijk het zelfde gedaan als ie in jouw schoenen stond.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:31 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nou ja zeg.
Wat heb ik er mee te maken dat de relatie van anderen zo triest is dat ze met een ander het bed induiken. Zou me wat moois worden om mij aansprakelijk te stellen.
Als ik die kerel nou kende oke, maar je kunt een vent die je niet kent toch niet de schuld geven dat hij je vriendin wil nemen.
Welnee, dat kun je toch ook zelf wel concluderen, daar heb je HB toch niet voor nodig.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ai, ja... die 99% moet ik van HB dan hebben![]()
Je wist dus dat ze verloofd was. Stijlvol van je hoor. Leef dan ook met de consequenties.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:34 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Naja, dat heb ik een beetje verkeerd opgeschreven zie ik. Toen ik eenmaal met haar bezig was (in de El Sombrero of all places, jou wel bekend) heeft ze me verteld over haar verloofde, maar ja, das niet mijn probleem en zij deed er ook niet al te moelijk over. Kanppe vent als je dan opeens je lust aan de kant schuift.
Dat is hoe de meeste gasten denken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:36 schreef Stakky het volgende:
[..]
Indd. zij is de gene die vreemd gaat. jij hebt gewoon gebruik gemaakt van de mogelijkheid die je geboden werdt. Die gozer van die chick had waarschijnlijk het zelfde gedaan als ie in jouw schoenen stond.
Oooohhhh, dus je wist het wel?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:34 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Naja, dat heb ik een beetje verkeerd opgeschreven zie ik. Toen ik eenmaal met haar bezig was (in de El Sombrero of all places, jou wel bekend) heeft ze me verteld over haar verloofde, maar ja, das niet mijn probleem en zij deed er ook niet al te moelijk over. Kanppe vent als je dan opeens je lust aan de kant schuift.
dan doe je toch lekker niks?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:26 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Tja, dat zal allemaal wel verstandig zijn enzo.
maar ik voel me wel een enorme kneus als ik voor er uberhaupt echt iets gebeurd is de politie al het hele verhaal ga vertellen. Kweenie, gevoelsmatig zit dat niet zo lekker.
Ik kan het niet zo 1,2,3 duidelijk maken natuurlijk, maar zij was echt degene die deed alsof het niet uitmaakte.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je wist dus dat ze verloofd was. Stijlvol van je hoor. Leef dan ook met de consequenties.
Het nummer van hem hier posten en haar naam erbij zetten om een afpsraak te makenquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:35 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Da's best een goeie ja. Even denken hoe ik dat het beste kan aanpakken.
Blijkbaar heb ik wat meer stijl en gevoel dan jij... als ik weet dat een meid een relatie heeft dan laat ik haar gaan. (al zal ik helemaal nooit doen wat jij doet: chickies oppikken om even mee te sexen na een avond stappen).quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:34 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik wilde vooral klagen dat ik dit weer heb. Echt iets voor mij ditquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:39 schreef MadMarine het volgende:
[..]
dan doe je toch lekker niks?
wat wil je dán horen??
een vriendin vragen hem te bellen, om hem te zeggen dat hij zijn hoerige vriendin in de gaten moet houden...... en dan een verhaal erachter aan waaruit blijkt dat het iig niet JOUW vriendin is die belt...quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:35 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Da's best een goeie ja. Even denken hoe ik dat het beste kan aanpakken.
Als jij geen gevoel hebt voor jouw medemens dan heb jij er idd niets mee te schaften.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:40 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik kan het niet zo 1,2,3 duidelijk maken natuurlijk, maar zij was echt degene die deed alsof het niet uitmaakte.
En dan nog: is zij dan niet degene die enorm fout zit? Ik heb toch niks te schaften met die relatie of wel?
Ja maar hij wist niet dat ze verloofd was?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:07 schreef rival het volgende:
bange poepert!
als je bang bent voor de vent moet je de chick niet ballen!
ik ben ook weleens gebelt, dan moet je gewoon antwoorden, als jij echt zo een stoer kerel was had ik vast je chick niet geneukt. dan issie wel stil (tenzij hij echt je adres heeft, dan maakt ie je dood)
Dat is niet relevant aangezien je wist dat ze een relatie had.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:40 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik kan het niet zo 1,2,3 duidelijk maken natuurlijk, maar zij was echt degene die deed alsof het niet uitmaakte.
Neen, jullie zijn beide verantwoordelijk voor je daden en dus beide fout.quote:En dan nog: is zij dan niet degene die enorm fout zit? Ik heb toch niks te schaften met die relatie of wel?
lekker laten lullen die politiek correcten, degene met de relatie heeft verantwoording af te leggen, jij niet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:40 schreef Posdnous het volgende:
[..]
En dan nog: is zij dan niet degene die enorm fout zit? Ik heb toch niks te schaften met die relatie of wel?
Ja, maar dat was leuk toen we nog geen euro hadden...quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:34 schreef Dr.Punnani het volgende:
Mijn opa zei altijd: 'de eerste klap is een daalder waard!'
elk meisje waar ik interesse in heb en die geneukt wilt worden die neuk ik... of ze nou getrouwd is. met vriend of wat dan ook...quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:42 schreef M42 het volgende:
[..]
Als jij geen gevoel hebt voor jouw medemens dan heb jij er idd niets mee te schaften.
Echter zijn er op deze wereld wel mensen die wat meer capaciteit hebben om in te leven in andere situaties en dus wat socialer zijn. Die doen dit soort dingen niet.
JIj steekt dus je pik in alles wat zich maar gewillig opstelt![]()
Laten we het er maar op houden dat jij kennelijk in een andere wereld leeft als ik.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:42 schreef M42 het volgende:
[..]
Als jij geen gevoel hebt voor jouw medemens dan heb jij er idd niets mee te schaften.
Echter zijn er op deze wereld wel mensen die wat meer capaciteit hebben om in te leven in andere situaties en dus wat socialer zijn. Die doen dit soort dingen niet.
JIj steekt dus je pik in alles wat zich maar gewillig opstelt![]()
eik niet nee. Ik heb dat ook wel eens gehad. Maargoed, sindsdien bemoei ik me nergens meer mee. Wil je geneukt worden door mij? Prima, bel eerst je vriend ff op om het uit te makenquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:40 schreef Posdnous het volgende:
Haha lol Fout! FOUT!! man.. doe es normaal.... fouten maak je bij wiskunde..quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:38 schreef M42 het volgende:
[..]
Dat is hoe de meeste gasten denken.
Echter als een meid een relatie heeft dan bemoei ik mij daar niet mee! daar komt alleen maar ellende van. Is het voor zoveel mannen teveel gevraagd om eens met hun hersenen te denken ipv hun pik?
Die meid gaat vreemd en dat is fout!
Hoe die vriend van haar reageert is fout!
Je inmengen in andermans relaties is fout!
neuken?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:42 schreef milagro het volgende:
[..]
lekker laten lullen die politiek correcten, degene met de relatie heeft verantwoording af te leggen, jij niet.
je kent die vent niet, je kende haar amper, zij moet zich gedragen, jij bent een vrije vent, en mag doen wat je wil, binnen de grenzen vd wet uiteraard
nee, joh, ik heb geen verloofde met een kort lontje, dus da's niets an danquote:
mischien dat je een vriend of vriendin kan inlichten.. in het geval je zelf straks niet meer in staat bent om te postenquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:47 schreef Posdnous het volgende:
Naja, ik heb toch maar besloten even informeel met de politie te bellen.
Dat wil zeggen: ik heb wel enkele bekenden bij de politie, kan geen kwaad om daar off the record even mee te praten. Bedankt voor de tips iig.
Laat je het even weten als hij voor de deur staat??quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:47 schreef Posdnous het volgende:
Dat wil zeggen: ik heb wel enkele bekenden bij de politie, kan geen kwaad om daar off the record even mee te praten. Bedankt voor de tips iig.
Okay, maar zou je het niet prettig vinden als die volslagen onbekende kerel nog enigzins het morele besef heeft om niet met jouw vriendin naar bed te gaan als zij hem vertelt dat ze al een relatie heeft?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:44 schreef Posdnous het volgende:
In mijn rationele belevingswereld is er echt helemaal niks fout ik wat ik gedaan heb. Ik zou een volslagen onbekende kerel er ook niet op aanspreken als hij met mijn vriendin naar bed wilde, maar dat geloof je vast niet.
goed zoquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:47 schreef Posdnous het volgende:
Frankly, I wouldn't give a shit!quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Okay, maar zou je het niet prettig vinden als die volslagen onbekende kerel nog enigzins het morele besef heeft om niet met jouw vriendin naar bed te gaan als zij hem verteld dat ze al een relatie heeft?
Wie zegt dat ze jou daarover zou informeren?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:53 schreef Dr.Punnani het volgende:
[..]
Frankly, I wouldn't give a shit!
Eigenlijk moet je op zo'n moment zelfs blij zijn dat je de ware aard van je vriendin dan leert kennen (of de waarde van je relatie op dat moment)...
Dus neuh, als mijn vriendin open zou staan voor een steady pounding bij iemand anders en die gozer doet dat vervolgens is het niet zijn schuld, meer zijn verdienste! Vriendin kan dan exit!
Geen idee, hoe weet die gast van die slet van Posdnous dat ze buiten de deur heeft gegeten?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze jou daarover zou informeren?
Ze heeft het hem verteld, dat geloof je toch nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:57 schreef Dr.Punnani het volgende:
[..]
Geen idee, hoe weet die gast van die slet van Posdnous dat ze buiten de deur heeft gegeten?
Dan komt de vraag:'was ze het waard, dit gezeik?'quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:57 schreef Posdnous het volgende:
Nou, ik kan helaas die bekenden bij de politie niet bereiken. Ik probeer het wat later wel weer als ik nog tijd heb.
Ik ben in ieder geval wat rustiger geworden door het van me af te schrijven. Toch verbazingwekkend hoe zoiets opeens onder je huid gaat zitten terwijl je rationeel zoiets hebt van: 'zal wel loslopen'.
Jij denkt dat alle vrouwen zoiets naderhand opbiechten? Reken maar dat het veel gebeurt zonder dat de partner in kwestie het doorheeft.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:57 schreef Dr.Punnani het volgende:
[..]
Geen idee, hoe weet die gast van die slet van Posdnous dat ze buiten de deur heeft gegeten?
het is toch ook gewoon best eng?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:57 schreef Posdnous het volgende:
Nou, ik kan helaas die bekenden bij de politie niet bereiken. Ik probeer het wat later wel weer als ik nog tijd heb.
Ik ben in ieder geval wat rustiger geworden door het van me af te schrijven. Toch verbazingwekkend hoe zoiets opeens onder je huid gaat zitten terwijl je rationeel zoiets hebt van: 'zal wel loslopen'.
Het was wel zeer oke jaquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:59 schreef Dr.Punnani het volgende:
[..]
Dan komt de vraag:'was ze het waard, dit gezeik?'
Voor het zelfde geld hadden ze een open relatie. Alleen dat meissie wist of dat wel of niet zo was. En als zij doet alsof het geen probleem is, waarom zou Pos er een probleem van maken?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is niet relevant aangezien je wist dat ze een relatie had.
[..]
Neen, jullie zijn beide verantwoordelijk voor je daden en dus beide fout.
lekkere vriendinnen danquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:59 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ze heeft het hem verteld, dat geloof je toch niet.
Maar hoe dat precies is gegaan weet ik niet, ik weet wel dat er vriendinnen van haar aanwezig waren en die waren niet allemaal even blij geloof ik. Da zal er iets mee te maken hebben.
Ja joh, zo goed van vertrouwen ben ik!quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij denkt dat alle vrouwen zoiets naderhand opbiechten? Reken maar dat het veel gebeurt zonder dat de partner in kwestie het doorheeft.
Je hebt helemaal gelijk hoor, gewoon oogkleppen opdoen en neuken maar. De gelegenheid doet zich voor dus maak er gebruik van.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:00 schreef Doc het volgende:
[..]
Voor het zelfde geld hadden ze een open relatie. Alleen dat meissie wist of dat wel of niet zo was. En als zij doet alsof het geen probleem is, waarom zou Pos er een probleem van maken?
Precies... en zou je het dan niet prettig vinden als de buitenstaander het aanbod afwijst, omdat hij/zij weet dat de aanbieder een relatie heeft?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:01 schreef Dr.Punnani het volgende:
[..]
Ja joh, zo goed van vertrouwen ben ik!![]()
Ik ga wel uit van een bepaalde oprechtheid in deze... maar eerlijkheidshalve weet je eigenlijk ook wel dat er hier en daar wat bijgesnabbeld wordt inderdaad...![]()
Niet interessant, de aanbieder moet dat sowieso niet doen, dat is het enige relevante. Of de ander er wel of niet op ingaat verandert weinig.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Precies... en zou je het dan niet prettig vinden als de buitenstaander het aanbod afwijst, omdat hij/zij weet dat de aanbieder een relatie heeft?
Klopt, de aanbieder is ook zeker fout, dat ontken ik niet. Maar degene die op het aanbod ingaat heeft óók een verantwoordelijkheid jegens zijn medemens (in dit geval de vrouw en haar partner).quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:11 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Niet interessant, de aanbieder moet dat soieso niet doen, dat is het enige relevante. Of de ander er wel of niet op ingaat verandert weinig.
Euh, nee. Vroeg of laat komen zulke dingen toch altijd uit. Dan heb ik liever dat ze het gedaan heeft dan dat ze een paar maanden / jaren met een kriebel tussen de benen in de kroeg al het manvleesch staat te checken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Precies... en zou je het dan niet prettig vinden als de buitenstaander het aanbod afwijst, omdat hij/zij weet dat de aanbieder een relatie heeft?
jezus, zeg, als je uitgaat en zin hebt in een one night stand ga je toch niet iemands hele doopceel lichten en wikken en wegen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk hoor, gewoon oogkleppen opdoen en neuken maar. De gelegenheid doet zich voor dus maak er gebruik van.
Maar kom dan niet huilen als je acties consequenties blijken te hebben.
Zo zie ik dat niet, misschien versnelt het juist een oplossing in een vastgeroeste of slechte relatie en help je juist je medemensquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klopt, de aanbieder is ook zeker fout, dat ontken ik niet. Maar degene die op het aanbod ingaat heeft óók een verantwoordelijkheid jegens zijn medemens (in dit geval de vrouw en haar partner).
That's the point I was trying to make!quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:15 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Zo zie ik dat niet, misschien versneld het juist een oplossing in een vastgeroeste of slechte relatie en help je juist je medemens.
Helaas, ik moet je teleurstellen; ik ken meerdere gevallen waarbij iemand vreemd is gegaan (ook voor langere tijd) en de partner nooit heeft ingelicht en tot op de dag van vandaag weten ze het nog steeds niet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:14 schreef Dr.Punnani het volgende:
[..]
Euh, nee. Vroeg of laat komen zulke dingen toch altijd uit. Dan heb ik liever dat ze het gedaan heeft dan dat ze een paar maanden / jaren met een kriebel tussen de benen in de kroeg al het manvleesch staat te checken.
Jawel, het is óók zijn/haar verantwoordelijkheid, mits hij/zij op de hoogte is van de relatie.quote:Imo is dat nooit de verantwoordelijkheid voor de beschikbare, vrijgezelle partij.
Niet iedereen heeft een tatouage op het voorhoofd met "ik heb een relatie". Als diegene met een relatie wilt neuken zal ze het echt niet van de daken gaan gillen dat ze al een vent heeft hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:17 schreef M42 het volgende:
Wat een smerige reacties. Blijkbaar zijn de meeste gasten hier niet verder geevolueerd dan de Neanderthaler.
En dat ik in een andere wereld leef? waarom? omdat ik socialer ben tegen anderen? denk aan de gevolgen voor mijzelf en mijn medemens! maakt mij dat juist een slechter persoon?
Ik gun toch niet zo snel iemand dood ook niet als iemand vreemdgaat, maar als ik die smerige reacties hier lees dan moet je ook niet huilen als je het aan de stok krijgt met de partner van een persoon. En eerlijk gezegd, lach ik mij "dood" als ik lees dat jullie werkelijk het slachtoffer zijn geworden door jullie eigen acties.
Het verpesten van een ander zijn/haar relatieen daarmee ook misschien zelfs het leven en dat van allen die weer om hen geven. Blijkbaar hebben jullie niet de capaciteit om na te denken met iets anders dan jullie pik.
En milagro, nu is het een serieus topic, blijkbaar had ik je toch wel! vorige keer juist ingeschat evenals Yvonne.
Tja, life sucks & shit happens.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Helaas, ik moet je teleurstellen; ik ken meerdere gevallen waarbij iemand vreemd is gegaan (ook voor langere tijd) en de partner nooit heeft ingelicht en tot op de dag van vandaag weten ze het nog steeds niet.
[..]
Jawel, het is óók zijn/haar verantwoordelijkheid, mits hij/zij op de hoogte is van de relatie.
Ik zou mezelf wel op de hoogte stellen van de relationele status van de tijdelijke neukpartner ja.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:14 schreef milagro het volgende:
[..]
jezus, zeg, als je uitgaat en zin hebt in een one night stand ga je toch niet iemands hele doopceel lichten en wikken en wegen?
Geen probleem, mits je daarna ook niet gaat zeiken over de consequenties.quote:je bent geil, je bent jong, de gelegenheid is daar, het wijf is mega lekker en wil wel, je bent niet van plan haar nog eens te zien in principe, dus wat is het probleem?
Ja, je hebt altijd een verantwoordelijkheid jegens je medemens in mijn ogen, maar blijkbaar hou ik er wat andere morele principes op na, dat kan.quote:de meid neukt zich ms wel ieder weekend suf, onder het mom van "de vrijdagavond is vriendinnenstapavond|"
ben jij dan opeens als derde verantwoordelijk voor hun liefdesgeluk of relatiebreuk, terwijl je ms wel nummer zoveel bent met wie ze vreemdgaat?
I blame bothquote:de derde partij die toevallig haar leven in komt wandelen voor 1 avond is zoooooooooo het probleem niet
en nee, je bent niet medeplichtig, je bent hooguit plichtig, maar dan alleen en enkel aan jezelf.
hoe een ander zijn leven inricht en desnoods saboteert is haar of zijn zaak, niet de jouwe, als volkomen inwisselbaar lustobject voor 1 keer
do not blame het neukmeubel![]()
blame de greppeldel![]()
Dudequote:Op dinsdag 24 april 2007 13:17 schreef M42 het volgende:
Wat een smerige reacties. Blijkbaar zijn de meeste gasten hier niet verder geevolueerd dan de Neanderthaler.
En dat ik in een andere wereld leef? waarom? omdat ik socialer ben tegen anderen? denk aan de gevolgen voor mijzelf en mijn medemens! maakt mij dat juist een slechter persoon?
Ik gun toch niet zo snel iemand dood ook niet als iemand vreemdgaat, maar als ik die smerige reacties hier lees dan moet je ook niet huilen als je het aan de stok krijgt met de partner van een persoon. En eerlijk gezegd, lach ik mij "dood" als ik lees dat jullie werkelijk het slachtoffer zijn geworden door jullie eigen acties.
Het verpesten van een ander zijn/haar relatieen daarmee ook misschien zelfs het leven en dat van allen die weer om hen geven. Blijkbaar hebben jullie niet de capaciteit om na te denken met iets anders dan jullie pik.
En milagro, nu is het een serieus topic, blijkbaar had ik je toch wel! vorige keer juist ingeschat evenals Yvonne.
doe eens normaal zeg, gefrustreerde, waarom maak je zo druk om de mening van een ander inzake dingen die in jouw leven helemaal niet spelen, dat je met kotssmilies gaat smijten en meent mij te kunnen inschatten gebaseerd op 1 fucking mening?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:17 schreef M42 het volgende:
Jij bent maagd?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:17 schreef M42 het volgende:
Milagro, je denkt als een juristquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:28 schreef milagro het volgende:
[..]
doe eens normaal zeg, gefrustreerde, waarom maak je zo druk om de mening van een ander inzake dingen die in jouw leven helemaal niet spelen, dat je met kotssmilies gaat smijten en meent mij te kunnen inschatten gebaseerd op 1 fucking mening?
of maakt het je onrustig of zo, wetende dat er een heleboel potentiele derden rondlopen en het vlees van jouw partner ook wel een zwakker zou kunnen zijn dan jij nu denkt?
je saboteert als derde de relatie van een ander niet, dat doet de ander zelf, voor de volle honderd procent, of ga jij ook een prostituée blamen, als die een getrrouwde vent terwille is?
de bezette partij maakt de keuze om VREEMD te gaan, de derde maakt de keuze om SEX te hebben.
als je partner een notoire vreemdganger blijkt, en je er na een jaar achter komt dat hij/zij al die tijd geregeld met een ander geweest is, loop je dan al die "derden" af
kom op, zeg, of het er nu 1 is, of 10, er is maar 1 dader, er is er maar 1 die verantwoordelijkheid heeft, er is er maar 1 die verplichtingen heeft jegens jou/de vaste partner en dat is JOUW vriendin, niet een volkomen willelkeurige vreemd die toevallig die avond op die plek was.
denk toch eens na, als je vriend(in) maar 1 avondje nodig heeft om in bed te belanden met een ander, zegt dat toch iets over hoe makkelijk zij blijkbaar te paaien is, en dat ze, na amper 2 uurtjes zonder jou, je al vergeten is, en zich laat opgeilen door een ander, dusdanig dat ze zich niet meer kan inhouden
en dan ga je kwaadmaken op degene die dat voor mekaar krijgt
die heeft er nauwelijks moeite voor hoeven doen, een paar spannende blikken, een paar geile woordjes en ze ging voor gaas.
en dáár zit het probleem dus, het gemak waarmee jouw oh zo stabiele happy relatie naar de gallemiezen te helpen is, in 1 avondje , na 3 drankjes, en het is gedaan, zoveel waarde hechtte deze dame nu aan haar relatie.
de derde partij hoeft nergens waarde aan te hechten, hij wilde gewoon sex, een leuke avond, meer niet , en had niets om te verliezen, om te riskeren
zij zette alles op het spel , geheel vrijwillig, binnen een paar uur na het verlaten van het oorspronkelijke liefdesnest
voila!
oh, vrouwen zeggen nogal eens tegen me dat ik denk als een ventquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:34 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Milagro, je denkt als een jurist![]()
Het is wel lekker rationeel allbei in ieder gevalquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:37 schreef milagro het volgende:
[..]
oh, vrouwen zeggen nogal eens tegen me dat ik denk als een vent![]()
maar ms is dat hetzelfde![]()
quote:verder heb ik gewoon gelijk![]()
alleen is het voor sommigen te confronterend, het drukt ze met de neus op de mogelijke feiten "ook mijn vriend(in) zou dus zo over te halen kunnen zijn......... schat... die vriendinnenstapavond van je, hè..... nou, die gaat dus niet door!!!!!!!!!!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |