Heb ik ook gedaan, maar er viel niet echt mee te praten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:07 schreef rival het volgende:
ik ben ook weleens gebelt, dan moet je gewoon antwoorden
Neh, het zal 30% zijn, echter maakt die 30% genoeg herrie voor 10 'normale' personen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Het onderschrijft mijn stelling dat 99% van de mensen op deze klomp totaal gestoord is.
Bij welk deel hoor jij?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Het onderschrijft mijn stelling dat 99% van de mensen op deze klomp totaal gestoord is.
Ja, dat is niet slim natuurlijk; als je roept kom maar op, dan moet je ook niet terugkrabbelen als ie daadwerkelijk aan de deur staatquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:08 schreef Posdnous het volgende:
Ik zat ook gewoon tof te lullen van 'kom maar, kan mij het schelen en ik zie je wel verschijnen enzo' maar achteraf gezien weet ik niet of ik daar wel zo op zit te wachten.
Dat is dan ook fout. Vraag gewoon of hij haar al erop aan heeft gesproken, en wat zij tegen hem heeft verteld. Naar alle waarschijnlijkheid vheeft zij verteld dat jij haar hebt verleid en ze er zelf niks aan kon doen blablabla.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:08 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar er viel niet echt mee te praten.
Ik zat ook gewoon tof te lullen van 'kom maar, kan mij het schelen en ik zie je wel verschijnen enzo' maar achteraf gezien weet ik niet of ik daar wel zo op zit te wachten.
ik heb toen ook een avondje in spanning gezeten hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:08 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar er viel niet echt mee te praten.
Laat me raden, jij denkt zeker dat je bij die ene procent hoortquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Klopt, dat is ook meteen het eerste wat ik zei, maar dit figuur werd daar alleen maar pissiger van.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is dan ook fout. Vraag gewoon of hij haar al erop aan heeft gesproken, en wat zij tegen hem heeft verteld. Naar alle waarschijnlijkheid vheeft zij verteld dat jij haar hebt verleid en ze er zelf niks aan kon doen blablabla.
en ze verwijzen naar FOK!quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:14 schreef Basp1 het volgende:
Wat een spannend verhaal weer. Ik ben benieuwd naar de afloop hiervan.
En je zou op zich wel even met dit verhaal naar de poltie kunen gaan gewoon om de bereiging te melden mocht men je dan dood vinden heeft men al een verdachte in beeld.
daar denken toch een aantal elders op Fok anders over, hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:16 schreef -Muse- het volgende:
Boos worden op een dude waar je chick mee vreemdgaat is al not done. Weet je tenminste ook met wat voor volk je te maken hebt.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:12 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Laat me raden, jij denkt zeker dat je bij die ene procent hoort![]()
quote:
Goeie tipquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:14 schreef Basp1 het volgende:
mocht men je dan dood vinden heeft men al een verdachte in beeld.
ja die mensen vat ik ook niet..... alleen de personen in een relatie hebben verantwoording af te leggen imhoquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:19 schreef milagro het volgende:
[..]
daar denken toch een aantal elders op Fok anders over, hoor.
Ik ga er van uit dat er foto's gemaakt zijnquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:17 schreef Posdnous het volgende:
Het vervelende is ook dat deze dame een nogal sletterig typje was ()
Is ook wel zo.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:16 schreef Aurelianus het volgende:
Zo'n figuur zal wel niet vatbaar zijn voor enige rede. Bij een serieuze dreiging kun je toch wel de politie inschakelen om het uit te zoeken?
Wat is er elders?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:19 schreef milagro het volgende:
is dit serieus, Posdnous, of nav betreffend ' elders"?
misschien kun je een stadswacht vragen ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:21 schreef Posdnous het volgende:
En dan? ik denk niet dat ze een patrouillewagen voor mn huis neer gaan zetten.
het toch melden daar, en ms kunnen zij dan eens met die gast gaan praten....quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:21 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Is ook wel zo.
maar ja, wat moet ik zeggen: ik heb iemands vriendin geneukt en nu wil hij me vermoorden of zo? Klinkt zo pauperig allemaal..
Mja, ik wil hier eigenlijk gewoon van af, ik zit er helemaal niet op te wachten om aangifte te doen enzo.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:23 schreef Sloper het volgende:
Gewoon die vent opbellen, recorder erbij --> aangifte doen van alles wat maarf mogelijk is. (bedreiging, belediging, smaad, laster, ordeverstoring, privacyschending etc etc)
Misschien brengen ze een bezoekje aan dat figuur om hem wat af te doen koelen? Ik weet niet hoe zoiets wordt afgehandeld.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:21 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Is ook wel zo.
maar ja, wat moet ik zeggen: ik heb iemands vriendin geneukt en nu wil hij me vermoorden of zo? Klinkt zo pauperig allemaal..
Nouja, elders worden mensen doodgeslagen en die hadden nog niet eens gebatst, maar alleen maar gezoendquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:22 schreef osho het volgende:
[..]
misschien kun je een stadswacht vragen ?
Tja, dat zal allemaal wel verstandig zijn enzo.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:23 schreef milagro het volgende:
[..]
het toch melden daar, en ms kunnen zij dan eens met die gast gaan praten....
als je dat niet wil, zijn ze iig op de hoogte al, dus mocht die gast op je deur staan beuken, en jij dan 112 drukt op je gsm, hoef je niet je hele verhaal op dat moment te doen, is zo zonde van die laatste minuten, en wie weet dus, zijn de heren in het blauw wel op tijd om je vege lijfje te redden en de boze leuter in zijn toompje te houden![]()
Pricelessquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:24 schreef chromosoompje het volgende:een dure fuck als het je leven kost
stuur een "sensatie van frisse li....meloenen" op hem af danquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:24 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Mja, ik wil hier eigenlijk gewoon van af, ik zit er helemaal niet op te wachten om aangifte te doen enzo.
Lastige situatie en mocht de de verloofde overgaan op agressie dan is dat niet correct. Echter reken ik het jou wel aan dat jij jezelf in dit soort situaties laat belanden. Dit doe je enkel zelf!quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:04 schreef Posdnous het volgende:. welkom.
Als je een gezonde vrijgezel bent, zoals ondergetekende sinds een maandje of 2, wil je nog wel eens zonder veel poeha na een avondje stappen met iemand het bed in duiken.
Wat blijkt, betreffende dame, die ik al een tijdje oppervlakkig kende, was nu verloofd en wist achteraf niet precies waarom ze dit gedaan had, blabla, niet boeiend verder.
Echter, nu blijkt dat haar verloofde hier van op de hoogte is gekomen en mij hier vreemd genoeg voor aansprakelijk wil stellen. Rare situatie, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.
Ik ken dus die hele vent niet, maar hij belt me opeens zomaar op (ik wist niet eens dat ik haar een tel. nr. had gegeven, maar dat kan op zich wel) en zit te schreeuwen en te doen en hij gaat me vermoorden binnenkort zegt ie..
Hij klonk best serieus en ik heb die griet van hem even gebeld en die barstte meteen in huilen uit en zegt dat die vent van haar het meent en dat hij me ook nog heeft weten te vinden qua mijn woning enzo.
Aanvankelijk dacht ik van: whatever, trieste lui, maar na haar gesproken te hebben ben ik toch niet zo relaxed meer.
Klachten:
1) Idioten die een volkomen vreemde de schuld geven van het vreemdgaan van hun verloofde in plaats van die verloofde zelf aan te pakken.
2. Posdnous aankomend slachtoffer van een crime passionel.
Maar dat is ook weer zoiets, ik heb alleen het tel.nr. van haar (weet ook niet waar zij woont). Dan moet ik eerst via andere bekenden uitzoeken waar ze woont en hoe ze van haar achternaam heet enzo.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:25 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Misschien brengen ze een bezoekje aan dat figuur om hem wat af te doen koelen? Ik weet niet hoe zoiets wordt afgehandeld.
Moet je voor jezelf maar beslissen wat gevoelsmatig minder vervelend voelt, het vage gevoel dat je een doetje bent of een briesende kamper + vriendjes voor de deur met alle gevolgen van dien.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:26 schreef Posdnous het volgende:
Kweenie, gevoelsmatig zit dat niet zo lekker.
Als ik het verhaal goed lees wist TS op het moment zelf niet dat ze al een relatie had.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:29 schreef M42 het volgende:
Echter reken ik het jou wel aan dat jij jezelf in dit soort situaties laat belanden. Dit doe je enkel zelf!
Als je zo een testosterone mannetje bent en elke keer met uitgaan sex moet hebben, dan zou je misschien ook eens kunnen nadenken met wie je dit wel en niet zou moeten doen. Je inmengen in iemand zijn/haar relatie is uberhaupt fout! en ja natuurlijk ook van die meid.
'De wereld bestaat voor 99% uit perverten... en dat andere ene % is ook niet goed snik.'quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
oh okay, dan zit er niets anders op dan hopen dat hij eerst haar lens slaat en dat daarmee de grootste woede weg isquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:26 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Tja, dat zal allemaal wel verstandig zijn enzo.
maar ik voel me wel een enorme kneus als ik voor er uberhaupt echt iets gebeurd is de politie al het hele verhaal ga vertellen. Kweenie, gevoelsmatig zit dat niet zo lekker.
Nou ja zeg.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:29 schreef M42 het volgende:
[..]
Lastige situatie en mocht de de verloofde overgaan op agressie dan is dat niet correct. Echter reken ik het jou wel aan dat jij jezelf in dit soort situaties laat belanden. Dit doe je enkel zelf!
Als je zo een testosterone mannetje bent en elke keer met uitgaan sex moet hebben, dan zou je misschien ook eens kunnen nadenken met wie je dit wel en niet zou moeten doen. Je inmengen in iemand zijn/haar relatie is uberhaupt fout! en ja natuurlijk ook van die meid.
Jullie 3 zijn in deze situatie schuldig en hebben alle 3 dom gehandeld. Maar goed, jij kan alleen aan jouw eigen acties werken en niet een ander veranderen, dus misschien een wijze les (als je het overleeft) voor een volgende keer.
Verder: aangifte doen bij de politie
Kijk, zo werkt het dus niet - want je mag niet zomaar iemand opnemen zonder dat voorafgaand kenbaar te hebben gemaakt..quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:23 schreef Sloper het volgende:
Gewoon die vent opbellen, recorder erbij --> aangifte doen van alles wat maarf mogelijk is. (bedreiging, belediging, smaad, laster, ordeverstoring, privacyschending etc etc)
Ai, ja... die 99% moet ik van HB dan hebbenquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:30 schreef Doc het volgende:
[..]
'De wereld bestaat voor 99% uit perverten... en dat andere ene % is ook niet goed snik.'
HB in Prachtige ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |