Heb ik ook gedaan, maar er viel niet echt mee te praten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:07 schreef rival het volgende:
ik ben ook weleens gebelt, dan moet je gewoon antwoorden
Neh, het zal 30% zijn, echter maakt die 30% genoeg herrie voor 10 'normale' personen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Het onderschrijft mijn stelling dat 99% van de mensen op deze klomp totaal gestoord is.
Bij welk deel hoor jij?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Het onderschrijft mijn stelling dat 99% van de mensen op deze klomp totaal gestoord is.
Ja, dat is niet slim natuurlijk; als je roept kom maar op, dan moet je ook niet terugkrabbelen als ie daadwerkelijk aan de deur staatquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:08 schreef Posdnous het volgende:
Ik zat ook gewoon tof te lullen van 'kom maar, kan mij het schelen en ik zie je wel verschijnen enzo' maar achteraf gezien weet ik niet of ik daar wel zo op zit te wachten.
Dat is dan ook fout. Vraag gewoon of hij haar al erop aan heeft gesproken, en wat zij tegen hem heeft verteld. Naar alle waarschijnlijkheid vheeft zij verteld dat jij haar hebt verleid en ze er zelf niks aan kon doen blablabla.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:08 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar er viel niet echt mee te praten.
Ik zat ook gewoon tof te lullen van 'kom maar, kan mij het schelen en ik zie je wel verschijnen enzo' maar achteraf gezien weet ik niet of ik daar wel zo op zit te wachten.
ik heb toen ook een avondje in spanning gezeten hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:08 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar er viel niet echt mee te praten.
Laat me raden, jij denkt zeker dat je bij die ene procent hoortquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Klopt, dat is ook meteen het eerste wat ik zei, maar dit figuur werd daar alleen maar pissiger van.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is dan ook fout. Vraag gewoon of hij haar al erop aan heeft gesproken, en wat zij tegen hem heeft verteld. Naar alle waarschijnlijkheid vheeft zij verteld dat jij haar hebt verleid en ze er zelf niks aan kon doen blablabla.
en ze verwijzen naar FOK!quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:14 schreef Basp1 het volgende:
Wat een spannend verhaal weer. Ik ben benieuwd naar de afloop hiervan.
En je zou op zich wel even met dit verhaal naar de poltie kunen gaan gewoon om de bereiging te melden mocht men je dan dood vinden heeft men al een verdachte in beeld.
daar denken toch een aantal elders op Fok anders over, hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:16 schreef -Muse- het volgende:
Boos worden op een dude waar je chick mee vreemdgaat is al not done. Weet je tenminste ook met wat voor volk je te maken hebt.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:12 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Laat me raden, jij denkt zeker dat je bij die ene procent hoort![]()
quote:
Goeie tipquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:14 schreef Basp1 het volgende:
mocht men je dan dood vinden heeft men al een verdachte in beeld.
ja die mensen vat ik ook niet..... alleen de personen in een relatie hebben verantwoording af te leggen imhoquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:19 schreef milagro het volgende:
[..]
daar denken toch een aantal elders op Fok anders over, hoor.
Ik ga er van uit dat er foto's gemaakt zijnquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:17 schreef Posdnous het volgende:
Het vervelende is ook dat deze dame een nogal sletterig typje was ()
Is ook wel zo.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:16 schreef Aurelianus het volgende:
Zo'n figuur zal wel niet vatbaar zijn voor enige rede. Bij een serieuze dreiging kun je toch wel de politie inschakelen om het uit te zoeken?
Wat is er elders?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:19 schreef milagro het volgende:
is dit serieus, Posdnous, of nav betreffend ' elders"?
misschien kun je een stadswacht vragen ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:21 schreef Posdnous het volgende:
En dan? ik denk niet dat ze een patrouillewagen voor mn huis neer gaan zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |