![]()
. welkom.
Als je een gezonde vrijgezel bent, zoals ondergetekende sinds een maandje of 2, wil je nog wel eens zonder veel poeha na een avondje stappen met iemand het bed in duiken.
Wat blijkt, betreffende dame, die ik al een tijdje oppervlakkig kende, was nu verloofd en wist achteraf niet precies waarom ze dit gedaan had, blabla, niet boeiend verder.
Echter, nu blijkt dat haar verloofde hier van op de hoogte is gekomen en mij hier vreemd genoeg voor aansprakelijk wil stellen. Rare situatie, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.
Ik ken dus die hele vent niet, maar hij belt me opeens zomaar op (ik wist niet eens dat ik haar een tel. nr. had gegeven, maar dat kan op zich wel) en zit te schreeuwen en te doen en hij gaat me vermoorden binnenkort zegt ie.
![]()
.
Hij klonk best serieus en ik heb die griet van hem even gebeld en die barstte meteen in huilen uit en zegt dat die vent van haar het meent en dat hij me ook nog heeft weten te vinden qua mijn woning enzo.
Aanvankelijk dacht ik van: whatever, trieste lui, maar na haar gesproken te hebben ben ik toch niet zo relaxed meer.
Klachten:
1) Idioten die een volkomen vreemde de schuld geven van het vreemdgaan van hun verloofde in plaats van die verloofde zelf aan te pakken
![]()
.
2. Posdnous aankomend slachtoffer van een crime passionel
![]()
.