elk meisje waar ik interesse in heb en die geneukt wilt worden die neuk ik... of ze nou getrouwd is. met vriend of wat dan ook...quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:42 schreef M42 het volgende:
[..]
Als jij geen gevoel hebt voor jouw medemens dan heb jij er idd niets mee te schaften.
Echter zijn er op deze wereld wel mensen die wat meer capaciteit hebben om in te leven in andere situaties en dus wat socialer zijn. Die doen dit soort dingen niet.
JIj steekt dus je pik in alles wat zich maar gewillig opstelt![]()
Laten we het er maar op houden dat jij kennelijk in een andere wereld leeft als ik.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:42 schreef M42 het volgende:
[..]
Als jij geen gevoel hebt voor jouw medemens dan heb jij er idd niets mee te schaften.
Echter zijn er op deze wereld wel mensen die wat meer capaciteit hebben om in te leven in andere situaties en dus wat socialer zijn. Die doen dit soort dingen niet.
JIj steekt dus je pik in alles wat zich maar gewillig opstelt![]()
eik niet nee. Ik heb dat ook wel eens gehad. Maargoed, sindsdien bemoei ik me nergens meer mee. Wil je geneukt worden door mij? Prima, bel eerst je vriend ff op om het uit te makenquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:40 schreef Posdnous het volgende:
En dan nog: is zij dan niet degene die enorm fout zit? Ik heb toch niks te schaften met die relatie of wel?
Haha lol Fout! FOUT!! man.. doe es normaal.... fouten maak je bij wiskunde..quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:38 schreef M42 het volgende:
[..]
Dat is hoe de meeste gasten denken.
Echter als een meid een relatie heeft dan bemoei ik mij daar niet mee! daar komt alleen maar ellende van. Is het voor zoveel mannen teveel gevraagd om eens met hun hersenen te denken ipv hun pik?
Die meid gaat vreemd en dat is fout!
Hoe die vriend van haar reageert is fout!
Je inmengen in andermans relaties is fout!
neuken?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:42 schreef milagro het volgende:
[..]
lekker laten lullen die politiek correcten, degene met de relatie heeft verantwoording af te leggen, jij niet.
je kent die vent niet, je kende haar amper, zij moet zich gedragen, jij bent een vrije vent, en mag doen wat je wil, binnen de grenzen vd wet uiteraard
nee, joh, ik heb geen verloofde met een kort lontje, dus da's niets an danquote:
mischien dat je een vriend of vriendin kan inlichten.. in het geval je zelf straks niet meer in staat bent om te postenquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:47 schreef Posdnous het volgende:
Naja, ik heb toch maar besloten even informeel met de politie te bellen.
Dat wil zeggen: ik heb wel enkele bekenden bij de politie, kan geen kwaad om daar off the record even mee te praten. Bedankt voor de tips iig.
Laat je het even weten als hij voor de deur staat??quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:47 schreef Posdnous het volgende:
Dat wil zeggen: ik heb wel enkele bekenden bij de politie, kan geen kwaad om daar off the record even mee te praten. Bedankt voor de tips iig.
Okay, maar zou je het niet prettig vinden als die volslagen onbekende kerel nog enigzins het morele besef heeft om niet met jouw vriendin naar bed te gaan als zij hem vertelt dat ze al een relatie heeft?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:44 schreef Posdnous het volgende:
In mijn rationele belevingswereld is er echt helemaal niks fout ik wat ik gedaan heb. Ik zou een volslagen onbekende kerel er ook niet op aanspreken als hij met mijn vriendin naar bed wilde, maar dat geloof je vast niet.
goed zoquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:47 schreef Posdnous het volgende:
Frankly, I wouldn't give a shit!quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Okay, maar zou je het niet prettig vinden als die volslagen onbekende kerel nog enigzins het morele besef heeft om niet met jouw vriendin naar bed te gaan als zij hem verteld dat ze al een relatie heeft?
Wie zegt dat ze jou daarover zou informeren?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:53 schreef Dr.Punnani het volgende:
[..]
Frankly, I wouldn't give a shit!
Eigenlijk moet je op zo'n moment zelfs blij zijn dat je de ware aard van je vriendin dan leert kennen (of de waarde van je relatie op dat moment)...
Dus neuh, als mijn vriendin open zou staan voor een steady pounding bij iemand anders en die gozer doet dat vervolgens is het niet zijn schuld, meer zijn verdienste! Vriendin kan dan exit!
Geen idee, hoe weet die gast van die slet van Posdnous dat ze buiten de deur heeft gegeten?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze jou daarover zou informeren?
Ze heeft het hem verteld, dat geloof je toch nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:57 schreef Dr.Punnani het volgende:
[..]
Geen idee, hoe weet die gast van die slet van Posdnous dat ze buiten de deur heeft gegeten?
Dan komt de vraag:'was ze het waard, dit gezeik?'quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:57 schreef Posdnous het volgende:
Nou, ik kan helaas die bekenden bij de politie niet bereiken. Ik probeer het wat later wel weer als ik nog tijd heb.
Ik ben in ieder geval wat rustiger geworden door het van me af te schrijven. Toch verbazingwekkend hoe zoiets opeens onder je huid gaat zitten terwijl je rationeel zoiets hebt van: 'zal wel loslopen'.
Jij denkt dat alle vrouwen zoiets naderhand opbiechten? Reken maar dat het veel gebeurt zonder dat de partner in kwestie het doorheeft.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:57 schreef Dr.Punnani het volgende:
[..]
Geen idee, hoe weet die gast van die slet van Posdnous dat ze buiten de deur heeft gegeten?
het is toch ook gewoon best eng?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:57 schreef Posdnous het volgende:
Nou, ik kan helaas die bekenden bij de politie niet bereiken. Ik probeer het wat later wel weer als ik nog tijd heb.
Ik ben in ieder geval wat rustiger geworden door het van me af te schrijven. Toch verbazingwekkend hoe zoiets opeens onder je huid gaat zitten terwijl je rationeel zoiets hebt van: 'zal wel loslopen'.
Het was wel zeer oke jaquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:59 schreef Dr.Punnani het volgende:
[..]
Dan komt de vraag:'was ze het waard, dit gezeik?'
Voor het zelfde geld hadden ze een open relatie. Alleen dat meissie wist of dat wel of niet zo was. En als zij doet alsof het geen probleem is, waarom zou Pos er een probleem van maken?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is niet relevant aangezien je wist dat ze een relatie had.
[..]
Neen, jullie zijn beide verantwoordelijk voor je daden en dus beide fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |