abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48669683
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 14:20 schreef Curiosity het volgende:

[..]

Dan hoop ik voor je dat je een vrouw bent.
Gelukkig niet zeg.
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:29:44 #127
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_48670017
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:07 schreef erodome het volgende:

[..]

Ach ja, zo kiest ook de man vaak voor dat meisje dat qua uiterlijk zo goed in elkaar steekt om achteraf te zeggen dat hij wel wist dat ze een bitch was en later toch met dat net wat minder mooie, maar oh zo leuke meisje te eindigen.

Mannen zijn daarin hetzelfde als vrouwen....
dat zal ongetwijfeld ook veel voorvallen, maar in mijn beleving gaat het voor vrouwen toch véél meer op dan voor mannen. Heb nu al zoveel voorbeelden daarvan gezien door de jaren heen, en (ook in dit topic) zo vaak gehoord dat het zo ging, dat ik niet geloof dat het voor mannen en vrouwen hetzelfde is.
Maar echt steekhoudende argumenten om dit te onderbouwen heb ik dan weer niet...
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_48670446
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:29 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

dat zal ongetwijfeld ook veel voorvallen, maar in mijn beleving gaat het voor vrouwen toch véél meer op dan voor mannen. Heb nu al zoveel voorbeelden daarvan gezien door de jaren heen, en (ook in dit topic) zo vaak gehoord dat het zo ging, dat ik niet geloof dat het voor mannen en vrouwen hetzelfde is.
Maar echt steekhoudende argumenten om dit te onderbouwen heb ik dan weer niet...
Ik hoor anders ook vrij vaak: Die hoer heeft me bedrogen (al dan niet met beste vriend) ik wist wel dat het een slettebak was
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:47:45 #129
94676 Garisson72
pi_48670756
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:39 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik hoor anders ook vrij vaak: Die hoer heeft me bedrogen (al dan niet met beste vriend) ik wist wel dat het een slettebak was
waarbij beide krachttermen onderling uitwisselbaar zijn.
Maar je hebt gelijk, zulk taalgebruik wordt ook vaak gebezigd.
pi_48673687
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:54 schreef KroJo het volgende:
grappig al die vrouwen die zulke feiten gaan tegenspreken met 'ja, maar ik ben héél anders hoor'
Waar? Wijs eens aan.
quote:
nergens werd beweert dat dat onderzoek bepaalt hoe één individuele vrouw haar smaak zou zijn en dat is ook niet de essentie van zulke biologische gedrags-onderzoeken...
Dat is inderdaad niet de essentie van dergelijk onderzoek, maar er werden wel suggesties gedaan over Apotheose's (huidige) hormoonhuishouding.

En nog iets, wat heeft vrouw zijn in hemelsnaam te maken met het op waarde schatten van biologisch onderzoek? Overigens heb ik nergens Apotheose zien ontkennen dat het onderzoek waar kan zijn; ze heeft alleen maar gezegd dat ze zichzelf er niet in herkende.

Wat betreft dat hele onderzoek, ook als het waar is, is het helemaal niet zo gek als heel veel vrouwen zich er niet in herkennen. Bij partnerkeuze komt zoveel meer kijken dan een beoordeling van gezichtskenmerken. Stel dat een vrouw tijdens haar ovulatie inderdaad wat meer gecharmeerd is van mannelijkere gezichten, dan is de kans groot dat ze zich daar niet erg bewust van is, bijvoorbeeld omdat ze niet verliefd wordt of al een vriend heeft of weet ik veel wat. Zou het jou opvallen als je je een bepaalde vaste periode van de maand relatief meer aangetrokken voelt door blondines dan door brunettes?
quote:
en begin nou niet met te ontkennen dat jij 'helemaal géén hormonen hebt' omdat je 'écht sowieso helemaal zomaar van je partner houdt'...
Dat doe ik niet en dat doet Apotheose ook niet.
quote:
al zijn de mannen meestal wél zo slim om niet dagelijks een fikse portie kunstmatige hormonen in te nemen die hun hormoonhuishoudig fiks door elkaar husselt
Mannen lopen dan ook geen risico om zwanger te worden *slikt eveneens de pil*
pi_48675387
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 09:16 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

dit is waar, maar het verschil zit hem erin dat de man over onderhavige vrouwen (eigenlijk heb ik het meer over de irl-exemplaren en niet over 'papieren tieten') niet gaat dagdromen over toekomstplannen, op te bouwen relaties en aanverwante artikelen. Het is een lekker ding, je bedenkt je dat je het er wel op zou kunnen, spuugt een keer in de hoek en gaat verder aan je bier. C'est ça.

Ik heb altijd sterk de indruk dat vrouwen echt de indruk hebben dat ze de spannende klootzak-man wel kunnen veranderen.
In die context schiet even onderstaande kwinkslag tebinnen:

A recent survey found that a womans 3 favorite parts of a wedding service
are the aisle, the alter and the hymn. That stands to reason because when
asked what the ladies plans were after the wedding were, most answered,
"I'll alter him."
Wat betekent het uberhaupt eigenlijk
pi_48675451
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:01 schreef Curiosity het volgende:

[..]

David is een bijzonder mannelijke man, heerlijk geile vent om het even zo krom te zeggen.
En hoe hij echt is weet ik niet, maar wat ik zie van hem op tv, kan hij behoorlijk ondeugend kijken, bijna op het verlegene af, zeker niet vrouwelijk, een man zoals een man hoort te zijn, krachtig, sterk, heerlijk lichaam en het idee geven dat hij je wel beschermen zal als er gevaar dreigt.
Ik hoef geen vent die met me mee zit de janken bij de woensdagavond film, kom op zeg.

Mijn all time favorite is billy Idol, mijn god, die man straalt echt sex uit, en hij kan oh zo lekker kijken, hij is niet meer de hunk die die in de jaren tachtig was, maar mijn tenalady wordt nog behoorlijk nat als ik hem in actie zie.

In het kort gezegd, ik hoef geen vent die langer dan ik voor de spiegel staat.
Wedden dat zowel Billy Odol en Davidje heel lang voor de spiegel staan.
pi_48676193
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 17:49 schreef pberends het volgende:

[..]

Reken maar

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  dinsdag 24 april 2007 @ 18:12:51 #134
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_48676273
Met een man die dropdead gorgeous is zou ik geen relatie willen. Tenzij er een nog gorgeous-er (wat een woord) karakter achterzit.
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
  dinsdag 24 april 2007 @ 18:15:19 #135
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_48676333
quote:

[..]

Ik heb Billy een tijd terug live mogen aanschouwen, mijn god, die man eet,vreet en spreekt sex, heerlijk.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  dinsdag 24 april 2007 @ 18:23:08 #136
139677 Curiosity
pi_48676605
quote:

[..]

Ik heb al meer reactie's gegeven en steeds haal je net zo'n zin er uit waarop je makkelijk kan scoren, echt inhoudelijk ga je niet in op wat ik zeg, maar het verbaasd me ook niet echt hoor.

Maar als je dat echt bent op de foto in je fotoboek, dan mag je nog niet eens in de schaduw van Billy of David staan.
pi_48676666
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 18:15 schreef Curiosity het volgende:

[..]

Ik heb Billy een tijd terug live mogen aanschouwen, mijn god, die man eet,vreet en spreekt sex, heerlijk.
Doch staat ie uren voor de spiegel. Dat doet bijna elke artiest.
  dinsdag 24 april 2007 @ 18:28:46 #138
139677 Curiosity
pi_48676761
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 18:25 schreef pberends het volgende:

[..]

Doch staat ie uren voor de spiegel. Dat doet bijna elke artiest.
'

En aan het eind van zijn live optreden ligt hij heerlijk bezweet en ontdaan van meerdere kledingstukken op het podium, oh wat zijn we bezig met ons uiterlijk, no way hij ligt daar gewoon voor 200% een man te wezen.

Niks lekkerder als een heerlijk bezwete man, dan wel van noeste arbeid, en niet omdat hij zich niet heeft gewassen.
pi_48677105
Doe mij maar een leuke man.
Wie zit er nou te wachten op een klootzak?
pi_48677460
Veel vrouwen willen een lieve man maar vinden een foute man vaak uitdagender. Het is stom dat je
het jezelf zo moeilijk maakt eigenlijk.
  dinsdag 24 april 2007 @ 18:57:50 #141
139677 Curiosity
pi_48677592
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 18:54 schreef _gaby_ het volgende:
Veel vrouwen willen een lieve man maar vinden een foute man vaak uitdagender. Het is stom dat je
het jezelf zo moeilijk maakt eigenlijk.
Logisch, maar door de TS wordt het nu zo gebracht dat mannen die er goed uit zien wel klootzakken moeten zijn.
Net zo'n cliche als, alle blondjes zijn dom.

Ik wijt het maar aan gebrek aan zelfvertrouwen.
  dinsdag 24 april 2007 @ 19:12:42 #142
77575 NiTiN
Move On Up
pi_48678019
Vrouwen willen een leuke man die weet wat ie wil, en niet willoos buigt als zij haar vingers knipt.

Mijn prijs voor het correct beantwoorden van de vraag is?
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_48678440
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 14:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat dus. Maar ja, vrouwen he. Zijn net muren waar je tegen aan kan praten.
Want geen enkele vrouw is hetzelfde, maar alle mannen zijn dezelfde klootzakken volgens hun eigen logica
Dat zijn jouw woorden.

Verders vind ik gewoon dat hier maar al te vaak naar onderzoekjes wordt geluisterd en als iemand daar een andere mening over heeft, omdat die zich er niet in kan vinden, dat die het dan verkeerd heeft want het onderzoek heeft gelijk. Want tuuurlijk, het is immers bewezen! Het onderzoek ging maar onder een groepje vrouwen maar goed, laten we het maar voor het gemak op ALLE vrouwen toepassen. Wel toegeven dat ieder mens verschillend is maar als puntje bij paaltje komt rent er toch een hele groep maar achter een onderzoekje aan door een wetenschappertje.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_48679209
Willen mannen een bitch of een leuke vrouw?
pi_48679262
ja is daar geen onderzoek nog naar gedaan?
just give a second thought
what if we don't get caught...
  dinsdag 24 april 2007 @ 20:20:41 #146
37769 erodome
Zweefteef
pi_48680433
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:29 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dan let je gewoon niet goed op, de mannen die met een of ander kolere wijf naast zich lopen zijn niet zeldzaam hoor, hoevaak hoor je geen grapjes over dat wel duidelijk is wie de broek aan heeft thuis, de opmerkingen die toch nog wel regelmatig vallen over onder de duim van het vrouwtje zitten komen ook niet uit de lucht vallen hoor
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:41:08 #147
94676 Garisson72
pi_48683680
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 20:20 schreef erodome het volgende:

Sorry hoor, maar dan let je gewoon niet goed op, de mannen die met een of ander kolere wijf naast zich lopen zijn niet zeldzaam hoor, hoevaak hoor je geen grapjes over dat wel duidelijk is wie de broek aan heeft thuis, de opmerkingen die toch nog wel regelmatig vallen over onder de duim van het vrouwtje zitten komen ook niet uit de lucht vallen hoor
nou noem je ook typisch 't soort mensen waar ik nou net helemáál niet op wil letten...

maar we raken off topic hier, want het gaat dus over het feit dat vrouwen een klootzak lijken te willen. De relaties die jij hier beschrijft (en die inderdaad zeker bestaan!) lijken toch meestal op een andere grond ontstaan te zijn ("joa, die was nou eenmoal beschikboar", "ik was kei dronken op die kermis in Boekel" of helemaal : "joa wa moek anders? hullemoal alleen goan zitte?" )

[ Bericht 1% gewijzigd door Garisson72 op 24-04-2007 21:46:41 ]
  dinsdag 24 april 2007 @ 22:04:36 #148
37769 erodome
Zweefteef
pi_48684751
Ik heb niet zoveel ervaringen met relatie's en echte klootzakken, voor het lol maken zijn klootzakken wel handig hier en daar, zien er goed uit, neuken lekker, zijn sterk en van het irritante heb ik toch geen last, dan heb ik ze allang weer buiten geschopt

De enige ervaring die ik heb met een klootzak was gelijk een hele beste, in het prille begin was hij uiterst charmant, ik als jong tienertje vond dat wel wat, naief als ik was, maar dat ging heel snel over toen de buit binnen was...

Ook met de "neukertjes" die onder de noemer fout vallen geld dat ze toch wel erg charmant kunnen zijn, je je sexy, gewild, mooi, slim en alles laten voelen.
Dat is natuurlijk allemaal maar heel oppervlakkig en dat kunnen ze ook nooit volhouden, maar ze doen vaak heel tof in die beginfase en daar trappen misschien toch wel veel meiden in, tot ze wat minder naief worden en zien dat dat alleen oppervlakkig geneuzel is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_48690207
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 19:28 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Dat zijn jouw woorden.

Verders vind ik gewoon dat hier maar al te vaak naar onderzoekjes wordt geluisterd en als iemand daar een andere mening over heeft, omdat die zich er niet in kan vinden, dat die het dan verkeerd heeft want het onderzoek heeft gelijk. Want tuuurlijk, het is immers bewezen! Het onderzoek ging maar onder een groepje vrouwen maar goed, laten we het maar voor het gemak op ALLE vrouwen toepassen. Wel toegeven dat ieder mens verschillend is maar als puntje bij paaltje komt rent er toch een hele groep maar achter een onderzoekje aan door een wetenschappertje.
Niet om het een of ander, maar bij steekproeven hoef je niet de hele populatie te onderzoeken om toch iets zinnigs te kunnen zeggen.
pi_48691626
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 17:47 schreef pberends het volgende:

[..]

Wat betekent het uberhaupt eigenlijk
Aisle is het paadje tussen de kerkstoelen naar de plek waar je elkaar de ringen moet geven. Vandaar de uitdrukking 'to walk down the aisle'. Altar is altaar. Een hymn is een hymne, een lied.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')