Gelukkig niet zeg.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:20 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je een vrouw bent.
dat zal ongetwijfeld ook veel voorvallen, maar in mijn beleving gaat het voor vrouwen toch véél meer op dan voor mannen. Heb nu al zoveel voorbeelden daarvan gezien door de jaren heen, en (ook in dit topic) zo vaak gehoord dat het zo ging, dat ik niet geloof dat het voor mannen en vrouwen hetzelfde is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Ach ja, zo kiest ook de man vaak voor dat meisje dat qua uiterlijk zo goed in elkaar steekt om achteraf te zeggen dat hij wel wist dat ze een bitch was en later toch met dat net wat minder mooie, maar oh zo leuke meisje te eindigen.
Mannen zijn daarin hetzelfde als vrouwen....
Ik hoor anders ook vrij vaak: Die hoer heeft me bedrogen (al dan niet met beste vriend) ik wist wel dat het een slettebak wasquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dat zal ongetwijfeld ook veel voorvallen, maar in mijn beleving gaat het voor vrouwen toch véél meer op dan voor mannen. Heb nu al zoveel voorbeelden daarvan gezien door de jaren heen, en (ook in dit topic) zo vaak gehoord dat het zo ging, dat ik niet geloof dat het voor mannen en vrouwen hetzelfde is.
Maar echt steekhoudende argumenten om dit te onderbouwen heb ik dan weer niet...![]()
waarbij beide krachttermen onderling uitwisselbaar zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik hoor anders ook vrij vaak: Die hoer heeft me bedrogen (al dan niet met beste vriend) ik wist wel dat het een slettebak was![]()
Waar? Wijs eens aan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:54 schreef KroJo het volgende:
grappig al die vrouwen die zulke feiten gaan tegenspreken met 'ja, maar ik ben héél anders hoor'
Dat is inderdaad niet de essentie van dergelijk onderzoek, maar er werden wel suggesties gedaan over Apotheose's (huidige) hormoonhuishouding.quote:nergens werd beweert dat dat onderzoek bepaalt hoe één individuele vrouw haar smaak zou zijn en dat is ook niet de essentie van zulke biologische gedrags-onderzoeken...
Dat doe ik niet en dat doet Apotheose ook niet.quote:en begin nou niet met te ontkennen dat jij 'helemaal géén hormonen hebt' omdat je 'écht sowieso helemaal zomaar van je partner houdt'...
Mannen lopen dan ook geen risico om zwanger te wordenquote:al zijn de mannen meestal wél zo slim om niet dagelijks een fikse portie kunstmatige hormonen in te nemen die hun hormoonhuishoudig fiks door elkaar husselt![]()
Wat betekent het uberhaupt eigenlijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dit is waar, maar het verschil zit hem erin dat de man over onderhavige vrouwen (eigenlijk heb ik het meer over de irl-exemplaren en niet over 'papieren tieten') niet gaat dagdromen over toekomstplannen, op te bouwen relaties en aanverwante artikelen. Het is een lekker ding, je bedenkt je dat je het er wel op zou kunnen, spuugt een keer in de hoek en gaat verder aan je bier. C'est ça.
Ik heb altijd sterk de indruk dat vrouwen echt de indruk hebben dat ze de spannende klootzak-man wel kunnen veranderen.
In die context schiet even onderstaande kwinkslag tebinnen:
A recent survey found that a womans 3 favorite parts of a wedding service
are the aisle, the alter and the hymn. That stands to reason because when
asked what the ladies plans were after the wedding were, most answered,
"I'll alter him."
Wedden dat zowel Billy Odol en Davidje heel lang voor de spiegel staan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:01 schreef Curiosity het volgende:
[..]
David is een bijzonder mannelijke man, heerlijk geile vent om het even zo krom te zeggen.
En hoe hij echt is weet ik niet, maar wat ik zie van hem op tv, kan hij behoorlijk ondeugend kijken, bijna op het verlegene af, zeker niet vrouwelijk, een man zoals een man hoort te zijn, krachtig, sterk, heerlijk lichaam en het idee geven dat hij je wel beschermen zal als er gevaar dreigt.
Ik hoef geen vent die met me mee zit de janken bij de woensdagavond film, kom op zeg.
Mijn all time favorite is billy Idol, mijn god, die man straalt echt sex uit, en hij kan oh zo lekker kijken, hij is niet meer de hunk die die in de jaren tachtig was, maar mijn tenalady wordt nog behoorlijk nat als ik hem in actie zie.
In het kort gezegd, ik hoef geen vent die langer dan ik voor de spiegel staat.
Reken maarquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Wedden dat zowel Billy Odol en Davidje heel lang voor de spiegel staan.
Ik heb Billy een tijd terug live mogen aanschouwen, mijn god, die man eet,vreet en spreekt sex, heerlijk.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb al meer reactie's gegeven en steeds haal je net zo'n zin er uit waarop je makkelijk kan scoren, echt inhoudelijk ga je niet in op wat ik zeg, maar het verbaasd me ook niet echt hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Doch staat ie uren voor de spiegel. Dat doet bijna elke artiest.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:15 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik heb Billy een tijd terug live mogen aanschouwen, mijn god, die man eet,vreet en spreekt sex, heerlijk.
'quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Doch staat ie uren voor de spiegel. Dat doet bijna elke artiest.
Logisch, maar door de TS wordt het nu zo gebracht dat mannen die er goed uit zien wel klootzakken moeten zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:54 schreef _gaby_ het volgende:
Veel vrouwen willen een lieve man maar vinden een foute man vaak uitdagender. Het is stom dat je
het jezelf zo moeilijk maakt eigenlijk.
Dat zijn jouw woorden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat dus. Maar ja, vrouwen he. Zijn net muren waar je tegen aan kan praten.
Want geen enkele vrouw is hetzelfde, maar alle mannen zijn dezelfde klootzakken volgens hun eigen logica![]()
Sorry hoor, maar dan let je gewoon niet goed op, de mannen die met een of ander kolere wijf naast zich lopen zijn niet zeldzaam hoor, hoevaak hoor je geen grapjes over dat wel duidelijk is wie de broek aan heeft thuis, de opmerkingen die toch nog wel regelmatig vallen over onder de duim van het vrouwtje zitten komen ook niet uit de lucht vallen hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dat zal ongetwijfeld ook veel voorvallen, maar in mijn beleving gaat het voor vrouwen toch véél meer op dan voor mannen. Heb nu al zoveel voorbeelden daarvan gezien door de jaren heen, en (ook in dit topic) zo vaak gehoord dat het zo ging, dat ik niet geloof dat het voor mannen en vrouwen hetzelfde is.
Maar echt steekhoudende argumenten om dit te onderbouwen heb ik dan weer niet...![]()
nou noem je ook typisch 't soort mensen waar ik nou net helemáál niet op wil letten...quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:20 schreef erodome het volgende:
Sorry hoor, maar dan let je gewoon niet goed op, de mannen die met een of ander kolere wijf naast zich lopen zijn niet zeldzaam hoor, hoevaak hoor je geen grapjes over dat wel duidelijk is wie de broek aan heeft thuis, de opmerkingen die toch nog wel regelmatig vallen over onder de duim van het vrouwtje zitten komen ook niet uit de lucht vallen hoor
Niet om het een of ander, maar bij steekproeven hoef je niet de hele populatie te onderzoeken om toch iets zinnigs te kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:28 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden.
Verders vind ik gewoon dat hier maar al te vaak naar onderzoekjes wordt geluisterd en als iemand daar een andere mening over heeft, omdat die zich er niet in kan vinden, dat die het dan verkeerd heeft want het onderzoek heeft gelijk. Want tuuurlijk, het is immers bewezen! Het onderzoek ging maar onder een groepje vrouwen maar goed, laten we het maar voor het gemak op ALLE vrouwen toepassen. Wel toegeven dat ieder mens verschillend is maar als puntje bij paaltje komt rent er toch een hele groep maar achter een onderzoekje aan door een wetenschappertje.![]()
Aisle is het paadje tussen de kerkstoelen naar de plek waar je elkaar de ringen moet geven. Vandaar de uitdrukking 'to walk down the aisle'. Altar is altaar. Een hymn is een hymne, een lied.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat betekent het uberhaupt eigenlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |