die vent is eng, meid is kawaiiquote:Op donderdag 26 april 2007 13:29 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Zo mag het natuurlijk wel ^_^
edit: mijn god
[afbeelding]
Fangirld ^_^
http://wiki.d-addicts.com/Koike_Teppeiquote:
ben bang van wel (waarom zeg ik bang van wel?:') )quote:Movies
* My Favorite Girl (2006)
* Lovely Complex (http://www.lovecom-movie.com/) (summer 2006)
* Taga Tameni (http://www.pal-ep.com/tagatameni/) (2005)
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:13 schreef mschol het volgende:
narutaru is echt wreedd gruwelijk....DAT MEEN JE NIET!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gruwelijk![]()
![]()
En ik maar denken dat alles zo onschuldig is na de eerste ep.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:43 schreef outcast_within het volgende:
hoe zou jordy-b eruit zien met zulke blosjes?
kwaad...quote:Op donderdag 26 april 2007 14:43 schreef outcast_within het volgende:
hoe zou jordy-b eruit zien met zulke blosjes?
schattig...quote:Op donderdag 26 april 2007 14:55 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Hoe zou JIJ eruit zien met zulke blosjes?![]()
FF SPAMMEN DAN:quote:
ik zie een fotoshoot aankomen o+quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:09 schreef bioboystudent het volgende:
[..]
FF SPAMMEN DAN:
http://savu.vreakerz.com/inschrijven.php
" Ben je fan van Anime, Manga en Japanse gaming? Wil je daar meer van zien en
mensen ontmoeten die die hobby met je delen? Meld je dan aan als Lid van de
S.A.V.U., de Studenten Anime Vereniging Utrecht. "
OMFGquote:Op donderdag 26 april 2007 15:12 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ik zie een fotoshoot aankomen o+
Een kwade jordy-Blosjes samen met schattige aardbei blosjes.
djaa djaa, hoe het er ongeveer uit zou zien.
[afbeelding]
Let vooral ook hoe aardbei de kale plek van jordy probeert te verbergen ^_^
gaat mee in bed liggen![]()
dat wil ik ook wel zienquote:Op donderdag 26 april 2007 14:55 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Hoe zou JIJ eruit zien met zulke blosjes?![]()
Oh, wat heb jij de volgende meet een probleem...quote:Op donderdag 26 april 2007 15:12 schreef outcast_within het volgende:
je ziet niks hoor (alles is in schaduwen gehuldquote:Op donderdag 26 april 2007 14:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
DAT MEEN JE NIET!![]()
![]()
En ik maar denken dat alles zo onschuldig is na de eerste ep.
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:12 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ik zie een fotoshoot aankomen o+
Een kwade jordy-Blosjes samen met schattige aardbei blosjes.
djaa djaa, hoe het er ongeveer uit zou zien.
[afbeelding]
gaat mee in bed liggen![]()
moet je eerst langs mij komen..quote:Op donderdag 26 april 2007 16:04 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Oh, wat heb jij de volgende meet een probleem...
als je 1x een meet me o_w meegemaakt hebt, dan zulje me dankbaar zijn met mijn ideeen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:29 schreef zquing het volgende:
de volgende meet wordt dus een kinky meet
Oh... Outcast krijgt een heel interessante tint roze op z'n wangetjes als ik in o_w-style stiekem even de groep verlaat en de intertoys binnenwip voor 'n my first make-up setje...quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:29 schreef zquing het volgende:
de volgende meet wordt dus een kinky meet
Lees de quote in deze post zou ik zeggen:quote:Op donderdag 26 april 2007 19:50 schreef wdn het volgende:
Samurai Deeper Kyo: invalid passkey. Versie is van MN.
Nu jullie weer
Wat denk je dat "mn" betekent?quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:57 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Lees de quote in deze post zou ik zeggen:
outcast_within - donderdag 26 april 2007 @ 13:29
Ik ook, ik zie namelijk 3 engelse copletes daar waarvan er maar 1 password heeft.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:11 schreef wdn het volgende:
Wat denk je dat "mn" betekent?
*voelt zich onbegrepen*
*snif*
begin van de video is beetje verneukt maar de rest is primaquote:Video: MPEG4 Video (H264) 640x368 [Video]
Audio: MPEG Audio Layer 3 48000Hz stereo 128Kbps [Audio]
Subtitle: DVD Subpicture [Subtitle]
media Lenght: 00:00:46
quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:22 schreef blessed19 het volgende:
je link doet het niet!
wst een mongool!
newb gespot!quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:32 schreef Samsonneke het volgende:
Eergisteren heb ik Kimi Ga Nozomu Eien afgekeken. Het was een relatief goeie anime, maar lang niet zo goed als veel mensen tegen me beweerden.
Op het moment kijk ik Kanon 2006. Ik ben pas bij aflevering 3, maar dat zal wel gauw vooruit gaan want ik vind het tot nu toe wel leuk.
Ook volg ik Death Note, naar mijn mening de beste anime die ik tot nu toe gezien heb. Gister heb ik ook al wat Death Note manga gekocht.
(Tevens mijn eerste post in dit topichoi)
Tja, ieder zijn smaakquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:42 schreef blessed19 het volgende:
[..]
newb gespot!![]()
Death note heeft mij na 3 afleveringen al in slaap doen flikkeren
mijn laptop bedreigde me als ik dat zou downenquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:47 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Tja, ieder zijn smaakDat had ik bij .hack//SIGN
Voor een serie waar echt helemaal geen hol in gebeurd vond ik em best leukquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:47 schreef Samsonneke het volgende:
Tja, ieder zijn smaakDat had ik bij .hack//SIGN
Naruto gaat wel. Het begin is wat saai, het midden is wel spannend en leuk maar het einde (lees: fillers) is vreselijk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:02 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Voor een serie waar echt helemaal geen hol in gebeurd vond ik em best leuk.
Maargoed ik kan sowieso erg veel aan zien.
Enige series waar ik van ben afgehaakt waren hellsing en naruto.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:48 schreef blessed19 het volgende:
[..]
probeerde hem te openen met:
winamp
WMA
VLC
MPC
maar bij alle 4 geen beeld
De film is het eindequote:Op vrijdag 27 april 2007 11:47 schreef Samsonneke het volgende:
Fullmetal Alchemist vond ik overigens ook wel aardig, alleen het einde was wel wat zwak. (Hoewel ik de film nog moet zien, dus ik heb nog hoop).
Fillers kan je toch gewoon overslaan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:42 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Naruto gaat wel. Het begin is wat saai, het midden is wel spannend en leuk maar het einde (lees: fillers) is vreselijk.
Vanaf welke episode begint dat dan ongeveer?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:30 schreef mschol het volgende:
[..]
je ziet niks hoor (alles is in schaduwen gehuld)
maar ik zat ook zo van WTF..:?!?!
het beschreven stukkie is volgens mij episode 7-8quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vanaf welke episode begint dat dan ongeveer?
Ik ga toch maar weer kijken.![]()
Dank.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:52 schreef mschol het volgende:
[..]
het beschreven stukkie is volgens mij episode 7-8
maar de actie begint volgens mij bij episode 5
Pacman..quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:29 schreef Crashcat het volgende:
hmm.. Kiba in twee nachten af gekeken.. Ik geef het een 7
[afbeelding]
wtfquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:29 schreef Crashcat het volgende:
hmm.. Kiba in twee nachten af gekeken.. Ik geef het een 7
[afbeelding]
Yep... Die Kiba.quote:
Dat is Lucky Star. Ik heb nu 3 afleveringen gezien, en vind het een toppertje.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:20 schreef woutabest het volgende:
Ik zie op een ander forum waar ik geen zin in heb om me aan te melden een leuk plaatje, en het zou eigenlijk wel anime moeten zijn denk ik:
[afbeelding]
Kent iemand deze anime of is het eigenlijk gewoon helemaal niks?Ik heb al op de bestandsnaam gezocht, maar kon niets vinden helaas.
kijk, thxsquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:28 schreef Timmah het volgende:
[..]
Dat is Lucky Star. Ik heb nu 3 afleveringen gezien, en vind het een toppertje.. Het doet me allemaal een beetje denken aan series als Azumanga Daioh en Pani Poni Dash.
Het is ook de naam van de serie...quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:35 schreef woutabest het volgende:
[..]
had toch de naam van de serie kunnen zijn?
Eensquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:32 schreef Samsonneke het volgende:
Ook volg ik Death Note, naar mijn mening de beste anime die ik tot nu toe gezien heb. Gister heb ik ook al wat Death Note manga gekocht.
(Tevens mijn eerste post in dit topichoi)
Ik vond monster wel aardig, het heeft een paar zieke stukjesquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:58 schreef wdn het volgende:
Monster is dat de moeite waard? Na eps 1 heb ik mijn twijfels![]()
Toffe spoiler!quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:03 schreef Frag_adder het volgende:
[spoiler] iets met nagels eruit trekken om iemand te laten pratne [/monster]
maar die hoort er wel bij?quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:20 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Yep... Die Kiba.
Plaatje was eik meer als tvp bedoeld![]()
* Crashcat sighs. Ik ga denk ik de helft van mijn anime dvd's verkopen.
Plaatje is van een onbekend seriequote:Op zondag 29 april 2007 01:06 schreef mschol het volgende:
[..]
maar die hoort er wel bij?
en anime dvd's verkopen is heiligschennis!!![]()
Death note?quote:Op zondag 29 april 2007 03:47 schreef Jajong het volgende:
Ik ben er een beetje uit, ik volg eigenlijk alleen Bleach en One Piece nog.. Af en toe download ik wat volledige series maar heb zowat alles al gezien.. Op dingen van dit en de vorige 2(?) seizoenen na dus.. Enige aanraders? Liefst geen hersenloze bullshit in de trend van Tenjou Tenge o.i.d. Tieten, schieten helicopter mag best maar niet overdrijven... Voor de rest mag alles vind alles wel cool( Van KgnE via Narutaru en Sunabouzu tot aan GTO.. ofzo )
BVD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door mschol op 30-04-2007 01:05:42 ]
Mag ik nog niet zien...!quote:Op maandag 30 april 2007 08:45 schreef wdn het volgende:
NANA de relaties in beeld gebracht door Junko:
[afbeelding]
kun je dit ook uitleggen?quote:
quote:Op maandag 30 april 2007 18:59 schreef outcast_within het volgende:
[..]
kun je dit ook uitleggen?
in spoilertags mss wel.
Ik zie dat iemand hart is gebroken. heel veel lijntjes bij nana.
2 verschillende groepen
1 iemand die helemaal alleen is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Strawberry: niet lezenIk vertel zo ongeveer het hele verhaal
DUS NIET LEZEN.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Op de drank geen commentaar..., vooral omdat het ook een aantal dagen geduurd heeft voor ik doorhad dat ik het fout had gedaan. Over de spoiler, ach verhaaltechnisch heb ik er geen bal mee verpest, ik mag hem alleen niet meer aanpassen. Dus bij deze sorry.quote:Op zondag 29 april 2007 00:56 schreef Jordy-B het volgende:
Toffe spoiler!
hoeveel drank heb je op?
Ik heb trouwens even een muntje opgegooid en zo beslist dat Frag-adder (jij, dus) een ander usericon moet nemen... (maar als je het er niet mee eens bent, moeten jullie allebei maar even een nieuw usericon nemen, want de huidige situatie is nogal vervelend...)
quote:Op maandag 30 april 2007 19:43 schreef wdn het volgende:
[..]ah valt nog wel mee dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Strawberry: niet lezenIk vertel zo ongeveer het hele verhaal
DUS NIET LEZEN.
![]()
staat hier in een to watch list, eerst fate/stay night afkijken...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:04 schreef wdn het volgende:
outcast: je moet het hebben gezien
Nagasarete Airantou 4 was weer leuk![]()
ff gegraven. zo zit honey and clover in elkaarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:04 schreef wdn het volgende:
outcast: je moet het hebben gezien
Nagasarete Airantou 4 was weer leuk![]()
Nee. Je moet het gewoon zien.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:13 schreef Frag_adder het volgende:
wdn: ik krijg van dat verhaal alleen al koppijnis het net zo erg als je die serie kijkt? of hoef je dan niet 2 aspirientjes per afl in te nemen.
*dreigt* pas maar op de volgende keer krijg je geen spoilertags meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |