quote:Op maandag 30 april 2007 18:59 schreef outcast_within het volgende:
[..]
kun je dit ook uitleggen?
in spoilertags mss wel.
Ik zie dat iemand hart is gebroken. heel veel lijntjes bij nana.
2 verschillende groepen
1 iemand die helemaal alleen is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Strawberry: niet lezenIk vertel zo ongeveer het hele verhaal
DUS NIET LEZEN.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Op de drank geen commentaar..., vooral omdat het ook een aantal dagen geduurd heeft voor ik doorhad dat ik het fout had gedaan. Over de spoiler, ach verhaaltechnisch heb ik er geen bal mee verpest, ik mag hem alleen niet meer aanpassen. Dus bij deze sorry.quote:Op zondag 29 april 2007 00:56 schreef Jordy-B het volgende:
Toffe spoiler!
hoeveel drank heb je op?
Ik heb trouwens even een muntje opgegooid en zo beslist dat Frag-adder (jij, dus) een ander usericon moet nemen... (maar als je het er niet mee eens bent, moeten jullie allebei maar even een nieuw usericon nemen, want de huidige situatie is nogal vervelend...)
quote:Op maandag 30 april 2007 19:43 schreef wdn het volgende:
[..]ah valt nog wel mee dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Strawberry: niet lezenIk vertel zo ongeveer het hele verhaal
DUS NIET LEZEN.
![]()
staat hier in een to watch list, eerst fate/stay night afkijken...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:04 schreef wdn het volgende:
outcast: je moet het hebben gezien
Nagasarete Airantou 4 was weer leuk![]()
ff gegraven. zo zit honey and clover in elkaarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:04 schreef wdn het volgende:
outcast: je moet het hebben gezien
Nagasarete Airantou 4 was weer leuk![]()
Nee. Je moet het gewoon zien.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:13 schreef Frag_adder het volgende:
wdn: ik krijg van dat verhaal alleen al koppijnis het net zo erg als je die serie kijkt? of hoef je dan niet 2 aspirientjes per afl in te nemen.
*dreigt* pas maar op de volgende keer krijg je geen spoilertags meerquote:
Nou nou wordt je boosquote:
OMFGquote:
Klachten gelieve op het forum of per email te doenquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:02 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Klachten gelieve op het forum of per email te doenen niet fysiek.
En graag gedaan WDN stelde geen niks voor hoor ^^
quote:
Jah ik heb tijd te veel vandaag....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:25 schreef wdn het volgende:
Welcome to the NHK: is erg traag met downloaden.
Samurai Deeper Kyo staat al weer 3 dagen op 19.3% niks te doen.
Elfen Lied waarschijnlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:35 schreef Jordy-B het volgende:
'k zal straks wel even een paar toffe usericons maken, dan kunnen jullie kiezen...
Voorkeuren voor bepaalde series of stijlen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |