quote:Op donderdag 26 april 2007 11:34 schreef mschol het volgende:
[..]ik heb het over narutaru
niet over naruto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gruwelijk![]()
Hoe oud ben je? weet ik wie van wie geclooned isquote:Op donderdag 26 april 2007 11:59 schreef wdn het volgende:
Ging niet op de avarar maar om je mening mbt ClaymoreDie's griezelig hetzelfde
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:13 schreef mschol het volgende:
narutaru is echt wreedd gruwelijk....ALs je dat ziek vind, moet je je indenken dat iemand dat bedacht heeft, met dat verhaal naar zijn baas gegaan is en het heeft voorgesteld het in een serie te stoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gruwelijkna waarschijnlijk een presentatie daarover voor de directie van zo een studio. En dan keuren ze dat nog goed ook....
[ Bericht 2% gewijzigd door Frag_adder op 26-04-2007 12:48:54 ]Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:31 schreef bioboystudent het volgende:
Vraagje, studeert er iemand in utrecht?
Zo moeilijk is die niet te vinden hoorquote:Op donderdag 26 april 2007 09:38 schreef wdn het volgende:
Samurai Deeper Kyo: die kon ik nergens vinden*HINT*
Studeer er nu ff niet meer, volgend jaar wel en woon er op een steenworp afstand van. Hoezo?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:31 schreef bioboystudent het volgende:
Vraagje, studeert er iemand in utrecht?
3 torrents en alledrie d00dquote:Op donderdag 26 april 2007 12:51 schreef s0k het volgende:
[..]
Zo moeilijk is die niet te vinden hoorGebruik je standaard zoekmachine voor torrents, en je vind hem.
inderdaadquote:Op donderdag 26 april 2007 12:34 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ALs je dat ziek vind, moet je je indenken dat iemand dat bedacht heeft, met dat verhaal naar zijn baas gegaan is en het heeft voorgesteld het in een serie te stoppenna waarschijnlijk een presentatie daarover voor de directie van zo een studio. En dan keuren ze dat nog goed ook....
SPOILER: einde narutaruOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er wel een voor je gevonden, wilde em mailen maar je adress in je profiel doet het niet. Hijs goed te vinden iigquote:Op donderdag 26 april 2007 13:01 schreef wdn het volgende:
[..]
3 torrents en alledrie d00d![]()
Maar ik vind het wel hoorOoit.
die vent is eng, meid is kawaiiquote:Op donderdag 26 april 2007 13:29 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Zo mag het natuurlijk wel ^_^
edit: mijn god
[afbeelding]
Fangirld ^_^
http://wiki.d-addicts.com/Koike_Teppeiquote:
ben bang van wel (waarom zeg ik bang van wel?:') )quote:Movies
* My Favorite Girl (2006)
* Lovely Complex (http://www.lovecom-movie.com/) (summer 2006)
* Taga Tameni (http://www.pal-ep.com/tagatameni/) (2005)
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:13 schreef mschol het volgende:
narutaru is echt wreedd gruwelijk....DAT MEEN JE NIET!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gruwelijk![]()
![]()
En ik maar denken dat alles zo onschuldig is na de eerste ep.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:43 schreef outcast_within het volgende:
hoe zou jordy-b eruit zien met zulke blosjes?
kwaad...quote:Op donderdag 26 april 2007 14:43 schreef outcast_within het volgende:
hoe zou jordy-b eruit zien met zulke blosjes?
schattig...quote:Op donderdag 26 april 2007 14:55 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Hoe zou JIJ eruit zien met zulke blosjes?![]()
FF SPAMMEN DAN:quote:
ik zie een fotoshoot aankomen o+quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:09 schreef bioboystudent het volgende:
[..]
FF SPAMMEN DAN:
http://savu.vreakerz.com/inschrijven.php
" Ben je fan van Anime, Manga en Japanse gaming? Wil je daar meer van zien en
mensen ontmoeten die die hobby met je delen? Meld je dan aan als Lid van de
S.A.V.U., de Studenten Anime Vereniging Utrecht. "
OMFGquote:Op donderdag 26 april 2007 15:12 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ik zie een fotoshoot aankomen o+
Een kwade jordy-Blosjes samen met schattige aardbei blosjes.
djaa djaa, hoe het er ongeveer uit zou zien.
[afbeelding]
Let vooral ook hoe aardbei de kale plek van jordy probeert te verbergen ^_^
gaat mee in bed liggen![]()
dat wil ik ook wel zienquote:Op donderdag 26 april 2007 14:55 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Hoe zou JIJ eruit zien met zulke blosjes?![]()
Oh, wat heb jij de volgende meet een probleem...quote:Op donderdag 26 april 2007 15:12 schreef outcast_within het volgende:
je ziet niks hoor (alles is in schaduwen gehuldquote:Op donderdag 26 april 2007 14:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
DAT MEEN JE NIET!![]()
![]()
En ik maar denken dat alles zo onschuldig is na de eerste ep.
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:12 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ik zie een fotoshoot aankomen o+
Een kwade jordy-Blosjes samen met schattige aardbei blosjes.
djaa djaa, hoe het er ongeveer uit zou zien.
[afbeelding]
gaat mee in bed liggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |