Ik betaal 79 euro voor een 500 Gb WD Essential. Dat is er een van een formaat dat het zelfs handig is om in een laptoptas om mee te nemen naar kennisen. 10 dvd's nemen meer ruimte in beslagquote:Op woensdag 18 april 2007 17:40 schreef Jordy-B het volgende:
HDD's goedkoper dan DVD's? Alleen als je heel veel geld rekent voor de extra tijd die je nodig hebt.
100 DVD's met een gezamelijke capaciteit van ongeveer 450 GB kosten nog geen dertig euro. Voor ¤15 heb je een opbergmap waar er 500 inpassen. Dus voor (5פ30 +¤15) = ¤165 heb je een portable storage solutionmet een capaciteit van pak hem beet 2,3 TB...
Voor dat geld kan jij geen vergelijkbare harde schijf/schijven kopen, hoor.
Er stond gisteren een ata schijf van 500gb voor 79euro op tweakers pricewatch, die is ondertussen al weggehaald, en als hij het daar niet over hebt, zou ik het ook graag willen weten.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:57 schreef mschol het volgende:
en waar the hell haal je een 500GB schijf voor 79,- vandaan?
de goedkoopste die ik kan vinden is een Seagate Barracuda 7200.9, 500GB (7200rpm, SATA II, 16 MB, NCQ) voor ¤98
Outcast jarig? 41 alweer hè.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[afbeelding]
Happy fucking late birthday OW!
quote:Op woensdag 18 april 2007 18:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[afbeelding]
Happy fucking late birthday OW!
Nee ik wilde gewoon aandachtquote:Op donderdag 19 april 2007 11:52 schreef Jordy-B het volgende:
Sorry, o_w...
Ik heb het topic van vorig jaar even bekeken en daar was niets, noppes, nada te zien over jouw verjaardag... Ik dacht dat het gewoon een manier was om het topic weer op gang te brengen, zoals je paarden, enzo...
Maar goed... Als je het redt alvast gefeliciteerd voor je verjaardag 2008 en anders sterf en bederf!
[afbeelding]
dank je wel, jullie allebei...quote:Op donderdag 19 april 2007 13:52 schreef wdn het volgende:
zquing: was Nana 38 nu het einde van dit seizoen of kwamen er nu nog een aantal.
Ik heb ze 36.5 en verder nog geen tijd voor gehadZal wel van het weekend komen (en dan moet mschol maar even wachten op zijn lijstje
)
En dan ook gefeliciteerd van mij Outcast_within![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:38 schreef wdn het volgende:
Kissdum: wie heeft daar deel 1 van gezien? Istie goed?
Ik zie dat Kumo no mukô, yakusoku no basho ook draait zaterdag, 16.00 uur. Hmmm, verleidelijk... ik heb deze film en heb er kleine stukjes van gekeken om de kwaliteit te beoordelen, maareh... deze film verdient het wel om op groot doek te worden gedraaid.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:14 schreef zquing het volgende:
kom er net achter dat er nu een filmfestival is in A'dam
http://www.afff.nl/
kom er ook meteen achter dat de enige anime die daar draait die ik wil zien morgen is........
heeft iemand Toki wo Kakeru Shoujo gezien?
die film zou ook worden laten zien op abunai, alleen was er iets mis gegaan met de ondertitelingquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:19 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ik zie dat Kumo no mukô, yakusoku no basho ook draait zaterdag, 16.00 uur. Hmmm, verleidelijk... ik heb deze film en heb er kleine stukjes van gekeken om de kwaliteit te beoordelen, maareh... deze film verdient het wel om op groot doek te worden gedraaid.![]()
Ik denk er ff over na.
ep 2 was zoveel beter dan de eerstequote:Op vrijdag 20 april 2007 05:10 schreef Crashcat het volgende:
Lucky Star [afbeelding]
Sterf hier duizend doden van het lachen xD
je bent niet de enigequote:Op donderdag 19 april 2007 17:04 schreef RipCore het volgende:
Vanuit het zonnige Barcelona:
Congrats, yo!
Edit: Wel erg laat he?![]()
lol daar heb ik een msn smiley vanquote:Op vrijdag 20 april 2007 05:10 schreef Crashcat het volgende:
Lucky Star [afbeelding]
Sterf hier duizend doden van het lachen xD
Ikzelf vond het ook een erg leuke aflevering, mss niet zo leuk als degene van de quote hierboven.quote:So, heres my basic reaction to this show from the moment I saw anything about it. First I saw it as the "Newest release" at Anime Suki. So I went..
"Lovely... Complex... Interesting title, I wonder what it is."
*looks it up on Anime News Network*
"Huh. A girl holding a mini boy. How cute! A mini-boy!"
*decides to watch* *reads descriptions*
"Awww hes just short and shes tall. He isnt really a mini-boy "
*dissapointment* *decides to download and watch anyways*
*watching....*
"Wow, this is incredibly girly and sugary and stupid (honest to goodness first reaction)"
*keeps watching*
"Oh my goodness this is HILARIOUS"
"My GOSH Otani has a SEXY VOICE"
"I love this show!"
......I love his voice. ;_; And his expressions. Damn. Otani is SO AWSOME. I havent fangirled like this in a while
Anyone know how many episodes this thing is going to have?
Ik heb ze beiden gezien, als is Kanon 2002 al weer een tijdje geleden... Ze hebben beiden wel wat vind ik.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:43 schreef Desdamon23 het volgende:
Wie heeft hier de anime Kanon uit 2002 gezien? Er is ook een remake in 2006 gemaakt maar het origineel trekt me toch meer. Aan het begin een zeer rustig voortkabbelende anime die steeds mystieker en interessanter wordt.
ik maar 25quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:20 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ik heb er nog 69 ervan xD
[afbeelding]
Verkapt rar-al-die-smileys-en-upload-ze-naar-megaupload-en-plaats-de-link-hier-post.quote:
Deel 1 kwam ik niet doorheenquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:15 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Lucky Star... Een komedie over de wat normalere zaken van het schoolleven. Echt een ontzettend leuke en relaxte serie.
Twee is wel wat vlotter, maar nog steeds in dezelfde stijl, dus als die je niet aanstaat, zou ik het eigenlijk niet proberen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Deel 1 kwam ik niet doorheen![]()
Ik zal 2 eens proberen dan.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:20 schreef outcast_within het volgende:
deel 2 is veel beter / event...fuller
die post van shog was een verkapt hee geef mij je msn dan kun je mij dat kinky aantal smileys geven post
wel doen, luister niet naar jordy ^_^quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:24 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Twee is wel wat vlotter, maar nog steeds in dezelfde stijl, dus als die je niet aanstaat, zou ik het eigenlijk niet proberen.
nee hoor als ik dat wil maak ik wel een kwartetquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
![]()
Onee, shit, je wil natuurlijk gewoon weer aandacht.
jij spemmerquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:44 schreef outcast_within het volgende:
kwartet!
WTF!!!! Waarom denkt iedereen dat ik een wijf ben.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:43 schreef outcast_within het volgende:
oh crashcat is een kerel. kging ervan uit dat het iets anders was
Ik heb het ook altijd al gedacht eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:04 schreef Crashcat het volgende:
[..]
WTF!!!! Waarom denkt iedereen dat ik een wijf ben. [afbeelding]
Onion Boyah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |